Hello and welcome to our community! Is this your first visit?
Register
+ Reply to Thread
Results 1 to 6 of 6

Thread: Γιαουρτι και κρεας

  
  1. #1
    Bodybuilding Newbie Stelios.T Stelios.T's Avatar
    Join Date
    06-01-07
    Location
    .
    Posts
    68

    Default Γιαουρτι και κρεας

    Kαλησπερα παιδια!

    Απο αρχες Απριλιου λεω να αρχισω διατροφη να παρω λιγο ογκο (5 μυικα κιλα) και να κρατησω χαμηλα το λιπος. Επειδη ομως δεν θελω να παρω καποιο συμπληρωμα διατροφης σκεφτομαι να επικεντρωσω την διατροφη μου γυρω απο το γιαουρτι(0%) και το κοτοπουλο με καποια εναλλαγη σε τονο και απαχο κιμα.

    Η ερωτηση μου ειναι αν η πολυ καταναλωση γιαουρτιου (1-1.5kg)μπορει να κανει κακο???

    Σιγουρα στην διατροφη μου θα βαλω δημητριακα,φρουτα και λαχανικα. Απλα τα παραπανω ειναι ο "πυρηνας" της διατροφης που σκεφτομαι.

    Να συμπληρωσω οτι ειμαι 28 ετων 1,83 και 75 κιλα. Σε φυσικη κατασταση ειμαι περιπου 2 κιλα κατω απο φωτο που ποσταρα καποια στιγμη το περασμενο καλοκαιρι: http://www.bodybuilders.gr/forum/showthread.php?t=23722
    Last edited by Stelios.T; 29-03-11 at 02:57 .

  2. #2

    Default

    Δεν βλεπω το λογο να κανει κακο το γιαουρτι. Απλα να ξερεις οτι με αυτη τη μονοτονια κρεας/γιαουρτι/τονο χανεις πολλα καλα θρεπτικα συστατικα απο αλλες πολυ καλες τροφες.
    Olympia Weekend 2013 <===Click Για Να Δείτε Την Πλήρη Κάλυψη Μας



    "You got a dream, you gotta protect it. If people can't do something themselves, they wanna tell you that you can't do it. If you want something, go get it. Period." ~ Chris Gardner

    "Just remember that you are doing something that so few people in the world have the will power or determination to do. It takes much more than physical strength for us to build and sculpt our bodies. It takes an enormous amount of mental strength as well, and that's what people are truly jealous of. Take it as a compliment, for you stand out in a crowd full of followers."

  3. #3
    Bodybuilding Newbie Stelios.T Stelios.T's Avatar
    Join Date
    06-01-07
    Location
    .
    Posts
    68

    Default

    Quote Originally Posted by Musclemar View Post
    Δεν βλεπω το λογο να κανει κακο το γιαουρτι. Απλα να ξερεις οτι με αυτη τη μονοτονια κρεας/γιαουρτι/τονο χανεις πολλα καλα θρεπτικα συστατικα απο αλλες πολυ καλες τροφες.
    Ισχυει γι αυτο θα μπουν και φρουτα-λαχανικα. Επισης η συνοδια ρυζιου νομιζω θα ειναι γενικη.

    Ξεχναω μηπως κατι? Θελω να ακουσω προτασεις γι αυτο ποσταρα.

  4. #4
    Advanced Bodybuilder Slack `N Track is a name known to all Slack `N Track is a name known to all Slack `N Track is a name known to all Slack `N Track is a name known to all Slack `N Track is a name known to all Slack `N Track is a name known to all Slack `N Track's Avatar
    Join Date
    05-01-11
    Location
    Thess/Houston
    Posts
    1,153

    Default

    Quote Originally Posted by Stelios.T View Post
    Ισχυει γι αυτο θα μπουν και φρουτα-λαχανικα. Επισης η συνοδια ρυζιου νομιζω θα ειναι γενικη.

    Ξεχναω μηπως κατι? Θελω να ακουσω προτασεις γι αυτο ποσταρα.
    Ξηρους καρπους, υδατανθρακα μπολικο οσο το δυνατον μη επεξεργασμενο (σιταρι, βρωμη, ρυζια μαυρα/ασπρα, ζυμαρικα ολικης) αναλογα μεταπροπονητικα γευματα.

    Πηγες πρωτεινης: Beef, beef & beef, :P , γαλοπουλα, κοτοπουλα, ψαρια (παχια και μη), αυγα.

    Εξτρα Ω-3-6-9...

    Edit: Ξεχασα τα οσπρια...
    Last edited by Slack `N Track; 29-03-11 at 10:25 .

  5. #5
    Advanced Bodybuilder nikos_123 is on a distinguished road nikos_123's Avatar
    Join Date
    09-09-07
    Location
    .
    Posts
    1,110

    Default

    Quote Originally Posted by Stelios.T View Post
    Kαλησπερα παιδια!

    Απο αρχες Απριλιου λεω να αρχισω διατροφη να παρω λιγο ογκο (5 μυικα κιλα) και να κρατησω χαμηλα το λιπος. Επειδη ομως δεν θελω να παρω καποιο συμπληρωμα διατροφης σκεφτομαι να επικεντρωσω την διατροφη μου γυρω απο το γιαουρτι(0%) και το κοτοπουλο με καποια εναλλαγη σε τονο και απαχο κιμα.

    Η ερωτηση μου ειναι αν η πολυ καταναλωση γιαουρτιου (1-1.5kg)μπορει να κανει κακο???

    Σιγουρα στην διατροφη μου θα βαλω δημητριακα,φρουτα και λαχανικα. Απλα τα παραπανω ειναι ο "πυρηνας" της διατροφης που σκεφτομαι.

    Να συμπληρωσω οτι ειμαι 28 ετων 1,83 και 75 κιλα. Σε φυσικη κατασταση ειμαι περιπου 2 κιλα κατω απο φωτο που ποσταρα καποια στιγμη το περασμενο καλοκαιρι: http://www.bodybuilders.gr/forum/showthread.php?t=23722
    Γιατι να κανει κακο? εγω στην διαιτα τροω 500γραμ στραγγιστο(καλη πηγη ασβεστειου) και γιατι τοσο εμονη με το γιαουρτι?τοσο πολυ σου αρεσει? η νομιζεις οτι προσφερει κατι καλο σε τετοια ποσοτητα/

    Εξτρα Ω-3-6-9
    για ποιο λογω να αυξησεις ωμεγα 6 και 9 ηδη αρκετα εχουμε στην διατροφη μας μονο ωμεγα 3 χρειαζομαστε για να φτιαξουμε την σωστη αναλογια με τα ωμεγα 6 που μας κανουν ζημεια.
    Last edited by nikos_123; 29-03-11 at 10:28 .

  6. #6
    Bodybuilding Newbie Stelios.T Stelios.T's Avatar
    Join Date
    06-01-07
    Location
    .
    Posts
    68

    Default

    Quote Originally Posted by nikos_123 View Post
    Γιατι να κανει κακο? εγω στην διαιτα τροω 500γραμ στραγγιστο(καλη πηγη ασβεστειου) και γιατι τοσο εμονη με το γιαουρτι?τοσο πολυ σου αρεσει? η νομιζεις οτι προσφερει κατι καλο σε τετοια ποσοτητα/
    Αφενως μου αρεσει και αφετερου αν ειναι να φαω κατι σε μεγαλη ποσοτητα ειναι το πιο ευκολο (ειναι δυσκολο πολλες φορες το ταπερακι στην δουλεια-ενω ενα γιουρτακι το βρισκεις παντου)


 
+ Reply to Thread

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

     

Similar Threads

  1. Ώρα να βάλουμε κρέας!!
    By stamthedrum in forum Διατροφή Για Bodybuilding & Fitness
    Replies: 5
    Last Post: 08-09-09, 09:51
  2. Replies: 0
    Last Post: 21-11-06, 08:32 p
  3. κρεας κ μαγειρεμα
    By savvas_cafe in forum Διατροφή Για Bodybuilding & Fitness
    Replies: 0
    Last Post: 24-01-06, 08:39 p

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts