Καλώς Ορίσατε Στο Bodybuilders.gr - Κάντε Εγγραφή Και Ελάτε Στην Παρέα Μας! Register

Results 1 to 4 of 4
  1. #1
    Bodybuilding Newbie Kostas95's Avatar
    Join Date
    22-07-11
    Location
    Πατρα
    Posts
    41

    Default Υψηλη Ληψη Πρωτεινης-Υπερλευκωματουχα Διατροφη

    Μου αναφερε ενας γνωστος μου γιατρος,πως υψηλη ληψη πρωτεινης σε μεγαλο χρονικο διαστημα,καθως και καταναλωση πολλων ασπραδιων σε καθημερινη βαση για μεγαλο χρονικο διαστημα(υπερλευκωματουχα διατροφη) μπορει να οδηγησει σε σοβαρα προβληματα στα νεφρα,καθως και στο συκωτι..Δεν ξερω αν γνωριζετε περαιτερω σχετικα με αυτο το θεμα,καθως και την σοβαροτητα του..??

  2. #2
    Senior Bodybuilder Παυλίδης's Avatar
    Join Date
    26-06-10
    Posts
    2,204

    Default

    Αυτό το λευκωματούχα διατροφή, δε ξέρω τι σημαίνει. Η διατροφή που προκαλεί λευκώματα; Αν δε πίνεις αρκετό νερό (εδώ ο άλλος έλεγε έχω πρόβλημα και φταίνε τα συμπληρώματα "πίνεις νερό;" "πάρα πολύ, 2 λίτρα τη μέρα" μέσα στο καλοκαίρι...) ή υπάρχει πρόβλημα από πριν, σίγουρα μια υψηλή σε πρωτεΐνη διατροφή είναι πιο επικίνδυνη. Αυτό με τα ασπράδια είναι χαζό. Νερό και τακτικές εξετάσεις.

  3. #3
    Senior Bodybuilder cuban's Avatar
    Join Date
    28-03-06
    Location
    Greece
    Posts
    11,071

    Default

    Εν μέρει είναι σωστός και εν μέρει λάθος. Δηλαδή :

    Η απολύτως χαμηλότερη ποσότητα πρωτεΐνης που χρειάζεται ένας άνθρωπος που δεν αθλείται καθόλου, είναι 1γρ ανά κιλό σωματικού βάρους.

    Τα άτομα που αθλούνται (π.χ. μπάσκετ, ποδόσφαιρο, πόλο, κλπ) χρειάζονται περίπου 1,7-2 γρ. πρωτεΐνης ανά κιλό σωματικού βάρους.

    Οι αθλούμενοι σε προπονήσεις δύναμης και υπερτροφίας, όπως εμείς, χρειάζονται 2,2-3 γρ. πρωτεΐνης ανά κιλό σωματικού βάρους.

    Προφανώς, αν δίνεις σε ένα άτομο που δε γυμνάζεται, 2 ή 3 γρ πρωτεΐνης ανά κιλό βάρους σε μια ημέρα, για μεγάλο χρονικό διάστημα, το πλεονάζον άζωτο που συσσωρεύεται, θα του δημιουργήσει προβλήματα υγείας.

    Ένας τρόπος που μπορείς να μειώσεις- αποφύγεις τέτοιες καταστάσεις, είναι να αυξήσεις την πρόσληψη νερού τουλάχιστον σε 3 λίτρα ανά ημέρα και σε όλη τη διάρκεια της μέρας !!
    GO HARD... OR GO HOME!
    CAN YOU HANDLE IT ?

  4. #4

    Join Date
    14-09-08
    Location
    Ironland
    Posts
    7,494

    Default

    Η πρωτεινη εφοσον υπαρχει ενυδατωση και εφοσον δεν προυπαρχει προβλημα στα νεφρα δεν θα προκαλεσει κανενα θεμα. Προσωπικα ειμαι σε high protein διαιτα τα τελευταια 12 χρονια, χωρις διακοπες και χωρια ολες τις αλλες καταχρησεις που κανω οσο αφορα το bodybuilding. Πολλες περιοδους μαλιστα ανεβαινω και πανω απο τα 3γρ ανα κιλο που για μενα ειναι κοντα στα 300γρ πρωτεινη την μερα. Σε οποιο γιατρο αν το πεις αυτο, θα τραβαει τα μαλλια του και θα υποσχεται καταστροφη νεφρων κλπ. Τα νεφρα/συκωτι ειναι σε αριστη κατασταση (ελεγχω καθε 6 μηνες περιπου). Ομως απο την αλλη δεν εχω ποτε υψηλη πιεση, κανω σχετικα καθαρη διατροφη, πινω παρα πολυ νερο και παιρνω αρκετα support supplements. Αυτο το πλασιο για μενα δουλευει μεχρι τωρα, ειμαι υγιης οποτε δεν προτιθεμαι να το αλλαξω. Παρολα αυτα... ενας φυσικος αθλητης 80 κιλων δεν χρειαζεται 300γρ πρωτεινη την μερα, ειναι υπερβολικο, δεν προσφερει κατι και επιβαρυνει και το πεπτικο συστημα χωρις λογο. Σε περιοδους ογκου ειδικα ειναι πιο σημαντικοι οι υδατανθρακες. Για παραδειγμα 2 ιδιοι αθλητες 80 κιλων, ο ενας παιρνει 300γρ πρωτεινη και 150γρ υδατανθρακες και ο αλλος 150γρ πρωτεινη και 300γρ υδατανθρακες. Για μενα ο δευτερος θα εχει καλυτερα αποτελεσματα, οσο αφορα και την μυικη μαζα και την δυναμη.

 

 

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Similar Threads

  1. Κυκλική Λήψη Πρωτεΐνης?
    By el.stel in forum Συμπληρώματα Διατροφής Bodybuilding
    Replies: 14
    Last Post: 15-04-10, 19:58
  2. Σχετικά με λήψη πρωτείνης
    By xania4ever in forum Διατροφή Για Bodybuilding & Fitness
    Replies: 3
    Last Post: 04-10-08, 09:35
  3. Θάλασσα και λήψη πρωτείνης
    By Mazda 6 in forum Συμπληρώματα Διατροφής Bodybuilding
    Replies: 0
    Last Post: 28-06-06, 03:55

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
All times are GMT +3. The time now is 21:03.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2
Copyright © 2019 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
© Bodybuilders.gr - Greek Bodybuilding