Καλώς Ορίσατε Στο Bodybuilders.gr - Κάντε Εγγραφή Και Ελάτε Στην Παρέα Μας! Register

Results 1 to 3 of 3
  1. #1
    New Member
    Join Date
    07-10-10
    Location
    L.A.
    Posts
    21

    Default Ογκος:γρηγορες η αργες επαναληψεις?

    Για προγραμμα ογκου οι επαναληψεις πρεπει να γινονται οσο το δυνατον πιο αργα η οσο το δυνατον γρηγοροτερα?χωρις να επηρεαζεται η τεχνικη της ασκησης εννοειται..θελω να ακουσω γνωμες διοτι απο διαφορες συζητησεις εχω μπερδευτει..καποιοι λενε οι μυς αποτελεουνται απο ινες δυο ειδων..τις αργες και τις γρηγορες να το πω πολυ απλοποιημενα..δηλαδη αυτες που ενεργοποιουνται με την αργη ασκηση και αυτες που ενεργποιουνται με την γρηγορη..και το συμπερασμα της συζητησης ηταν οτι οι υπευθυνες ινες για τον ογκο ειναι οι γρηγορες..ισχυει?

    Εγω γνωριζω προσωπικα τουλαχιστον οτι οσο πιο αργα μια ασκηση...τοσο καλυτερα αποτελεσματα,μεγαλυτερο καψιμο, κτλ. κτλ.

    Ποιο απο τα δυο ισχυει σε περιοδο ογκου?

    Γνωμες και συμβουλες ευπροσδεκτες!

  2. #2
    Pumping Iron kotsis198923's Avatar
    Join Date
    09-11-10
    Location
    Θεσσαλονίκη
    Posts
    380

    Default

    Aργές επαναλήψης με μεγάλο εύρος κίνησης και όσο μπορείς μεγαλύτερο βάρος,κινούμενος στις 6-12 επαναλήψεις.

  3. #3
    Forum Team Mazda 6's Avatar
    Join Date
    18-02-06
    Location
    Chania, Crete, Greece.
    Posts
    19,119

    Default

    Σε αυτό το άρθρο του Γιάννη Γριμμή, Mr. Hellas στη Fitness κατηγορία το 2005, για τον τύπο των μυών που λες.

    http://www.bodybuilders.gr/forum/showthread.php?t=20077

    Από εκεί και πέρα προσωπική μου γνώμη είναι να γίνονται με ένα φυσιολογικό ρυθμό οι επαναλήψεις καθώς πρέπει να ελέγχουμε ταυτόχρονα και την εκτέλεσή μας ώστε να είναι σωστή.

    Συστήνω δηλαδή ένα tempo 1/0/1. Από εκεί και πέρα υπάρχουν διάφορα συστήματα προπόνησης με τα οποία μπορείς να πειραματιστείς. Αυτά στοχεύουν διαφορετικά στην εκγύμναση των διαφορετικών μυικών ινών, αλλά θα σου δώσουν και μια άλλη αίσθηση τόσο στο πιάσιμο, όσο και στο πρήξιμο. Τέτοια συστήματα έχουν εκτέλεση 4/0/1, 2/0/2 ακόμη και 5/0/1 (πχ. προγράμματα ταχυδύναμης).

    Προς το παρόν θα σου σύστηνα το 1/0/1 (και θετική και αρνητική φάση δηλαδή από ένα δευτερόλεπτο), ώστε να γίνεται η εκτέλεσή σου ελεγχόμενα και ομαλά.
    Άχι και χιόνι να 'μουνα στα όρη του Αλικάμπου,
    να λιώνω να ποτίζουνται τα λούλουδα του κάμπου...

    Αλίκαμπος, Αποκόρωνας, Χανιά, Κρήτη!!!

 

 

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Similar Threads

  1. Αργές ή Γρήγορες Επαναλήψεις;
    By Παυλίδης in forum Προγράμματα Και Ασκήσεις
    Replies: 35
    Last Post: 14-10-13, 05:31
  2. Πιο πολλά κιλά ή πιο αργές επαναλήψεις?
    By teopapale in forum Παρασκευάς Νικολάου
    Replies: 4
    Last Post: 19-02-12, 21:17
  3. Όγκος Και Επαναλήψεις!
    By kit1 in forum Προγράμματα Και Ασκήσεις
    Replies: 13
    Last Post: 09-06-10, 16:56
  4. Σετ-επαναλήψεις-όγκος-συμμετρία-κιλά ??
    By gm4486 in forum Προγράμματα Και Ασκήσεις
    Replies: 0
    Last Post: 21-01-06, 09:29

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
All times are GMT +3. The time now is 02:41.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2
Copyright © 2019 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
© Bodybuilders.gr - Greek Bodybuilding