Καλώς Ορίσατε Στο Bodybuilders.gr - Κάντε Εγγραφή Και Ελάτε Στην Παρέα Μας! Register

Results 1 to 16 of 16
  1. #1

    Default Άπαχο Γάλα Μεταπροπονητικά - Μυική Ανάπτυξη και Απώλεια Λίπους Στις Γυναικες!

    olympos_gala.jpg

    Ακομα περισσοτερα καλα νεα για το γαλατακι και τις γυναικες! Μια νεα ερευνα που δημοσιευτηκε στο American College of Sports Medicine's journal, λεει οτι η καταναλωση απαχου γαλακτος μετα απο βαριες προπονησεις με βαρη για ολο το σωμα βοηθησε στην μεγαλυτερη αυξηση μυικης μαζας, απωλεια λιπους και πιθανον μειωση σε απωλεια οστικης μαζας μετα απο 12 εβδομαδες, σε συγκριση με καταπωση μεταπροπονητικων υδατανθρακων μονο.

    Οι ερευνητες εφτασαν στο συμπερασμα, οτι: "Τα αποτελεσματα μας, παρομοια με αυτα σε αντρες, δειχνουν οτι το γαλα ειναι ενα αποτελεσματικο ποτο για να στηριξει ευνοϊκες αλλαγες στην συσταση του σωματος των γυναικων σε συνδυασμο με προπονηση με αντιστασεις"


    Η πληρης ερευνα:

    Body composition and strength changes in women with milk and resistance exercise. Josse AR, Tang JE, Tarnopolsky MA, Phillips SM. Exercise Metabolism Research Group, Department of Kinesiology, McMaster University, Hamilton, Ontario, Canada.

    Abstract
    PURPOSE: We aimed to determine whether women consuming fat-free milk versus isoenergetic carbohydrate after resistance exercise would see augmented gains in lean mass and reductions in fat mass similar to what we observed in young men.


    METHODS: Young women were randomized to drink either fat-free milk (MILK: n = 10; age (mean +/- SD) = 23.2 +/- 2.8 yr; BMI = 26.2 +/- 4.2 kg x m(-2)) or isoenergetic carbohydrate (CON: n = 10; age = 22.4 +/- 2.4 yr; BMI = 25.2 +/- 3.8 kg x m(-2)) immediately after and 1 h after exercise (2 x 500 mL). Subjects exercised 5 d x wk(-1) for 12 wk. Body composition changes were measured by dual-energy x-ray absorptiometry, and subjects' strength and fasting blood were measured before and after training.


    RESULTS: CON gained weight after training (CON: +0.86 +/- 0.4 kg, P < 0.05; MILK: +0.50 +/- 0.4 kg, P = 0.29). Lean mass increased with training in both groups (P < 0.01), with a greater net gain in MILK versus CON (1.9 +/- 0.2 vs 1.1 +/- 0.2 kg, respectively, P < 0.01). Fat mass decreased with training in MILK only (-1.6 +/- 0.4 kg, P < 0.01; CON: -0.3 +/- 0.3 kg, P = 0.41). Isotonic strength increased more in MILK than CON (P < 0.05) for some exercises. Serum 25-hydroxyvitamin D increased in both groups but to a greater extent in MILK than CON (+6.5 +/- 1.1 vs +2.8 +/- 1.3 nM, respectively, P < 0.05), and parathyroid hormone decreased only in MILK (-1.2 +/- 0.2 pM, P < 0.01).


    CONCLUSIONS: Heavy, whole-body resistance exercise with the consumption of milk versus carbohydrate in the early postexercise period resulted in greater muscle mass accretion, strength gains, fat mass loss, and a possible reduction in bone turnover in women after 12 wk. Our results, similar to those in men, highlight that milk is an effective drink to support favorable body composition changes in women with resistance training.
    "Να θυμάστε ότι αυτό που κάνετε είναι κάτι που ελάχιστοι άνθρωποι στον κόσμο έχουν τη δύναμη της θέλησης ή την αποφασιστικότητα να πραγματοποιήσουν. Χρειάζεται κάτι πολύ περισσότερο από τη σωματική μας δύναμη για να χτίσουμε και να σμιλέψουμε το σώμα μας. Χρειάζεται και μια τεράστια ποσότητα πνευματικής δύναμης, και αυτό είναι που οι υπόλοιποι άνθρωποι πραγματικά ζηλεύουν. Πάρτε το ως κοπλιμέντο, διότι ξεχωρίζετε μέσα σε ένα πλήθος ακολούθων."

    "Just remember that you are doing something that so few people in the world have the will power or determination to do. It takes much more than physical strength for us to build and sculpt our bodies. It takes an enormous amount of mental strength as well, and that's what people are truly jealous of. Take it as a compliment, for you stand out in a crowd full of followers."

    "You got a dream, you gotta protect it. If people can't do something themselves, they wanna tell you that you can't do it. If you want something, go get it. Period." ~ Chris Gardner

  2. #2
    Senior Bodybuilder l3onid4s's Avatar
    Join Date
    29-09-10
    Location
    Πάτρα
    Posts
    1,539

    Default

    Musclemar το ιδιο ισχυει και για τους αντρες?Δηλαδη θα ηταν καλυτερα να καναμε το μεταπροπονητικο ροφημα σε γαλα?Αν και θα καθυστερουσε λιγο την ολη διαδικασια για να φτασουν τα θρεπτικα συστατικα στους μυς.

  3. #3
    Senior Bodybuilder
    Join Date
    11-06-09
    Location
    Αθήνα, Greece.
    Posts
    2,230

    Default

    Γιατί να καθυστερούσε;;
    Hypertrophy for the win!

  4. #4

    Join Date
    20-08-10
    Posts
    1,332

    Default

    θυμαμαι εχει ξανα ανεβει σχετικο θεμα απο πολυ καλο, υπαρχει ακομη? για γαλα μεταπροπονητικα. μαλιστα τοτε το εφαρμοσα καποιες μερες.

  5. #5
    Senior Bodybuilder l3onid4s's Avatar
    Join Date
    29-09-10
    Location
    Πάτρα
    Posts
    1,539

    Default

    Quote Originally Posted by stamthedrum View Post
    Γιατί να καθυστερούσε;;
    Ο,τι περιεχει μεσα λιπος δεν καθυστερει αυτες τις λειτουργιες?

  6. #6
    Advanced Bodybuilder perakis's Avatar
    Join Date
    06-12-09
    Location
    Άρτα
    Posts
    802

    Default

    λεονιδα εδω μιλαει για απαχο αν προσεξες, δηλαδη 0% λιπαρα
    Whatever which way they go, They know they gonna owe. They soul to the road they choose. It don't matter if you win or lose.You still gotta pay them dues.

  7. #7
    Senior Bodybuilder
    Join Date
    05-09-09
    Location
    Aθήνα
    Posts
    3,263

    Default

    ναι αλλα το γαλα εχει καζεινη...αυτο τουλαχιστον πιστευω πως εννοει ο Λεωνιδας..

  8. #8
    Senior Bodybuilder
    Join Date
    11-06-09
    Location
    Αθήνα, Greece.
    Posts
    2,230

    Default

    Quote Originally Posted by jimbliz View Post
    ναι αλλα το γαλα εχει καζεινη...αυτο τουλαχιστον πιστευω πως εννοει ο Λεωνιδας..
    Η καζεΐνη δεν επηρεάζει την απορρόφηση άλλων πρωτεϊνών. Το λίπος καθυστερεί γενικά την πέψη, η πρωτεΐνη όχι.
    Hypertrophy for the win!

  9. #9
    Senior Bodybuilder l3onid4s's Avatar
    Join Date
    29-09-10
    Location
    Πάτρα
    Posts
    1,539

    Default

    Παιδια συγγνωμη,ειχα στον νου μου το 1.5% που πινω εγω 0:-)

  10. #10
    Senior Bodybuilder
    Join Date
    05-09-09
    Location
    Aθήνα
    Posts
    3,263

    Default

    Quote Originally Posted by stamthedrum View Post
    Η καζεΐνη δεν επηρεάζει την απορρόφηση άλλων πρωτεϊνών. Το λίπος καθυστερεί γενικά την πέψη, η πρωτεΐνη όχι.
    αυτο που λες δεν ειναι σιγουρο..οι ερευνες τουλαχιστον ειναι μοιρασμενες.εχω διαβασει καποιες που λενε οτι για παραδειγμα στις πρωτεινες πολλων πηγων επηρεαζεται η απορροφηση των "γρηγορων" απο των "αργων" και αλλες που λενε οτι δεν υπαρχει κανενα προβλημα..εγω υποστηριζω την δευτερη παντως οπως και εσυ απ οτι καταλαβα..

  11. #11
    Senior Bodybuilder l3onid4s's Avatar
    Join Date
    29-09-10
    Location
    Πάτρα
    Posts
    1,539

    Default

    Δηλαδη jimbliz αυτο μπορει να συμβαινει, συμφωνα με τις πρωτες θεωριες, στο πρωινο το οποιο περιεχει whey isolate/concentrate+γαλα(καζεινη)?

  12. #12
    Senior Bodybuilder
    Join Date
    11-06-09
    Location
    Αθήνα, Greece.
    Posts
    2,230

    Default

    Quote Originally Posted by jimbliz View Post
    αυτο που λες δεν ειναι σιγουρο..οι ερευνες τουλαχιστον ειναι μοιρασμενες.εχω διαβασει καποιες που λενε οτι για παραδειγμα στις πρωτεινες πολλων πηγων επηρεαζεται η απορροφηση των "γρηγορων" απο των "αργων" και αλλες που λενε οτι δεν υπαρχει κανενα προβλημα..εγω υποστηριζω την δευτερη παντως οπως και εσυ απ οτι καταλαβα..
    Ε ναι ρε συ., άλλωστε το να πάει η πρωτεΐνη 5 λεπτά καθυστερημένα στους μυς δε θα κάνει διαφορά ούτε στο ελάχιστο.
    Hypertrophy for the win!

  13. #13
    Senior Bodybuilder
    Join Date
    05-09-09
    Location
    Aθήνα
    Posts
    3,263

    Default

    Quote Originally Posted by l3onid4s View Post
    Δηλαδη jimbliz αυτο μπορει να συμβαινει, συμφωνα με τις πρωτες θεωριες, στο πρωινο το οποιο περιεχει whey isolate/concentrate+γαλα(καζεινη)?
    ναι μπορει να συμβαινει αλλα και παλι το πρωι θες να "καθυστερησει" λιγο για να σε κρατησει!!μην τα κοιτας αυτα ομως,ειναι πολυ λεπτομερεια και για μενα χαζη λεπτομερεια.
    Quote Originally Posted by stamthedrum View Post
    Ε ναι ρε συ., άλλωστε το να πάει η πρωτεΐνη 5 λεπτά καθυστερημένα στους μυς δε θα κάνει διαφορά ούτε στο ελάχιστο.
    μαζι σου,αυτο πιστευω και εγω!!

  14. #14
    Senior Bodybuilder Παυλίδης's Avatar
    Join Date
    26-06-10
    Posts
    2,204

    Default

    Ακόμα και την απορρόφηση να μην καθυστερεί, σίγουρα καθυστερεί την πέψη, δεν μπορεί το στομάχι να διαλέξει την πιο εύπεπτη ώστε να διασπαστεί γρήγορα.
    Επίσης η λακτόζη δεν είναι ο,τι πιο εύπεπτο. Το ένζυμο της λακτάσης μειώνεται με την πάροδο του χρόνου, ακόμα και στους μη-δυσανεκτικούς.

  15. #15

    Default

    Το γαλα ειναι μια παρα πολυ καλη επιλογη μεταπροπονητικα, εαν δεν θελουμε να ξοδευτουμε σε περιεργες και ακριβες φορμουλες συμπληρωματων. Ειδικα στις γυναικες που ισως εχουν ενδοιασμους στην καταναλωση συμπληρωματων, το γαλα ισως να ειναι η ιδανικοτερη λυση (και στους αντρες ισχυει).

    Στην τελικη - Ειναι το γαλα το καλυτερο μεταπροπονητικο ροφημα? Οχι, ΑΛΛΑ ειναι ισως μια απο τις καλυτερες εναλλακτικες λυσεις περαν των συμπληρωματων.

    Παραθετω ενα αποσπασμα απο το παρα πολυ καλο αρθρο του Will Brink για το μεταπροπονητικο:

    Got Milk?

    Milk: nature?s original MRP. Despite all the fancy proteins out there all claiming to be the next step in the evolution of proteins that ?will blast you past your plateaus in the gym,? good old milk seems to be competing?and winning?against some ?high tech? products on the market. We have various studies finding increased protein synthesis and other positive effects when a purified protein supplement (e.g., whey, soy, casein, etc.) ingested right after or before a workout?usually in conjunction with carbohydrates?but what about good old milk, a ?real? food?


    One recent study found good old milk to be an effective post-workout drink that increased net muscle protein synthesis after resistance training. Yet another recent study compared 2 cups of skim milk as a post workout drink compared to a soy drink and a ?sports drink.?


    In this study, the milk and soy drinks were matched for basic macronutrient ratios and calories and all three were matched for total calories. 56 male volunteers were split into three groups, with all put on a resistance training program for 12 weeks. The volunteers were then randomly assigned one of the three drinks to consume as a post workout drink and again one hour after the workouts.


    Although no major differences were found in strength between the 3 groups, the group getting the milk had the greatest increase in muscle mass (via increases in Type I and II fibers) with researchers concluding:


    ??chronic postexercise consumption of milk promotes greater hypertrophy during the early stages of resistance training in novice weightlifters when compared with isoenergetic soy or carbohydrate consumption.?
    "Να θυμάστε ότι αυτό που κάνετε είναι κάτι που ελάχιστοι άνθρωποι στον κόσμο έχουν τη δύναμη της θέλησης ή την αποφασιστικότητα να πραγματοποιήσουν. Χρειάζεται κάτι πολύ περισσότερο από τη σωματική μας δύναμη για να χτίσουμε και να σμιλέψουμε το σώμα μας. Χρειάζεται και μια τεράστια ποσότητα πνευματικής δύναμης, και αυτό είναι που οι υπόλοιποι άνθρωποι πραγματικά ζηλεύουν. Πάρτε το ως κοπλιμέντο, διότι ξεχωρίζετε μέσα σε ένα πλήθος ακολούθων."

    "Just remember that you are doing something that so few people in the world have the will power or determination to do. It takes much more than physical strength for us to build and sculpt our bodies. It takes an enormous amount of mental strength as well, and that's what people are truly jealous of. Take it as a compliment, for you stand out in a crowd full of followers."

    "You got a dream, you gotta protect it. If people can't do something themselves, they wanna tell you that you can't do it. If you want something, go get it. Period." ~ Chris Gardner

  16. #16
    Forum Team Kardoula's Avatar
    Join Date
    10-11-04
    Location
    Athens
    Posts
    32,042

    Default

    Μια χαρά εναλλακτική λύση είναι το γάλα για μεταπροπονητικό!

    Αν κάνει κάποιος την προπόνηση που πρέπει, θα δει ανάπτυξη και πρόοδο είτε πιει γάλα είτε φάει κοτόπουλο/πατάτα είτε ρόφημα κλπ κλπ..
    Εγώ το σκέφτομαι ως εξής για τον εαυτό μου: Aς μάθω να κάνω σωστά όλα τα υπόλοιπα και το γάλα ας είναι το μοναδικό μου διατροφικό "ατόπημα".

    Άντε άσπρο πάτο
    Great Things Never Came From Comfort Zones

 

 

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Similar Threads

  1. Whey Protein Και Άπαχο Γάλα;
    By kit1 in forum Συμβουλές Για Νέους Με Το Bodybuilding
    Replies: 26
    Last Post: 11-03-13, 20:56
  2. Γάλα για αύξηση μυών & ελάττωση λίπους σε γυναίκες
    By GRF in forum Επιστημονική Και Ερευνητική Προσέγγιση Bodybuilding
    Replies: 22
    Last Post: 02-03-10, 07:17

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
All times are GMT +3. The time now is 11:07.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2
Copyright © 2019 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
© Bodybuilders.gr - Greek Bodybuilding