ΑΡΧΙΚΗ  |   BODYBUILDING FORUM |   
   
   

Κατηγορίες Άρθρων

  Γενικά
  Διατροφή
  Συμπληρώματα Διατροφής
  Προετοιμασία Αγώνων
  Απώλεια Λίπους
  Προπονήσεις
  Αγώνες Bodybuilding
  Φωτογραφίες Αγώνων
  Ασκήσεις Bodybuilding
  Γυναικείο Fitness
  Για Αρχάριους
  Επιστήμη & Έρευνα
  Συνεντεύξεις
  Videos
  Bodybuilding News

Bodybuilding Forum
  Αρχική Σελίδα Forum
  Φόρμα Εγγραφής
  Επικοινωνία

Γνώμες Μελών
  Πατήστε εδώ για να
δείτε τι λένε τα μέλη
μας για την ιστοσελίδα
και το forum μας!


 


 
10 Μέθοδοι Για Αυξημένη Απόδοση Στο Gym - 2o Mέρος
10 Νοητικές Μέθοδοι Βελτίωσης Απόδοσης Στο Gym - Μέρος 2ο
by Kostas Marangopoulos, M.Sc., CPT.




10 Μέθοδοι Για Αυξημένη Απόδοση Στο Γυμναστήριο Και Γρηγορότερη Επίτευξη Στόχων - Μέρος 2ο.
(πατήστε εδώ για το 1ο μέρος του άρθρου)


6) Να βαζετε τον πυχη οσο πιο ψηλα γινεται.
Ψαξτε στο διαδικτυο και βρειτε αθλητες Bodybuilding στους οποιους θελετε να μοιασετε. Δειτε με τα ματια σας τι ειναι δυνατον να καταφερει κανεις εαν βαλει στοχους και ακολουθησει το πλανο προπονησης και διατροφης του κατα γραμμα για συγκεκριμενο χρονικο διαστημα. Σταματειστε να ακουτε τα αρνητικα σχολια οσων λενε οτι ενα καλο σωμα δεν ειναι δυνατον να επιτευχθει χωρις φαρμακα! Ανοιξτε το μυαλο σας σε ολες τις πιθανοτητες και βαλτε ολες σας τις νοητικες δυναμεις σε λειτουργια.

Αφηστε τον εαυτο σας να εμπευστει απο τα σωματα που εχουν χτιστει με φυσικες μεθοδους και τους αθλητες που το εχουν καταφερει. Εαν το εχουν καταφερει ΕΚΕΙΝΟΙ, μπορειτε να το καταφερετε και ΕΣΕΙΣ. Χρησιμοποιειστε την επιτυχια των αλλων αθλητων σαν εμπνευση για να επιτυχετε τους στοχους που εχετε θεσει για τον εαυτο σας.


7) Ενισχύστε την αυτοπεποιθηση σας μετά από κάθε επιτυχημένο σετ.
Πάρα πολύ σημαντικό βήμα. Μετά από κάθε επιτυχημένη προσπάθεια σε ένα σετ ή σε μια προπόνηση πρέπει να δυναμώσουμε τον «καλό» εγωισμό μας, με το να επαινέσουμε την ολοκλήρωση ενός προπονητικού επιτεύσματος, είτε αυτό λέγεται αύξηση κιλών σε μια άσκηση, είτε αύξηση επαναλήψεων! Με αυτόν τον τρόπο, δίνουμε στον εαύτο μας ένα πολύ δυνατό ακόμα κίνητρο να συνεχίσει την δυναμική προσπάθεια και στα επόμενα σετ. Βελτιώνουμε επίσης τον ενθουσιασμό μας για τις προπονήσεις, και την αποφασιστικότητα μας να τα πάμε ακόμα καλύτερα!


8) Κάνουμε οργανωμένη προσπάθεια για να ξεπεράσουμε οποιοδήποτε εμπόδιο.
Plateau. Μια λέξη η οποία συναντάμε πάρα πολύ συχνά στο λεξιλόγιο ενός έμπειρου και μή αθλητή. Το «κόλλημα» στη βελτίωση μας είναι κάτι το οποίο θα συμβεί θέλοντας και μη. Το σώμα προσαρμόζεται πάρα πολύ εύκολα στις προπόνησεις και εάν δεν έχουμε προνοήσει, θα βρεθούμε σε ανάλογη θέση κολλήματος.

Εκτός απο κλασσίκες μεθόδους προπόνησης, διατροφής και ξεκούρασης για να ξεπεράσουμε το κάθε plateau. Μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε και τη νοητική μας δύναμη για να προχωρήσουμε ακάθεκτοι προς το στόχο μας ακόμα πιο γρήγορα.

Πιο συγκεκριμένα, μετά απο ολιγοήμερη ξεκούραση και αυξημένη κατανάλωση θερμίδων, πρέπει να επιστρέψουμε στο γυμναστήριο απολύτως αποφασισμένοι, με αυξημένα επίπεδα ενέργειας, με μοναδικό μας στόχο στο νου να σπάσουμε το «φράγμα» που έχει δημιορυργηθεί μπροστά μας.

Μπαίνουμε στο γυμναστήριο με μια και μόνο αποστολή, ένα μοναδικό σκοπό, την βελτίωση της προπόνησης μας. Διατάξτε τους μυς σας να δώσουν 110%, πιέστε τον εαύτο σας σε κάθε επανάληψη και σετ, να φτάσετε τα όρια και πιο ψηλα!

Η δυναμική αυτή νοητική και σωματική προσπάθεια θα σας δώσει όχι μόνο αυξημένη ενέργεια και αυτοπεποίθηση αλλά και θετικά συναισθήματα για την επιτυχημένη προσπάθεια αυτή. Οι προπονήσεις σας θα βελτιώνονται όλο και περισσότερο κάθε φορά!


9) Εβδομαδιαίο πρόγραμμα ανασκόπησης επιδώσεων
Στο τέλος κάθε εβδομάδας, καλό είναι να κάνουμε μια «ανασκόπηση» των επιδώσεων μας στο γυμναστήριο (αλλά και στη διατροφή). Είναι πάρα πολύ σημαντικό βεβαίως να είμαστε απολύτως ειλικρινείς με τον εαύτο μας έτσι ώστε να μπορούμε να βελτιωθούμε σε περίπτωση που οι προσπάθειες μας δεν μας έχουν αποφέρει τα αποτελέσματα που αναζητάμε.

Η ανασκόπηση αυτή είναι καλό να γίνεται και με καποιόν φίλο που γυμνάζεται μαζί μας και μπορεί να είναι αντικείμενικός ως προς τις προσπάθειες μας. Αναλύουμε το πως τα πήγαμε σε επίπεδο συμπεριφοράς, συναισθημάτων και σωστών κινήτρων μέσα στο γυμναστήριο. Εάν δούμε ότι κάπου δεν τα καταφέραμε με βάση τις δυνατότητες μας τότε προσέχουμε να δώσουμε έμφαση σε αυτόν τον τομέα για περαιτέρω βελτίωση.


10) Ανταμοίβουμε τον εαύτο μας για τη σωστή και σκληρή προσπάθεια!
Στο σχολείο όποτε κάναμε μια πάρα πολύ καλή προσπάθεια, οι καθηγητές μας (υπάρχουν και εξαιρέσεις!) μας αντάμοιβαν με 20αρια. Σε πολλές δουλειές επίσης, εάν δώσουμε τον καλύτερο μας εαυτό και χάρη σε αυτό η επιχείρηση έχει μεγαλύτερο κέρδος, ανταμοιβώμαστε με κάποιο δώρο ή bonus. Εάν έχετε εμπειρία από τα δύο αυτά παραδείγματα γνωρίζετε ακρίβως για τι πράγμα μιλάω και τα συναισθήματα που μας δημιουργούνται.

Η επιβράβευση αυτή μας κάνει να αισθανόμαστε επιτυχήμενοι, ενθουσιώδεις και ευχαριστημένοι με την καλή μας απόδοση. Το ίδιο ακριβώς πρέπει να κάνουμε και εμείς, ως επιβράβευση στον εαυτό μας για μια καλή περίοδο προπονήσεων, ένα επιτυχημένο μήνα τέλειας διατροφής και γενικότερα επιβράβευση όταν επιτυγχάνουμε τους στόχους που θέτουμε.

Βραβεύουμε τον εαυτό μας από σεβασμό, αναγνώριση και ευγνωμοσύνη. Η επιβράβευση αυτή μπορέι να είναι είτε υλική με τη μορφή ενός δώρου είτε με κάποιο καλό γεύμα μετά από μεγάλη περίοδο αυστηρής διατροφής.

Η επιβράβευση αυτή είναι πάρα πολύ σημαντική γιατί μας βοηθά να χτίζουμε αποφασιστικότητα για μελλοντικους στόχους και όνειρα.

Χρησιμοποιήστε τις 10 αυτές μεθόδους για να ανάψετε και να μεγαλώσετε τη φλόγα του πάθους για ένα δυνατό και υγειές σώμα! Προσπαθήστε να τις εφαρμόσετε μια-μια και σιγά σιγά θα βελτιωνόσαστε όλο και περισσότερο σε όλους τους τομείς, είτε αυτοί είναι ψυχικής δύναμης και αυτοσυγκέντρωσης κατα την προπόνηση, ή ακόμα και αυξήμενα επίπεδα συνέπειας και επιπονής στη διατροφή σας.

Πατήστε στο παρακάτω link για να προβείτε στο θέμα συζήτησης στο forum μας.
10 Μέθοδοι Για Αυξημένη Απόδοση Στο Γυμναστήριο


Copyright 2009 - Bodybuilders.gr eMagazine
Bodybuilders.gr - Η Μεγαλύτερη Ελληνική Ιστοσελίδα Για Bodybuilding & Fitness
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς τη γραπτή συναίνεση των υπευθύνων της ιστοσελίδας



 Περισσότερες πληροφορίες στην κατηγορία
Γενικά Άρθρα Για Body Building Και Γυμναστική
  5 Μοναδικές Συμβουλές Επιτυχίας Στο Bodybuilding
  10 Μέθοδοι Βελτίωσης Της Σύνδεσης Μυαλού & Μυός
  Τα 12 Χαρακτηριστικά Των Πρωταθλητών Bodybuilding
  Οδηγός Διατροφικής Επιβίωσης Για Τις Γιορτές
  Η Δύναμη Του Bodybuilding Των Γενεών
  10 Μέθοδοι Για Αυξημένη Απόδοση Στο Γυμναστήριο
  Δέκα Κανόνες Για Αρχάριους Με Τα Βάρη/Bodybuilding
  Εισαγωγή Στη Σωματική Διάπλαση - Bodybuilding
  Πρόγραμμα «Πιλότος» Για Προπόνηση Bodybuilding
  Αρχαίοι Έλληνες, Γυμναστική και Bodybuilding
  Η Σημασία Του Ύπνου Στο Bodybuilding
  Αποφυγή Υπερ Προπόνησης Για Bodybuilders
  Αξιολόγηση Burn the Fat, Feed the Muscle
  Βιβλία Bodybuilding Για Προπόνηση Και Διατροφή
  Πως Να Αυξήσετε Το Μεταβολικό Σας Ρυθμό
  Bodybuilding & Δυσανεξία Στη Λακτόζη
   

   

 

Έλληνες Πρωταθλητές
Σπύρος Μπουρνάζος - Spyros Bournazos
Μιχάλης Κεφαλιανός - Michael Kefalianos
Μανώλης Καραμανλάκης - Manolis Karamanlakis
Αλέκος Σιατραβάνης
Σταύρος Παπαδόπουλος
Μανώλης Τζινίδης
Δαυίδ Μπαλάσας

Έλατε στην παρέα μας στο Bodybuilders.gr Facebook fan page. Βρείτε Μας Στο Google+ Πατήστε εδώ για να δείτε τα πιο πρόσφατα μας video στο YouTube!

  

 
   
   


ΑΡΧΙΚΗ     |     ΑΡΘΡΑ     |     BODYBUILDING FORUM     |     ΝΕΑ BODYBUILDING  

 Bodybuilding Resources - Αυτόγραφα Bodybuilding - Αγώνες Bodybuilding 2015 

Προστασία Περιεχομένου Copyscape - Οι Παραβάτες Θα Διωχθούν Νομικά

All Rights Reserved 2004 - 2017 © Bodybuilders.gr  -  Designed by METAFORCE
Ιατρικό Disclaimer - Όροι Χρήσης