ΑΡΧΙΚΗ  |   BODYBUILDING FORUM |   
   
   

Κατηγορίες Άρθρων

  Γενικά
  Διατροφή
  Συμπληρώματα Διατροφής
  Προετοιμασία Αγώνων
  Απώλεια Λίπους
  Προπονήσεις
  Αγώνες Bodybuilding
  Φωτογραφίες Αγώνων
  Ασκήσεις Bodybuilding
  Γυναικείο Fitness
  Για Αρχάριους
  Επιστήμη & Έρευνα
  Συνεντεύξεις
  Videos
  Bodybuilding News

Bodybuilding Forum
  Αρχική Σελίδα Forum
  Φόρμα Εγγραφής
  Επικοινωνία

Γνώμες Μελών
  Πατήστε εδώ για να
δείτε τι λένε τα μέλη
μας για την ιστοσελίδα
και το forum μας!


 


 
15 Συμβουλές Διατροφής Για Αρχάριους Bodybuilding

15 Διατροφικές συμβουλές για αρχάριους στο bodybuilding
Από την ομάδα του
Bodybuilders.gr

1) Για να διατηρείτε την οξεοαλκαλική ισορροπία του οργανισμού σας, το 50-60% των τροφών που περιλαμβάνει το καθημερινό σας διαιτολόγιο, πρέπει να προέρχεται από ωμές τροφές όπως φρούτα και λαχανικά. Τα φρούτα και τα λαχανικά δεν πρέπει να είναι πολύ ώριμα ή πολύ άγουρα ή προϊόντα θερμοκηπίου και γενικά "εκτός εποχής".

2) Το πρωϊνό σας πρέπει να περιλαμβάνει μπόλικα φρέσκα φρούτα, το μεσημεριανό σας κάθε είδους ωμά λαχανικά και φυτικές τροφές (μακαρόνια, ρύζι, όσπρια κ.λπ) και το βραδινό σας πρωτεϊνούχες τροφές όπως το ψάρι και το κοτόπουλο και ωμά λαχανικά. Για κολατσιά δοκιμάστε φρούτα, τυρί κι άπαχο γιαούρτι.

3) Τα φρέσκα φρούτα τρώγονται μόνον με άδειο στομάχι. Δεν τρώγονται ποτέ μετά το φαγητό. Μπορούν να συνδυαστούν στο ίδιο γεύμα φρούτα και γαλακτομικά προϊόντα.

4) Τα ωμά καρότα μπορούν να συνδιάζουν κάθε τροφή (εκτός από τα φρούτα).Τα βραστά όμως καρότα δεν συνδυάζονται με κρέας.

5) Τα γλυκά και γενικά τα προϊόντα που περιέχουν ζάχαρη πρέπει γενικά να αποφεύγονται. Αν όμως για οποιοδήποτε λόγο θέλετε να φάτε γλυκό, κάντε το στα ενδιάμεσα των κυρίως γευμάτων κι αμέσως μετά πλύνετε καλά τα δόντια σας.

Αν το γλυκό φαγωθεί ως επιδόρπιο μετά από ένα καλό γεύμα, τότε θα δημιουργηθούν βαρυστομαχιά και αέρια λόγω της ανάμιξης της ζάχαρης με τα άλλα συστατικά των τροφών(επιβάρυνση πεπτικού συστήματος).

6) Οι αμυλούχες τροφές και γενικά οι τροφές που χαρακτηρίζονται ως "υδατάνθρακες" συνδυάζονται με κάθε είδους λαχανικά. Η μίξη διαφόρων φυτικών τροφών μπορεί να κάνει το γεύμα πιο πλήρες (παράδειγμα ρύζι + αρακάς + ωμά καρότα).

7) Μειώστε την κατανάλωση λιπαρών κι ειδικά ζωικών λιπαρών. Προτιμήστε την κατανάλωση φυτικών λιπών κι ειδικά ελαιόλαδου.

8) Πίνετε άφθονο νερό και τρώτε τρόφιμα που περιέχουν μεγάλες ποσότητες νερού όπως τα φρούτα, τα λαχανικά και τα γαλακτομικά προϊόντα.

9) Μην τρώτε εντόσθια κρεάτων.

10) Να τρώτε μόνον όταν πεινάτε για να "εκπαιδεύσετε" τον εαυτό σας να ζητά και να παίρνει τροφή μόνον όταν την χρειάζεται.

11) Σε κάθε γεύμα πρέπει να τρώτε μόνον όσο χρειάζεστε.

12) Προτιμήστε τα μικρά και συχνά γεύματα παρά τα μεγάλα και σε αραιά χρονικά διατήματα.

13) Μην τρώτε βιαστικά. Το αργό μάσημα βοηθά την πέψη και δίνει εντονότερα το αίσθημα του κορεσμού.

14) Μην πίνετε νερό και υγρά κατά την διάρκεια των γευμάτων. Τα υγρά κατά την διάρκεια του γεύματος αραιώνουν τα πεπτικά ένζυμα και κάνουν δυσκολότερη την χώνεψη.

15) Μην τρώτε όταν είστε κουρασμένοι, αναστατωμένοι, αγχωμένοι, ή πονάτε, παρά μόνον εάν πεινάτε πραγματικά.

Προτεινόμενο άρθρο: 10 λόγοι που οι γυναίκες πρέπει να κάνουν βάρη



 Περισσότερες πληροφορίες στην κατηγορία
Άρθρα & Συμβουλές Για Αρχάριους Στο Bodybuilding
  Προπόνηση Ποδιών Για Αρχάριους Με Το Bodybuilding
  Προπόνηση Ώμων Για Αρχάριους Με Το Bodybuilding
  Πρόγραμμα Προπόνησης Με Βάρη Για Μυϊκό Όγκο
  Προπόνηση Δικεφάλων Για Αρχάριο Στο Bodybuilding
  Προπόνηση Στήθους Για Αρχάριους Body Building
  Οι Καλύτερες Τροφές Για Bodybuilding & Μυικό Όγκο
  Αρχές Προπόνησης Bodybuilding Για Αρχάριους
  Body Building & Διατροφή Για Τον Εντελώς Αρχάριο
  Βασικές Διατροφικές Οδηγίες Bodybuilding Αρχαρίων
  Λάθη Bodybuilding Που Πρέπει Να Αποφεύγουμε
   

    Olympia Weekend 2016

   

 

Έλληνες Πρωταθλητές
Σπύρος Μπουρνάζος - Spyros Bournazos
Μιχάλης Κεφαλιανός - Michael Kefalianos
Μανώλης Καραμανλάκης - Manolis Karamanlakis
Αλέκος Σιατραβάνης
Σταύρος Παπαδόπουλος
Μανώλης Τζινίδης
Δαυίδ Μπαλάσας

Έλατε στην παρέα μας στο Bodybuilders.gr Facebook fan page. Βρείτε Μας Στο Google+ Πατήστε εδώ για να δείτε τα πιο πρόσφατα μας video στο YouTube!

  

 
   
   


ΑΡΧΙΚΗ     |     ΑΡΘΡΑ     |     BODYBUILDING FORUM     |     ΝΕΑ BODYBUILDING  

 Bodybuilding Resources - Αυτόγραφα Bodybuilding - Αγώνες Bodybuilding 2015 

Προστασία Περιεχομένου Copyscape - Οι Παραβάτες Θα Διωχθούν Νομικά

All Rights Reserved 2004 - 2017 © Bodybuilders.gr  -  Designed by METAFORCE
Ιατρικό Disclaimer - Όροι Χρήσης