Hello and welcome to our community! Is this your first visit?
Register

Results 1 to 12 of 12
  1. #1

    Default Tην Άποψή Σας Για Τη Διατροφή Μου!

    Καταρχας χαιρετω!

    Λοιπον ειμαι 23. 1.80 και 75 κιλα.

    εχω ΞΕΠΑΤΩΘΕΙ στο διαβασμα των αρθρων και του φορουμ και εχω καταληξει στο διατροφικό μου πλάνο ! χρειάζομαι λοιπόν την συμβουλή σας πανω σε αυτό

    να πω επισης ότι είμαι hardgainer. λίπος δεν εχω πολυ (αμιδρα φαινονται κοιλιακοι) εστω και αν δεν προσεχω ΚΑΘΟΛΟΥ! επισης να πω οτι γυμναζομαι εδω και 2-3 χρόνια, προσπαθώ να τρόω πολύ αλλα τα κιλά δεν μπαίνουν ευκολα...

    να'το λοιπον και περιμένω !

    *είμαι φοιτητής και τρώω στην καφετέρια του πανεπιστημίου (all you can eat!!!). επομένως δεν μπορώ να γράφω γραμμάρια φαγητού(όπως έχω δει σε αλλα θρεντς αφού ούτε να ζυγίσω μπορώ αλλά ούτε και να υπολογίσω ! αυτό που σκεφτομαι να κάνω είναι να ξεκινήσω το προγραμμα και αν δεν βαζω βάρος να προσθέτω περισσότερο (πχ αντι 1 κουπακι ρύζι, 1μιση!)


    8 am : πρωτεινη όγκου,πολυβιταμίνη (πόσο άσχημο είναι αυτό? μου είναι παρα πολύ εύκολο παρά να ετοιμάσω πρωινό)

    11:30 am : 2 chickenburger(χωρίς το ψωμάκι) ή τόνος ή αγνό στήθος κοτόπουλο, 1 κουπάκι ρύζι/μακαρόνια , 4 ασπράδια, σαλάτα, μήλο ή αχλάδι

    2 pm: whey 30 gr

    5 pm: 2 chickenburger(χωρίς το ψωμάκι) ή τόνος ή αγνό στήθος κοτόπουλο, 1 κουπάκι ρύζι/μακαρόνια , 4 ασπράδια, σαλάτα, μήλο ή αχλάδι

    6:30-7:30/8 gym

    8 pm : δεξτρόζη 50 gr με whey 50 gr

    9 pm : τονοσαλάτα (ή 2 chickenburger(χωρίς το ψωμάκι) ή τόνος ή αγνό στήθος κοτόπουλο, 1 κουπάκι ρύζι/μακαρόνια , 4 ασπράδια, σαλάτα, μήλο ή αχλάδι)

    12 pm : 24 γρ καζείνη

    - βασικά τα γεύματα που είναι ίδια θα αλλάζουν ανάλογα με το τι έχει η καφετέρια και την όρεξη μου

    - τις μέρες χωρίς προπόνηση θα βγαζω το post-workout

  2. #2

    Default

    Επισης !
    διαβαζω στο Thread: Διατροφή γιά όγκο. το εξής