ΑΡΧΙΚΗ  |   BODYBUILDING FORUM |   
   
   

Κατηγορίες Άρθρων

  Γενικά
  Διατροφή
  Συμπληρώματα Διατροφής
  Προετοιμασία Αγώνων
  Απώλεια Λίπους
  Προπονήσεις
  Αγώνες Bodybuilding
  Φωτογραφίες Αγώνων
  Ασκήσεις Bodybuilding
  Γυναικείο Fitness
  Για Αρχάριους
  Επιστήμη & Έρευνα
  Συνεντεύξεις
  Videos
  Bodybuilding News

Bodybuilding Forum
  Αρχική Σελίδα Forum
  Φόρμα Εγγραφής
  Επικοινωνία

Σελίδες Bodybuilding
  Ασκήσεις Με Βάρη
  e-Store
  Διαφήμιση

Γνώμες Μελών
  Πατήστε εδώ για να
δείτε τι λένε τα μέλη
μας για την ιστοσελίδα
και το forum μας!


 


 
Συμπληρώματα HMB - Τι Αποτελεσματικότητα Έχουν;
Συμπληρώματα HMB - Ποιά Η Άποψη Της ISSN;
Από Την Ερευνητική Ομάδα Bodybuilders.gr
11
Φεβρουαρίου 2013


Το HMB ειναι φυσιολογικα παραγομενο συστατικο σε ζωα και ανθρωπος απο το γνωστο αμινοξυ (που εχει πολυσυζητηθει τον τελευταιο καιρο), τη λευκινη. Η παραγωγη του HMB απο τη λευκινη ειναι μια πολυπλοκη διαδικασια που δε χρειαζεται να αναφερουμε αυτη τη στιγμη. Αξιζει να πουμε πολυ απλα οτι ενας ανθρωπος για να παραγει με φυσικο τροπο μια καλη ποσοτητα HMB (3γρ) θα πρεπει να καταναλωσει πανω απο απο 600γρ πρωτεινης την ημερα (απο τα οποια χρειαζοντα περιπου 60γρ λευκινης για να εχουμε 3γρ HMB)!!

Το συγκεκριμενο συγγραμμα αποτελειτε απο review 24 ερευνων πανω στο HMB και την επιδραση του στους μυς, τη σωματικη συσταση και τις επιδοσεις σε διαφορα σπορ.

Η συγκεκριμενη σταση της ISSN πανω στο HMB εχει το εξης συμπερασμα:

Η υψηλης εντασης προπονηση ειναι απαραιτητη για αθλητες που θελουν να αυξησουν τη μυικη υπερτροφια και τη δυναμη τους. Λογω της υψηλης εντασης των προπονησεων ομως και των μυικων μικροτραυματισμων η συχοντητα των προπονησεων μειωνεται για να υπαρξει αναρρωση. Η ληψη HMB φαινεται πως επιταχυνει την αναρρωση απο προπονηση υψηλης εντασης.

Τα αποτελεσματα ομως στους μυς εξαρτωνται απο το χρονισμο της ληψης σε σχεση με την ασκηση, τον τυπο του HMB, τη λαμβανομενη δοση και την προπονητικη εμπειρια των λαμβανοντων. Πιο συγκεκριμενα, λενε οτι προτεινεται η ληψη 1-2γρ 30 με 60 λεπτα πριν την ασκηση αν λαμβανουμε HMB-FA και 60 με 120 λεπτα αν λαμβανουμε HMB-Ca (που ειναι και ο πιο γνωστος τυπος ΗΜΒ). Τελος, το HMB ισως δουλεψει καλυτερα αν λαμβανεται στη δοση των 3γρ για 2 τουλαχιστον εβδομαδες, προτου κανουμε προπονηση με υψηλη ενταση.

Το ολοκληρωμενο κειμενο επισης αναφερει οτι καποιοι απο τους συγγραφεις εχουν λαβει χορηγησεις ή ειναι ερευνητικοι συμβουλοι σε εταιριες συμπληρωματων.

ABSTRACT: Position Statement: The International Society of Sports Nutrition (ISSN) bases the following position stand on a critical analysis of the literature on the use of beta-hydroxy-beta-methylbutyrate (HMB) as a nutritional supplement. The ISSN has concluded the following. 1. HMB can be used to enhance recovery by attenuating exercise induced skeletal muscle damage in trained and untrained populations. 2. If consuming HMB, an athlete will benefit from consuming the supplement in close proximity to their workout. 3. HMB appears to be most effective when consumed for 2 weeks prior to an exercise bout. 4. Thirty-eight mg.kg.BM-1 daily of HMB has been demonstrated to enhance skeletal muscle hypertrophy, strength, and power in untrained and trained populations when the appropriate exercise prescription is utilized. 5. Currently, two forms of HMB have been used: Calcium HMB (HMB-Ca) and a free acid form of HMB (HMB-FA). HMB-FA may increase plasma absorption and retention of HMB to a greater extent than HMB-CA. However, research with HMB-FA is in its infancy, and there is not enough research to support whether one form is superior. 6. HMB has been demonstrated to increase LBM and functionality in elderly, sedentary populations. 7. HMB ingestion in conjunction with a structured exercise program may result in greater declines in fat mass (FM). 8. HMB's mechanisms of action include an inhibition and increase of proteolysis and protein synthesis, respectively. 9. Chronic consumption of HMB is safe in both young and old populations. (http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/23374455)

Σχετική συζήτηση στο forum μας:
Συμπληρώματα HMB - Είναι Αποτελεσματικά; Συζήτηση Forum


Copyright 2013 - Bodybuilders.gr
Bodybuilders.gr - Η Μεγαλύτερη Ελληνική Ιστοσελίδα Για Bodybuilding & Fitness
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς τη γραπτή συναίνεση των υπευθύνων της ιστοσελίδας



 Περισσότερες πληροφορίες στην κατηγορία
Επιστημονικές Έρευνες Διατροφής Και Προπόνησης
  Διαταράζει Η Βραδινή Προπόνηση Τον Ύπνο Μας;
  Συνέντευξη Dr. Peter Lemon - 4ο Μέρος
  Συνέντευξη Dr. Peter Lemon - 3ο Μέρος
  Αθλητική Διατροφή - Συνέντευξη Dr. Lemon -2o Mέρος
  Dr. Peter Lemon, Αποκλειστική Συνέντευξη, 1ο Μέρος
  Αθλητική Ψυχολογία - Προπόνηση Του Νου Για Δύναμη;
   

    Olympia Weekend 2016

   

   

   
   

Έλληνες Πρωταθλητές
Σπύρος Μπουρνάζος - Spyros Bournazos
Στράτος Αργυράκης
Μιχάλης Κεφαλιανός - Michael Kefalianos
Βασίλης Μπουζιανάς
Σάκης Τσιλιγκούδης
Αλέκος Σιατραβάνης
Παναγιώτης Σιώτης
Γιάννης Γρίμμης
Βαγγέλης Φύτρος
Μανώλης Καραμανλάκης - Manolis Karamanlakis
Νίκος Σιγάλας
Ιωάννης Γκίνης
Νίκος Αντώνης
Δημήτρης Αναστασάκης
Σταύρος Παπαδόπουλος
Μανώλης Τζινίδης
Δαυίδ Μπαλάσας

Έλατε στην παρέα μας στο Bodybuilders.gr Facebook fan page. Βρείτε Μας Στο Google+ Πατήστε εδώ για να δείτε τα πιο πρόσφατα μας video στο YouTube!

 

 
   
   


ΑΡΧΙΚΗ     |     ΑΡΘΡΑ     |     BODYBUILDING FORUM     |     ΝΕΑ BODYBUILDING  

 Bodybuilding Resources - Αυτόγραφα Bodybuilding - Αγώνες Bodybuilding 2015 

Προστασία Περιεχομένου Copyscape - Οι Παραβάτες Θα Διωχθούν Νομικά

All Rights Reserved 2004 - 2016 © Bodybuilders.gr  -  Designed by METAFORCE
Ιατρικό Disclaimer - Όροι Χρήσης