ΑΡΧΙΚΗ  |   BODYBUILDING FORUM |   
   
   

Κατηγορίες Άρθρων

  Γενικά
  Διατροφή
  Συμπληρώματα Διατροφής
  Προετοιμασία Αγώνων
  Απώλεια Λίπους
  Προπονήσεις
  Αγώνες Bodybuilding
  Φωτογραφίες Αγώνων
  Ασκήσεις Bodybuilding
  Γυναικείο Fitness
  Για Αρχάριους
  Επιστήμη & Έρευνα
  Συνεντεύξεις
  Videos
  Bodybuilding News

Bodybuilding Forum
  Αρχική Σελίδα Forum
  Φόρμα Εγγραφής
  Επικοινωνία

Σελίδες Bodybuilding
  Ασκήσεις Με Βάρη
  e-Store
  Διαφήμιση

Γνώμες Μελών
  Πατήστε εδώ για να
δείτε τι λένε τα μέλη
μας για την ιστοσελίδα
και το forum μας!


 


 
10 Λόγοι Που Οι Γυναίκες Πρέπει Να Κάνουν Βάρη

 
Γυναικείο Bodybuilding: 10 Λόγοι Για Τους Οποίους Οι Γυναίκες Πρέπει Να Κάνουν Βάρη
Από Την Ομάδα Του Bodybuilders.gr



Η γυμναστική με βάρη είναι ένα παρεξηγημένο είδος εκγύμνασης για τις γυναίκες.
Στο άκουσμα και μόνο της λέξης “βάρη” έρχονται στο μυαλό τους αντιαισθητικά φουσκωμένα σώματα, χωρίς ίχνος θηλυκότητας. Αυτός είναι και ο λόγος που τα αποφεύγουν ενώ επιμένουν να “λιώνουν” ατέλειωτες ώρες στους διαδρόμους και στεπ προκειμένουν να αποκτήσουν ένα σώμα σφιχτό και καλογραμμωμένο.
Ισχύει όμως αυτός ο μύθος που επικρατεί εδώ και πολλά χρόνια;
Παρακάτω αναλύονται 10 λόγοι για τους οποίους οι γυναίκες θα πρεπε να κάνουν προπόνηση με βάρη.


1.Xάνεται σωματικό λίπος
Έρευνες έχουν δείξει πως οι γυναίκες που κάνουν προπόνηση με βάρη 2-3 φορές τη βδομάδα, μέσα σε 2 μήνες θα κερδίσουν μύες ενώ παράλληλα θα έχουν χάσει ακόμα περισσότερο λίπος.
Με την αύξηση της μυικής μάζας, ανεβαίνει ο μεταβολισμός με αποτέλεσμα να καίτε ακόμα περισσότερες θερμίδες κατά τη διάρκεια της μέρας.

2.Μυική ενδυνάμωση χωρίς “φούσκωμα”
Σε αντίθεση με τους άντρες, οι γυναίκες δεν κερδίζουν όγκο από τα βάρη, επειδή σε σύγκριση με εκείνους έχουν 10-30 φορές λιγότερες ορμόνες που συντελούν στη μυική υπερτροφία. Αυτό όμως που θα κερδίσετε είναι μυική τόνωση και ένα καλοσχηματισμένο σώμα

3.Μειώνετε τους κινδύνους οστεοπόρωσης
Έρευνες έχουν δείξει ότι η προπόνηση με βάρη συμβάλλει στην ενδυνάμωση των οστών, αρκεί να γίνεται συστηματικά. Ο συνδιασμός γυμναστικής με διατροφή που περιλαμβάνει ασβέστιο, είναι η καλύτερη άμυνα της γυναίκας στην οστεοπόρωση.

4.Βελτιώνει την απόδοσή σας σε όλα τα σπορ
Σχεδόν σε όλα τα αθλήματα, περιλαμβάνεται γυμναστική με βάρη.
Όποιο σπορ κι αν κάνετε, από γκολφ μέχρι σκι, τα βάρη θα μειώσουν τον κίνδυνο τραυματισμού.

5.Αυξάνεται η σωματική σας αντοχή
Καθώς κάνετε προπόνηση με βάρη, βελτιώνεται σημαντικά η δύναμή σας. Έτσι έχετε περισσότερη ενέργεια καθώς κάνετε τις καθημερινές δουλειές.

6.Μειώνετε τις πιθανότητες τραυματισμού, πόνων στη μέση και αρθριτικά
Η προπόνηση δύναμης δεν χτίζει μόνο δυνατούς μύες, αλλά και δυνατούς συνδετικούς συνδέσμους.
Μελέτες έχουν δείξει ότι η συστηματική γυμναστική με βάρη βοηθάει στην ενδυνάμωση της μέσης και των αρθρώσεων με αποτέλεσμα να υπάρχουν λιγότεροι τραυματισμοί.

7.Μειώνετε το ρίσκο για καρδιακές παθήσεις
Η άσκηση με βάρη σε συνδιασμό με αερόβια, αυξάνουν την άμυνα του οργανισμού στις καρδιακές παθήσεις, καθώς μειώνεται η πίεση του αίματος και αυξάνεται η καλή χοληστερόλη.

8.Μειώνετε τις πιθανότητες εμφάνισης διαβήτη
Σύμφωνα με μία νέα έρευνα τα άτομα με μεγάλη περιφέρεια μέσης που ασκούνται έχουν πολύ λιγότερες πιθανότητες να αναπτύξουν διαβήτη σε αντίθεση με αυτούς που δεν ασκούνται.

Οι άνθρωποι που εμφανίζουν χαρακτηριστικά προ - διαβήτη μπορούν να αποφύγουν την εμφάνιση του Διαβήτη Τύπου 2 κάνοντας αλλαγές στη διατροφή τους και αυξάνοντας τη φυσική τους δραστηριότητα. Σε μερικές περιπτώσεις μάλιστα, μπορεί να καταφέρουν και να επαναφέρουν τα ποσοστά της γλυκόζης στο αίμα τους σε φυσιολογικά επίπεδα.

9.Ποτέ δεν είναι αργά να ωφεληθείτε
Ακόμα και γυναίκες μεγαλύτερης ηλικίας μπορούν να ωφεληθούν από την προπόνηση με βάρη.
Η άσκηση όχι μόνο δυναμώνει τους μυς αλλά απομακρύνει τη γήρανση. Έρευνα που έγινε σε ανθρώπους άνω των 65 ετών έξειξε οτι η άσκηση με βάρη (πάντα κάτω από παρακολούθηση) αντιστρέφει τα σημάδια γήρανσης στους μυς.

10.Ανεβαίνει η διάθεσή σας και καταπολεμάτε την κατάθλιψη
Η γυμναστική με βάρη βελτιώνει σημαντικά την ψυχική διάθεση και αυτοπεποίθηση.
Πολλές αμερικανικές πανεπιστημιακές έρευνες αποδεικνύουν ότι η γυμναστική αποτελεί το καλύτερο «χάπι», που δρα αποτελεσματικά τόσο σε σωματικό όσο και σε ψυχολογικό επίπεδο στους ασθενείς.

Η κίνηση βοηθάει τον οργανισμό να παράγει ενδορφίνες τις ορμόνες της ευφορίας, και αυξάνει τα επίπεδα της σεροτονίνης, μιας ουσίας που επηρεάζει τη διάθεσή μας.

Ταυτόχρονα μειώνει την κορτιζόλη, που παίζει σοβαρό ρόλο στην εμφάνιση κατάθλιψης.


Συμπέρασμα:
Γυναίκες οι οποίες συνδιάζουν αερόβια και προπόνηση με βάρη, καίνε το περιττό λίπος ενώ ταυτόχρονα αποκτούν ένα λεπτό, σφιχτό και καλογραμμωμένο σώμα.



 Περισσότερες πληροφορίες στην κατηγορία
Γυναικείο Fitness - Διατροφή & Προγράμματα
  Συμπληρώματα Κρεατίνης Και Γυναικείο Fitness
  Συμβουλές Fitness Για Γυναίκες Πριν Την Παραλία
  Πρόγραμμα Γυμναστικής Για Στητούς Γλουτούς
  Γρήγορες Δίαιτες Και Γιατί Πρέπει Να Αποφεύγονται
  Bodybuilding, Fitness & Εγκυμοσύνη
   

    Olympia Weekend 2016

   

   

   
   

Έλληνες Πρωταθλητές
Σπύρος Μπουρνάζος - Spyros Bournazos
Στράτος Αργυράκης
Μιχάλης Κεφαλιανός - Michael Kefalianos
Βασίλης Μπουζιανάς
Σάκης Τσιλιγκούδης
Αλέκος Σιατραβάνης
Παναγιώτης Σιώτης
Γιάννης Γρίμμης
Βαγγέλης Φύτρος
Μανώλης Καραμανλάκης - Manolis Karamanlakis
Νίκος Σιγάλας
Ιωάννης Γκίνης
Νίκος Αντώνης
Δημήτρης Αναστασάκης
Σταύρος Παπαδόπουλος
Μανώλης Τζινίδης
Δαυίδ Μπαλάσας

Έλατε στην παρέα μας στο Bodybuilders.gr Facebook fan page. Βρείτε Μας Στο Google+ Πατήστε εδώ για να δείτε τα πιο πρόσφατα μας video στο YouTube!

 

 
   
   


ΑΡΧΙΚΗ     |     ΑΡΘΡΑ     |     BODYBUILDING FORUM     |     ΝΕΑ BODYBUILDING  

 Bodybuilding Resources - Αυτόγραφα Bodybuilding - Αγώνες Bodybuilding 2015 

Προστασία Περιεχομένου Copyscape - Οι Παραβάτες Θα Διωχθούν Νομικά

All Rights Reserved 2004 - 2016 © Bodybuilders.gr  -  Designed by METAFORCE
Ιατρικό Disclaimer - Όροι Χρήσης