Hello and welcome to our community! Is this your first visit?
Register
+ Reply to Thread
Results 1 to 11 of 11

Thread: ασκησεις στο σπιτι

  
  1. #1

    Default ασκησεις στο σπιτι

    για σας και παλη....
    λοιπον διαβασα διαφορα θεματα στο φορουμ αλλα δεν βρικα κατι αναλογο με αυτο που θελω εγω...απο οτι καταλαβα αρχικα πρεπει να κανω ενα προγραμμα.
    Εγω δεν θελω(στην παρουσα φαση) να χτισω κορμι και ετσι θελω να φυγει το λοιπον απο τους κοιλιακους μου... τι ασκησεις να κανωω?? πριν εκανα κοιλιακους απλους ψαλιδακια και ραχειεους...τονειζω δεν εχω βαρακια ακομα

  2. #2
    Senior Bodybuilder George239 has a brilliant future George239 has a brilliant future George239 has a brilliant future George239 has a brilliant future George239 has a brilliant future George239 has a brilliant future George239 has a brilliant future George239 has a brilliant future George239 has a brilliant future George239 has a brilliant future George239 has a brilliant future George239's Avatar
    Join Date
    15-09-12
    Location
    Cyprus
    Posts
    1,449

    Default

    Για να "φύγει" το λίπος από την μέση μάλλον θα πρέπει να επικεντρωθείς αρχικά στην σωστή διατροφή και την αεροβική.
    Αλλά και μόνο αεροβική το βλέπω μονομέρεια.
    Κατά την γνώμη μου κάθε προσπάθεια θα πρέπει να είναι σφαιρική και ολοκληρωμένη.
    Υπάρχει δυνατότητα να κάνεις ασκήσεις με το βάρος του σώματος.
    Push ups, μονόζυγο κλπ.
    Επίσης, μόνο κοιλιακοί? Πόσες φορές την εβδομάδα? Πόσα σετ? πόσες επαναλήψεις.
    Και οι κοιλιακοί, μυς είναι.
    Χρειάζονται ανάρρωση.
    Κάποιος πιο ειδικός εδώ μέσα νομίζω θα σου πει περισσότερα.
    "Όταν σκέφτεσαι ότι ίσως δεν μπορείς, έχεις δίκιο. Δεν μπορείς"
    Henry Ford

    "The mind always fails first, not the body.
    The secret is to make your mind work for you, not against you"

  3. #3

    Default

    ναι εκνα κανα μηνα αυτο προγραμμα αλλα το σταματισα .....στην αρχη εκανα 12 χ 3 σετ ολεσ τισ ασκησει αλλα προσ το τελος εβγαζα 25 χ 3 σετ...αλλα τοτε αρψισε να μου ποναει η μεση οταν εφτανα 22-23 επαναλιψεις....εκανα κα8ε μερα

    ασκησεις αεροβικης και μονοζυγου που μπωρο να βρω?

  4. #4
    Advanced Bodybuilder nikos12345678 is a jewel in the rough nikos12345678 is a jewel in the rough nikos12345678 is a jewel in the rough
    Join Date
    06-02-12
    Posts
    1,109

    Default

    μονοζυγο ανοιχτη
    μονοζυγο κλειστη

    καμψεις κανονικες
    καμψεις κλειστα χερια
    καμψεις ανοιχτα χερια
    καμψεις επικλινη(ακουμπας τα χρερια σου σε κατι χαμηλο πχ καναπες)
    καμψεις κατακλινη(ακουμαπς τα χερια σου σε κατι ψηλο πψ καναπες)
    αναποδες πιεσεις ωμων

    βυθισεις στηθους-γερνεις λιγο μπροστα και κατεβαινεις μεχρι ο αγκωνας σου να σχηματισει γωνια 90 μοιρες
    βτυθισεις τρικεφαλων κρατας το σωμα σου οσο πιο ισιο μπορεις,τα χερια κολληρτα στα πλευρα και κατεβαινεις μεχρι 90 μοιρες οι αγκωνες)

    κοιλιακοι
    ποδηλατο για πλαγθιους
    αρσεις ποδιων στο πατωμα ή μονοζυγο ή διζυγο για μεγαλυτερη δυσκολια

    ραχιαιοι ανυψωνοντας τα υτοχρονα με την ανυψωση των ωμων και ενα ενα ποδια εναλλαξ

    +διατροφη

    αν θες παρε κανα κιλο αλλα μην παρεις τα ετοιμα γιατι σε λιγο καιρο θα σου ειναι γελεια και δεν θα μπορεις να κανεις πολες πολυαρθρικες ασκησεις,σ=δηλαδη ασκησεις οπου συμμετεχουν πολλοι μυς του σωματος και βαζεις ευκολα κιλα....παρε 2 αλτηρες που βαζεις εσυ οσα κιλα θελεις....

    Ποσο ζρονων εισαι?

    υγ.μονοζυγο παρε οπωσδηποτε

  5. #5

  6. #6

    Default

    σε ευχαριστω ..λοιπον για μονοζυγο οκ αλλα για αλτηρεσ πιστευω τα χριστουγεννσα να εχω ..... ειμαι το 1998... απο επαναλιψεις τι μ προτεινεις?

  7. #7
    Advanced Bodybuilder nikos12345678 is a jewel in the rough nikos12345678 is a jewel in the rough nikos12345678 is a jewel in the rough
    Join Date
    06-02-12
    Posts
    1,109

    Default

    και εγω 14 ειμαι!πυραμιδα 12-10-8-6 οπου μειωνοντας τις επαναληψεις αυξανεις τα κιλα ανα σετ!

    αν εννποεις για καμψεις κλπ μεχρι κοπωση!ποσες βγαζεις?

  8. #8

    Default

    καμψεισ οταν εκανα εβγαζα 9-9-8-6

  9. #9
    Advanced Bodybuilder nikos12345678 is a jewel in the rough nikos12345678 is a jewel in the rough nikos12345678 is a jewel in the rough
    Join Date
    06-02-12
    Posts
    1,109

    Default

    κανε αυτα που σου ειπα και εισαι κομπλε!καλη συνεχεια.....

  10. #10

    Default

    ΑΥΤΑ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΩ ολα καθε μερα η 4 φορεσ την βδομααδα ?

  11. #11
    Advanced Bodybuilder nikos12345678 is a jewel in the rough nikos12345678 is a jewel in the rough nikos12345678 is a jewel in the rough
    Join Date
    06-02-12
    Posts
    1,109

    Default

    4 φορες την εβδομαδα....και κανε full squat(ολο το ποδι γυμναζεις και κυριως τετρακεφαλο) και lunges(ολο το ποδι και κυριως μηριαια δικεφαλο και γλουτους) kai calf raises(μονο γαμπες)με το βαρος του σωματος σου.....

    στα σκουατ προσεχε 1)να κατεβαθνεις μεχρι το σωμα σου απο την μεση και κατω να σχηματιζει γωνια 90 μοιρες.
    2)σπρωξε οσο πιο πολυ μπορεις τους γλουτους(κολο)πισω
    3)φροντισε τα γονατα σου να ΜΗΝ ξεπερνανε τις μυτες των ποδιων σου
    4)η πλατη σου και η μεση σου να ειναι ευθειες.

    στα lunges1)να κατεβαινεις μεχρι τα γονατα σου να σχηματιζουν γωνια 90 μοιρες
    2)τα γονατα σου να μην ξεπερνανε σε καμια περιπτωση τις μυτες των ποδιων σου
    3)η πλατη σου και η μεση σου να ειναι ευθεια

    στα calf raises να ανασηκωνεις μονο τις γαμπες.και να βαλεις κατω απο την πατουσα σου ενα υψωματακι(κανα ξυλο)για να εχεις μεγαλυτερο ευρος στην κινηση
    αν στις παραπανω ακσησεις εχεις και κανα βαρος ακομη καλυτερα.μπορεις να χρησιμκοποιησεις και λαστιχο sto lunges
    η σειρα των ασκησεων θα ειναι η εξης....θα γυμνασεις ολο σου το σωμα 4 φορες την εβδομαδα

    ποδια.squat4χ
    lubges4χ
    calf raises3χ

    στηθοςβυθισεις στηθους 3χ
    καμψεις επικλινη3χ
    καμψεις κανονικα χερια3χ
    καμψεις ανοιχτα3χ

    τρικεφαλα
    βυθισεις τρικεφαλων 4χ
    καμψεις διαμαντι 4χ

    ωμοι καμψεις με εκτασεισ πλατης(ετσι οπως ανεβαινεις σπρωχνεις τα χερια σου και τα ξεκολας απο το πατωμα,μετα κατεβαινεις και το ιδιο)
    αναποδες πιεσεις ωμων
    πλατη
    ελξεις κανονικη λαβη4χ
    ελξεις ανοιχτη4χ
    μπορεις να κανεις και inverted row αναποδη κωπηλατικη με το βαρος του σωματο σου)

    δικεφαλα ελξεις κλειστη
    ραχιαιοι3χ

    ροκανισματα3χ
    ποδηλατο3χ
    αρσεις ποδιων 3χ

    κανε καθε φορα ολες τις ασκησεις ποδιων,2 ασκησεις στηθους,2 πλατης,1 ωμων,1 τρικεφαλων,1 δικεφαλων.


 
+ Reply to Thread

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

     

Similar Threads

  1. Ασκησεις για πλατη στο σπιτι.
    By filippos13 in forum Προγράμματα Και Ασκήσεις
    Replies: 5
    Last Post: 17-04-12, 02:51
  2. Ασκησεις για στηθος στο σπιτι
    By Dallaspower in forum Γενικά Θέματα Bodybuilding & Fitness
    Replies: 6
    Last Post: 14-03-12, 10:50
  3. Ασκησεις Για το Σπιτι
    By Tsiripas in forum Συμβουλές Για Νέους Με Το Bodybuilding
    Replies: 3
    Last Post: 28-02-12, 07:55
  4. Ασκήσεις Με Βάρη Στο Σπίτι.
    By ellas in forum Συμβουλές Για Νέους Με Το Bodybuilding
    Replies: 15
    Last Post: 06-07-10, 08:16
  5. Ασκήσεις Στο Σπίτι
    By dimitris95 in forum Συμβουλές Για Νέους Με Το Bodybuilding
    Replies: 3
    Last Post: 05-07-10, 05:58

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts