Hello and welcome to our community! Is this your first visit?
Register
+ Reply to Thread
Results 1 to 5 of 5

Thread: Νέο μέλος. Συμβουλές για αύξηση μυικής μάζας

  
  1. #1
    New Bodybuilder marios1 is an unknown quantity at this point
    Join Date
    04-02-13
    Posts
    1

    Default Νέο μέλος. Συμβουλές για αύξηση μυικής μάζας

    paidia xeraite eimai i.87 80kg loipon edo kai 3 mines arxisa gimnastirio pali eimoun 74kg kai piga sta 80 apo kila den exo provlima alla apo myiki maza ogko exo gymnazp kathe mera kai diaforetikous mys alla den vlepo poli ayxisi tis myikis mazas pairno proteini me pollous ydatanthrakes aminoxea kai ekana kai ena kyklo kreatinis kai akomi mia aporia otan gimnazo as poume dikefala trikefala ta xeria mou ginontai san tis fouskes prizontai ginonte terastia alla tin epomeni mera opos na xefouskonoun gt?pos na paro arketi myiki maza thanks

  2. #2
    Pumping Iron Paulos123 is just really nice Paulos123 is just really nice Paulos123 is just really nice Paulos123 is just really nice Paulos123 is just really nice Paulos123's Avatar
    Join Date
    21-01-13
    Location
    Αττικη,Νεα Μακρη
    Posts
    602

    Default

    Καλημερα Μαριε,προτα απολα δεν γραφουμε με greeklish.
    Το να κανεις καθε μερα και απο μια ξεχωριστη ομαδα,ισως αυτος να ειναι ενας παραγωντας που δεν βλεπεις αποτελεσμα.
    3-4 φορες την βδομαδα σου αρκουν και σου περισευουν.Πρεπει να φτιαξεις την διατροφη σου,ασε για αρχη τα συμπληρωματα δεν θα σε βοηθησουν οσο νομιζεις.
    Προγραμμα γυμναστικης καντο καπως ετσι:
    Δευτερα:Δικεφαλα,πλατη
    Τριτη:Στηθος,τρικεφαλους
    Πεμπτη:ποδια,κοιλιακους
    Παρασκευη:ωμους,τραπεζοιδης και φτερουγες

    Συνδιασε και 2,3,4 φορες το πολυ αεροβικη ασκηση,δηλαδη τυπου HIT η τρεξιμο,ποδηλατο και θα εισαι μια χαρα εως το καλοκαιρι!
    Τωρα για την διατροφη σου διαβασε την ενοτητα αυτη στο φορουμ: Διατροφή Για Bodybuilding & Fitness

  3. #3
    Senior Bodybuilder George239 has a brilliant future George239 has a brilliant future George239 has a brilliant future George239 has a brilliant future George239 has a brilliant future George239 has a brilliant future George239 has a brilliant future George239 has a brilliant future George239 has a brilliant future George239 has a brilliant future George239 has a brilliant future George239's Avatar
    Join Date
    15-09-12
    Location
    Cyprus
    Posts
    1,444

    Default

    Να συμπληρώσω και εγώ μερικά πράγματα:

    α) Πρωτεϊνες με "πολλούς υδατάνθρακες" απόφευγε να παίρνεις. Αν θες υδατάνθρακα μπορείς να προσθέσεις εσύ.

    β) Σε τρεις μήνες πόση αύξηση μυικής μάζας περίμενες να έχεις? Βεβαίως δεν ξέρω την ηλικία σου (μάλλον μικρός είσαι) αλλά τρεις μήνες στο bb σημαίνει ότι είσαι στην "προθέρμανση".

    γ) Πάλι παίζει ρόλο η ηλικία και η γενικότερη φυσική κατάσταση σου αλλά θα διαφωνήσω με τον φίλο "Παύλο" αναφορικά με την HIIT. Ναι στην αερόβια αλλά αν η φυσική σου κατάσταση δεν είναι καλή, προτίμησε την χαμηλής έντασης.

    δ) Όπως σου έγραψε ο "Παύλος" ΔΙΑΒΑΣΕ!
    "Όταν σκέφτεσαι ότι ίσως δεν μπορείς, έχεις δίκιο. Δεν μπορείς"
    Henry Ford

    "The mind always fails first, not the body.
    The secret is to make your mind work for you, not against you"

  4. #4
    Pumping Iron Paulos123 is just really nice Paulos123 is just really nice Paulos123 is just really nice Paulos123 is just really nice Paulos123 is just really nice Paulos123's Avatar
    Join Date
    21-01-13
    Location
    Αττικη,Νεα Μακρη
    Posts
    602

    Default

    Εγραψα τυπου HIT γιατι οι περισσοτεροι βαριουνται να κανουν εστω τρεξιμο για 45λεπτο..
    ενω με το HIT σε 5 εως 15λεπτα ειναι κομπλε :)

  5. #5
    Senior Bodybuilder George239 has a brilliant future George239 has a brilliant future George239 has a brilliant future George239 has a brilliant future George239 has a brilliant future George239 has a brilliant future George239 has a brilliant future George239 has a brilliant future George239 has a brilliant future George239 has a brilliant future George239 has a brilliant future George239's Avatar
    Join Date
    15-09-12
    Location
    Cyprus
    Posts
    1,444

    Default

    Quote Originally Posted by Paulos123 View Post
    Εγραψα τυπου HIT γιατι οι περισσοτεροι βαριουνται να κανουν εστω τρεξιμο για 45λεπτο..
    ενω με το HIT σε 5 εως 15λεπτα ειναι κομπλε :)
    Έχεις απόλυτο δίκιο φίλε Παύλο, αλλά η HIIT είναι μια μορφή προπόνησης αρκετά απαιτητική.
    Σίγουρα βολεύει καλύτερα να την "βολέψει" κάποιος στο πρόγραμμα του.
    Θεωρώ όμως ότι πρώτα πρέπει να φτάσει κάποιος σε ένα επίπεδο από πλευράς φυσικής κατάστασης και μετά να μπει σ' αυτό το είδος προπόνησης.
    "Όταν σκέφτεσαι ότι ίσως δεν μπορείς, έχεις δίκιο. Δεν μπορείς"
    Henry Ford

    "The mind always fails first, not the body.
    The secret is to make your mind work for you, not against you"


 
+ Reply to Thread

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

     

Similar Threads

  1. Νέο μέλος. Συμβουλές για να αύξηση μυικής μάζας.
    By michalis96 in forum Συμβουλές Για Νέους Με Το Bodybuilding
    Replies: 5
    Last Post: 09-02-13, 10:05 p
  2. Συμβουλές Για Αύξηση Μυικής Μάζας
    By natearchibald in forum Προγράμματα Και Ασκήσεις
    Replies: 6
    Last Post: 09-11-11, 10:39 p
  3. Συμβουλές για αύξηση μυικής μάζας;
    By giorgooos in forum Συμβουλές Για Νέους Με Το Bodybuilding
    Replies: 6
    Last Post: 01-12-09, 09:32
  4. Νέο μέλος/Συμβουλές για αύξηση μυικής μάζας
    By kmanikas13 in forum Νέα Μέλη Στο Bodybuilders.gr
    Replies: 13
    Last Post: 23-10-09, 11:10

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts