Hello and welcome to our community! Is this your first visit?
Register
+ Reply to Thread
Results 1 to 5 of 5

Thread: Απωλεια Βαρους κ Γραμμωση

  
  1. #1
    New Member bassman is on a distinguished road
    Join Date
    25-02-11
    Location
    athens
    Posts
    11

    Default Απωλεια Βαρους κ Γραμμωση

    Γεια και χαρα.Ειμαι 32 χρονων και αθλουμαι απο τα 17 μου.Κυριως με βαρη.Στο ολο αυτο διαστημα ποτε μου δεν προσεξα την διατροφη μου.Κοινως ετρωγα οτι να ναι.Αποφασισα λοιπον επειδη τα τελευταια χρονια εχω μια μικρη κοιλιτσα να κανω επιτελους διατροφη,να χασω λιγο βαρος και να γραμμωσω.

    Συγκεκριμενα.Ειμαι 1.81 και αυτη τη στιγμη 94 κιλα.Πριν απο 2 χρονια καταφερα να φτασω στα 85,5 κιλα τα οποια αποδειχτηκαν οτι ηταν και τα ιδανικα μου συμφωνα και με την μυικη μου μαζα.Ενας αθληιατρος που με ειδε σαν σωματοτυπο με συμβουλεψε να ειμαι απο 85-87 κιλα για να μην χασω και μυικη μαζα.

    Οι προπονησεις που κανω ειναι περιορισμενες,κ αυτο γιατι εχω χρονιες τενοντιτιδες και στα 2 χερια(μην ρωτατε πως,δυστυχως σαν πιτσιρικας εκανα πολλα λαθη και τα πληρωνω ακομα!).Ετσι κανω 2 προπονησεις την βδομαδα με βαρη,κοιλιακους καθε μερα και για αεροβια ασκηση 45 λεπτα περιπου με στατικο ποδηλατο 5 φορες την εβδομαδα.

    Δοξα το Θεο αν και δεν αθλουμαι με πολλα κιλα πλεον εχω καταφερει και εχω διατηρησει αρκετη μυικη μαζα.Θελω λοιπον να αδυνατισω χωρις να χασω μυικη μαζα και να γραμμωσω και λιγο αν γινεται.Ενταξει δεν θα με χαλαγε να ειχα και 6 pack μεν,αλλα για να ειμαι ειλικρινης δεν ειναι ο αυτοσκοπος μου.Θελω να κανω επιπεδη κοιλια ομως και ας μην φαινονται οι κοιλιακοι.

    2 γνωστοι μου που ασχολουνται με το bodybuilding μου συστησαν να κανω διατροφη και να ριξω πολυ βαρος στην πρωτεινη.Επειδη μαλιστα δεν ειναι παντα εφικτο να βρισκουμε παντα τροφες με πρωτεινη μου συστησαν να παρω και μια πρωτεινη 80αρα οπως μου την ειπαν.Ετσι πηρα την new SYNGEX zero carb sro,η οποια οπως μου συστησαν δεν ειναι η καλυτερη μεν αλλα αρκετα καλη και σχετικα καθαρη.

    Αυτο που με εχει προβληματισει ειναι το ΠΟΤΕ πρεπει να χρησιμοποιω αυτη την πρωτεινη.Ξερω οτι σε καθε γευμα πρεπει να καταναλωνω και πρωτεινη γιατι η ημερησια ληψη πρωτεινων πρεπει να γινεται σε 5-6 μικρα γευματα.Στο κουτι γραφει 3 φορες την ημερα.

    Αξιζει να τονισω οτι στο σπιτι μας,επειδη και η συντροφος μου προσεχει στο φαγητο εχουμε αρκετες τροφες με πρωτεινη οπως τονος,γαλακτομικα,οσπρια,απαχα κρεατα,ωμους ξηρους καρπους κλπ.

    οποτε ρε παιδια...καθε ποτε να την χρησιμοποιω..?Η μπορω να την χρησιμοποιω μια φορα την ημερα και τα υπολοιπα απο φαγητο..??

    Α και μια αποψη για τις μπαρες πρωτεινης(μου δωσαν καμια 10ρια δωρο!)?ειναι καλες..?Μηπως εχουν πολλη ζαχαρη και δεν κανουν..??Γιατι εφαγα μια σημερα πριν την προπονηση με τα βαρη και ηταν πολυ νοστιμη οχι τπτ αλλο..

    ευχαριστω και συγνωμη για το μακροσκελες ποστ!

  2. #2
    Forum Team Mazda 6 has a brilliant future Mazda 6 has a brilliant future Mazda 6 has a brilliant future Mazda 6 has a brilliant future Mazda 6 has a brilliant future Mazda 6 has a brilliant future Mazda 6 has a brilliant future Mazda 6 has a brilliant future Mazda 6 has a brilliant future Mazda 6 has a brilliant future Mazda 6 has a brilliant future Mazda 6's Avatar
    Join Date
    18-02-06
    Location
    Chania, Crete, Greece.
    Posts
    13,735

    Default

    Καλώς ήρθες!!!

    Το καλύτερο όλων είναι να παίρνεις μια δόση το πρωί στο πρωινό σου με βρώμη, για να φτιάχνεις ένα γρήγορο, εύκολο και νόστιμο πρωινό και άλλη μια μεζούρα μετά το γυμναστήριο μαζί με ένα φρούτο.

    Καλύτερες πηγές πρωτεΐνης είναι το αυγό (ασπράδι), το κοτόπουλο, το κόκκινο κρέας, τα γαλακτοκομικά και τα ψάρια. Οι πρωτεΐνες που περιέχουν τα όσπρια και οι ξηροί καρποί δεν αφομιώνονται τόσο εύκολα από τον οργανισμό μας. Είναι όμως χρήσιμες κι αυτές οι τροφές και παίζουν το δικό τους ρόλο στη διατροφή μας.

    Καλλιά να πας να πάρεις ΙΟΝ γάλακτος να τη φχαριστηθείς και πιο πολύ από τη σοκολάτα πρωτεΐνης. Προσωπικά τις θεωρώ "κακή" τροφή και απλά περιέχουν πιο πολύ πρωτεΐνη από μια απλή σοκολάτα.

    Καλή συνέχεια!!!
    Άχι και χιόνι να 'μουνα στα όρη του Αλικάμπου,
    να λιώνω να ποτίζουνται τα λούλουδα του κάμπου...

    Αλίκαμπος, Αποκόρωνας, Χανιά, Κρήτη!!!

  3. #3
    Pumping Iron ggeorge is on a distinguished road ggeorge's Avatar
    Join Date
    16-05-11
    Location
    Αθηνα
    Posts
    441

    Default

    και καθολου να μην την παιρνεις δεν υπαρχει προβλημα αφου εχεις σε ολα τα γευματα πρωτείνη...
    Μπορεις να την παιρνεις μετα την προπόνηση για γρηγορη απορρόφηση

    Οι μπαρες οντως δεν είναι και το καλυτερο φαγητο, λογω της ζαχαρης κλπ... αν εισαι καπου που δε μπορεις να φας κατι αλλο... την τρως...

    υγ γραφαμε μαζί με τον mazda...
    Οντως και εγω την παιρνω στο πρωινο λογω βαρεμαρας κυρίως...
    Last edited by ggeorge; 01-08-12 at 05:39 .

  4. #4
    New Member bassman is on a distinguished road
    Join Date
    25-02-11
    Location
    athens
    Posts
    11

    Default

    Γρηγορη ανταποκριση βλεπω και με χαροποιει.Κατα αρχας να στειλω τα χαιρετισματα μου στην ομορφη Κρητη την οποια ακομα δεν εχω επισκεφτει αλλα ακουω τα καλυτερα!Και να σας ευχαριστησω και για τις συμβουλες.

    Μερικες ακομα αποριες.1ον με γαλα μπορω να πιω την πρωτεινη? 2ον οταν λεμε προπονηση εννοουμε μονο αυτη με τα βαρη η και οταν κανω μονο αεροβια?Γιατι οπως ανεφερα βαρη κανω δυστυχως μονο 2 φορες εβδομαδιαιως.Δλδ κοινως να πινω πρωτεινη και μετα την αεροβια...η μονο οταν κανω βαρη..??

    υ.γ. re mazda εσυ εισαι στην φωτο...?το μαυρο σου το χαλι εχεις... :P

  5. #5
    Forum Team Mazda 6 has a brilliant future Mazda 6 has a brilliant future Mazda 6 has a brilliant future Mazda 6 has a brilliant future Mazda 6 has a brilliant future Mazda 6 has a brilliant future Mazda 6 has a brilliant future Mazda 6 has a brilliant future Mazda 6 has a brilliant future Mazda 6 has a brilliant future Mazda 6 has a brilliant future Mazda 6's Avatar
    Join Date
    18-02-06
    Location
    Chania, Crete, Greece.
    Posts
    13,735

    Default

    Στο πρώτο που ρωτάς από πλευράς γεύσης κάνει τη πρωτεΐνη πιο πλούσια και "μπαμπάτσικια" οπότε μόνο το πρωί αν θες. Γενικά όμως το αποφεύγουμε γιατί το γάλα σαν γαλακτοκομικό περιέχει καζεΐνη όπου η μορφή αυτής τη πρωτεΐνης απορροφάται πιο αργά από τον οργανισμό, και έτσι καθυστερεί και τη whey. Οπότε μετά τα βάρη ή την αερόβια πίνε τη πρωτεΐνη σου με νερό, το πρωί όμως μπορείς να βάζεις λιγο γαλατάκι μαζί με νερό.

    Προπόνηση βασικά εννοούμε τα βάρη, αλλά εγώ και μετά την αερόβια (γιατί κάποιες μέρες έκανα μόνο αερόβια) έπινα πρωτεΐνη.

    Υ.Γ. Ναι εγώ είμαι. Κρητικός είμαι, τι χάλι ήθελες να 'χω, άσπρο;! Μαύρο θα 'χα!!!

    ΧΑΧΑΧΑΧΑ
    Άχι και χιόνι να 'μουνα στα όρη του Αλικάμπου,
    να λιώνω να ποτίζουνται τα λούλουδα του κάμπου...

    Αλίκαμπος, Αποκόρωνας, Χανιά, Κρήτη!!!


 
+ Reply to Thread

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

     

Similar Threads

  1. Διατροφή για απώλεια βάρους και γράμμωση
    By WebTech in forum Διατροφή Για Bodybuilding & Fitness
    Replies: 5
    Last Post: 21-10-14, 12:23
  2. Βοήθεια Για Απώλεια Βάρους & Γράμμωση
    By stellakap in forum Βάρη & Αερόβια Άσκηση Για Γυναίκες
    Replies: 2
    Last Post: 22-01-12, 04:27
  3. Απορία για απώλεια βάρους...
    By Stavros0 in forum Διατροφή Για Bodybuilding & Fitness
    Replies: 5
    Last Post: 02-09-11, 02:47
  4. Απωλεια βαρους κλπ!
    By Bart in forum Διατροφή Για Bodybuilding & Fitness
    Replies: 1
    Last Post: 03-03-09, 07:37 p

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts