Hello and welcome to our community! Is this your first visit?
Register

Results 1 to 16 of 16
  1. #1
    New Member
    Join Date
    03-01-13
    Posts
    5

    Default Δεν είμαι ακριβώς αρχάριος αλλά εφόσον εδώ δίνετε συμβουλές

    Λοιπόν καταρχήν καλησπέρα σας .
    Εδώ και 8 μήνες ακολουθώ ενα προγραμμα με 4 (εξαιρετικά 5) προπονήσεις τη βδομάδα με το σπλιτ στηθος τρικεφαλα , πλατη δικεφαλα , ωμοι (ποδια που και που)
    η αερόβια και οι ασκήσεις κοιλιακών ελάχιστες ..
    διατροφικά δεν προσεχα , παρα μονο κατα περιοδους που εκανα πληρη 6 γευματα ,
    κατα τα άλλα απλά τρόγωντας στην κυριολεξεία ότι ναναι και οποτε ναναι γεμιζα 180γρ πρωτεινη, 340 γρ υδατανθρακα (ισως και παραπανω) και 50 με 70 γρ λιπος
    γεμιζα κενα με ορο πρωτεινης και επερνα σταθερα κρεατινη για 2 μηνες
    αναφορικα με τους μεις σιγουρα ανεβηκα παρα πολυ , εντυπωσιακα για μενα όπως και σε δυναμη
    αλλα εχω θολωσει και αποφασισα να ακολουθησω ενα αυστηρο προγραμμα για κοψιμο

    θα ηθελα συμβουλες επι παντος θεματος

    απο γευματα , ως προπονησεις και ειδος αυτων μεχρι και καποια συμπληρωματα καθως σκεφτομαι καποιον πληρη λιποδιαλυτη γερο ή l-καρνιτίνη


    σας ευχαριστώ εκ των προτερω

    υγ , ειμαι 1,87 με 80 κιλα και θα θελα να πεσω στα 73 περιπου με ελάχιστες ή λίγες απώλειες μυών

  2. #2

    Join Date
    22-10-12
    Location
    Αθηνα
    Posts
    2,500

    Default

    Quote Originally Posted by chucky View Post
    Λοιπόν καταρχήν καλησπέρα σας .
    Εδώ και 8 μήνες ακολουθώ ενα προγραμμα με 4 (εξαιρετικά 5) προπονήσεις τη βδομάδα με το σπλιτ στηθος τρικεφαλα , πλατη δικεφαλα , ωμοι (ποδια που και που)
    η αερόβια και οι ασκήσεις κοιλιακών ελάχιστες ..
    διατροφικά δεν προσεχα , παρα μονο κατα περιοδους που εκανα πληρη 6 γευματα ,
    κατα τα άλλα απλά τρόγωντας στην κυριολεξεία ότι ναναι και οποτε ναναι γεμιζα 180γρ πρωτεινη, 340 γρ υδατανθρακα (ισως και παραπανω) και 50 με 70 γρ λιπος
    γεμιζα κενα με ορο πρωτεινης και επερνα σταθερα κρεατινη για 2 μηνες