Καλώς Ορίσατε Στο Bodybuilders.gr - Κάντε Εγγραφή Και Ελάτε Στην Παρέα Μας! Register
Follow us on
Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube Vimeo

Results 1 to 11 of 11
  1. #1

    Default Θρεπτικά Συστατικά και Υπολογισμός Θερμίδων Για Όγκο

    λοιπον θελω ογκο και ξερω τι πρερει να κανω εννοω εχω διαβασει αρκετα πραγματα και ακομα εκανα περσι τον χειμωνα μια αποτυχιμενη διατροφη ογκου τωρα εχασα οτι λιπος εβαλα και θελω να βαλω πλεον οσο ποιοτικα κιλα γινεται. τα ερωυηματα μου εχουν να κανουν με τα θρεπτικα συστατικα λοιπον 100γρ. κοτοπουκο βραστο εχει 29 γρ πρωτεινης,ολοκληρο αυγο εχει 7γρ πρωτεινης και 6 λιπος,1 ασπραδι εχει 4γρ πρ.,100γρ απαχο μοσχαρι εχει 30γρ πρωτεινη, 100 γρ ελαοολαδο εχουν 96γραμαρια λιπος,100γρ βρωμη εχει 14γρ πρωτεινη 65 υδατ. και 7 λιπος, 100 γρ ρυζι εχουν 78γρ υδατ. 100γρ πατατα εχουν 21γρ υδαταν. 100 γρα μακαρονια εχουν 77γρ υδατ. 100 γρ γλυκοπατατα εχουν 21 υδατ. και τελος 100 γρ μελι εχουν 86γρ υδατ. θα ηθελα να μου πειτε αν ειναι σωστεσ οι αναλογιεσ ωστε να παραθεσω ημερισια διατρφη.σας ευχαριστω ακομα ειμαι 16 χρωνων 1.70 και 61 κιλα και μου βγαινει θερμιδες συντιρησησ 1850 σωστο ειναι?

  2. #2
    Forum Team Kardoula's Avatar
    Join Date
    10-11-04
    Location
    Athens
    Posts
    23,783

    Default

    Για να ξέρεις να υπολογίζεις μόνος σου, θα τσεκάρεις τις συσκευασίες από τις τροφές που καταναλώνεις πχ ρύζι, μακαρόνια, γιαούρτι, κότατζ έχουν ένα πινακάκι με τα θρεπτικά συστατικά.
    Για τα υπόλοιπα θα μπαίνεις σε κάποιο σάιτ να βλέπεις ανάλογα την ποσότητα που θες
    Εγώ χρησιμοποιώ το www.calorieking.com και το www.nutritiondata.com

    Χαρτί και μολύβι, γράφεις σε ένα τετράδιο τις βασικές τροφές από αυτά τα σάιτ + τα πινακάκια από όσες τροφές παίρνεις συσκευασμένες και είσαι μια χαρά.

  3. #3
    Senior Bodybuilder cuban's Avatar
    Join Date
    28-03-06
    Location
    Greece
    Posts
    11,378

    Default

    Quote Originally Posted by tsergos629 View Post
    ειμαι 16 χρωνων 1.70 και 61 κιλα και μου βγαινει θερμιδες συντιρησησ 1850 σωστο ειναι?
    BMR έχεις 1643.

    Πολλαπλασίασέ το με τον κατάλληλο συντελεστή δραστηριότητας, και θα έχεις τις θερμίδες συντήρησής σου.
    GO HARD... OR GO HOME!
    CAN YOU HANDLE IT ?

  4. #4

    Default

    cuban ποιν τυπο χρησιμοποιησες για να ξερω αλλη φορα

  5. #5
    Senior Bodybuilder kick_boxer's Avatar
    Join Date
    10-04-11
    Location
    Body club
    Posts
    1,228
    YOU'RE BETTER THAN THAT!!!

    Follow Some Rules:
    1.Don't Be Late.Don't Ever Be Late.
    2.You Will Eat, Sleep & Shit.
    3.Hard Work Beat Talent When Talent Doesn't Work Hard.

  6. #6

    Default

    καρδουλα δεν μπορω να καταλαβω το μενου απο αυτα τα σαιτ δεν ξερω αγγλικα βλεπεισ. ακομα ποσο αξιοπιστα ειναι τα πινακακια απο τα τροφιμα?και κατι ακομα kardoula μπορεισ να μου πεις αν αυτα που εχω γραψει ειναι σωστα καθως ξερεισ πολλα απο οτι βλεπω ακομα οι τροφες ειναι ζυγισμενεσ ωμεσ. σας ευχαριστω που ασχολιστε μαζι μου με βοηθατε πολυ και μαθαινω πραγματα απο μικρη ηλικια.

  7. #7
    Forum Team Kardoula's Avatar
    Join Date
    10-11-04
    Location
    Athens
    Posts
    23,783

    Default

    Σωστά είναι, αλλά στα τρόφιμα δεν υπάρχουν απόλυτες τιμές δηλαδή μπορεί να βρεις αποκλίσεις λίγες θερμίδες πανω κάτω αλλά μικρό το κακό.
    Τα πινακάκια στις συσκευασίες ναι είναι αξιόπιστα (βέβαια όλα σχετικά είναι).

    Αν θες πίνακα τροφίμων στα ελληνικά, δες αυτό το τόπικ
    http://www.bodybuilders.gr/forum/sho...t=15211&page=1

  8. #8

    Default

    βασικα το ρυζι στα πλαισια της σθσκεβασιας λεει 78γρ υδατ. ενω ο πιμακας λεει μονο 25. παντοσ παρα πολυ ωραιο πινακακι

  9. #9
    Forum Team Kardoula's Avatar
    Join Date
    10-11-04
    Location
    Athens
    Posts
    23,783

    Default

    Εξαρτάται το ρύζι. Να προσέχεις αν λέει ωμό ή βρασμένο. Όταν η τροφή είναι συσκευασμένη να υπολογίζεις σύμφωνα με το πινακάκι που χει επάνω. Για τα υπόλοιπα την παραπάνω λίστα που έβαλα πριν.
    Και μην αγχώνεσαι αν υπάρχει κάποια απόκλιση μερικών θερμίδων. Καλό μέτρημα ;-)

  10. #10

    Default

    σε ευχαριστω ακομα κατι απο οτι λεει ο cuban εχω θερμιδεσ συντηρισης 1643 επι επιπεδο δραστιριοτιτας το οποιο ειναι 1.55 επειδη κανω 5 φορες την εβδομαδα αλλα και γενικα ειμαι κινιτικοσ κατα την διαρκεια της ημερας οποτε βγαινουν 2546 συν 500 για ογκο παμε στις 3000 το ερωτημα μου ειναι πολλεσ δεν ειναι?

  11. #11
    Senior Bodybuilder kick_boxer's Avatar
    Join Date
    10-04-11
    Location
    Body club
    Posts
    1,228

    Default

    Για όγκο μια χαρά είναι...
    YOU'RE BETTER THAN THAT!!!

    Follow Some Rules:
    1.Don't Be Late.Don't Ever Be Late.
    2.You Will Eat, Sleep & Shit.
    3.Hard Work Beat Talent When Talent Doesn't Work Hard.

 

 

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Similar Threads

  1. ερωτηση κ βοηθεια για πρωτεινη + θρεπτικα συστατικα
    By dimitris.king in forum Συμβουλές Για Νέους Με Το Bodybuilding
    Replies: 8
    Last Post: 31-05-11, 18:38
  2. Υπολογισμος Θερμιδων ημερισιως (help)
    By dimitris.king in forum Συμβουλές Για Νέους Με Το Bodybuilding
    Replies: 4
    Last Post: 24-05-11, 00:45
  3. Θρεπτικά Συστατικά Τροφών
    By johnf86 in forum Διατροφή Για Bodybuilding & Fitness
    Replies: 2
    Last Post: 16-04-11, 19:38
  4. Υπολογισμός Θερμίδων Γευμάτων;
    By Helias in forum Διατροφή Για Bodybuilding & Fitness
    Replies: 24
    Last Post: 17-12-09, 05:05

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
All times are GMT +2. The time now is 01:33.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2
Copyright © 2014 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
© Bodybuilders.gr - Greek Bodybuilding