Καλώς Ορίσατε Στο Bodybuilders.gr - Κάντε Εγγραφή Και Ελάτε Στην Παρέα Μας! Register

Results 1 to 11 of 11
  1. #1
    Bodybuilding Newbie Happy's Avatar
    Join Date
    13-09-09
    Posts
    80

    Default Γάλα Πλήρες Σε Περίοδο Όγκου

    Καλησπέρα,


    Διάβασα κάπου οτι σε περίοδο όγκου πρέπει να προτιμούμε το πλήρες γάλα.

    Η αιτιολόγηση ήταν οτι τα λιπαρά του γάλακτος αποτελούνται από μικρότερες "αλυσίδες" από αυτές των άλλων τροφών και οτι τα λιπαρά μικρών αλυσίδων είναι ελαφρώς αναβολικά. Επίσης έχουν λίγο μικρότερη πιθανότητα να μετατραπούν σε λίπος συγκριτικά με πολλά άλλα λιπαρά.

    Ισχύει κάτι τέτοιο? Ή πολυ απλά μπορούμε να πίνουμε το γάλα για τις πρωτεΐνες του και να προτιμούμε άλλες πηγές λιπαρών? (ίσως κατα πολύ ανώτερες?)



    Ευχαριστώ![:-bouncy]

    ΥΓ: προσωπικά καταναλώνω μεγάλες ποσότητες γάλακτος 1,5% (περίπου 1,5 λιτα τη μέρα)

  2. #2
    Senior Bodybuilder Raf's Avatar
    Join Date
    20-05-09
    Location
    Salonika
    Posts
    2,133

    Default

    Ευχαριστούμε πολυ για το topic..αρκετά ενδιαφέρον..δν χρειάζεται κ ειδική εξήγηση καθώς όλοι ξέρουμε πόσο θρεπτικό είναι..κάνεις πολύ καλά π το πίνεις σ όγκο..κ εγώ μόνο τότε τ βάζω κ το καλοκαίρι μ λείπει πολύ..από που τις πήρες αυτές τις πληροφορίες?

  3. #3
    Bodybuilding Newbie Happy's Avatar
    Join Date
    13-09-09
    Posts
    80

    Default

    Δεν πινω το πλήρες, αλλα το 1,5% (το κλασσικό πράσινο:Ρ)

    Επίσης κυρίως ρωταω για το αν είναι τοσο καλή πηγή λιπαρών το γάλα και αν αυτά περί μικρών αλυσίδων κτλ ισχύουν.. (πχ για το ελαιόλαδο ισχύει το ίδιο)

    Δεν την κρατησα τη σελίδα αλλά νομίζω μπορώ να την ξαναβρώ.

  4. #4
    Senior Bodybuilder
    Join Date
    11-06-09
    Location
    Αθήνα, Greece.
    Posts
    2,230

    Default

    Φίλε μου θα διαφωνήσω. Πολύ περισσότερα οφέλη, και μυϊκά και για την υγεία σου, θα έχεις αν αντί για τα λιπαρά του γάλακτος παίρνεις λιπαρά από πηγές όπως ελαιόλαδο, ιχθυέλαια, λινέλαιο, ξηροί καρποί, βούτρα ξηρών καρπών, αβοκάντο. Να προτιμάς 1% ή 0% κι αν θες λίπος βάζε μαζί μια απ' τις πηγές που προανέφερα. Κατά τα άλλα, το γάλα ως τροφή είναι διαχρονικά πάρα πολύ καλή.
    Hypertrophy for the win!

  5. #5
    Junior Bodybuilder kapoulos's Avatar
    Join Date
    13-12-08
    Location
    Φλώρινα
    Posts
    147

    Default

    Καλού-κακού,μείνε στο 1,5 %
    Άλλωστε και αυτό έχει λιπαρά...δεν πιστεύω να χρειάζεσαι περισσότερα (λιπαρά) από το γάλα.
    ...it's just a ride...

  6. #6
    Junior Bodybuilder nutrimentltd's Avatar
    Join Date
    26-06-09
    Location
    Rethymno, Crete
    Posts
    215

    Default

    Θα συμφωνήσω και εγώ με τον stamthedrum
    Nutriment ltd
    Nutrition Mentality

  7. #7
    Bodybuilding Newbie Happy's Avatar
    Join Date
    13-09-09
    Posts
    80

    Default

    Σας ευχαριστώ όλους για τις αποψεις σας :)

  8. #8
    Advanced Bodybuilder nikos_123's Avatar
    Join Date
    09-09-07
    Location
    .
    Posts
    1,103

    Default

    Δεν πηνεις το γαλα ουτε για τα λιπαρα του ουτε για τις πρωτεινες του δεν συμφερει πολυ απλα για να παρεις μια ποσοτητα 30 γραμ λιπος η πρωτεινη θελει 1 λιτρο δεν συμφερει.
    Γαλα=ασβεστιο +εξρα θερμιδες για ατομα που δεν μπορουνε να φανε πολυ φαι στον ογκο +απολαυση καλη γευση με την πρωτεινη και τα δημητριακα
    Για λιπος=Λαδι ελιας και λιναρι(flax)
    Last edited by nikos_123; 12-06-10 at 15:43.

  9. #9
    Bodybuilding Newbie Happy's Avatar
    Join Date
    13-09-09
    Posts
    80

    Default

    Quote Originally Posted by nikos_123 View Post
    Δεν πηνεις το γαλα ουτε για τα λιπαρα του ουτε για τις πρωτεινες του δεν συμφερει πολυ απλα για να παρεις μια ποσοτητα 30 γραμ λιπος η πρωτεινη θελει 1 λιτρο δεν συμφερει.
    Σε αυτό θα διαφωνίσω. Κάποιος που είναι λιγότερο από 70kg μπορεί να παρει σεβαστη ποσοτητα απο το γάλα. Προσωπικα παίρνω σχεδον 50γρ πρωτ καθε μέρα μονο από το γάλα.

  10. #10
    Advanced Bodybuilder nikos_123's Avatar
    Join Date
    09-09-07
    Location
    .
    Posts
    1,103

    Default

    Quote Originally Posted by Happy View Post
    Σε αυτό θα διαφωνίσω. Κάποιος που είναι λιγότερο από 70kg μπορεί να παρει σεβαστη ποσοτητα απο το γάλα. Προσωπικα παίρνω σχεδον 50γρ πρωτ καθε μέρα μονο από το γάλα.
    1,5 l την ημερα λολ απο οποια πλευρα και να το κοιταξεις δεν συμφερει αν υπολογησεις και τοσο λακτοζη μεσα και υδατανθρακα βγαινεις πολυ εκτος.Σεβαστη ειναι 25 γραμ και πανω ανα γευμα 750μλ.Τα στερεα φαγητα εχουν καλυτερες αναλογιες ασε που για πηγη λιπους δεν κανει τοσο κορεσμενο ανα μερα στο γαλα.

    Η αιτιολόγηση ήταν οτι τα λιπαρά του γάλακτος αποτελούνται από μικρότερες "αλυσίδες" από αυτές των άλλων τροφών και οτι τα λιπαρά μικρών αλυσίδων είναι ελαφρώς αναβολικά. Επίσης έχουν λίγο μικρότερη πιθανότητα να μετατραπούν σε λίπος συγκριτικά με πολλά άλλα λιπαρά.

    Ισχύει κάτι τέτοιο? Ή πολυ απλά μπορούμε να πίνουμε το γάλα για τις πρωτεΐνες του και να προτιμούμε άλλες πηγές λιπαρών?
    Μικρων αλυσιδων=mono,poly,saturated?
    Καλυτερα μηνε στα 2-3 ολοκληρα αυγα και το βοδινο για "αναβολικο περιβαλον" δεν κανει για πολυ καιρο ομως.


    ΥΓ ποσα κιλα εισαι :D
    Last edited by nikos_123; 13-06-10 at 13:14.

  11. #11
    Bodybuilding Newbie Happy's Avatar
    Join Date
    13-09-09
    Posts
    80

    Default

    Quote Originally Posted by nikos_123 View Post
    1,5 l την ημερα λολ απο οποια πλευρα και να το κοιταξεις δεν συμφερει αν υπολογησεις και τοσο λακτοζη μεσα και υδατανθρακα βγαινεις πολυ εκτος.Σεβαστη ειναι 25 γραμ και πανω ανα γευμα 750μλ.Τα στερεα φαγητα εχουν καλυτερες αναλογιες ασε που για πηγη λιπους δεν κανει τοσο κορεσμενο ανα μερα στο γαλα.


    Μικρων αλυσιδων=mono,poly,saturated?
    Καλυτερα μηνε στα 2-3 ολοκληρα αυγα και το βοδινο για "αναβολικο περιβαλον" δεν κανει για πολυ καιρο ομως.


    ΥΓ ποσα κιλα εισαι :D


    Τι εννοεις? Περίπου 25 γραμ ανα γευμα 750μλ δινει.
    Οι αναλογιες απο το γαλα του γευματος ειναι Π:16,5 Υ:23,5 Λ:7,5
    Δεν μου φαίνεται τοσο κακό... (Προφανώς δεν μιλάμε για πολύ πανω επίπεδα με 6% λιπος που θέλουν να γίνει 5% :Ρ)


    Μικρων αλυσιδων=mono,poly,saturated?
    Σε αυτό δεν κατάλαβα, ερωτηση είναι?

    Δεν είμαι σίγουρος, αλλά νομίζω οτι τα κορεσμένα, ακόρεστα κτλ διαφοροποιούνται ως προς κάποιους δεσμούς στο μόριο (και εχουν κάποια διαφορετικα γεωμετρικά χαρακτηριστικά), χωρίς να έχει να κάνει με το μέγεθος της αλυσίδας. Μπορεί να λέω άσχετα πράγματα όμως!!

    67 είμαι! xD

 

 

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Similar Threads

  1. Γάλα πριν τον ύπνο σε περίοδο όγκου;
    By magman in forum Συμβουλές Για Νέους Με Το Bodybuilding
    Replies: 16
    Last Post: 13-12-08, 05:08
  2. 2 φωτο απο περιοδο ογκου
    By Nowitzki in forum Φωτογραφίες & Video Μελών
    Replies: 38
    Last Post: 19-05-08, 22:29
  3. Φωτογραφίες Σε Περίοδο Όγκου
    By baco_deca in forum Φωτογραφίες & Video Μελών
    Replies: 0
    Last Post: 06-05-05, 00:16

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
All times are GMT +3. The time now is 04:35.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2
Copyright © 2019 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
© Bodybuilders.gr - Greek Bodybuilding