Hello and welcome to our community! Is this your first visit?
Register

Results 1 to 14 of 14
  1. #1

    Question Λήψη όσο το δυνατόν αγνότερης σκόνη ορού γάλακτος πρωτείνης.

    Καλησπέρα Παρασκευά. Καταρχήν να σου δώσω τα συγχαρητήριά μου για τα αποτελέσματα που έχεις καταφέρει και κυρίως σε σχέση με την όσο λιγότερο δυνατόν χημική διατροφή που ακολουθείς.

    Θα ήθελα να σου κάνω μια ερώτηση την οποία είμαι σίγουρος πως έχεις βαρεθεί να ακους όταν θα είσαι έξω, αλλά ψάχνοντας στο φόρουμ βρήκα μια μόνο απάντηση. Θα ήθελα μια όσο το δυνατόν πληρέστερη απάντηση γίνεται.

    Θέλω να πάρω μια whey protein που να είναι όσο το δυνατόν φυσικότερη γίνεται, χωρίς διάφορα γλυκαντικά, και περιττές ουσίες, δηλαδή όσο πιο αγνή γίνεται( το ξέρω ότι δεν γίνεται 100% αλλά όσο πιο πολύ γίνεται).

    Είμαι 25 χρονών , 73 κιλά, 1.77 ύψους και είμαι αρχάριος στην γυμναστική, έκανα 1 χρόνο πέρσυ, διέκοψα για να κάνω την στρατιωτική μου θητεία, και τώρα έχει 2 μήνες που απολύθηκα και έχω αρχίσει πιο σοβαρή γυμναστική(κάτι ενδιάμεσα σε όγκο και ενδυνάμωση). Με ενδιαφέρει να το συνεχίσω εντελώς ερασιτεχνικά. Ακολουθούσα μέχρι σήμερα 100% όσο δεν πάει φυσική διατροφή τρώγοντας φρούτα, ασπράδια, κοτόπουλο, καστανό ρύζι ή μακαρόνια ολικής, ψάρι κτλπ. Δεν έχω πάρει ούτε παυσίπονο στη ζωή μου και αυτό αποτελεί κανόνα για μένα, απλά τώρα νιώθω ότι μετά την προπόνηση θα πρέπει να παίρνω μια πρωτείνη(καθαρή χωρίς υδατάνθρακες) γιατί αλλιώς η προσπάθεια μου μένει μισή. Το θέμα είναι ότι αυτές που απορροφούνται γρήγορα, φοβάμαι ότι έχουνε ουσίες που στοχεύοντας στην γρηγορότερη απορρόφηση της πρωτείνης από το σώμα, είναι αμφισβητήσιμες. Τέλος, να σου πω ότι στοχεύω να λαμβάνω πρωτείνη μόνο μετά το τέλος της γυμναστικής, δηλαδή 1 φορά την μέρα, και ούτε καν τις 2 μέρες της εβδομάδας που ξεκουράζομαι.


    Θα σου ήμουν ευγνώμων αν αφιέρωνες 1-2 λεπτά από τον χρόνο σου όποτε μπορέσεις για να μου απαντήσεις.
    Και πάλι σε ευχαριστώ.

  2. #2

    Default