Καλώς Ορίσατε Στο Bodybuilders.gr - Κάντε Εγγραφή Και Ελάτε Στην Παρέα Μας! Register

Results 1 to 8 of 8
  1. #1
    New Member
    Join Date
    13-06-13
    Posts
    64

    Default Αυξηση Μυϊκης Μάζας χωρις αυξηση του λίπους

    Συναδελφοι ειναι η 4η βδομαδα που ακολουθω προγραμμα για αυξηση μυϊκης μαζας . Μεχρι τωρα ολα βαινουν καλώς αλλα αισθανομαι πως εχω βαλει λιπος και νομιζω πως αν συνεχισω το πλεονασμα θα αυξανω και αλλο τα ποσοστα λιπους μου . Κάνω κατα 95% καθαρη διατροφη και παρολα αυτα καταλαβαινω πως η αυξηση των ποσοστων λιπους ειναι αναποφευκτη παρολα αυτα αρχιζει και με αγχωνει ! Διαβασα σε ενα site πως μια καλη τεχνικη ειναι η αυξομειωση των θερμιδων ανα τακτα χρονικα διαστηματα ! Δηλαδη για 4 εβδομαδες πλεονασμα και για 1 βδομαδα χαμηλωνουμε θερμιδες ωστε να παιρνουμε οσο το δυνατον πιο αλιπη μαζα παιζοντας με τις ορμονες ! Τωρα θα ήθελα να ποσταρω και το αρθρο αλλα δεν ξερω αν το επιτρεπει η πολιτικη του φόρουμ !
    Τι μου συνησταται παιδια ?? Να συνεχισω με το πλεονασμα ή να μειωσω λιγο θερμιδες και να ανεβασω αργοτερα !? Ποια ειναι η αποψη σας?

  2. #2
    Forum Team Kardoula's Avatar
    Join Date
    10-11-04
    Location
    Athens
    Posts
    32,201

    Default

    Καλημέρα,

    αν αισθάνεσαι πως βάζεις λίπος με μεγαλύτερους ρυθμούς τότε χρειάζεται να μειώσεις το θερμιδικό πλεόνασμα. Δεν έχει σημασία αν οι τροφές είναι "καθαρές", είναι θέμα θερμίδων. Μείωσε τον υδατάνθρακα και βάλτον εκεί που τον χρειάζεσαι περισσότερο, γύρω από την προπόνηση και στο πρωινό σου. Μπορείς να αυξήσεις και λίγο τις αερόβιές σου ή να βάλεις και μία hiit. Αν έχεις την πολυτέλεια να το κάνεις ξεχωριστά από τα βάρη κάντο. Αλλιώς δεν πειράζει, κατευθείαν μετά την προπόνηση σου. Όταν δεις πως το λίπος υποχωρεί, μείωσε τις αερόβιες και κράτα τις θερμίδες ίδιες.

    Όλα αυτα είναι γενικές οδηγίες, δεν γνωρίζουμε ακριβώς ούτε τι τρως ούτε πόσο τρως ούτε τι σωματότυπο έχεις.
    Great Things Never Came From Comfort Zones

  3. #3
    New Member
    Join Date
    13-06-13
    Posts
    64

    Default

    Οποτε δηλαδη ενδικνυται αυτο που ειπα ! Μπορω να μειωσω λίγο το πλεονασμα (αλλα να ειναι ακομα πλεονασμα ??), να αυξησω λίγο την αεροβια ωστε να καψω λιγο λιπος και μετα μολις δω καποια αποτελεσματα να συνεχισω με το προϋγουμενο πλεονασμα?

  4. #4
    Pumping Iron Painless's Avatar
    Join Date
    23-09-13
    Location
    Athens
    Posts
    344

    Default

    Αν κάνεις υποθερμιδική διατροφή θα χάσεις το λίπος σου μαζί με μυική μάζα..αν κάνεις συντηριτική διατροφή θα αρχίσεις σιγά σιγά να χάνεις λίπος αλλά δεν θα πάρεις μυική μάζα και μετά θα είναι δυσκολότερο να ανεβάσεις κιλά ώστε να βάλεις την μυική μάζα που θέλεις..Οποτέ αυτό που θα κάνεις είναι υπερθερμιδική διατροφή οπότε θα έχεις πλεόνασμα όπως λες..Μαζί με αυτή την διατροφή + τις αερόβιες + τις αναερόβιες σιγά σιγά θα αποχωρεί το λίπος σου και θα βάζεις παράλληλα και μυική μάζα.
    DON'T QUIT.
    YOU'RE ALREADY IN PAIN.
    YOU'RE ALREADY HURT.
    GET A REWARD FROM IT.

  5. #5
    New Member
    Join Date
    13-06-13
    Posts
    64

    Default

    καταλαβα δηλαδη το μυστικο κρυβεται στην αεροβια και οχι τοσο στη θερμιδικη προσληψη ! Εγω παντως ειμαι γενικα ανθρωπος που βαζω δυσκολα μαζα και ευκολα λιπος (ετσι βλεπω τον εαυτο μου )

  6. #6
    Pumping Iron Painless's Avatar
    Join Date
    23-09-13
    Location
    Athens
    Posts
    344

    Default

    Αν φτιάξεις ένα καλό και "ψαγμένο" για τον εαυτό σου πρόγραμμα και με τον καιρό μάθεις τον οργανισμό σου και καταλάβεις τι ακριβώς δουλεύει πάνω σου και τι όχι είτε αυτό είναι αερόβια είτε αναερόβια είτε διατροφή, τότε θα μπορείς να τα υπολογίσεις όλα σωστά και θα κοντεύεις στον στόχο σου όλο και ευκολότερα..Το μυστικό δεν είναι κανένα απλά να είσαι συνεπής σε αυτά που κάνεις και όχι απλά να λες πως κάνεις πράγματα και να κοροιδεύεις τον εαυτό σου αλλά και να έχεις επιμονή και υπομονή!
    DON'T QUIT.
    YOU'RE ALREADY IN PAIN.
    YOU'RE ALREADY HURT.
    GET A REWARD FROM IT.

  7. #7
    Forum Team Kardoula's Avatar
    Join Date
    10-11-04
    Location
    Athens
    Posts
    32,201

    Default

    Quote Originally Posted by dimi1991 View Post
    καταλαβα δηλαδη το μυστικο κρυβεται στην αεροβια και οχι τοσο στη θερμιδικη προσληψη ! Εγω παντως ειμαι γενικα ανθρωπος που βαζω δυσκολα μαζα και ευκολα λιπος (ετσι βλεπω τον εαυτο μου )
    Το μυστικό κρύβεται παντού. Όλα παίζουν το ρόλο τους. Για να μη μπερδεύεσαι λοιπόν κάνε το εξής :

    Bήμα 1ο - Μείωσε το θερμιδικό πλεόνασμα. Τρως 500 θερμίδες παραπάνω από της συντήρησης; Μείωσε σε 250. Μείωσε ποσότητες υδατάνθρακα και μην πειράζεις την πρωτείνη. Μετά από μια εβδομάδα κάνε τον απολογισμό.

    Ανάλογα από το αποτέλεσμα ή παραμένεις ως έχει ή κάνεις αλλαγές στην αερόβια. Μυική μάζα από τη στιγμή που τρως υπερθερμιδικά δεν θα χάσεις. Αφού βάζεις εύκολα λίπος, τότε πρέπει να μην ξεφεύγεις πολύ από τις θερμίδες συντήρησής σου.
    Great Things Never Came From Comfort Zones

  8. #8
    New Member
    Join Date
    13-06-13
    Posts
    64

    Default

    Καταλαβα ευχαριστω πολυ παιδια !!

 

 

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Similar Threads

  1. Μειωση λιπους..αυξηση μυικης μαζας
    By tzagaritos in forum Συμβουλές Για Νέους Με Το Bodybuilding
    Replies: 7
    Last Post: 17-06-12, 17:26
  2. Αυξηση μυικης μαζας χωρις gym.
    By mcCed in forum Συμβουλές Για Νέους Με Το Bodybuilding
    Replies: 2
    Last Post: 05-03-12, 19:12
  3. Replies: 3
    Last Post: 01-12-10, 21:53

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
All times are GMT +3. The time now is 02:25.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2
Copyright © 2019 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
© Bodybuilders.gr - Greek Bodybuilding