Hello and welcome to our community! Is this your first visit?
Register

Results 1 to 24 of 24
  1. #1

    Default Βοήθεια Σε Θέμα Γυμναστηρίου & Fitness

    Καλησπέρα,
    Ονομάζομαι Δημήτρης και είμαι 19 χρονών(1,73, 70 κιλά). Είμαι φοιτητής στα Τ.Ε.Φ.Α.Α. και ασχολούμαι αυτό το καιρό με το μπάσκετ, αλλά σε τελείως ερασιτεχνικό επίπεδο. Μου αρέσει γενικά ο αθλητισμός, και γιαυτό σχεδόν όλη μου τη ζωή κάνω και κάτι(κολύμβηση,κωπηλασία,μπάσκετ). Τώρα τα τελευτάια 2 χρόνια που είμαι στη σχολή έχω αρχίσει και γυμναστήριο, γιατί φυσικά το μπάσκετ δεν με καλύπτει(κάνω προπόνηση μια φορά την εβδομάδα, και το Σάββατο αγώνα). Στο γυμναστήριο πηγαίνω απλά για να αποκτήσω λίγο όγκο και να προπονούμε αερόβια. Το πρόβλημα μου είναι το λίπος. Έχω πολύ λίπος στην κοιλιά και στα μπούτια, με αποτέλεσμα να μην φαίνεται ωραία. Παρόλο που στα κιλά μου είμαι εντάξει. Κάνω αερόβιο αρκετά συχνά, και γενικά δεν κάθομαι καθόλου(λόγω σχολής). Όλο και κάτι κάνω(τρέξιμο,μπάσκετ,κολύμπη). Από διατροφή τρώω καλά και σπιτικά. Σπάνια τρώω απο έξω, και προσπαθώ να το αποφεύγω. Το πρόβλημα μου είναι ότι είμαι αρκετά λιγούρης και τρώω αρκετά γλυκά. Εχώ προσπαθήσει αλλά δεν μπορώ να τα κόψω. Τι άλλο να κάνω για να φύγει αυτό το σπαστικό λίπος; Είναι δηλαδή μόνο θέμα διατροφής; Και τέλος θέλω να μου πείτε αν είναι καλό το πρόγραμμα για όγκο που μου έδωσαν στο γυμναστήριο:
    1η μέρα:ΜΗΧΑΝΗ ΠΛΑΤΗΣ ΚΛΕΙΣΤΗ ΛΑΒΗ ΚΑΙ ΑΝΟΙΧΤΗ ΛΑΒΗ,PEC DECK,ΠΡΕΣΑ ΩΜΩΝ ΚΑΘΕΤΗ,ΚΑΜΨΕΙΣ ΔΙΚΕΦΑΛΩΝ ΤΡΟΧΑΛΙΑ,ΜΗΧΑΝΗ ΔΙΚΕΦΑΛΩΝ,ΚΑΜΨΕΙΣ ΔΙΚΕΦΑΛΩΝ ΜΕ ΣΤΡΑΒΟΜΠΑΡΑ ΟΡΘΙΟΣ
    2η μέρα:ΜΗΧΑΝΗ ΣΤΗΘΟΥΣ ΑΝΟΙΧΤΗ ΚΑΙ ΚΛΕΙΣΤΗ ΛΑΒΗ,PEC DECK,PULL OVER,ΜΗΧΑΝΗ ΕΚΤΑΣΕΩΝ ΧΕΡΙΩΝ,ΠΙΕΣΕΙΣ ΤΡΙΚΕΦΑΛΩΝ ΜΕ ΤΡΟΧΑΛΙΑ,ΜΗΧΑΝΗ ΩΜΩΝ ΠΛΑΓΙΑ
    3η μέρα:ΜΗΧΑΝΗ ΕΚΤΑΣΕΩΝ ΠΟΔΙΩΝ,ΜΗΧΑΝΗ ΚΑΜΨΗΣ ΠΟΔΙΩΝ,ΠΡΕΣΣΑ ΠΟΔΙΩΝ,ΠΡΕΣΣΑ ΓΑΣΤΡΟΚΝΗΜΙΩΝ,ΠΙΕΣΕΙΣ ΤΡΙΚΕΦΑΛΩΝ ΣΤΗ ΤΡΟΧΑΛΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ,ΠΙΕΣΕΙΣ ΤΡΙΚΕΦΑΛΩΝ 1 ΧΕΡΙ,ΜΗΧΑΝΗ ΔΙΚΕΦΑΛΩΝ ΧΕΡΙΩΝ,ΚΑΜΨΕΙΣ ΔΙΚΕΦΑΛΩΝ ΜΕ ΑΛΤΗΡΕΣ