Καλώς Ορίσατε Στο Bodybuilders.gr - Κάντε Εγγραφή Και Ελάτε Στην Παρέα Μας! Register

Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 31 to 37 of 37
  1. #31
    Senior Bodybuilder
    Join Date
    01-01-14
    Location
    Θεσσαλονίκη
    Posts
    3,127

    Default

    Συγχαρητήρια για το άρθρο.

    Θα ήθελα να μείνω λίγο στην περίοδο χρήσης. Κατά τους καλοκαιρινούς μήνες, όπου μια υποθερμιδική διατροφή συνοδευόμενη με εντατικές αερόβιες και προπονήσεις βαρών (αντιστάσεων) κάνει την εμφάνισή της, είθισται να γίνεται χρήση κρεατίνης; Από όσα διάβασα δεν είναι μόνο το δέλεαρ της δύναμης εν ώρα προπόνησης αλλά και η βοήθεια στην αποθεραπεία κυρίως στο αίσθημα της κόπωσης και στα doms. (Ειδικά όταν νιώθεις ότι έχεις πιάσει plateau σε αποθέματα δύναμης από συσσωρευμένη κούραση της καθημερινής προσωπικής και προπονητικής ρουτίνας που για μένα εμφανίζεται εκεί προς Απρίλη-Μάη)

    ευχαριστώ για τις απόψεις σας

  2. #32

    Default

    Εννοειται. Στη διαιτα η κρεατινη μπορει να μας βοηθησει και να εχουμε περισσοτερη δυναμη-ενεργεια και ισως να κρατησουμε και περισσοτερη μυϊκη μαζα. Σιγουρα θα υπαρχει κατακρατηση αλλα αυτο μπορει να αποφευχθει με τη χρηση υδροχλωρικης κρεατινης.
    "Να θυμάστε ότι αυτό που κάνετε είναι κάτι που ελάχιστοι άνθρωποι στον κόσμο έχουν τη δύναμη της θέλησης ή την αποφασιστικότητα να πραγματοποιήσουν. Χρειάζεται κάτι πολύ περισσότερο από τη σωματική μας δύναμη για να χτίσουμε και να σμιλέψουμε το σώμα μας. Χρειάζεται και μια τεράστια ποσότητα πνευματικής δύναμης, και αυτό είναι που οι υπόλοιποι άνθρωποι πραγματικά ζηλεύουν. Πάρτε το ως κοπλιμέντο, διότι ξεχωρίζετε μέσα σε ένα πλήθος ακολούθων."

    "Just remember that you are doing something that so few people in the world have the will power or determination to do. It takes much more than physical strength for us to build and sculpt our bodies. It takes an enormous amount of mental strength as well, and that's what people are truly jealous of. Take it as a compliment, for you stand out in a crowd full of followers."

    "You got a dream, you gotta protect it. If people can't do something themselves, they wanna tell you that you can't do it. If you want something, go get it. Period." ~ Chris Gardner

  3. #33
    Advanced Bodybuilder ursus's Avatar
    Join Date
    28-08-14
    Posts
    798

    Default

    Ρε παιδια υπαρχει καποια αντενδειξη της χρησης κρεατινης οταν γινεται ληψη αντισυλληπτικων;

    Στάλθηκε από το SM-A510F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  4. #34
    Senior Bodybuilder
    Join Date
    01-01-14
    Location
    Θεσσαλονίκη
    Posts
    3,127

    Default

    Quote Originally Posted by Musclemar View Post
    Εννοειται. Στη διαιτα η κρεατινη μπορει να μας βοηθησει και να εχουμε περισσοτερη δυναμη-ενεργεια και ισως να κρατησουμε και περισσοτερη μυϊκη μαζα. Σιγουρα θα υπαρχει κατακρατηση αλλα αυτο μπορει να αποφευχθει με τη χρηση υδροχλωρικης κρεατινης.
    είτε μονουδρική είτε υδροχλωρική κρεατίνη την ίδια δοσολογία έχουν;
    και όσον αφορά τη δοσολογία είναι και για τα δύο φύλα η ίδια (δλδ 20γρμ φόρτωμα ημερησίως την 1η εβδομάδα και τις υπόλοιπες από 5γρμ;)

    Σε ευχαριστώ πολύ Κώστα για τις Info

  5. #35

    Default

    Η μονοϋδρικη ειναι συνηθως στα 5γρ τη μερα, η υδροχλωρικη το πολυ 2γρ τη μερα.

    Πιστευω για γυναικες, με 3γρ μονοϋδρικης ή 1γρ υδροχλωρικης γινεται μια σωστη αρχη.

    Το φορτωμα της μονοϋδρικης ειναι επιλογη του καθενος, δεν ειναι απαραιτητο. Απλα αντι ο μυικος κορεσμος να επελθει σε 5-7 μερες μεσω φορτωματος, θα κανει γυρω στις 30 μερες με τη μικροτερη δοσολογια.
    Το μειονεκτημα του φορτωματος ειναι πως πρεπει να χρησιμοποιηθουν πολλα γραμμαρια (15-20 για αντρες) και πολλες φορες αυτο δημιουργει στομαχικα θεματα.

    Η υδροχλωρικη δε χρειαζεται φορτωμα.
    "Να θυμάστε ότι αυτό που κάνετε είναι κάτι που ελάχιστοι άνθρωποι στον κόσμο έχουν τη δύναμη της θέλησης ή την αποφασιστικότητα να πραγματοποιήσουν. Χρειάζεται κάτι πολύ περισσότερο από τη σωματική μας δύναμη για να χτίσουμε και να σμιλέψουμε το σώμα μας. Χρειάζεται και μια τεράστια ποσότητα πνευματικής δύναμης, και αυτό είναι που οι υπόλοιποι άνθρωποι πραγματικά ζηλεύουν. Πάρτε το ως κοπλιμέντο, διότι ξεχωρίζετε μέσα σε ένα πλήθος ακολούθων."

    "Just remember that you are doing something that so few people in the world have the will power or determination to do. It takes much more than physical strength for us to build and sculpt our bodies. It takes an enormous amount of mental strength as well, and that's what people are truly jealous of. Take it as a compliment, for you stand out in a crowd full of followers."

    "You got a dream, you gotta protect it. If people can't do something themselves, they wanna tell you that you can't do it. If you want something, go get it. Period." ~ Chris Gardner

  6. #36
    Senior Bodybuilder
    Join Date
    01-01-14
    Location
    Θεσσαλονίκη
    Posts
    3,127

    Default

    Κατατοπιστικότατος Κώστα! Σε ευχαριστώ πολύ, να σαι καλά

  7. #37

    Default

    Quote Originally Posted by Demetra View Post
    Κατατοπιστικότατος Κώστα! Σε ευχαριστώ πολύ, να σαι καλά
    Παρακαλω!!
    "Να θυμάστε ότι αυτό που κάνετε είναι κάτι που ελάχιστοι άνθρωποι στον κόσμο έχουν τη δύναμη της θέλησης ή την αποφασιστικότητα να πραγματοποιήσουν. Χρειάζεται κάτι πολύ περισσότερο από τη σωματική μας δύναμη για να χτίσουμε και να σμιλέψουμε το σώμα μας. Χρειάζεται και μια τεράστια ποσότητα πνευματικής δύναμης, και αυτό είναι που οι υπόλοιποι άνθρωποι πραγματικά ζηλεύουν. Πάρτε το ως κοπλιμέντο, διότι ξεχωρίζετε μέσα σε ένα πλήθος ακολούθων."

    "Just remember that you are doing something that so few people in the world have the will power or determination to do. It takes much more than physical strength for us to build and sculpt our bodies. It takes an enormous amount of mental strength as well, and that's what people are truly jealous of. Take it as a compliment, for you stand out in a crowd full of followers."

    "You got a dream, you gotta protect it. If people can't do something themselves, they wanna tell you that you can't do it. If you want something, go get it. Period." ~ Chris Gardner

 

 
Page 2 of 2 FirstFirst 12

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Similar Threads

  1. Απαράδεκτο άρθρο για γυμναστήρια και συμπληρώματα!
    By ktsioutas in forum Άρθρα Για Διατροφή, Συμπληρώματα Και Προγράμματα.
    Replies: 77
    Last Post: 21-12-12, 22:33
  2. Άπαχο Γάλα Μεταπροπονητικά - Μυική Ανάπτυξη και Απώλεια Λίπους Στις Γυναικες!
    By Musclemar in forum Επιστημονική Και Ερευνητική Προσέγγιση Bodybuilding
    Replies: 15
    Last Post: 26-01-11, 16:54
  3. Πρόγραμμα Για Απώλεια Λίπους & Συμπληρώματα
    By ras10 in forum Προγράμματα Και Ασκήσεις
    Replies: 5
    Last Post: 11-01-10, 22:42

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
All times are GMT +2. The time now is 01:50.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2
Copyright © 2019 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
© Bodybuilders.gr - Greek Bodybuilding