Καλώς Ορίσατε Στο Bodybuilders.gr - Κάντε Εγγραφή Και Ελάτε Στην Παρέα Μας! Register
Follow us on
Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube Vimeo

Results 1 to 16 of 16
  1. #1
    Bodybuilding Newbie
    Join Date
    13-05-12
    Location
    Μέγαρα
    Posts
    8

    Default Διατροφή και άσκηση για γράμμωση κοιλιακών

    Γεια σας.Μόλις έκανα εγγραφή στο φορουμ γιατί με ενδιαφέρει να γραμμώσω τουσ κοιλιακούς μου και πιστεύω να με βοηθήσετε και εσείς.Είμαι 16 χρονών και γυμνάζομαι 3-4 φορές την εβδομάδα.Έχω διαβάσει κατι προγράμματα διατροφών αλλα αυτο που θέλω ειναι ΜΟΝΟ γράμμωση.Θέλω να με βοηθήσετε και να μου στείλετε τις γνώμες σας για πρόγραμμα διατροφής και επίσης τις ασκήσεις που πρέπει να κανω.Ευχαριστώ!!!

  2. #2
    Senior Bodybuilder aggelos1994's Avatar
    Join Date
    02-01-12
    Location
    Λουτρακι
    Posts
    3,091

    Default

    Καλως ηρθες στο φορουμ.Για αρχη διαβασε λιγο τα στικι του φορουμ με τις διατροφες θα βρεις πολλα ενδιαφεροντα πραγματα εκει..!Οσο για τους κοιλιακους μπορεις να τους γυμναζεις 2-3 φορες την βδομαδα με κλασσικες ασκησεις..!

    Υ.Γ. Εγω αν ημουν στην ηλικια σου παντως θα εκανα προγραμμα ογκου...!
    ΑΙΡΟΝ ΝΕΒΕΡ ΛΑΙΣ

  3. #3
    Bodybuilding Newbie
    Join Date
    13-05-12
    Location
    Μέγαρα
    Posts
    8

    Default

    Σε ευχαριστώ για την απάντηση σου!! Κοίταξε,δεν έχω ασχοληθεί και παρα πολυ με τα ποστ (θα τα κοιταξω βεβαια).Οσον αφορα τον ογκο δεν πολυ-θελω..θα κανω βέβαια βάρη αλλα πιο πολύ θέλω να εστιάσω στη γράμμωση.

  4. #4
    Senior Bodybuilder aggelos1994's Avatar
    Join Date
    02-01-12
    Location
    Λουτρακι
    Posts
    3,091

    Default

    Quote Originally Posted by -.-BL@CK()UT-.- View Post
    Σε ευχαριστώ για την απάντηση σου!! Κοίταξε,δεν έχω ασχοληθεί και παρα πολυ με τα ποστ (θα τα κοιταξω βεβαια).Οσον αφορα τον ογκο δεν πολυ-θελω..θα κανω βέβαια βάρη αλλα πιο πολύ θέλω να εστιάσω στη γράμμωση.
    Ψαξε λιγο το φορουμ θα βρεις πολλα ενδιαφεροντα πραγματα και θα μαθεις πολλα.

    Κοιταξε οταν θες να γραμμωσεις πρεπει να εχεις και μια ικανοποιητικη μαζα να γραμμωσεις για να μην εισαι φτερο στον ανεμο! Και εγω στο λεω επειδη εισαι ακομα μικρος.Αποψη μου καλυτερα να μπεις σε ογκο και οταν φτιαξεις καλα τη μαζα σου μπες σε γραμμωση.Αλλα εσυ αποφασιζεις φιλε μου!Καλη συνεχεια.

    Υ.Γ Θες να εστιασεις στην γραμμωση για την παραλια ατιμουλη???
    ΑΙΡΟΝ ΝΕΒΕΡ ΛΑΙΣ

  5. #5
    Bodybuilding Newbie
    Join Date
    13-05-12
    Location
    Μέγαρα
    Posts
    8

    Default

    Μάλλον θα παω για όγκο οπως είπες για να έχω κατι πάνω μου.Σκέφτομαι να κανώ όγκο 2 μήνες(για καλοκαίρι μιλαμε) και τον αύγουστο να προχωρήσω σε γράμμωση..Τι λες?? Οσο για το Υ.Γ εχω να πω οτι είσαι μεγάλη ΓΑΤΑ!!!!

  6. #6
    Senior Bodybuilder aggelos1994's Avatar
    Join Date
    02-01-12
    Location
    Λουτρακι
    Posts
    3,091

    Default

    Quote Originally Posted by -.-BL@CK()UT-.- View Post
    Μάλλον θα παω για όγκο οπως είπες για να έχω κατι πάνω μου.Σκέφτομαι να κανώ όγκο 2 μήνες(για καλοκαίρι μιλαμε) και τον αύγουστο να προχωρήσω σε γράμμωση..Τι λες?? Οσο για το Υ.Γ εχω να πω οτι είσαι μεγάλη ΓΑΤΑ!!!!
    Λοιπον το καλοκαιρι ειναι δυσκολο να κανεις προγραμμα ογκου και λογω ζεστης.Εγω θα σου λεγα λοιπον να προσπαθησεις τον ογκο που λες.Αλλα σε 2 μηνες δεν θα κανεις καλη δουλεια ειδικα το καλοκαιρι.Για αυτο συνεχισε και εμτα τον χειμωνα για 3-4 μηνες.Mεχρι να μεινεις εσυ ευχαριστημενος.Και μετα το καλυτερο κατα την γνωμη μου ειναι αντι να μπεις κατευθειαν σε γραμμωση να κρατησεις λιγο τα κιλα που εχεις και να τα δουλεψεις ωστε μετα να μην σου φυγουν αρκετα απο αυτα.Να σου φυγουν οσο λιγοτερα γινετε μυικα κιλα παντα.Ωστε να εχεις και ωραιο ογκο και να σαι και γραμμωμενος.Αλλα ολα αυτα φιλε θελουν χρονο.Για αυτο ξεκινησε απο τωρα με σκληρη δουλεια.Αν σου αρεσει κιολας θα το πετυχεις.Εισαι και 16 χρονων το σωμα σου αρπαζει ευκολα.Δεν θα κολωσεις πουθενα.

    Υ.Γ. Αχ...Για την παραλια γινονται ολα στο τελος!!!
    ΑΙΡΟΝ ΝΕΒΕΡ ΛΑΙΣ

  7. #7
    Bodybuilding Newbie
    Join Date
    13-05-12
    Location
    Μέγαρα
    Posts
    8

    Default

    Ευχαριστώ για τη συμβουλή!!!αα και κατι ακομα.Μήπως μπορώ να κάνω γράμμωση και όγκο ταυτόχρονα???Αν όχι τότε θα πρέπει να στρώσω τον κ.... και να προσπαθήσω να φτάσω στο επίπεδο που θέλω!!!

  8. #8
    Senior Bodybuilder aggelos1994's Avatar
    Join Date
    02-01-12
    Location
    Λουτρακι
    Posts
    3,091

    Default

    Quote Originally Posted by -.-BL@CK()UT-.- View Post
    Ευχαριστώ για τη συμβουλή!!!αα και κατι ακομα.Μήπως μπορώ να κάνω γράμμωση και όγκο ταυτόχρονα???Αν όχι τότε θα πρέπει να στρώσω τον κ.... και να προσπαθήσω να φτάσω στο επίπεδο που θέλω!!!
    Δυστυχως φιλε μου αυτο δεν γινεται..Μακαρι να γινοταν αλλα δεν..!
    Οπως ειπες στρωσε τον κυριο κ.... και διαβασε και απο το φορουμ και ολα θα γινουν.! Καλη συνεχεια.
    ΑΙΡΟΝ ΝΕΒΕΡ ΛΑΙΣ

  9. #9
    Advanced Bodybuilder POWERBUILDER's Avatar
    Join Date
    12-05-09
    Location
    Αλεξανδρούπολη
    Posts
    987

    Default

    Ο όγκος στο bodybuilding είναι μία διαδικασία που ανάλογα με τον στόχο του καθενός, μπορεί να διαρκέσει χρόνια. Εγώ, θα προσπαθήσω να σου εξηγήσω τι θα πει όγκος και τι γράμμωση ώστε να έχεις μία πιο σωστή εικόνα, η οποία θα σε οδηγήσει και σε ποιό σωστές αποφάσεις για το τι θ' αποφασίσεις να ακολουθήσεις.

    Οι ακριβείς αυτές ορολογίες "όγκος και γράμμωση" οι οποίες δεν είναι τίποτα άλλο άπο "σωματικές καταστάσεις" έχουν βγει από τον χώρο του Bodybuilding εδώ και πολλά χρόνια και σημαίνουν η μεν πρώτη μεγάλη μυϊκή ανάπτυξη και η δε δεύτερη βαθύ μυϊκό καθορισμό και χαμηλό ποσοστό λίπους στο σώμα. Αρα λοιπόν η λέξη γράμμωση είναι όρος του bodybuilding και βασική προυπόθεση για να την αποκτήσει κάποιος είναι να έχει αποκτήσει μέσω της προπόνησης με αντιστάσεις ένα σεβαστό ποσοστό μυών. Η λέξη γράμμωση με λίγα λόγια δεν αφορά ανθρώπους που κάνουν καθιστική ζωή, ή ανθρώπους αρχάριους με το bodybuilding. Για να επιτύχουμε την μία ή την άλλη από αυτές τις "σωματικές καταστάσεις" πρέπει να κάνουμε πολλά διαφορετικά πράγματα, βάσει ενός καλά σχεδιασμένου προπονητικού και διατροφικού προγράμματος τα οποία απαιτούν συνήθως πολύ χρόνο, υπομονή, θυσίες, προγραμματισμό και συνέπεια.

    NO GUTS, NO GLORY - NO PAIN, NO GAIN - NO RISKS, NO REWARDS


  10. #10
    Bodybuilding Newbie
    Join Date
    13-05-12
    Location
    Μέγαρα
    Posts
    8

    Default

    Και κάτι ακόμα...εχω δει πως αεροβια ασκηση δεν πρέπει να κάνουμε κατα τη περίοδο που κάνουμε όγκο..Είναι αλήθεια??

  11. #11
    Advanced Bodybuilder POWERBUILDER's Avatar
    Join Date
    12-05-09
    Location
    Αλεξανδρούπολη
    Posts
    987

    Default

    Οχι, είναι ένας μύθος. Αερόβια σε περίοδο όγκου άλλα μέχρι 3 φορές την εβδομάδα, άπο 20-30 λεπτά και όχι περισσότερο, μόνο θερικά μπορεί να προσφέρει.

    NO GUTS, NO GLORY - NO PAIN, NO GAIN - NO RISKS, NO REWARDS


  12. #12

    Join Date
    08-08-11
    Posts
    368

    Default

    Αν θυμαμαι καλα ο yates ελεγε οτι εκανε καθε μερα αεροβια ?

  13. #13
    Senior Bodybuilder afthartos's Avatar
    Join Date
    06-05-09
    Location
    Lamia
    Posts
    1,271

    Default

    Quote Originally Posted by -.-BL@CK()UT-.- View Post
    Μάλλον θα παω για όγκο οπως είπες για να έχω κατι πάνω μου.Σκέφτομαι να κανώ όγκο 2 μήνες(για καλοκαίρι μιλαμε) και τον αύγουστο να προχωρήσω σε γράμμωση..Τι λες?? Οσο για το Υ.Γ εχω να πω οτι είσαι μεγάλη ΓΑΤΑ!!!!
    Δε θελει μεταπτυχιακο. Τετοια εποχη τα γυμναστηρια και τα bodybuilderάδικα forums γεμιζουν απο παιδια το πολυ 16 ετων που θελουν γραμμωση για την παραλια και τα οποια ειναι μεν παρα πολυ αδυνατα αλλα θελουν γραμμωση. Ογκος 2 μηνες και καπακι ενας μηνας γραμμωση μετα δεν υπαρχει. Εμεις παλευουμε χρονια για να βαλουμε μυική μαζα πάνω μας και να τη στεγνώσουμε οσο μπορουμε απο λιπος. Δεν ειναι τοσο ευκολο οσο νομιζεις. Ο στοχος σου ειναι λαθος και μαθηματικα βεβαιο οτι ξεκινωντας με λαθος στοχο αποτυγχάνεις. Αυτο το λεω γιατι το να σκεφτεσαι την παραλια τωρα θα σου δημιουργησει αγχος. 1ον διοτι ειναι αργα για αποτελεσματα στο σωμα σου μιας και το καλοκαιρι εφτασε και 2ον κάνοντας βεβιασμενες κινησεις και επιλογες μπορει να τραυματιστεις, να υπερπροπονηθεις κλπ. Βαλε στοχο το επομενο καλοκαιρι και θα δεις ποσο διαφορετικα θα ειναι ολα. Η χαρα η δικη μου ειναι οταν μπαινει ο Οκτωβριος εκει στις αρχες που βαζω μαζα και κανω πλανο για τη χρονια πως θα γραμμωσω, τι προγραμματα θα παιξω, τι διατροφες κλπ.
    Οσα δε φτανει η αλεπου τα φτάνει η μαιμού.

  14. #14
    Bodybuilding Newbie
    Join Date
    13-05-12
    Location
    Μέγαρα
    Posts
    8

    Default

    Quote Originally Posted by aggelos1994 View Post
    Και μετα το καλυτερο κατα την γνωμη μου ειναι αντι να μπεις κατευθειαν σε γραμμωση να κρατησεις λιγο τα κιλα που εχεις και να τα δουλεψεις ωστε μετα να μην σου φυγουν αρκετα απο αυτα.Να σου φυγουν οσο λιγοτερα γινετε μυικα κιλα παντα.Ωστε να εχεις και ωραιο ογκο και να σαι και γραμμωμενος.
    Ενοεις να κάνω συντηρηση για λιγο χρονικο διαστημα και σε λιγο καιρο παλι να μπω σε πρόγραμμα γράμμωσης??

  15. #15
    Bodybuilding Newbie
    Join Date
    16-05-12
    Posts
    5

    Default

    1. Κανε ασκησεις κοιλιακιων μεχρι το σημειο κοπωσης των κοιλιακων (οι κοιλιακοι ειναι οι πιο ανθεκτικοι μυες στο ανθρωπινο σωμα αρα λιωστους χωρις κανενα διαλειμα 1-2 ανασες) *
    2. Διατροφη: Ψαρι (2 φορες την βδομαδα), Απαχα γαλακτοκομικα (π.χ 0% γιαουρτι), Καλα λιπαρα (π.χ αμυγδαλα), Ολικης αλεσης προιοντα (κουακερ, κινοα), Λαχανικα (πρασινα), Απαχη προτεινη , Πολυ νερο (min. 3L)
    Παντα σε σωστα γευματα 2,5 με 3 ωρες ωστε να μην αφηνεις τον μεταβολισμο να "τεμπελιαζει" με αποτελεσμα να μη σταματανε οι καυσεις

    *Ξεκινας παντα με τους κατω κοιλιακους $$$
    Last edited by Kristian; 16-05-12 at 04:33.

  16. #16
    Forum Team Kardoula's Avatar
    Join Date
    10-11-04
    Location
    Athens
    Posts
    23,825

    Default

    Quote Originally Posted by afthartos View Post
    Δε θελει μεταπτυχιακο. Τετοια εποχη τα γυμναστηρια και τα bodybuilderάδικα forums γεμιζουν απο παιδια το πολυ 16 ετων που θελουν γραμμωση για την παραλια και τα οποια ειναι μεν παρα πολυ αδυνατα αλλα θελουν γραμμωση. Ογκος 2 μηνες και καπακι ενας μηνας γραμμωση μετα δεν υπαρχει. Εμεις παλευουμε χρονια για να βαλουμε μυική μαζα πάνω μας και να τη στεγνώσουμε οσο μπορουμε απο λιπος. Δεν ειναι τοσο ευκολο οσο νομιζεις. Ο στοχος σου ειναι λαθος και μαθηματικα βεβαιο οτι ξεκινωντας με λαθος στοχο αποτυγχάνεις. Αυτο το λεω γιατι το να σκεφτεσαι την παραλια τωρα θα σου δημιουργησει αγχος. 1ον διοτι ειναι αργα για αποτελεσματα στο σωμα σου μιας και το καλοκαιρι εφτασε και 2ον κάνοντας βεβιασμενες κινησεις και επιλογες μπορει να τραυματιστεις, να υπερπροπονηθεις κλπ. Βαλε στοχο το επομενο καλοκαιρι και θα δεις ποσο διαφορετικα θα ειναι ολα. Η χαρα η δικη μου ειναι οταν μπαινει ο Οκτωβριος εκει στις αρχες που βαζω μαζα και κανω πλανο για τη χρονια πως θα γραμμωσω, τι προγραμματα θα παιξω, τι διατροφες κλπ.

    Φίλε μου, κάνε ευαγγέλιο αυτά που έγραψε ο Περικλής και δεν θα βγεις χαμένος. Μη βιάζεσαι και εκμεταλλεύσου το φόρουμ, γιατί κι εμείς όταν είμασταν στην ηλικία σου κάναμε ότι να ναι γιατί δεν είχαμε την πολυτέλεια του ίντερνετ..

 

 

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Similar Threads

  1. Replies: 207
    Last Post: 13-07-14, 02:33
  2. Διατροφη για γραμμωση κοιλιακων
    By kostantina in forum Διατροφή & Συμπληρώματα Για Γυναίκες
    Replies: 6
    Last Post: 16-03-12, 20:39
  3. Παχαίνει κάποια άσκηση κοιλιακών?
    By gavgerin in forum Γενικά Θέματα Bodybuilding & Fitness
    Replies: 0
    Last Post: 22-02-06, 18:01
  4. Γράμμωση Κοιλιακών
    By nteminio in forum Προγράμματα Και Ασκήσεις
    Replies: 0
    Last Post: 18-07-05, 22:38

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
All times are GMT +2. The time now is 20:25.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2
Copyright © 2014 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
© Bodybuilders.gr - Greek Bodybuilding