Hello and welcome to our community! Is this your first visit?
Register
+ Reply to Thread
Results 1 to 6 of 6

Thread: Διατροφη για απωλεια λιπους και μυικη ενδυναμωση

  
  1. #1
    New Member belial is an unknown quantity at this point
    Join Date
    27-02-12
    Posts
    38

    Default Διατροφη για απωλεια λιπους και μυικη ενδυναμωση

    καλησπερα.
    στοχος μου ειναι να παρω μερικα κιλα αλλα και ταυτοχρονα να χασω το περιτο λοιπος
    ειμαι 23χρονων 1,83 κ 72 κιλα
    κανω 3 φορες προπονηση με βαροι και 1-2 αεροβιες


    8:00 1scoop whey
    9:00 60γραμ βρωμη+1ποτηρι γαλα+1μπανανα
    11:00 1σαντουιτς με 4 φετες γαλοπουλα+μαρουλι+ντοματα
    2:00 τονο ή κοτοπουλο ή μπιφτεκια+70 γρ ρυζι ή πατατες+σαλατα
    5:00 60γραμ βρωμη+1ποτηρι γαλα+1μηλο
    7:00 προπονηση
    μετα 1 scoop whey
    9:00 οτι και το μεσημερι

    μια ακομη ερωτηση μπορω για παραδειγμα να αντικαταστησω το μεσημεριανο με 6-7 αυγα+σαλατα+υδατανθρακα

  2. #2
    Senior Bodybuilder kick_boxer is a splendid one to behold kick_boxer is a splendid one to behold kick_boxer is a splendid one to behold kick_boxer is a splendid one to behold kick_boxer is a splendid one to behold kick_boxer is a splendid one to behold kick_boxer is a splendid one to behold kick_boxer's Avatar
    Join Date
    10-04-11
    Location
    Body club
    Posts
    1,228

    Default

    Καλώς ήρθες!!!:)
    Αν έχεις υπολογίσει τι σου δίνει αυτή η διατροφή τότε είσαι οκ.
    Αντίστοιχα αν θες να κάνεις την αλλαγή που ανέφερες από κάτω τότε πάλι πρέπει να γνωρίζεις το έλλειμα ή την αύξηση που δημιουργήθηκε από αυτήν την αντικατάσταση.
    Σε περίπτωση που δεν έχεις υπολογίσει θερμίδες , μάκρος(πρωτ.-λίπη-υδατ.) διάβασε την ενότητα της διατροφής.Εκεί έχει τις κατάλληλες οδηγίες για το πως θα τα βρεις αυτά.
    Εκτός βέβαια αν δεν είσαι σε θέση να τα υπολογίσεις για τον χ-ψ λόγο.Βέβαια για καλύτερα και πιο σίγουρα αποτελέσματα πρέπει να το κάνεις...
    YOU'RE BETTER THAN THAT!!!

    Follow Some Rules:
    1.Don't Be Late.Don't Ever Be Late.
    2.You Will Eat, Sleep & Shit.
    3.Hard Work Beat Talent When Talent Doesn't Work Hard.

  3. #3
    New Member belial is an unknown quantity at this point
    Join Date
    27-02-12
    Posts
    38

    Default

    αυτο που ειπες για το μεσημεριανο δεν το καταλαβα...εννοεις αν 6 αυγα αντισοιχουν σε 150γρ κοτοπουλο?????

  4. #4
    Forum Team Kardoula has a reputation beyond repute Kardoula has a reputation beyond repute Kardoula has a reputation beyond repute Kardoula has a reputation beyond repute Kardoula has a reputation beyond repute Kardoula has a reputation beyond repute Kardoula has a reputation beyond repute Kardoula has a reputation beyond repute Kardoula has a reputation beyond repute Kardoula has a reputation beyond repute Kardoula has a reputation beyond repute Kardoula's Avatar
    Join Date
    10-11-04
    Location
    Athens
    Posts
    23,448

    Default

    Quote Originally Posted by belial View Post
    καλησπερα.
    στοχος μου ειναι να παρω μερικα κιλα αλλα και ταυτοχρονα να χασω το περιτο λοιπος
    ειμαι 23χρονων 1,83 κ 72 κιλα
    κανω 3 φορες προπονηση με βαροι και 1-2 αεροβιες


    8:00 1scoop whey
    9:00 60γραμ βρωμη+1ποτηρι γαλα+1μπανανα
    11:00 1σαντουιτς με 4 φετες γαλοπουλα+μαρουλι+ντοματα
    2:00 τονο ή κοτοπουλο ή μπιφτεκια+70 γρ ρυζι ή πατατες+σαλατα
    5:00 60γραμ βρωμη+1ποτηρι γαλα+1μηλο
    7:00 προπονηση
    μετα 1 scoop whey
    9:00 οτι και το μεσημερι

    μια ακομη ερωτηση μπορω για παραδειγμα να αντικαταστησω το μεσημεριανο με 6-7 αυγα+σαλατα+υδατανθρακα
    Καλησπέρα κι από μένα,

    δεν ξέρω αν έχεις υπολογίσει θερμίδες, θα σου πω τη γνώμη μου για τις επιλογές των γευμάτων,

    στις 9 το πρωί χρειάζεσαι περισσότερη πρωτείνη. Πρόσθεσε ασπράδια + 1 κρόκο.

    Στις 5 πάλι το ίδιο, το γεύμα είναι ελλειπές.. 1 ποτήρι γάλα δεν σου δίνει πολύ πρωτείνη. Θα σου λεγα να κάνεις το εξής επειδή μεσολαβούν και 2 ώρες μέχρι να πας μετά για βάρη.. : Τρως στις 5 ένα γεύμα του τύπου μοσχαρίσιο κρέας /ρύζι. 30 λεπτά περίπου πριν πας για βάρη, μπορείς να φας ένα γιαούρτι με μήλο.
    Μετά την προπόνηση εκτός απο το ρόφημα, βάλε και έναν υδατάνθρακα! 1 μπανάνα είναι οτι πρέπει ή στην ανάγκη 4-5 ρυζογκοφρέτες.

    Μη ξεχνάς όμως να μετράς θερμίδες και macros (δηλαδή ποσότητες πρωτ/υδατ/λιπαρών).
    Αν θες να χάνεις και κάποιο ποσοστό λίπους, τότε βάζε και κάποιες μέρες αερόβια πχ από 30 λεπτά μέτριας έντασης.
    Last edited by Kardoula; 24-09-12 at 01:42 p.

  5. #5
    New Member belial is an unknown quantity at this point
    Join Date
    27-02-12
    Posts
    38

    Default

    Καπως ετσι ειναι καλυτερο...

    8:00 1scoop whey

    9:00 60γραμ βρωμη+1ποτηρι γαλα+3 αυγα+1κροκο

    11:00 1σαντουιτς με 4 φετες γαλοπουλα+μαρουλι+ντοματα

    2:00 200γρ τονο ή 150γρ κοτοπουλο ή 150γρ μπιφτεκια+70 γρ ρυζι ή πατατες+σαλατα

    5:00 200γρ τονο+70γρ ρυζι

    6:30 1γιαουρτι (0% ή 2%)+1μηλο

    7:00 προπονηση

    μετα 1 scoop whey+1μπανανα

    9:00 οτι και το μεσημερι

    Μπορειτε να μου προτεινετε καποιο αλλο φαγητο για μεσημερι γιατι δεν την παλευω ολο ιδια κ τα ιδια

  6. #6
    Senior Bodybuilder kick_boxer is a splendid one to behold kick_boxer is a splendid one to behold kick_boxer is a splendid one to behold kick_boxer is a splendid one to behold kick_boxer is a splendid one to behold kick_boxer is a splendid one to behold kick_boxer is a splendid one to behold kick_boxer's Avatar
    Join Date
    10-04-11
    Location
    Body club
    Posts
    1,228

    Default

    Αν τα υπολόγισες τότε είναι καλύτερο.
    Για μεσημεριανό έχεις αρκετές επιλογές:
    Μοσχάρι
    Ψάρι
    Κοτόπουλο
    Τόνο
    Αυγά
    Ρύζι
    Πατάτες
    Μακαρόνια
    Φασόλια
    Φακές
    Βρώμη
    Αρακά
    Έχει κι άλλα η λίστα...
    Δες και στην ενότητα της διατροφής που σίγουρα θα αναφέρονται και άλλες τροφές οι οποίες μου διαφεύγουν αυτή την στιγμή...
    YOU'RE BETTER THAN THAT!!!

    Follow Some Rules:
    1.Don't Be Late.Don't Ever Be Late.
    2.You Will Eat, Sleep & Shit.
    3.Hard Work Beat Talent When Talent Doesn't Work Hard.


 
+ Reply to Thread

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

     

Similar Threads

  1. Διατροφη για απωλεια λιπους και μυικη ενδυναμωση
    By restoration in forum Διατροφή Για Bodybuilding & Fitness
    Replies: 3
    Last Post: 10-09-12, 06:02
  2. Αλλαγή προγράμματος διατροφής (μυική ενδυνάμωση)
    By billcl in forum Προγράμματα Και Ασκήσεις
    Replies: 16
    Last Post: 06-07-11, 03:13
  3. Άπαχο Γάλα Μεταπροπονητικά - Μυική Ανάπτυξη και Απώλεια Λίπους Στις Γυναικες!
    By Musclemar in forum Επιστημονική Και Ερευνητική Προσέγγιση Bodybuilding
    Replies: 15
    Last Post: 26-01-11, 04:54
  4. Πρόγραμμα Για Μυική Ενδυνάμωση.
    By bigeo in forum Προγράμματα Και Ασκήσεις
    Replies: 10
    Last Post: 28-06-09, 05:04 p

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts