Hello and welcome to our community! Is this your first visit?
Register

Results 1 to 7 of 7
  1. #1
    Forum Team Kardoula's Avatar
    Join Date
    10-11-04
    Location
    Athens
    Posts
    24,149

    Default Υπάρχουν ασκήσεις μόνο για γράμμωση;

    Μιλώντας στο γυμναστήριο με κάποιο άτομο το οποίο γυμνάζεται χρόνια, με αφορμή τις ασκήσεις που έκανα για τρικέφαλα, πρότεινε πως αφού θέλω γράμμωση, καλό είναι να τους γυμνάζω μόνο στην τροχαλία και με στραβόμπαρα, όχι με άλλες ασκήσεις γιατί αλλιώς θα πάρουν όγκο!
    Και ρωτάω εγώ: ισχύει όντως αυτό; Υπάρχουν ασκήσεις για γράμμωση και ασκήσεις για όγκο;;
    Εγώ είχα την εντύπωση πως η διατροφή κάνει τη διαφορά όχι οι ασκήσεις..
    Επίσης κάτι άλλο που είπε είναι ότι το split 5 ημερών (δηλ. μία μέχρι δύο μυικές ομάδες τη φορά) είναι για όγκο ενώ το split 3 ημερών είναι για γράμμωση..
    Παρακαλώ σχολιάστε τα γιατί με αυτά που ακούω θα ξεχάσω κι αυτά που ξέρω...[:-crazy]

  2. #2
    Bodybuilding Newbie
    Join Date
    12-07-09
    Location
    thessaloniki, peraia, Greece.
    Posts
    11

    Default

    loipon..ti einai grammosh??grammosh einai na fainetai pio tonikos o mys!kai pos to petyxainoume auto??12-15-20 epanalhpseis,sto 60-70% ths mia megisths epanalhpshs!epishs..grammosh episthmonika shmainei:EKRHKTIKH PROPONHSH!ara,oles oi epanalhpseis prepei na ginontai ekrhktika kai grhgora!dialeima??2 lepta!meta paei to lipos..an thes na kapseis to lipos tote prepei na kaneis aerobia gimnastikh MIKRHS ENTASHS-MEGALHS DIARKEIAS!!GT MONO TOTE THA KAPSEIS LIPOS!kalitera na ginetai meta ta barh gt tote iparxei megalh thermogenetikh drash kai o organismos einai se katastash kaushs lipous!kai epishs prepei na meioseis tin thermididikh proslhpsh sth diatrofh s..sigkekrimena prepei na meioseis tous ydatanthrakes kai na auxhseis tis proteines!d iparxoun askhseis ogkou kai askhseis grammoshs..yparxoun sindiastikes kai memonomenes askhseis!an thes kaliterh grammosh tote tha akolouthiseis sindiastikes askhseis gt iparxei megaliterh kaush lipous kai tonononte dld aimatonontai peisstoteres muikes omades..an d thes etsi tote akolouthise kiklikh proponhsh..oti s boleuei!

  3. #3
    giannis_m's Avatar
    Join Date
    01-06-08
    Location
    Σητεία, Greece.
    Posts
    2,579

    Default

    <blockquote id=quote>Quote:Originally posted by Samii_154

    loipon..ti einai grammosh??grammosh einai na fainetai pio tonikos o mys!kai pos to petyxainoume auto??12-15-20 epanalhpseis,sto 60-70% ths mia megisths epanalhpshs!
    </blockquote id=quote>

    πως γινεται ενα φανει ενας μυς κατω απο ενα παχυ στρομα λιπους?
    δε γινεται

    <blockquote id=quote>Quote:
    grammosh episthmonika shmainei:EKRHKTIKH PROPONHSH
    </blockquote id=quote>

    παρεθεσε βιβλιο γραφια ΤΩΡΑ!:D

    <blockquote id=quote>Quote:
    an thes na kapseis to lipos tote prepei na kaneis aerobia gimnastikh MIKRHS ENTASHS-MEGALHS DIARKEIAS!!GT MONO TOTE THA KAPSEIS LIPOS!
    </blockquote id=quote>

    Εγω πιστευω ακραδαντα ότι χρειαζεται ελλειψη θερμιδων. Μπορει να τρεχω τρεις ωρες και μετα να χλαπακιαζω, μπορει να μην κανω καθολου αεροβια και να ψοφαω στην πεινα.[:-bouncy]

  4. #4
    Forum Team Kardoula's Avatar
    Join Date
    10-11-04
    Location
    Athens
    Posts
    24,149

    Default

    Καταρχήν καλωσόρισες φίλε μου.
    Κατά δεύτερον, χαρά στο κουράγιο σου να ξεθάψεις τόπικ μου από το 2005!!![:-boggled]
    Γράφε με ελληνικά, τα greeklish απαγορεύονται.
    Όσο για περι γράμμωσης δεν είναι ακριβώς έτσι όπως τα περιγράφεις..
    Το θέμα γράμμωση το χουμε χιλιοαναλυσει και έχουμε πει πως δεν εχει να κάνει με επαναλήψεις ή δυναμική προπόνηση.
    Κάνε ένα search, διάβασε τις ενότητες του φόρουμ και θα μπεις στο νόημα.

  5. #5
    Bodybuilding Newbie
    Join Date
    12-07-09
    Location
    thessaloniki, peraia, Greece.
    Posts
    11

    Default

    πως γινεται ενα φανει ενας μυς κατω απο ενα παχυ στρομα λιπους?
    δε γινεται

    καλος σας βρήκα παιδιά!
    άμα υπάρχει ένα παχύ στρώμα λίπους,τότε είσαι χοντρός..πρώτα αδυνατίζεις και μετά φτιάχνεις σώμα!!

    δέν χρειάζεται να ψάξω παλια forum..αυτά για τη γράμμωση τα λέει η προπονητική..είναι επιστημονικά αποδεδειγμένα και υπάρχουν σαν πληροφορίες!απλά τα ανέφερα μήπως βοηθήσω τον φίλο και γενικά ολη τη συζήτηση...

  6. #6

    Join Date
    16-03-05
    Posts
    9,326

    Default

    <blockquote id=quote>Quote:Originally posted by Samii_154
    άμα υπάρχει ένα παχύ στρώμα λίπους,τότε είσαι χοντρός..πρώτα αδυνατίζεις και μετά φτιάχνεις σώμα!!
    </blockquote id=quote>

    Μπορεί να έχεις ένα σχετικά παχύ στρώμα λίπους χωρίς να έχεις γράμμωση αλλά και χωρίς να είσαι χοντρός. Το "πρώτα αδυνατίζεις" αφορά ακραίες περιπτώσεις όπου το αρχικό βάρος είναι πολύ μεγάλο και οποιασδήποτε μορφή άσκησης μπορεί να εγκυμονεί κινδύνους για καρδιά κτλ.

    <blockquote id=quote>Quote:δέν χρειάζεται να ψάξω παλια forum..αυτά για τη γράμμωση τα λέει η προπονητική..είναι επιστημονικά αποδεδειγμένα και υπάρχουν σαν πληροφορίες!απλά τα ανέφερα μήπως βοηθήσω τον φίλο και γενικά ολη τη συζήτηση...
    </blockquote id=quote>

    Καταρχάς η kardoula που ρώτησε στην αρχή του τόπικ είναι φίλη όχι φίλος :D

    Και δεύτερον, δεν υπάρχουν από όσο γνωρίζουμε επιστημονικές αποδείξεις γι'αυτό που λες περί 12-15-20 επαναλήψεων στο 60-70% της μέγιστης δύναμης, δηλαδή αν κάποιος κάνει προπόνηση έτσι και μετά τρώει 10000 θερμίδες πιστεύεις ότι πρόκειται να γραμμώσει;

    Πρώτα από όλα, είναι αδύνατον να μπορείς να βγάλεις 20 επαναλήψεις στο 60-70% της μέγιστης. Αν βγάζεις 20 επαναλήψεις με ένα συγκεκριμένο βάρος, τότε η θεωρία λέει ότι αυτό δεν μπορεί να είναι μεγαλύτερο από το 50% του 1 RM (δες πχ: http://www.timinvermont.com/fitness/orm.htm αλλά και http://www.exrx.net/Calculators/OneRepMax.html)

    Εάν όντως έχεις κάποια επιστημονική πηγή διαθέσιμη που αναφέρει όσα λες για το πεδίο επαναλήψεων, παρέθεσέ τη μας.

    Ρίξε μια ματιά και εδώ για να δεις ότι αυτό που λες είναι μύθος:
    http://www.exrx.net/WeightTraining/M...#anchor9628175

  7. #7
    Bodybuilding Newbie
    Join Date
    12-07-09
    Location
    thessaloniki, peraia, Greece.
    Posts
    11

    Default

    δ το παρατηρησα για το φιλος..ΣΟΡΡΥ ΚΑΡΔΟΥΛΑ!
    <blockquote id=quote>Quote:</blockquote id=quote>

    Μπορεί να έχεις ένα σχετικά παχύ στρώμα λίπους χωρίς να έχεις γράμμωση αλλά και χωρίς να είσαι χοντρός. Το "πρώτα αδυνατίζεις" αφορά ακραίες περιπτώσεις όπου το αρχικό βάρος είναι πολύ μεγάλο και οποιασδήποτε μορφή άσκησης μπορεί να εγκυμονεί κινδύνους για καρδιά κτλ.


    ενταξει εννοειται αυτο που λες..απλα το ειπα σε στυλ χιουμορακι!και οι ακραιες περιπτωσεις ειναι ακραιες..πρωτα κοιτας την υγεια σου και μετα να φτιαξεις καποτε σωμα!
    <blockquote id=quote>Quote:</blockquote id=quote>Και δεύτερον, δεν υπάρχουν από όσο γνωρίζουμε επιστημονικές αποδείξεις γι'αυτό που λες περί 12-15-20 επαναλήψεων στο 60-70% της μέγιστης δύναμης, δηλαδή αν κάποιος κάνει προπόνηση έτσι και μετά τρώει 10000 θερμίδες πιστεύεις ότι πρόκειται να γραμμώσει;

    βσκ εννοειται οτι οταν καποιος αρχισει να κανει εκρηκτικη προπονηση εννοειται αλλαζει και προσαρμοζει την διατροφη του!!αυυο εννοειται!δ κανεις προπονηση και μετα πας και τρως 10000 θερμιδες..οσον αφορα αυτα π μ εστειλες..βγαζεις την 1max rep και στο 60% τραβας 15 επαναληπσεις..με τοσες επαναληψεις εννοειται πωσ δ καισ λιπος και ειναι μυθος..δ ιπαρχει κανενας τροπος για να καψεις λιπος..ουτε στα βαρη,ουτε στη λιπολυση που κανουν οι γυναικες πουθενα..τα λιποκυτταρα περιοριζοντε..δεν εξαφανιζοντε!απλα με αυτες τισ επαναληπσεις θα αιματοθει περισσοτερο ο μυς και θα τονοθει..και για να φανει καλα οπως ξερεις πρεπει να περιορισεις το λιπος με την διατροφη και με την αεροβια παντοτε!επιστημονικη πηγη δ εχω να σ δειξω ακομη..αυτα περι επαναληψεων τα χω μαθει στη σχολη απο τους καθηγητες και ειναιαρκετα λογικα..δ ειναι οτι διαφωνουμε απλα αλλο επισημανα εγω στην αρχη..


 

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •