Hello and welcome to our community! Is this your first visit?
Register

Results 1 to 4 of 4

Thread: MUSCLE XGF

  1. #1
    Bodybuilding Newbie
    Join Date
    23-08-07
    Location
    .
    Posts
    36

    Default MUSCLE XGF

    Καλησπέρα παιδιά.
    Ζήτησα ένα προιόν για να αντέχω τις καλοκαιρινές προπονήσεις καθώς
    από τον Ιούνιο η ζέστη μου περιορίζει πολύ την αντοχή.
    Μου έδωσαν το προιόν MUSCLE XGF. Επείδη είμαι τελείως άσχετος από συμπληρώματα θεωρείτε ότι είναι ακίνδυνο το συγκεκριμένο προιόν? Επίσης μου είπαν ότι είναι εγκεκριμένο από τον ΕΟΦ. Υπάρχει λίστα που μπορώ να το δω? Είναι αυτό που γράφει EEC Approved στο κάτω μέρος του σκευάσματος?

    Ζητώ συγγνώμη εκ των προτέρων αν το θέμα έχει ξαναερωτηθεί αλλά από ότι βλέπω το συγκεκριμένο forum είναι αχανές για να το ψάξω όλο.

  2. #2

    Join Date
    27-05-05
    Location
    hell, Greece.
    Posts
    746

    Default

    Συγγνώμη που θα στο πω χύμα αλλά δεν έπρεπε να πάρεις ένα προιόν το οποίο δε γνωρίζεις τι είναι...
    Στο ζουμί τώρα.Το προιον αυτό έχει μέσα πρωτείνη,κρεατίνη,CLA, Omega-3 καιOmega-6 λιπαρά οξέα.Δεν ξέρω τι λέει σαν προιόν αλλά λογικά με αυτά που έχει θα σε βοηθήσει στην ανάρρωση.Εσύ προφανώς ήθελες ένα σκέυασμα που να σου δίνει ένα boost πριν την προπόνηση και αυτοί σου έδωσαν κάτι άλλο.
    Εγώ θα σου πρότεινα άμα θες ενέργεια/boost,ένα redbull πριν την προπόνηση ή ένα διπλό φραπεδάκι

  3. #3

    Join Date
    25-02-08
    Location
    sparta, lakonia, Greece.
    Posts
    257

    Default

    Εγώ πάλι θα σου πρότεινα ένα ρόφημα υδατανθράκων που είναι και φθηνό και πολύ καλό για ενέργεια κατά την διάρκεια της προπόνησης.Θα σου έλεγα και συγκεκριμένη μάρκα(που εμένα με βοήθησε πολύ) αλλά αυτό θα είναι διαφήμιση και δεν επιτρέπεται απο τους κανόνες του φόρουμ.

  4. #4
    Bodybuilding Newbie
    Join Date
    23-08-07
    Location
    .
    Posts
    36

    Default

    Το δοκίμασα σήμερα. Καλούτσικο φαίνεται χωρίς κάποια τρομακτική αλλάγη στην απόδοση.