Hello and welcome to our community! Is this your first visit?
Register
+ Reply to Thread
Results 1 to 9 of 9

Thread: ερωτηση κ βοηθεια για πρωτεινη + θρεπτικα συστατικα

  
  1. #1

    Cool ερωτηση κ βοηθεια για πρωτεινη + θρεπτικα συστατικα

    καλησπερα παιδια...
    μπαινω απευθειας στο θεμα...
    το ψωμι ολικης μια φετα εχει 2γρ πρωτεινη..ειναι υψηλης βιολογικης αξιας?δηλαδη την μετραμε>?
    οπως επισης και την βρωμη-κουακερ...40γρ εχουν 4,4 πρωτεινη...την μετραμε ως υψηλης βιολογικης?
    θα ηθελα να βρω τα θρεπτικα συστατικα απο τα εξης τροφιμα :
    a.1 κουταλια ελαιολαδο
    b.1 κροκο αυγου
    c.10γρ αμυγδαλα
    d.10γρ καρυδια
    e.1 φετα καπνιστη γαλοπουλα (στο περιπου)
    f.1 φετα κασερι 5% (της arla)
    g.1 μπανανα (περιπου)
    h.μιας βραστης πατατας
    i.150γρ κοτα φιλετο
    j.1 ελια
    τα ασπραδι αυγου 3-4γρ πρωτεινη δν εχει σχεδον?
    αυτα ευχαριστω!
    επισης καπου πρεπει να ειχα δει εναν πινακα με θρεπτικα συστατικα μεσα στο φορουμ αλλα τ εχασα κ δν το βρισκω!οποιος τ εχει , ας τ στειλει!
    ευχαριστω
    Last edited by dimitris.king; 25-05-11 at 10:07 .

  2. #2
    Senior Bodybuilder l3onid4s is on a distinguished road l3onid4s's Avatar
    Join Date
    29-09-10
    Location
    Πάτρα
    Posts
    1,547

    Default

    http://www.calorieking.com/

    "food search" και έεεεεφυγες man
    Heavy squats will... Put muscles in places you didn't know they existed... Put hair on your scrotum... Cause any nearby women to conceive a child.

  3. #3

    Default

    Quote Originally Posted by l3onid4s View Post
    http://www.calorieking.com/

    "food search" και έεεεεφυγες man
    1.greek please ? :P
    2.το ψωμι ολικης μια φετα εχει 2γρ πρωτεινη..ειναι υψηλης βιολογικης αξιας?δηλαδη την μετραμε>?
    οπως επισης και την βρωμη-κουακερ...40γρ εχουν 4,4 πρωτεινη...την μετραμε ως υψηλης βιολογικης?
    3.μετα απο αεροβια κ λιγους κοιλιακους , παιρνουμε το shake ? ή το shake ειναι μονο για τις ημερες με βαρη>?

    ευχαριστω

  4. #4
    Junior Bodybuilder gsisr is on a distinguished road gsisr's Avatar
    Join Date
    04-03-11
    Location
    Θεσσαλονίκη
    Posts
    214

    Default

    γενικά να υπολογίζεις σαν υψηλής αξίας τη πρωτείνη από κρέατα και γαλακτοκομικά. ψωμι, πατάτα, ρύζι, μακαρόνια, βρώμη δεν υπολογίζεις πρωτείνη παραμόνο σαν θερμίδες. δε χρειάζεται μετά από αερόβιο(όχι σε σημείο που να γίνεται αναερόβιο) να πάρεις shake αν πιο πριν δεν έκανες προπόνηση με βάρη. κανονικά το γεύμα σου με πρωτείνη υ/α. το site που σου πε το παιδί είναι απ τα πιο εύχρηστα μπες στο κόπο να μεταφράσεις λίγα αγγλικα

  5. #5

    Default

    οκ εγινε ευχαριστώ!
    Μετά από την αεροβία δηλαδή , στερεό γεύμα ;
    Δεν χρειάζεται άμεσα ο οργανισμός πρωτεινή όπως όταν είναι μετά από τα βάρη ;
    Και λέγοντας μετά από την αερόβια , περίπου πόσο μετά ;

  6. #6
    Forum Team cuban has a reputation beyond repute cuban has a reputation beyond repute cuban has a reputation beyond repute cuban has a reputation beyond repute cuban has a reputation beyond repute cuban has a reputation beyond repute cuban has a reputation beyond repute cuban has a reputation beyond repute cuban has a reputation beyond repute cuban has a reputation beyond repute cuban has a reputation beyond repute cuban's Avatar
    Join Date
    28-03-06
    Location
    Greece
    Posts
    11,160

    Default

    Quote Originally Posted by dimitris.king View Post
    Μετά από την αεροβία δηλαδή , στερεό γεύμα ;
    Αν κάνεις μόνο αερόβια, χωρίς βάρη προηγουμένως, τότε περίμενε μια ώρα και μετά φάε γεύμα.

    Αν έχεις κάνει βάρη πριν την αερόβια, τότε περίμενε να πέσουν οι παλμοί σου 3-5 λεπτά, και μετά πιες την πρωτεΐνη σου.
    GO HARD... OR GO HOME!
    CAN YOU HANDLE IT ?

  7. #7
    Pumping Iron Leather Nunn will become famous soon enough Leather Nunn will become famous soon enough Leather Nunn's Avatar
    Join Date
    03-10-08
    Location
    Nicosia, Cyprus.
    Posts
    589

    Default

    Quote Originally Posted by dimitris.king View Post
    1.greek please ? :P
    http://www.psnrenal.gr/old/Pinakas_Trofimon.pdf
    Where is the power, where is the glory, Heavy Metal is my story.

  8. #8

    Default

    πολυ ωραια....
    απλα μαζι με την αεροβια αν κανω και κοιλιακους με λιγα βαρη (τους πλαγιους κ στο μηχανημα) "μετρανε" ως βαρη και παιρνω την πρωτεινη?ή γενικοτερα αν κανω κοιλιακους , ροκανισματα , γεφυρα , πλαγιους , κατω και ραχιαιους ??
    σορρυ αν κουραζω

  9. #9
    Forum Team cuban has a reputation beyond repute cuban has a reputation beyond repute cuban has a reputation beyond repute cuban has a reputation beyond repute cuban has a reputation beyond repute cuban has a reputation beyond repute cuban has a reputation beyond repute cuban has a reputation beyond repute cuban has a reputation beyond repute cuban has a reputation beyond repute cuban has a reputation beyond repute cuban's Avatar
    Join Date
    28-03-06
    Location
    Greece
    Posts
    11,160

    Default

    Καλύτερα κάντους άλλη μέρα, μαζί με βάρη.
    GO HARD... OR GO HOME!
    CAN YOU HANDLE IT ?


 
+ Reply to Thread

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

     

Similar Threads

  1. Χυμοί Φρούτων Και Θρεπτικά Στοιχεία
    By paoki-4- in forum Διατροφή Για Bodybuilding & Fitness
    Replies: 8
    Last Post: 11-05-11, 09:51
  2. Θρεπτικά Συστατικά Τροφών
    By johnf86 in forum Διατροφή Για Bodybuilding & Fitness
    Replies: 2
    Last Post: 16-04-11, 07:38
  3. Real Mass Της Gaspari Nutrition - Πρωτεϊνη Όγκου - Γεύση & Συστατικά;
    By k0stas90 in forum Αξιολογήσεις Για Συμπληρώματα Διατροφής
    Replies: 10
    Last Post: 09-09-10, 05:00
  4. Πληροφορίες για θρεπτικά στοιχέια τροφών..
    By niknik in forum Διατροφή Για Bodybuilding & Fitness
    Replies: 4
    Last Post: 02-06-08, 08:08 p

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts