Hello and welcome to our community! Is this your first visit?
Register
+ Reply to Thread
Page 2 of 3 FirstFirst 1 2 3 LastLast
Results 31 to 60 of 62

Thread: Τροφές: Θ,Π,Υ,Λ,GI,GL,II,SI +

  
  1. #31
    Bodybuilding Newbie MangoBlue
    Join Date
    11-01-08
    Location
    Greece.
    Posts
    26

    Default

    Dion μπορείς να μου στείλεις τον πίνακα σου με email σε παρακαλώ διότι έτσι το παίρνει σαν εικόνα και δεν μπορω να τον χρησιμοποιήσω!
    Επίσης αν το ενημέρωσες ακόμη πιο κάλα!
    Σε ευχαριστώ
    Περιμένω απάντηση σου !!!

  2. #32
    Pumping Iron dion
    Join Date
    05-08-07
    Location
    .
    Posts
    305

    Default

    MangoBlue,

    καλά που μου το θύμησες! το έκανα upload σε ζιπαρισμένο excel, κοίτα στο 2ο ποστ μου πάλι..
    Κάτι μικρές αλλαγές μόνο έχω κάνει από αυτό που βλέπεις στην εικόνα.

  3. #33
    Pumping Iron dion
    Join Date
    05-08-07
    Location
    .
    Posts
    305

    Default

    MangoBlue,

    καλά που μου το θύμησες! το έκανα upload σε ζιπαρισμένο excel, κοίτα στο 2ο ποστ μου πάλι..
    Κάτι μικρές αλλαγές μόνο έχω κάνει από αυτό που βλέπεις στην εικόνα.

  4. #34
    Junior Bodybuilder estariol
    Join Date
    26-12-07
    Location
    Kavala, kavala, Greece.
    Posts
    227

    Default

    Μπραβο ρε παιδια...Ειστε ψαγμενοι!!!
    οσον αφορ ατις ριζογκοφρετες..ενταξει καλες ειναι διατροφικα αλλα ειναι πολυ ανοστεσ ρε παιδι μ!!τουλαχιστον αυτες που εχει το μαρκετ μας...Αλλα ασ μη χαλασω το τοπικ!!
    Dipsao gia bodybuilding
    :P:P:P

  5. #35
    Junior Bodybuilder estariol
    Join Date
    26-12-07
    Location
    Kavala, kavala, Greece.
    Posts
    227

    Default

    Μπραβο ρε παιδια...Ειστε ψαγμενοι!!!
    οσον αφορ ατις ριζογκοφρετες..ενταξει καλες ειναι διατροφικα αλλα ειναι πολυ ανοστεσ ρε παιδι μ!!τουλαχιστον αυτες που εχει το μαρκετ μας...Αλλα ασ μη χαλασω το τοπικ!!
    Dipsao gia bodybuilding
    :P:P:P

  6. #36
    Pumping Iron dion
    Join Date
    05-08-07
    Location
    .
    Posts
    305

    Default

    Εγώ πάντως μια φορά μόνο έφαγα ρυζογκοφρέτα, δηλαδή δοκίμασα, όταν ήμουν μικρότερος... είπα πως θα ήταν σαν την σοκοφρέτα αλλά [:-yuck] [:-hypnotized]

  7. #37
    Pumping Iron dion
    Join Date
    05-08-07
    Location
    .
    Posts
    305

    Default

    Εγώ πάντως μια φορά μόνο έφαγα ρυζογκοφρέτα, δηλαδή δοκίμασα, όταν ήμουν μικρότερος... είπα πως θα ήταν σαν την σοκοφρέτα αλλά [:-yuck] [:-hypnotized]

  8. #38
    Senior Bodybuilder whiz
    Join Date
    12-07-05
    Location
    Of The Art, Greece.
    Posts
    2,173

    Default

    μπραβο Dion πολυ χρησιμο αυτο που εκανες! προτεινω οτι τελειωσει
    να διαχωριστει απο τα ποστς και να γινει sticky.

  9. #39
    Senior Bodybuilder whiz
    Join Date
    12-07-05
    Location
    Of The Art, Greece.
    Posts
    2,173

    Default

    μπραβο Dion πολυ χρησιμο αυτο που εκανες! προτεινω οτι τελειωσει
    να διαχωριστει απο τα ποστς και να γινει sticky.

  10. #40
    Bodybuilding Newbie thanasis
    Join Date
    31-12-07
    Location
    .
    Posts
    16

    Default

    Εξαιρετική δουλειά! Μπράβο!

  11. #41
    Bodybuilding Newbie thanasis
    Join Date
    31-12-07
    Location
    .
    Posts
    16

    Default

    Εξαιρετική δουλειά! Μπράβο!

  12. #42
    Senior Bodybuilder sifis will become famous soon enough sifis will become famous soon enough
    Join Date
    21-03-05
    Location
    ΣΦΑΚΙΑ, Greece.
    Posts
    4,780

    Default

    Τώρα το είδα. Ωραιότατο
    "Να πεθαίνεις κάθε μέρα. Να γεννιέσαι κάθε μέρα. Ν' αρνιέσαι ο,τι έχεις κάθε μέρα. Η ανώτατη αρετή δεν είναι να 'σαι ελεύθερος παρά να μάχεσαι για την ελευθερία"

  13. #43
    Senior Bodybuilder sifis will become famous soon enough sifis will become famous soon enough
    Join Date
    21-03-05
    Location
    ΣΦΑΚΙΑ, Greece.
    Posts
    4,780

    Default

    Τώρα το είδα. Ωραιότατο
    "Να πεθαίνεις κάθε μέρα. Να γεννιέσαι κάθε μέρα. Ν' αρνιέσαι ο,τι έχεις κάθε μέρα. Η ανώτατη αρετή δεν είναι να 'σαι ελεύθερος παρά να μάχεσαι για την ελευθερία"

  14. #44
    Pumping Iron dion
    Join Date
    05-08-07
    Location
    .
    Posts
    305

    Default

    thx!

  15. #45
    Pumping Iron dion
    Join Date
    05-08-07
    Location
    .
    Posts
    305

    Default

    thx!

  16. #46
    Junior Bodybuilder estariol
    Join Date
    26-12-07
    Location
    Kavala, kavala, Greece.
    Posts
    227

    Default

    στικι ναι ναι ναι...καλο θα ηταν...
    μπραβο ξανα!!!
    Dipsao gia bodybuilding
    :P:P:P

  17. #47
    Junior Bodybuilder estariol
    Join Date
    26-12-07
    Location
    Kavala, kavala, Greece.
    Posts
    227

    Default

    στικι ναι ναι ναι...καλο θα ηταν...
    μπραβο ξανα!!!
    Dipsao gia bodybuilding
    :P:P:P

  18. #48
    Bodybuilding Newbie subz
    Join Date
    09-04-08
    Location
    .
    Posts
    10

    Default

    poly kalo file mprabo epsaxna kairo kati tetoio:D

  19. #49
    Senior Bodybuilder magman magman's Avatar
    Join Date
    09-11-08
    Location
    Nikaia, Greece.
    Posts
    1,606

    Default

    Και εμένα θα με βοηθήσει σίγουρα. Είχα googlαρει πολλές φορές αλλά δεν είχα βρεί κάτι αντίστοιχο. Thanx [:-golf]
    I want to train damn it!!!!

  20. #50
    Bodybuilding Newbie Bodymaker
    Join Date
    27-01-09
    Location
    .
    Posts
    35

    Default

    δηλαδη μολις βρασουν οι τροφες εχουν λιγοτερη πρωτεινη επιδει αραιώνεται οχι επηδει καταστρεφετε ετσι?

    Αν πχ τις φακες τις βρασω και τις σουρωσω τι θα ισχειη?

  21. #51
    Bodybuilding Newbie Bodymaker
    Join Date
    27-01-09
    Location
    .
    Posts
    35

    Default

    δηλαδη μολις βρασουν οι τροφες εχουν λιγοτερη πρωτεινη επιδει αραιώνεται οχι επηδει καταστρεφετε ετσι?

    Αν πχ τις φακες τις βρασω και τις σουρωσω τι θα ισχειη?

  22. #52
    Bodybuilding Newbie Happy Happy's Avatar
    Join Date
    13-09-09
    Posts
    82

    Default

    Quote Originally Posted by bigsteve View Post
    .....

    τοτε 4Χ7=28+(4Χ80)=348 θερμιδες εσυ λες 365.κανε κατι να διορθωσεις τις τιμες γιατι δεν ειναι σωστες.
    1γρ υδατ.=4 θερμιδες το ιδιο κ η πρωτεινη.
    ενω 1γρ λιπος=9 θερμιδες
    ....

    Δηλαδή παιδιά το 100% των θερμίδων κάποιας τροφής προέρχεται από τα: πρωτεΐνες, υδατανθρακες και λίπη?

    Ρωτάω γιατί ακόμη και εδώ για πχ 100γρ μπανάνας έχει:


    Energy : 89 kcal
    Protein : 1.09 g
    Fat : 0.33 g
    Carbohydrate : 22.84 g

    όμως :
    (1.09+22.84)*4 + 0.33*9 = 98.69 != 89


    Τι ακριβώς παίζει?

  23. #53
    Senior Bodybuilder giannis_m giannis_m's Avatar
    Join Date
    01-06-08
    Location
    Σητεία, Greece.
    Posts
    2,580

    Default

    Ναι φίλε αυτα είναι τα θερμιδογόνα συστατικά, +το αλκοόλο (7 θερμ.\γραμμαριο)

    Με την μπανανα θα σου πω τί παιζει, στο total carbs, ο πινακας προσθετι και τις φυτικές ίνες. Οι οποιες είναι φυσικα υδατανθρακες, αλλα ο ανθρώπινος οργανισμός δεν τις πεπτει γιατι δεν έχει τα καταληλα ένζυμα. Αν αφεραισεις απο τους υπολογισμούς σου τα 2,6 γραμμαρια υδατανθρακα που είναι οι ινες συμφωνα με τον πινακα, θα σου βγουν οι θερμιδες.
    I see farther as I stand in the shoulders of giants

  24. #54
    Bodybuilding Newbie Happy Happy's Avatar
    Join Date
    13-09-09
    Posts
    82

    Default

    Πράγματι (1.09+22.84-2.6)*4 + 0.33*9 = 88.29

    Έχει να κάνει με το Carbohydrate, by difference ...? Ή απλώς αυτό το αναφέρει για τον τρόπο υπολογισμού τους?

    Ευχαριστώ!


    //edit: Να προσθέσω και κάτι ακόμη στην απορία. Από την ίδια σελίδα για το αυγό (Egg, whole, cooked, hard-boiled)
    εχει:
    Ενέργεια 155
    Πρωτεΐνες 12,58
    Υδατ/κες 1,12
    Λιπαρά 10,61

    απο τα οποία όμως βγαίνει:
    150,29

    Δεν είναι καμια τεράστια διαφορά, αλλά μου δημιουργεί την απορία... Μήπως έχει να κάνει με το Ash? (το οποίο δεν ξερω τι είναι! σταχτή? :P )
    Last edited by Happy; 21-05-10 at 11:39 .

  25. #55
    GRF is on a distinguished road
    Join Date
    16-03-05
    Posts
    9,331

    Default

    Αsh (στάχτη) είναι συνήθως τα οξείδια των μετάλλων και ιχνοστοιχείων που έχει μια τροφή και τα οποία (οξείδια) παράγονται κατά την καύση της τροφής όταν πάνε να μετρήσουν το θερμιδικό της περιεχόμενο. Και αυτά είναι συνήθως στερεά όχι αέρια όπως το CO2, το NO2 κτλ που παράγονται όταν καίγονται πρωτεΐνες, υδατάνθρακες και λίπη.

    Η διαφορά που βγάζεις στις θερμίδες μάλλον προέρχεται από την απλούστευση ότι οι θερμίδες πρωτεϊνών, υδατανθράκων και λιπών είναι 4, 4, και 9 kcal/g αντιστοίχως.

    Στην πράξη, αυτοί οι αριθμοί αποτελούν μέσους όρους, δηλαδή υπάρχουν υδατάνθρακες που έχουν θερμιδικό περιεχόμενο 3.9 kcal/g, και άλλοι 4.2 kcal/g, κ.ο.κ.

    Επίσης, οι φυτικές ίνες κανονικά δίνουν 1 kcal/g αν θυμάμαι καλά, αλλά συνήθως δεν τις μετράμε, διότι ένας μέσος άνθρωπος τρώει δεν τρωει 20-30 γρ φυτικών ινών την ημέρα (δηλαδή 20-30 kcal παραπάν).
    Last edited by GRF; 22-05-10 at 04:21 .

  26. #56
    Bodybuilding Newbie Happy Happy's Avatar
    Join Date
    13-09-09
    Posts
    82

    Default

    Το έχω τώρα :)

    Οπότε στις τιμές του USDA National Nutrient Database αφαιρούμε από τους υδατάνθρακες, τις φυτικές ίνες (Fiber, total dietary) για να βρούμε τα γραμ υδατάνθρακα που μας ενδιαφέρουν. Σωστά?


    Σε ευχαριστώ πολύ!

  27. #57
    GRF is on a distinguished road
    Join Date
    16-03-05
    Posts
    9,331

    Default

    Ναι σωστά, όπως το εξήγησε και ο Γιάννης πιο πάνω!

  28. #58
    Bodybuilding Newbie aris190
    Join Date
    19-11-08
    Location
    .
    Posts
    13

    Default

    Εφοσον αλλαζει τοσο πολυ η περιεκτικοτητα της καθς τροφης ωμης και μαγειρεμενης(π.χ ρυζι 80 γραμμαρια υδατανθρακα ωμο και μολις 29 μαγειρεμενο) τι θα ηταν ορθοτερο να κανουμε? να ζυγιζουμε τα τροφιμα ωμα? δηλαδη αν ζυγισω το ρυζι ωμο και μου βγει 100 γρ., οταν το βρασω η περιεκτικοτητα του σε υδατανθρακα ειναι ιδια με 100 γρ ωμου ρυζιου?

  29. #59
    Bodybuilding Newbie Happy Happy's Avatar
    Join Date
    13-09-09
    Posts
    82

    Default

    Quote Originally Posted by aris190 View Post
    Εφοσον αλλαζει τοσο πολυ η περιεκτικοτητα της καθς τροφης ωμης και μαγειρεμενης(π.χ ρυζι 80 γραμμαρια υδατανθρακα ωμο και μολις 29 μαγειρεμενο) τι θα ηταν ορθοτερο να κανουμε? να ζυγιζουμε τα τροφιμα ωμα? δηλαδη αν ζυγισω το ρυζι ωμο και μου βγει 100 γρ., οταν το βρασω η περιεκτικοτητα του σε υδατανθρακα ειναι ιδια με 100 γρ ωμου ρυζιου?

    Σε αυτο ακριβώς που ρωτάς δεν ξερω να σου απαντήσω, γιατί μπορεί να συμβαίνουν διάφορα το οποία δεν γνωρίζω. (πχ κάποιο ποσοστό από υδατάνθρακες ή πρωτεΐνες(για αλλες περιπτώσεις) να καταστρέφεται από το ψήσιμο κτλ)
    Αλήθεια τι παιζει με αυτο? ισχύει? μικρες οι απώλειες?

    Κάτι που μπορώ να σου πω όμως είναι το εξής: αν ζυγίσεις την ίδια ακριβώς ποσότητα (ίδιο αριθμό από "ρύζια" :Ρ) μετά το βράσιμο, θα ζυγίζουν περισσότερο από 100γρ, λόγω του νερού που έχουν απορροφήσει.


    Οπότε αν το ζυγισες ωμο κα ανι θες να φας αυτους τους υδατανθρακες που του αναλογουν, νομιζω πως απλως το μαγειρευεις και το τρως ολο! (δηλ δεν ξαναζυγιζεις για να φας 100γρ)
    Last edited by Happy; 23-05-10 at 06:13 .

  30. #60
    Senior Bodybuilder giannis_m giannis_m's Avatar
    Join Date
    01-06-08
    Location
    Σητεία, Greece.
    Posts
    2,580

    Default

    Quote Originally Posted by aris190 View Post
    Εφοσον αλλαζει τοσο πολυ η περιεκτικοτητα της καθς τροφης ωμης και μαγειρεμενης(π.χ ρυζι 80 γραμμαρια υδατανθρακα ωμο και μολις 29 μαγειρεμενο) τι θα ηταν ορθοτερο να κανουμε? να ζυγιζουμε τα τροφιμα ωμα? δηλαδη αν ζυγισω το ρυζι ωμο και μου βγει 100 γρ., οταν το βρασω η περιεκτικοτητα του σε υδατανθρακα ειναι ιδια με 100 γρ ωμου ρυζιου?
    δεν παιζει ρόλο. προφανως υπαρχουν αλλες θερμιδομετρησεις για ωμα και αλλες για ψημενα τροφημα, αναλόγως τί ζυγίζεις, διαλεγεις και την αντιστοιχη μετρηση απο το θερμιδομετριτή.
    I see farther as I stand in the shoulders of giants


 
+ Reply to Thread
Page 2 of 3 FirstFirst 1 2 3 LastLast

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

     

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts