Hello and welcome to our community! Is this your first visit?
Register
+ Reply to Thread
Results 1 to 8 of 8

Thread: Βρωμη και Μουσλι Για Πρωινό Με Στόχο Τον Όγκο

  
  1. #1
    Junior Bodybuilder Tsiripas is infamous around these parts
    Join Date
    28-02-12
    Posts
    119

    Default Βρωμη και Μουσλι Για Πρωινό Με Στόχο Τον Όγκο

    Καλημερα παιδια,

    Εδω και καιρο ετρωγα αυτο το πρωινο. Μου ειπαν οτι αν και ειναι υγιεινο δεν με βοηθαει στο στοχο μου (να βαλω ογκο). Τι πιστευετε για αυτο το πρωινο? Ξερω οτι μονο αυτο δεν ειναι αρκετο αλλα γενικα χρειαζετε να το αντικαταστησω?

    Ευχαριστω!

  2. #2
    Forum Team Kardoula has a reputation beyond repute Kardoula has a reputation beyond repute Kardoula has a reputation beyond repute Kardoula has a reputation beyond repute Kardoula has a reputation beyond repute Kardoula has a reputation beyond repute Kardoula has a reputation beyond repute Kardoula has a reputation beyond repute Kardoula has a reputation beyond repute Kardoula has a reputation beyond repute Kardoula has a reputation beyond repute Kardoula's Avatar
    Join Date
    10-11-04
    Posts
    22,933

    Default

    Καλημέρα,το πρωινό από μόνο του δεν λέει κάτι αλλά το σύνολο της διατροφής σου καθώς και οι θερμίδες.

  3. #3
    Pumping Iron HoHe has a spectacular aura about HoHe has a spectacular aura about HoHe's Avatar
    Join Date
    14-06-12
    Location
    Εδω!
    Posts
    476

    Default

    Μια χαρα ειναι το πρωινο σου απο πλευρας ποιοτητας υδατανθρακων.
    Αρκει το μουσλι να μην ειναι φορτωμενο με ζαχαρη, δηλαδη: καραμελωμενα φρουτα, σοκολατα και αλλα τετοια.
    Περα απο το πρωινο ωστοσο πρεπει να κανεις αναλογες επιλογες μεσα στη μερα οπως ειπε η Καρδουλα.

  4. #4
    Junior Bodybuilder Tsiripas is infamous around these parts
    Join Date
    28-02-12
    Posts
    119

    Default

    Μαλιστα... Απλα το μουλσι που παιρνω απο το Super Market δεν το εχει σκετο. Αντιθετα το εχει με φρουτα ή σοκολατα οπως το ειπες! Απλα για να καταλαβω τι ειναι το τοσο καλο για την βρώμη και το μουσλι που το συνιστουν ολοι? Οι υδατανθρακες οπως ανεφερες?

  5. #5
    Pumping Iron enas is a splendid one to behold enas is a splendid one to behold enas is a splendid one to behold enas is a splendid one to behold enas is a splendid one to behold enas is a splendid one to behold enas is a splendid one to behold enas is a splendid one to behold enas's Avatar
    Join Date
    28-01-13
    Location
    Athens
    Posts
    536

    Default

    για μουσλι δεν ξερω δεν το χω χρησιμοποιησει αλλα βρωμη ειναι πολυ καλη για πρωινο οποτε αφου δεν το βρισκεις σκετο οπως σου προτειναν προτιμησε την βρωμη!! βεβαια ο ογκος και η γραμμωση σχετιζονται κυριως με τις ποσοτητες αν υποθεσουμε πως οι επιλογες των γευματων σου ειναι σωστες!
    200 pounds is always 200 pounds

  6. #6
    Pumping Iron chris78 has a spectacular aura about chris78 has a spectacular aura about chris78's Avatar
    Join Date
    07-02-13
    Location
    αλεξανδρουπολη
    Posts
    275

    Default

    Φίλε μου το πρωινό είναι το βασικότερο γεύμα της ημέρας!Να τρως όπως λέει και ο enas βρώμη σκέτη με καρύδια,αμύγδαλα και μία κουταλιά μέλι δικό σου απο παραγωγό για φυσικό γλυκαντικό και πολλές βιταμίνες.Χτύπα και 3 αυγουλάκια και είσαι souper!!

  7. #7
    Pumping Iron HoHe has a spectacular aura about HoHe has a spectacular aura about HoHe's Avatar
    Join Date
    14-06-12
    Location
    Εδω!
    Posts
    476

    Default

    Quote Originally Posted by Tsiripas View Post
    Απλα για να καταλαβω τι ειναι το τοσο καλο για την βρώμη και το μουσλι που το συνιστουν ολοι? Οι υδατανθρακες οπως ανεφερες?
    Ναι! Επειδη εχουν συνθετους υδατανθρακες δηλαδη με πολλες φυτικες ινες. Καταναλωνοντας τετοιους υδατανθρακες (καστανο ρυζι, ολικης αλεσης δημητριακα κτλ) βοηθας το σωμα σου να μην παρει λιπος κατι το οποιο ειναι πιο ευκολο με τις "λευκες εκδοσεις" των ιδιων τροφιμων.

    Το μουσλι σαν συνταγη εχει απο μονο του αποξηραμενα φρουτα και ξηρους καρπους. Ομως ειναι καποιες μαρκες (κατι "Crunchy", "Yammi" συσκευασιες ειναι συνηθως ) που τα φρουτα αλλα και τα δημητριακα που εχουν ειναι καραμελωμενα, δηλαδη εχουν ζαχαρη.
    Μια μικρη αναγνωση στα συστατικα θα σου δωσει τις πληροφοριες που θες. Γενικα αν ειναι <5γρ ζαχαρης ανα μεριδα ειναι καλα!

    Παντως εγω βαζω και μουσλι στη βρωμη το πρωι και συμπληρωνω με αμυγδαλα, καρυδια και αναλατα φυστικια στο μπολακι :)

  8. #8
    Junior Bodybuilder Tsiripas is infamous around these parts
    Join Date
    28-02-12
    Posts
    119

    Default

    Τελεια ευχαριστω!


 
+ Reply to Thread

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

     

Similar Threads

  1. Βρώμη Για Πρωινό Γεύμα
    By SOMA in forum Διατροφή & Συμπληρώματα Για Γυναίκες
    Replies: 45
    Last Post: 27-03-14, 11:25
  2. Πάμε Για Νέο Στόχο!
    By pezonauths in forum Ημερολόγια Προπόνησης Bodybuilding
    Replies: 15
    Last Post: 08-12-12, 03:37 p
  3. Το δικό μου μούσλι
    By marion dion in forum Διατροφή Για Bodybuilding & Fitness
    Replies: 16
    Last Post: 24-02-12, 11:55 p
  4. Μούσλι ή Κουάκερ;
    By gspyropo in forum Διατροφή Για Bodybuilding & Fitness
    Replies: 16
    Last Post: 13-05-11, 01:52 p

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts