Καλώς Ορίσατε Στο Bodybuilders.gr - Κάντε Εγγραφή Και Ελάτε Στην Παρέα Μας! Register

Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 31 to 58 of 58
  1. #31
    Banned
    Join Date
    15-06-13
    Location
    Athens
    Posts
    16

    Default

    Πολυ σωστα πραγματα κι σωστο αρθρο! Εγω που ειμαι νεος στο αθλημα,ευχαριστω πολυ για την ενημερωση!

  2. #32
    New Bodybuilder
    Join Date
    19-06-13
    Posts
    1

    Default

    χρήσιμες συμβουλές για αρχάριους

  3. #33
    New Member pan23's Avatar
    Join Date
    06-06-13
    Posts
    21

    Default

    Ο Δεκάλογος πηγαίνει για εκτύπωση.Ετσι για να μην ξεχνιόμαστε!!

  4. #34
    Forum Team Kardoula's Avatar
    Join Date
    10-11-04
    Location
    Athens
    Posts
    32,394

    Default

    Quote Originally Posted by pan23 View Post
    Ο Δεκάλογος πηγαίνει για εκτύπωση.Ετσι για να μην ξεχνιόμαστε!!

  5. #35
    New Member epic's Avatar
    Join Date
    30-08-13
    Posts
    15

    Default

    σαν ευαγγελιο χεχε 10 εντολες

  6. #36
    New Bodybuilder
    Join Date
    09-09-13
    Location
    Athens
    Posts
    1

    Default

    Πολύ χρήσιμο άρθρο!

  7. #37
    New Member
    Join Date
    05-10-13
    Location
    Limassol
    Posts
    11

    Default

    Χαιρετε!!:) συμφωνα με τους υπολογισμους που εκανα το bmr μου βγηκε 1405 και οι θερμιδες συντηρησης 1933 και αφου θελω να χασω στο μεγιστο λιπος οι θερμιδες που πρεπει να παρω ειναι 1450.Αρα με το προγραμμα των 40-40-30 καθημερινα πρεπει να λαμβανω 127.6 γρ πρωτεινης και υδατανθρακων και 42,5 γρ λιπους.(1.62 υψος,58κιλα,δραστηριοτητα 1-2 φορες αφου ειμαι τραυματισμενη).Με αυτο το προγραμμα διατροφης θα μπορεσω να χασω τα κιλα λιπους που θελω και ας μην γυμναζομαι πανω απο 3 φορες την βδομαδα(προς το παρον);Ευχαριστω

  8. #38
    Forum Team Kardoula's Avatar
    Join Date
    10-11-04
    Location
    Athens
    Posts
    32,394

    Default

    Quote Originally Posted by ifigenia View Post
    Χαιρετε!!:) συμφωνα με τους υπολογισμους που εκανα το bmr μου βγηκε 1405 και οι θερμιδες συντηρησης 1933 και αφου θελω να χασω στο μεγιστο λιπος οι θερμιδες που πρεπει να παρω ειναι 1450.Αρα με το προγραμμα των 40-40-30 καθημερινα πρεπει να λαμβανω 127.6 γρ πρωτεινης και υδατανθρακων και 42,5 γρ λιπους.(1.62 υψος,58κιλα,δραστηριοτητα 1-2 φορες αφου ειμαι τραυματισμενη).Με αυτο το προγραμμα διατροφης θα μπορεσω να χασω τα κιλα λιπους που θελω και ας μην γυμναζομαι πανω απο 3 φορες την βδομαδα(προς το παρον);Ευχαριστω
    Το έλλειμα είναι τραγικά μεγάλο. Αν ξεκινήσεις έτσι, όταν φτάσεις σε σημείο που θα κολλήσεις (γιατί θα γίνει και αυτό) τι θα κάνεις;! Ξεκίνα με -250 θερμίδες.
    Τρεις φορές την εβδομάδα προπόνηση είναι μια μέτρια συχνότητα και μπορείς να έχεις εξίσου καλά αποτελέσματα. Επίσης η αερόβια θα σε βοηθήσει να αυξήσεις το θερμιδικό έλλειμα (ένας λόγος που δεν χρειάζεται να πέσεις χαμηλά σε θερμίδες). Και μην βιάζεσαι να χάσεις στο "μέγιστο" λίπος. Σταθερά και ομαλά αν θες να είναι μόνιμα και κυρίως για να μη θυσιάσεις μυς.

    Οποιαδήποτε άλλη απορία έχεις καλύτερα να την γράψεις στο τόπικ που ήδη έχεις ανοίξει για να μην μπερδευόμαστε.
    Great Things Never Came From Comfort Zones

  9. #39

    Join Date
    24-03-14
    Posts
    10

    Default

    ωραιο άρθρο αν και τα ειχα στο μυαλο μου αλλιως

  10. #40
    New Member Lucky13's Avatar
    Join Date
    13-04-14
    Location
    Athens-Abelogardens
    Posts
    40

    Default

    Οι κανόνες είναι πόλυ σωστοί!!το πρόβλημα αρχίζει σε εμένα στην πράξη.Κάποτε έκανα 2 προπονήσεις πρωί (βάρη) και βράδυ Judo.Και πλέον επιδή δεν νιώθω κούραση, δυστυχώς φτάνω στην υπερπροπόνηση και "κάψιμο" των μυών που δεν είναι καλό...Μπράβο καρδούλα και στο φόρουμ που τα αναφέρει!!Γιατί μάλλον έχω απώλεια μνήμης και θα καταλήξω τραυματισμένος. :/
    Φέρνω την πτώση, σκοτώνοντας εχθρούς με μια δόση.Στο σκότος λειτουργώ γιατί αυτό μ΄έχει λυτρώσει.

  11. #41
    Banned
    Join Date
    26-04-15
    Posts
    1

    Default

    Quote Originally Posted by Lucky13 View Post
    Οι κανόνες είναι πόλυ σωστοί!!το πρόβλημα αρχίζει σε εμένα στην πράξη.Κάποτε έκανα 2 προπονήσεις πρωί (βάρη) και βράδυ Judo.Και πλέον επιδή δεν νιώθω κούραση, δυστυχώς φτάνω στην υπερπροπόνηση και "κάψιμο" των μυών που δεν είναι καλό...Μπράβο καρδούλα και στο φόρουμ που τα αναφέρει!!Γιατί μάλλον έχω απώλεια μνήμης και θα καταλήξω τραυματισμένος. :/
    kΑΛΎΤΕΡΑ μία προπονηση αντι για δυο;

  12. #42
    Forum Team Kardoula's Avatar
    Join Date
    10-11-04
    Location
    Athens
    Posts
    32,394

    Default

    Μία προπόνηση φίλε μου. Έτσι δίνεις τη δυνατότητα στο σώμα σου να αναρρώσει και να αναδομηθεί.
    Great Things Never Came From Comfort Zones

  13. #43
    New Member
    Join Date
    01-06-15
    Posts
    6

    Default

    to diavasa to arthro pou exete grapsei eimai new edw sto forum kai m arese pl kalh douleia pali kala pou uparxoune atoma k lene kati swsto g mas to new pou pame na kanoume kati!!!

  14. #44
    Forum Team Kardoula's Avatar
    Join Date
    10-11-04
    Location
    Athens
    Posts
    32,394

    Default

    Να σαι καλα, ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια!
    Γραφε σε παρακαλω με ελληνικους χαρακτηρες, ειναι κανονας του φορουμ.
    Great Things Never Came From Comfort Zones

  15. #45
    Senior Bodybuilder Mirto_'s Avatar
    Join Date
    03-02-15
    Location
    Θεσσαλονίκη
    Posts
    1,307

    Default

    Ειρηνη να σε μαγνητοφωνησω θελει, μαζι με τον Mazda και τον StreetGymnast και να με κραζετε απο τη πρωινη αεροβια μεχρι το τελευταιο λεπτο στα βαρη.Εκει να δεις δεκαλογους και εξαψαλμους

    By the way παντα τα καταλληλα πραγματα στη καταλληλη στιγμη διαβαζω απο εσενα.
    Μαζί μου όποιος θέλει,απέναντι μου όποιος μπορεί.

  16. #46
    New Bodybuilder
    Join Date
    05-03-17
    Posts
    1

    Default

    Καλησπέρα !
    Είμαι νέο μέλος ! Θα ήθελα να ρωτήσω πως βρίσκω τις γυναικείες ενότητες και πως ανοίγω μία νεα συζήτηση διότι είμαι λίγο δύσκολη περίπτωση και κάνεις δεν μου απαντάει με σιγουριά σχετικά με τον στόχο μου και πως θα τον φτάσω από την στιγμή που δεν μου επιτρέπεται να κάνω βάρη με αρκετά κιλά ...Όταν λέω αρκετά εννοώ ότι μπορώ να κάνω μόνο μέχρι 15kg και μέχρι εκεί που μου είναι ευχάριστο σε ο,τι κάνω λόγω αρρυθμιών και ταχυκαρδιων. ......Σας ευχαριστώ πολύ !

  17. #47
    Forum Team Kardoula's Avatar
    Join Date
    10-11-04
    Location
    Athens
    Posts
    32,394

    Default

    Kαλώς όρισες στο φόρουμ.
    Κάνε κλικ εδώ http://www.bodybuilders.gr/forum/forumdisplay.php?f=28
    και μετά πατάς "post new thread'
    Βάζεις τον τίτλο που σχετίζεται αυτό που θες να γράψεις, μετά το κείμενο και πατάς κάτω το κουμπί για να δημοσιευτεί.
    Great Things Never Came From Comfort Zones

  18. #48
    Banned New Bodybuilder
    Join Date
    07-03-17
    Posts
    3

    Default

    το ίδιο ειχα κάνει κι'εγω

  19. #49
    New Member
    Join Date
    29-11-16
    Location
    κυκλαδες
    Posts
    5

    Default

    πάρα πολύ σωστά....
    έχω 2 χρόνια που ασχολούμαι με βάρη... ξύπνησα ένα πρωί και είπα θέλω να αλλάξω το σώμα μου,,, οι αλλαγές που έχω κάνει στο σώμα μου είναι σημαντικές, θέλει υπομονή προσπάθεια αγάπη προς τον εαυτό μας...

  20. #50
    New Bodybuilder
    Join Date
    28-08-18
    Posts
    3

    Default

    Καλημερα σας
    Και σας ευχαριστω για την αποδοχη
    Θα ηθελα να ασχοληθω με το Body Building( ερασιτεχνικα)
    Ειμαι 87 kgr και 1.89
    Γενικοτερα ειμαι της γυμναστικης χρονια ( απο μικδο παιδι καθως εκανα και πρωταθλητισμο στον στιβο)
    Θα ηθελα να ξεκινησω με αυξηση ογκου( συγκεκριμενα για το στηθος)
    Εχω ξεκινησει με 3 προπονησεις την εβδομαδα ( δεν μπορω παραπανω)
    Δευτ/ στηθος / 4 ασκησεις/ 3 σετ των 6-8
    Τεταρτη / πλατη / 4 ασκησεις / 3 σετ ς των 8-10
    Παρασκευη / χερια ( δικεφαλα / τρικεφαλα ρ ασκησεις / 3 σετ των 12 επαναληψεων.

    Σαββατο / ποδια / 3 σετ των 12 επαναληψεων.

  21. #51
    New Member
    Join Date
    30-08-18
    Location
    Ευβοια
    Posts
    11

    Default

    Καλημερα και ευχαριστω για την αποδοχη
    Διαβαζοντας το αρθρο ΟΙ ΚΑΛΥΤΕΡΕς ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΓΡΗΓΟΡΗ ΑΥΞΗΣΗ ΜΥΙΚΟΥ ΟΓΚΟΥ (δΕΝ ΜΕ ΑΦΗΝΕΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΝΑ ΒΑΛΩ ΤΟ ΛΙΝΚ) θα ηθελα να ρωτησω αν μπορουν να συνδιαστουν οι ασκησεις της καθε μυικης ομαδας
    ετσι ωστε να δημιουργηθει ενα προγραμμα διαλυματικης προπονησης.
    Ψαχνω να βρω αρθρα μεταβολικης προπονησης με βαρη και δεν βγαζω ακρη
    Ευχαριστω

  22. #52
    Forum Team Kardoula's Avatar
    Join Date
    10-11-04
    Location
    Athens
    Posts
    32,394

    Default

    Αν θες άνοιξε νέο τόπικ γράφοντας τι ακριβώς στόχο έχεις και λίγα λόγια για σένα και θα σε βοηθήσουμε εκεί.
    Great Things Never Came From Comfort Zones

  23. #53
    New Member Demetris.papachrist's Avatar
    Join Date
    03-09-18
    Location
    Athens, Greece
    Posts
    25

    Default

    Καλησπέρα και καλως σας βρήκα.

  24. #54

    Default

    Quote Originally Posted by Demetris.papachrist View Post
    Καλησπέρα και καλως σας βρήκα.
    Καλως ορισες Δημητρη!
    "Να θυμάστε ότι αυτό που κάνετε είναι κάτι που ελάχιστοι άνθρωποι στον κόσμο έχουν τη δύναμη της θέλησης ή την αποφασιστικότητα να πραγματοποιήσουν. Χρειάζεται κάτι πολύ περισσότερο από τη σωματική μας δύναμη για να χτίσουμε και να σμιλέψουμε το σώμα μας. Χρειάζεται και μια τεράστια ποσότητα πνευματικής δύναμης, και αυτό είναι που οι υπόλοιποι άνθρωποι πραγματικά ζηλεύουν. Πάρτε το ως κοπλιμέντο, διότι ξεχωρίζετε μέσα σε ένα πλήθος ακολούθων."

    "Just remember that you are doing something that so few people in the world have the will power or determination to do. It takes much more than physical strength for us to build and sculpt our bodies. It takes an enormous amount of mental strength as well, and that's what people are truly jealous of. Take it as a compliment, for you stand out in a crowd full of followers."

    "You got a dream, you gotta protect it. If people can't do something themselves, they wanna tell you that you can't do it. If you want something, go get it. Period." ~ Chris Gardner

  25. #55
    New Member Demetris.papachrist's Avatar
    Join Date
    03-09-18
    Location
    Athens, Greece
    Posts
    25

    Default

    Btw να πω με τη σειρά μου ενα μπράβο στην καρδούλα για το αρχικό ποστ που ειναι εξαιρετικό βοηθημα για οσους ξεκινανε!
    Last edited by Demetris.papachrist; 03-09-18 at 23:03.

  26. #56
    New Member Demetris.papachrist's Avatar
    Join Date
    03-09-18
    Location
    Athens, Greece
    Posts
    25

    Default

    Ευχαριστώ αδερφέ!

  27. #57
    New Member Demetris.papachrist's Avatar
    Join Date
    03-09-18
    Location
    Athens, Greece
    Posts
    25

    Default

    Quote Originally Posted by Musclemar View Post
    Καλως ορισες Δημητρη!
    Ευχαριστώ αδερφέ!

  28. #58
    Forum Team Kardoula's Avatar
    Join Date
    10-11-04
    Location
    Athens
    Posts
    32,394

    Default

    Quote Originally Posted by Demetris.papachrist View Post
    Btw να πω με τη σειρά μου ενα μπράβο στην καρδούλα για το αρχικό ποστ που ειναι εξαιρετικό βοηθημα για οσους ξεκινανε!
    Nα σαι καλα φιλε ευχαριστώ!
    Great Things Never Came From Comfort Zones

 

 
Page 2 of 2 FirstFirst 12

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Similar Threads

  1. Διατροφή Bodybuilding και Τα Πρώτα Μου Βήματα
    By emmanros in forum Διατροφή Για Bodybuilding & Fitness
    Replies: 21
    Last Post: 14-12-12, 23:53
  2. Αρχές προπόνησης bodybuilding του Joe Weider - Αφιέρωμα στον Joe
    By POWERBUILDER in forum Προγράμματα Και Ασκήσεις
    Replies: 9
    Last Post: 20-05-12, 23:49
  3. Απορία Hiit(high intensity interval training) για οσους την κάνουν.
    By nikos_123 in forum Προγράμματα Και Ασκήσεις
    Replies: 4
    Last Post: 28-08-10, 13:41
  4. Replies: 12
    Last Post: 11-09-08, 09:26

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
All times are GMT +3. The time now is 16:55.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2
Copyright © 2019 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
© Bodybuilders.gr - Greek Bodybuilding