Hello and welcome to our community! Is this your first visit?
Register

Results 1 to 11 of 11
  1. #1
    New Bodybuilder
    Join Date
    15-06-09
    Location
    .
    Posts
    4

    Default Εγχείρηση θυροειδή και συμπληρώματα διατροφής

    geia sas!to noemvrio p mas perase ekana egxirisi thiroidi me apotelesma na ftaso ta 110 kila!ksero oti den prepei na perno iodio alla auto p den ksero an sta sibliromata diatrofis iparxei kati p tha me piraksei.iparxei mipos kati p prepei na apofigo???i TSH m exei ftasei sto 0.05 epeidi perno xapia 225mg EUTHYROX.eimai kainourgios ston xoro opote opoiodipote lathos na sinxorethei...!:D

  2. #2
    Forum Team Mazda 6's Avatar
    Join Date
    18-02-06
    Location
    Chania, Crete, Greece.
    Posts
    19,309

    Default

    Φίλε μου σε παρακαλώ γράφε με ελληνικούς μικρούς χαρακτήρες καθώς είναι κανόνας του φόρουμ.

    Για το πρόβλημά σου δε μπορώ να σε βοηθήσω, ούτε να σου δώσω μια συμβουλή καθώς δε γνωρίζω και δεν είμαι γιατρός.

    Παρ' όλ' αυτά θέλω να σε ρωτήσω τι συμπληρώματα παίρνεις; Διατροφή κάνεις;

    Γνώμη μου είναι να συμβουλευτείς κάποιον ειδικό καλύτερα για το θέμα που σε απασχολεί.
    Άχι και χιόνι να 'μουνα στα όρη του Αλικάμπου,
    να λιώνω να ποτίζουνται τα λούλουδα του κάμπου...

    Αλίκαμπος, Αποκόρωνας, Χανιά, Κρήτη!!!

  3. #3
    Forum Team Mazda 6's Avatar
    Join Date
    18-02-06
    Location
    Chania, Crete, Greece.
    Posts
    19,309

    Default

    Φίλε μου σε παρακαλώ γράφε με ελληνικούς μικρούς χαρακτήρες καθώς είναι κανόνας του φόρουμ.

    Για το πρόβλημά σου δε μπορώ να σε βοηθήσω, ούτε να σου δώσω μια συμβουλή καθώς δε γνωρίζω και δεν είμαι γιατρός.

    Παρ' όλ' αυτά θέλω να σε ρωτήσω τι συμπληρώματα παίρνεις; Διατροφή κάνεις;

    Γνώμη μου είναι να συμβουλευτείς κάποιον ειδικό καλύτερα για το θέμα που σε απασχολεί.
    Άχι και χιόνι να 'μουνα στα όρη του Αλικάμπου,
    να λιώνω να ποτίζουνται τα λούλουδα του κάμπου...

    Αλίκαμπος, Αποκόρωνας, Χανιά, Κρήτη!!!