Hello and welcome to our community! Is this your first visit?
Register
+ Reply to Thread
Results 1 to 3 of 3

Thread: Πρόγραμμα 2 Εβδομάδων !

  
  1. #1

    Default Πρόγραμμα 2 Εβδομάδων !

    Καλημερα per tutti!

    Εχω ξαναποσταρει στο παρελθον αλλα σας παρακολουθω καθημερινα σιωπηλα. Eπ'ευκαιρια, συγχαρητηρια στα παιδια που πηραν διακρισεις στους αγωνες στη ζακυνθο!απιστευτα κορμια!ευγε!

    Θα ηθελα τη γνωμη σας για τη διατροφη που ξεκινησα τη δευτερα και σκεφτομαι να συνεχισω μεχρι την επομενη παρασκευη. σαββατο παω διακοπες....επιτελους!
    εννοειται οτι δεν περιμενω μεσα σε 2 βδομαδες να γινω κορμι θανατηφορο,ουτε θαυματα, γι'αυτο βεβαιως βεβαιως εχει προηγηθει ενας ολοκληρος χειμωνας με 5 φορες τη βδομαδα προπονηση και αρκετα προσεγμενης διατροφης (αν εξαιρεσουμε καποια cheat days τα οποια δυστυχως με πηγαιναν πισω...ποτε ξανα!....ελπιζω....). το καλο ειναι οτι εχω πιασει τον αρχικο μου στοχο.οι κοποι μου οντως ανταμειφθηκαν αλλα τωρα θελω να δω αν μπορω να κανω ενα μικρο ''μπαμ'' και να παω παρακατω.

    ειμαι 27 χρονων, 1.65 υψος 60 κιλα. πριν κανα δυο εβδομαδες ημουν 58 αλλα καλα να ειναι τα cheat days που λεγαμε....ελπιζω να μην πηρα και τα 2 κιλα σε λιπος. εστω το ενα να ειναι σε υψος!:-p

    πρωι με αδειο στομαχι 30 λεπτα αεροβια.
    μετα απο μια ωρα κατα τις 9.30 πρωινο -- 4 κ.σ βρωμη ,1 κ.γ μελι, 1 φρουτο ή γιαουρτι 2% με μελι και φρουτο

    11.30 κοτοπουλο/γαλοπουλα/κιμας 70γρ και αγγουρι
    01.30 -//-
    03.30 -//-
    05.00 προπονηση βαρη γυρω στη 1 ωρα και 30' αεροβια
    μια ωρα μετα την προπονηση γυρω στις 7.30 1 πρασινο μηλο

    9.30 κοτοπουλο/γαλοπουλα/κιμας 70γρ και αγγουρι ή ομελεττα 2 κροκοι 3 ασπραδια με διαφορα λαχανικα και μια τζουρα λαδι για να μην κολλησει
    11.30 -//-

    00.30 10 αμυγδαλα και ελαχιστο γιαουρτι.




    το σκεπτικο μου ειναι γι'αυτες τις 2 εβδομαδες να μειωσω οσο μπορω τον υδατανθρακα.σκεφτομαι καθε τεταρτη μερα να τον ανεβαζω λιγο προσθετοντας 200-250 γρ πατατα. δηλαδη να κανω 3 μερες χαμηλο υδατανθρακα, 1 υψηλο(τερο).επισης τρωω μια ωρα μετα τις προπονησεις γιατι εχω διαβασει οτι ειναι καλυτερο για την καυση λιπους.ισχυει?

    γενικοτερα δε νιωθω να πειναω αλλα μου βγαινουν λιγες οι θερμιδες. οι θερμιδες συντηρησης μου ειναι περιπου 2.200
    με τη συγκεκριμενη διατροφη αν δεν κανω λαθος μου βγαινουν γυρω στις 1000-1.100
    οπως προειπα, δεν πειναω αλλα ανησυχω μηπως κολλησω με τοσο μεγαλη μειωση.η μηπως δεν υπαρχει τετοιο θεμα μιας και θα το ακολουθησω μονο για 2 εβδομαδες? αν οντως χρειαζομαι παραπανω θερμιδες,τι μου προτεινετε?μαλλον να αυξησω τα πρωτεινικα γευματα μιας και θελω χαμηλο υδατανθρακα?αλλα ποσο να τα παω?να κανω τα 70αρια 100σταρια?πολλα δεν θα ειναι συνολο 500 γρ κοτοπουλο πχ τη μερα?παρακαλω τη γνωμη σας!ευχαριστω εκ των προτερων!

  2. #2
    Forum Team cuban has a reputation beyond repute cuban has a reputation beyond repute cuban has a reputation beyond repute cuban has a reputation beyond repute cuban has a reputation beyond repute cuban has a reputation beyond repute cuban has a reputation beyond repute cuban has a reputation beyond repute cuban has a reputation beyond repute cuban has a reputation beyond repute cuban has a reputation beyond repute cuban's Avatar
    Join Date
    28-03-06
    Location
    Greece
    Posts
    11,317

    Default

    Καλησπέρα.

    Έχεις αρκετά μονότονη διατροφή. Ούτε μονοφαγία είναι, ούτε carb-cycling. Οι θερμίδες σου, είναι τόσο χαμηλές που ουσιαστικά θα υποσιτίζεσαι. Το πιθανότερο είναι είτε να κολλησεις, είτε να κλατάρεις. Καλύτερα ξέχασε αυτή τη διατροφή, και βγάλε ένα σωστό πλάνο, με ποικιλία τροφών και σωστές θερμίδες. Άλλωστε σε 2 βδομάδες δε θα σου δώσει πολλα πράγματα.....

    Τα 30 λεπτά της πρωινής αερόβιας, δεν θα σου κάνουν αρκετή δουλειά.... χρειάζεται τουλάχιστον 45 λεπτά και μπορεί να φτάσει μέχρι τα 60 λεπτά.

    Εγώ θα έλεγα να βελτιώσεις το συνολικό σου πλάνο έτσι :

    Να κρατήσεις μόνο την αερόβια αμέσως μετά τα βάρη, για 40 λεπτά και να κάνεις τις εξής αλλαγές στη διατροφή σου :

    Στο πρωινό, αφαίρεσε το μέλι και πρόσθεσε λίγη βρώμη ακόμα μαζί με κανέλα.

    Τα γεύματά σου, κανε τα ανά 3 ώρες. Συχνότερα γεύματα, δεν έχουν νόημα, και είναι υπερβολικά πιεστικά τόσο για το στομάχι όσο και για την καθημερινότητά σου.

    Μετά τα βάρη και την αερόβια, έχε στέρεο πλήρες γεύμα. Ας πούμε το κοτόπουλο που γράφεις, με λίγη πατάτα ή ρύζι.

    Στα ενδιάμεσα γεύματά σου, φτιάξε συνδυασμούς ποιοτικών τροφών, που σε βολεύουν και σου αρέσουν και πόσταρέ την εδώ για διορθώσεις.

    Τέλος, έχε τουλάχιστον 2 σαλάτες με ελαιόλαδο στη διατροφή σου.

    Το carb cycling, είναι νωρίς ακόμη για να το κάνεις. Στη φάση που είσαι τώρα, δε θα σου δώσει τίποτα παραπάνω από μια απλή υποθερμιδική διατροφή.
    GO HARD... OR GO HOME!
    CAN YOU HANDLE IT ?

  3. #3

    Default

    Οκ cuban. θα το διαμορφωσω καλυτερα.ευχαριστω πολυ για το χρονο και τη βοηθεια σου!


 
+ Reply to Thread

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

     

Similar Threads

  1. Το Πρόγραμμα Μου 6 Εβδομάδων Για Γράμμωση
    By DORIAN CAP in forum Προγράμματα Και Ασκήσεις
    Replies: 5
    Last Post: 14-05-13, 11:11
  2. Πρόγραμμα Προσαρμογής 2-3 Εβδομάδων Με Βάρη
    By manoss27 in forum Προγράμματα Και Ασκήσεις
    Replies: 0
    Last Post: 30-07-12, 12:36 p
  3. Πρόγραμμα Όγκου Bodybuilding - 10 Εβδομάδων
    By Fanourakos in forum Προγράμματα Και Ασκήσεις
    Replies: 3
    Last Post: 31-01-12, 12:01
  4. Προγραμμα 2 εβδομαδων
    By ghost in forum Προγράμματα Και Ασκήσεις
    Replies: 0
    Last Post: 28-12-04, 12:57 p

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts