Hello and welcome to our community! Is this your first visit?
Register

Results 1 to 23 of 23
  1. #1
    Junior Bodybuilder xania4ever's Avatar
    Join Date
    13-11-07
    Location
    .
    Posts
    131

    Default Βοηθεία στην επιλογή πρωτείνης για αρχάριο

    Λοιπόν παιδιά θα ήθελα να πάρω μία καθαρή πρωτεϊνη για να με βοηθήσει να αποκτήσω όγκο.Επειδή είμαι άσχετος όμως από bodybuilding θα ήθελα να μου προτείνετε μία που έχετε δοκιμάσει και είναι καλή.

    P.S=Επειδή μένω Χανιά αν μου πείτε και από που μπορώ να αγοράσω ακόμα καλύτερα:D.Σας ευχαριστώ όλους.

  2. #2
    Advanced Bodybuilder
    Join Date
    07-07-08
    Location
    mytilini, building, Greece.
    Posts
    1,144

    Default

    <blockquote id=quote>Quote:Originally posted by xania4ever

    Λοιπόν παιδιά θα ήθελα να πάρω μία καθαρή πρωτεϊνη για να με βοηθήσει να αποκτήσω όγκο.Επειδή είμαι άσχετος όμως από bodybuilding θα ήθελα να μου προτείνετε μία που έχετε δοκιμάσει και είναι καλή.

    P.S=Επειδή μένω Χανιά αν μου πείτε και από που μπορώ να αγοράσω ακόμα καλύτερα:D.Σας ευχαριστώ όλους.


    </blockquote id=quote>

    μαλλον μπερδευτηκες! η καθαρη πρωτεινη δε βοηθαει να βαλεις ογκο,τουλαχιστον οχι αμεσα,σε βσθος χρονου ναι.
    κανε ενα search στο τοπικ με τις αξιολογησεις συμπληρωματων και θα βρεις αυτο που ζητας
    ()

  3. #3
    Senior Bodybuilder JasonBlack's Avatar
    Join Date
    28-04-07
    Location
    Piraeus, Athens, Greece.
    Posts
    1,286

    Default

    Οι περισσότερες πρωτεϊνες μια από τα ίδια είναι, μια whey θα πάρεις, αν θες και μια εγγυημένα καλή (λόγω αξιοπιστίας ονόματος, όχι ότι θα σε βοηθήσει περισσότερο) είναι της Optimum η 100% Gold.
    Για να κάνεις όγκο πρέπει πρώτα από όλα να κάνεις διατροφή για όγκο, αυτό είναι το κύριο θέμα, με την πρωτεϊνη μπορείς να κάνεις και γράμμωση.