Καλώς Ορίσατε Στο Bodybuilders.gr - Κάντε Εγγραφή Και Ελάτε Στην Παρέα Μας! Register

Page 13 of 13 FirstFirst ... 3910111213
Results 361 to 382 of 382
  1. #361
    New Member
    Join Date
    17-09-17
    Posts
    12

    Default

    Ευχαριστώ πάρα πολύ!!

  2. #362
    New Bodybuilder
    Join Date
    25-09-17
    Posts
    3

    Default

    Καλησπερα κι απο μενα,εξαιρετικο το αρθρο και σε ευχαριστουμε πολυ!εγω σαν αρχαρια θα ηθελα να ρωτησω,, Στο πρωτο split που δινεις, θα μπορουσα την τεταρτη μερα να γυμναζω μαζι με τους ωμους μονο γλουτους? ? Η η ενοτητα γλουτοι περιλαμβανεται στην προπονηση ποδιων (με σκουοτ κτλ) κ ειναι περιττος ενας τετοιος διαχωρισμος?? Εχω κλεισει ενα μηνα της κυκλικης προπονησης για να "ξυπνησει" το σωμα μου κ αρχισα το πρωτο σπλιτ που περιγραφεις. Ουσιαστικα δλδ εχω την απορια εαν θα μπορουσα να χωρισω την προπονηση του κατω κορμου σε δυο μερες, που στη δευτερη θα στοχευω σε ασκησεις που "πιανουν" τους γλουτους. Ευχαριστω εκ των προτερων,ειμαι καινουρια εδω κ συνεχιζω κ διαβαζω ακομα!

  3. #363
    Forum Team Mazda 6's Avatar
    Join Date
    18-02-06
    Location
    Chania, Crete, Greece.
    Posts
    19,202

    Default

    Καλησπέρα και καλώς ήρθες!!!

    Ναι εννοείτε και θα μπορούσες να κάνεις έναν διαφορετικό διαχωρισμό, με άλλες ασκήσεις, χωρίς να αλλάξεις παραέτρους άλλες.

    Πώς το σκέφτεσαι εσύ;!
    Άχι και χιόνι να 'μουνα στα όρη του Αλικάμπου,
    να λιώνω να ποτίζουνται τα λούλουδα του κάμπου...

    Αλίκαμπος, Αποκόρωνας, Χανιά, Κρήτη!!!

  4. #364
    New Bodybuilder
    Join Date
    25-09-17
    Posts
    3

    Default

    Quote Originally Posted by Mazda 6 View Post
    Καλησπέρα και καλώς ήρθες!!!

    Ναι εννοείτε και θα μπορούσες να κάνεις έναν διαφορετικό διαχωρισμό, με άλλες ασκήσεις, χωρίς να αλλάξεις παραέτρους άλλες.

    Πώς το σκέφτεσαι εσύ;!
    Ευχαριστώ πολύ για την απόκριση! Λοιπον λέω τη μερα των ποδιών να κανω : σκουοτ με μπαρα στο μηχανημα, leg extensions στο μηχανημα, προβολες με αλτηρες ,καμψεις μηριαιων δικεφαλων στο μηχανημα και γαμπες ορθια την κλασικη. Και τη μερα των ωμων λεω να δωσω εμφαση σε απαγωγους κ γλουτους με βαρακια στα ποδια και λαστιχα στο στρωμα.(ασκησεις που εκανα στο πιλατες και "πιανουν" καλα τα σημεια.)Ρωταω αν ειναι περιττο η δε κολλαει να το κανω ετσι, και πρεπει τη μερα των ποδιων να βαλω πχ καμια ασκηση απαγωγων προσαγωγων στο μηχανημα κ να τελειωσει εκει η εκγυμναση κατω κορμου. Προτασεις και διορθωσεις δεκτές,χιλια ευχαριστώ!!

  5. #365
    Forum Team Mazda 6's Avatar
    Join Date
    18-02-06
    Location
    Chania, Crete, Greece.
    Posts
    19,202

    Default

    ΝΑι, θα μπορούσες να το κάνεις και έτσι, γιατί όχι;!

    Καλύτερο split 4 ήμερο για κοπέλα:

    - Στήθος, πλάτη
    - Τετρακέφαλα, μηριαία δικέφαλα, προσαγωγοί
    - Ώμοι, τρικέφαλα, δικέφαλα
    - Γλουτιαίοι, απαγωγοί, γάμπες
    Άχι και χιόνι να 'μουνα στα όρη του Αλικάμπου,
    να λιώνω να ποτίζουνται τα λούλουδα του κάμπου...

    Αλίκαμπος, Αποκόρωνας, Χανιά, Κρήτη!!!

  6. #366
    New Bodybuilder
    Join Date
    25-09-17
    Posts
    3

    Default

    Καλημερα!! Θα ακολουθησω το διαχωρισμο που προτεινεις, φαινεται βατο για αρχη και με βολευει τις 4 μερες προπονησεις που αφιερωνω, την 5η κανω μονο αεροβια κ 2 μερες τπτ,οχι συνεχομενες 2...Χιλια ευχαριστω για τις συμβουλες, φοβερο το σαιτ!

  7. #367
    Forum Team Mazda 6's Avatar
    Join Date
    18-02-06
    Location
    Chania, Crete, Greece.
    Posts
    19,202

    Default

    Quote Originally Posted by Fuduki View Post
    Καλημερα!! Θα ακολουθησω το διαχωρισμο που προτεινεις, φαινεται βατο για αρχη και με βολευει τις 4 μερες προπονησεις που αφιερωνω, την 5η κανω μονο αεροβια κ 2 μερες τπτ,οχι συνεχομενες 2...Χιλια ευχαριστω για τις συμβουλες, φοβερο το σαιτ!
    Καλή συνέχεια και καλή επιτυχία στους στόχους σου!!!
    Άχι και χιόνι να 'μουνα στα όρη του Αλικάμπου,
    να λιώνω να ποτίζουνται τα λούλουδα του κάμπου...

    Αλίκαμπος, Αποκόρωνας, Χανιά, Κρήτη!!!

  8. #368
    New Member
    Join Date
    01-01-18
    Posts
    6

    Default

    Εξαιρετικες οι συμβουλες και το προγραμμα. θα ηθελα να ρωτησω μπορω αν την μια μερα κανω ωμους, την επομενη να κανω στηθος; Κανω καθε ομαδα μια μερα εκτος απο ποδια που δεν κανω γιατι ειμαι οκ. Δηλαδη κανω ωμους 1 ημερα, επομενη στηθος, επομενη χερια, επομενη off, πλατη, off, ωμους παλι κτλπ

  9. #369
    Forum Team Mazda 6's Avatar
    Join Date
    18-02-06
    Location
    Chania, Crete, Greece.
    Posts
    19,202

    Default

    Καλημέρα, ναι θα μπορούσες, αλλά υπάρχει κάτι πιο λειτουργικό:

    Στήθος, πλάτη, off, ώμοι, χέρια, off και ξανά στήθος, κλπ κλπ...
    Άχι και χιόνι να 'μουνα στα όρη του Αλικάμπου,
    να λιώνω να ποτίζουνται τα λούλουδα του κάμπου...

    Αλίκαμπος, Αποκόρωνας, Χανιά, Κρήτη!!!

  10. #370
    New Member
    Join Date
    01-01-18
    Posts
    6

    Default

    Ευχαριστω για την απαντηση, μπορω να το κανω κι ετσι ναι

  11. #371

    Default

    Καλησπέρα σας παιδιά είμαι ξανά πίσω στο γυμναστήριο μετά από την απώλεια ενός γνωστού μου, που με έριξε πολύ συναίσθηματικα.
    Γυμνάζομουν για 9 μήνες σερί, και τώρα μετά από σχεδόν 1,5 χρόνο θα ξεκινήσω πάλι.
    Μπορεί κάποιος να μου προτείνει κάποιο πρόγραμμα για βελτίωση αντοχής και ανάπλαση μυών.
    Είμαι 31χρ 1,93εκ 82κγ.
    Σας ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας

  12. #372
    New Bodybuilder
    Join Date
    21-07-18
    Posts
    3

    Default

    Καλησπέρα. Διάβασα προσεκτικά το πρόγραμμά σου αλλά μου δημιουργήθηκε η απορία. Εφόσον είμαι παχύσαρκος πρέπει την αερόβια να την διαχωρίζω από το κομμάτι της προπόνησης με τα βάρη και να την κάνω το πρωί μόλις ξυπνήσω ή είναι καλυτερο μετά τα βάρη;

  13. #373
    Forum Team Mazda 6's Avatar
    Join Date
    18-02-06
    Location
    Chania, Crete, Greece.
    Posts
    19,202

    Default

    Σημασία έχει να κάνεις την αεροβιά σου.

    Σε βολεύει πρωί, ε κάνε πρωί. Σε βολεύει μετά τα βάρη, μετά τα βάρη λοιπόν.

    Η πρωινή αεροβική με άδειο στομάχι όμως είναι ένας xtreme τρόπος να κάνουμε αερόβια, κι αυτό στα τελευταία στάδια μιας γράμμωσης.

    Εσένα που ο στόχος σου είναι η απώλεια κιλών, καλύτερα να διαλέξεις έναν απλό τρόπο αεροβικής, δηλαδή μετά τα βάρη.
    Άχι και χιόνι να 'μουνα στα όρη του Αλικάμπου,
    να λιώνω να ποτίζουνται τα λούλουδα του κάμπου...

    Αλίκαμπος, Αποκόρωνας, Χανιά, Κρήτη!!!

  14. #374
    New Member
    Join Date
    21-08-18
    Posts
    6

    Default

    Καλησπέρα και από εμενα.


    Η ερώτηση μου είναι, θέλω να γυμνάσω το στήθος, υπάρχουν 5 διαφορετικά όργανα για αυτό, αν βάλω και τον πάγκο με βάρη ο αριθμός ανεβαίνει και άλλο. Αυτό που πρέπει να κάνω είναι να διαλέξω ένα από αυτά και κάνω 3-4 σετ ή πρέπει να κάνω διαφορα όργανα για το στήθος και να κάνω 3-4 σετ απο το καθένα κάθε φορα που πάω?


    Ευχαριστώ

  15. #375
    Forum Team Mazda 6's Avatar
    Join Date
    18-02-06
    Location
    Chania, Crete, Greece.
    Posts
    19,202

    Default

    Καλημέρα,

    Θα φτιάξεις ένα σταθερό ασκησιολόγιο, θα το κρατήσεις ως έχει για ένα χρονικό διάστημα εύλογο (πχ. 6-8 εβδομάδες) και μετά θα το αλλάξεις.

    Θεωρώ ότι με 4 ασκήσεις και με 3 set ανα άσκηση είσαι εντάξει.
    Άχι και χιόνι να 'μουνα στα όρη του Αλικάμπου,
    να λιώνω να ποτίζουνται τα λούλουδα του κάμπου...

    Αλίκαμπος, Αποκόρωνας, Χανιά, Κρήτη!!!

  16. #376
    New Bodybuilder
    Join Date
    28-03-19
    Posts
    4

    Default

    Το προγραμμα πυραμιδας δουλευει και σε ογκο;

  17. #377

    Default

    Αν εννοείς ότι η διατροφή σου είναι προσαρμοσμένη σε θερμιδικό περίσσευμα, ασφαλώς και δουλεύει.

  18. #378

    Default

    Καλησπέρα διάβασα το το κείμενο σου, και αποφάσισα να ακολουθήσω το παρακάτω πρόγραμμα, μόνο που έχω κολλήσει στο πόσες ασκήσεις πρέπει να κάνω για την κάθε μυϊκή ομάδα. Και επίσης ήθελα δω αν έχεις υπόψιν σου που θα δω περισσότερες ασκήσεις για συμπλήρωσω το πλάνο που αναφέρεις εδώ. Διότι έκατσα τα έβαλα κάτω σε κάτι και δεν μου βγενουν η ασκήσεις που γράψει. Για παράδειγμα όπως αναγράφεται στο κείμενο σου λες στήθος και δικέφαλοι την μια μέρα, πάω παρακάτω και βάζω της άσκησης που λες, αλλά μετά στους δικέφαλους έχεις δύο μονάχα ασκήσεις, αυτό σημαίνει πως αυτή είναι η προπόνηση για εκείνη την μέρα μόνο έξι ασκήσεις η μπορούμε να προσθέσουμε και άλλες της επιλογής μας?
    Ευχαριστώ.

    Στάλθηκε από το SM-G975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  19. #379
    Advanced Bodybuilder astrosunnefo's Avatar
    Join Date
    25-08-19
    Posts
    795

    Default

    Οι ασκήσεις είναι αυτές που γράφει για κάθε μυική ομάδα, Θάνο. Ξεκίνα με αυτά που προτείνει και εν συνεχεία κάνεις αλλαγές στο πλάνο.

  20. #380
    Senior Bodybuilder Achillezzz's Avatar
    Join Date
    16-03-07
    Location
    .
    Posts
    4,747

    Default

    Quote Originally Posted by thanoslulea View Post
    Καλησπέρα διάβασα το το κείμενο σου, και αποφάσισα να ακολουθήσω το παρακάτω πρόγραμμα, μόνο που έχω κολλήσει στο πόσες ασκήσεις πρέπει να κάνω για την κάθε μυϊκή ομάδα. Και επίσης ήθελα δω αν έχεις υπόψιν σου που θα δω περισσότερες ασκήσεις για συμπλήρωσω το πλάνο που αναφέρεις εδώ. Διότι έκατσα τα έβαλα κάτω σε κάτι και δεν μου βγενουν η ασκήσεις που γράψει. Για παράδειγμα όπως αναγράφεται στο κείμενο σου λες στήθος και δικέφαλοι την μια μέρα, πάω παρακάτω και βάζω της άσκησης που λες, αλλά μετά στους δικέφαλους έχεις δύο μονάχα ασκήσεις, αυτό σημαίνει πως αυτή είναι η προπόνηση για εκείνη την μέρα μόνο έξι ασκήσεις η μπορούμε να προσθέσουμε και άλλες της επιλογής μας?
    Ευχαριστώ.
    To πρόγραμμα έτσι όπως προτείνεται εννοεί 4 ασκήσεις για στήθος και 2 ασκήσεις για δικεφάλους. Άρα δεν χρειάζεται να προσθέσεις κάτι έξτρα.

    Μπορείς να προσθέσεις ή να αφαιρέσεις, αλλά να έχεις υπόψη σου οτι γενικά δεν χρειάζεται τεράστιος αριθμός ασκήσεων. Το σημαντικό, ειδικά για απομονωτικές ασκήσεις, είναι να νιώθεις τον μυ να δουλεύει. Αν τον νιώθεις να δουλεύει με 1 άσκηση μόνο μπορείς να κάνεις δουλειά. Το σημαντικό είναι να έχεις υψηλή ένταση, δηλαδή να μπηγαίνεις σχεδόν κάθε σετ κοντά στην αποτυχία.
    Squat: 190kg
    Deadlift: 220kg
    Bench Press: 122.5kg
    Press: 85kg


    "What the hell is wrong with squatting? What are you, afraid? I thought powerlifters were supposed to be big, tough guys. Strap your cock on, leave your pussy at home, put a bar on your back and bend your knees!” – Kirk Karwoski

    "Train like a motherfucker for 10 years, no breaks, no bullshit, nothing but you and the bar, the rack and some chalk!" - Jim Wendler

  21. #381
    Forum Team Mazda 6's Avatar
    Join Date
    18-02-06
    Location
    Chania, Crete, Greece.
    Posts
    19,202

    Default

    Σε κάλυψε ο Αχιλλέας!!!
    Άχι και χιόνι να 'μουνα στα όρη του Αλικάμπου,
    να λιώνω να ποτίζουνται τα λούλουδα του κάμπου...

    Αλίκαμπος, Αποκόρωνας, Χανιά, Κρήτη!!!

  22. #382

    Default

    Ευχαριστώ πολύ παιδιά.

    Στάλθηκε από το SM-G975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

 
Page 13 of 13 FirstFirst ... 3910111213

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Similar Threads

  1. Οδηγός Προπόνησης Με Βάρη Για Γυναίκες - Σχολιασμός
    By Kardoula in forum Βάρη & Αερόβια Άσκηση Για Γυναίκες
    Replies: 276
    Last Post: 28-04-19, 07:06
  2. Πλήρης Οδηγός Προπόνησης Για Αρχάριους Bodybuilding
    By Mazda 6 in forum Συμβουλές Για Νέους Με Το Bodybuilding
    Replies: 1
    Last Post: 03-02-11, 22:33
  3. Οδηγός εφήβων/αρχαρίων: Τι και γιατί να διαβάσω στο forum;!
    By Mazda 6 in forum Συμβουλές Για Νέους Με Το Bodybuilding
    Replies: 9
    Last Post: 01-02-11, 21:32

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
All times are GMT +3. The time now is 07:13.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2
Copyright © 2020 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
© Bodybuilders.gr - Greek Bodybuilding