Hello and welcome to our community! Is this your first visit?
Register

Results 1 to 7 of 7
  1. #1
    Bodybuilding Newbie
    Join Date
    22-05-09
    Location
    .
    Posts
    5

    Default Ιδέες και βοήθεια για την διατροφή μου

    Καλησπέρα σε όλους .. Μετά από αρκετό καιρό που παρακολουθώ το φόρουμ, αποφάσισα και εγώ να ποστάρω το πρόγραμμα διατροφής μου (και στη συνέχεια της προπόνησης) και θα ήθελα να ακούσω κάποιες γνώμες από πιο έμπειρους από εμένα, μιας και είμαι αρχάριος στο άθλημα... Πρόοδο είχα κυρίως το τελευταίο εξάμηνο, που άρχισα να μαθαίνω και περισσότερα για το άθλημα!

    Είμαι 21 χρονών με ύψος 1.90 και βάρος 75 κιλά !

    Σκοπός μου είναι να βάλω σιγά σιγά κάποια μυϊκά κιλά με μακρινό στόχο να φτάσω τα 80..

    Έχουμε και λέμε:

    1 γεύμα:
    -60γρ βρώμη
    -300ml γάλα 1.5%
    -1 μπανάνα
    -Μισή δόση whey
    -1 αυγό
    Περίπου 600kcal

    2 γεύμα: Είναι στη λέσχη του πανεπιστημίου όπου προσπαθώ να παίρνω την ποσότητα πρωτεΐνης και υδατάνθρακα και σαλάτα ώστε να είναι ένα όσο γίνεται ισορροπημένο γεύμα με μέσο όρο 600kcal (το οποίο και λογω χρόνου και κόστους δεν έχω αποφασίσει να το αντικαταστήσω +οτι μου προσφέρει και ποικιλία)

    3 γευμα (προ-προπονητικο) :
    - 100γρ μαύρα μακαρόνια ή ασπρο ρυζι (ζυγισμένα ωμά)
    - 100γρ (ζυγισμένο ψημένο) στήθος κοτόπουλο φιλέτο ή μοσχάρι φιλέτο
    - Λίγο ελαιόλαδο
    Περίπου 500kcal

    4 γεύμα (αμέσως μετά την προπόνηση) :
    -1 δοση whey
    -1 μπανάνα
    Στο μπλεντερ με λιγο νερό
    225kcal

    5 γεύμα :
    -100γρ ρύζι (ζυγισμένο ωμό)
    -1 κονσέρβα τόνου σε νερό
    -Σαλάτα μαρούλι ή μπρόκολο ή οτιδήποτε λαχανικό με μια κουταλια της σούπας ελαιόλαδο
    Περίπου 580kcal

    6 γεύμα (λίγο πριν τον ύπνο) : 1 cottage ή 200γρ γιαούρτι 2%

    Ενδιάμεσα πολλές φορές προσθέτω φρούτα, ή αλλάζω κάποια γεύματα (πχ Κυριακές μπορεί να αλλάζω κάποια αλλά φροντίζω να μένω περίπου στις θερμίδες και στην πρωτεΐνη του γεύματος)