Καλώς Ορίσατε Στο Bodybuilders.gr - Κάντε Εγγραφή Και Ελάτε Στην Παρέα Μας! Register

Results 1 to 13 of 13
  1. #1

    Default Νέα Έρευνα Σχετικά Με Τη Δύναμη Της Λευκίνης

    Νέα Έρευνα Σχετικά Με Τη Δύναμη Της Λευκίνης!

    Μια νεα ερευνα που μολις βγηκε, σχετικα με τη δυναμη της λευκινης. Παρα πολυ ενδιαφερουσα! Το αντικειμενο ειναι η συμπληρωση με λευκινη σε μια μικρη δοση πρωτεινης και η συγκριση οσον αναφορα την πρωτεινοσθνθεση με μια μεγαλυτερη δοση σκονης πρωτεινης. Το αποτελεσμα της μελετης εδειξε πως ενα ροφημα με μικρη ποσοτητα πρωτεινης (6.25gr) μπορει να ειναι τοσο αποτελεσματικο οσο ενα ροφημα με μεγαλυτερη ποσοτητα πρωτεινης (25γρ) ΟΤΑΝ συμπληρωθει με μια μεγαλη δοση λευκινης (5γρ). (πατηστε εδω για λευκινη της myprotein σε εξαιρετικη τιμη!)

    Leucine supplementation of a low-protein mixed macronutrient beverage enhances myofibrillar protein synthesis in young men: a double-blind, randomized trial.

    Tyler A Churchward-Venne,
    Leigh Breen,
    Danielle M Di Donato,
    Amy J Hector,
    Cameron J Mitchell,
    Daniel R Moore,
    Trent Stellingwerff,
    Denis Breuille,
    Elizabeth A Offord,
    Steven K Baker, and
    Stuart M Phillips

    Abstract

    Background: Leucine is a key amino acid involved in the regulation of skeletal muscle protein synthesis.

    Objective:
    We assessed the effect of the supplementation of a lower-protein mixed macronutrient beverage with varying doses of leucine or a mixture of branched chain amino acids (BCAAs) on myofibrillar protein synthesis (MPS) at rest and after exercise.

    Design:
    In a parallel group design, 40 men (21 ± 1 y) completed unilateral knee-extensor resistance exercise before the ingestion of 25 g whey protein (W25) (3.0 g leucine), 6.25 g whey protein (W6) (0.75g leucine), 6.25 g whey protein supplemented with leucine to 3.0 g total leucine (W6+Low-Leu), 6.25 g whey protein supplemented with leucine to 5.0 g total leucine (W6+High-Leu), or 6.25 g whey protein supplemented with leucine, isoleucine, and valine to 5.0 g total leucine. A primed continuous infusion of l-[ring-13C6] phenylalanine with serial muscle biopsies was used to measure MPS under baseline fasted and postprandial conditions in both a rested (response to feeding) and exercised (response to combined feeding and resistance exercise) leg.

    Results: The area under the blood leucine curve was greatest for the W6+High-Leu group compared with the W6 and W6+Low-Leu groups (P < 0.001). In the postprandial period, rates of MPS were increased above baseline over 0?1.5 h in all treatments. Over 1.5?4.5 h, MPS remained increased above baseline after all treatments but was greatest after W25 (?267%) and W6+High-Leu (?220%) treatments (P = 0.002).

    Conclusions: A low-protein (6.25 g) mixed macronutrient beverage can be as effective as a high-protein dose (25 g) at stimulating increased MPS rates when supplemented with a high (5.0 g total leucine) amount of leucine. These results have important implications for formulations of protein beverages designed to enhance muscle anabolism. This trial was registered at clinicaltrials.gov as NCT 1530646.
    "Να θυμάστε ότι αυτό που κάνετε είναι κάτι που ελάχιστοι άνθρωποι στον κόσμο έχουν τη δύναμη της θέλησης ή την αποφασιστικότητα να πραγματοποιήσουν. Χρειάζεται κάτι πολύ περισσότερο από τη σωματική μας δύναμη για να χτίσουμε και να σμιλέψουμε το σώμα μας. Χρειάζεται και μια τεράστια ποσότητα πνευματικής δύναμης, και αυτό είναι που οι υπόλοιποι άνθρωποι πραγματικά ζηλεύουν. Πάρτε το ως κοπλιμέντο, διότι ξεχωρίζετε μέσα σε ένα πλήθος ακολούθων."

    "Just remember that you are doing something that so few people in the world have the will power or determination to do. It takes much more than physical strength for us to build and sculpt our bodies. It takes an enormous amount of mental strength as well, and that's what people are truly jealous of. Take it as a compliment, for you stand out in a crowd full of followers."

    "You got a dream, you gotta protect it. If people can't do something themselves, they wanna tell you that you can't do it. If you want something, go get it. Period." ~ Chris Gardner

  2. #2
    Advanced Bodybuilder Rea!'s Avatar
    Join Date
    12-08-13
    Location
    Στο χωριό... (Αφίδνες)
    Posts
    871

    Default

    Θα το σκεφτόμουν σαν εναλλακτική εάν η λευκίνη δεν ήταν τόσο ακριβή. Αλλά με τιμή σχεδόν 4σια της πρωτείνης whey ανά γραμμάριο, ακόμα και με μικρότερη δοσολογία δεν δίνει όφελος. Ο συνδιασμός πρωτ. 6.25 / λευκ 5 δεν είναι πιο οικονομικός από 25γρ πρωτ. σκέτη...
    I may not be there yet... But I am closer than I was yesterday. And my coach, professional Paris Nicolaou is suporting me!

  3. #3
    Forum Team Kardoula's Avatar
    Join Date
    10-11-04
    Location
    Athens
    Posts
    32,211

    Default

    Πολύ ενδιαφέρουσα έρευνα, ευχαριστούμε Κώστα.
    Η λευκίνη υποθέτω πως θα συντελεί και σε περιόδους σκληρής δίαιτας/αγωνιστικής προετοιμασίας, τότε δηλ που έχουμε περισσότερο ανάγκη να διατηρήσουμε μυική μάζα.
    Great Things Never Came From Comfort Zones

  4. #4

    Default

    Σιγουρα συντελει και στην προετοιμασια αγωνων αλλα σε μικρες ποσοτητες γιατι μην ξεχναμε οτι σιγουρα εχει καποιες θερμιδες.
    "Να θυμάστε ότι αυτό που κάνετε είναι κάτι που ελάχιστοι άνθρωποι στον κόσμο έχουν τη δύναμη της θέλησης ή την αποφασιστικότητα να πραγματοποιήσουν. Χρειάζεται κάτι πολύ περισσότερο από τη σωματική μας δύναμη για να χτίσουμε και να σμιλέψουμε το σώμα μας. Χρειάζεται και μια τεράστια ποσότητα πνευματικής δύναμης, και αυτό είναι που οι υπόλοιποι άνθρωποι πραγματικά ζηλεύουν. Πάρτε το ως κοπλιμέντο, διότι ξεχωρίζετε μέσα σε ένα πλήθος ακολούθων."

    "Just remember that you are doing something that so few people in the world have the will power or determination to do. It takes much more than physical strength for us to build and sculpt our bodies. It takes an enormous amount of mental strength as well, and that's what people are truly jealous of. Take it as a compliment, for you stand out in a crowd full of followers."

    "You got a dream, you gotta protect it. If people can't do something themselves, they wanna tell you that you can't do it. If you want something, go get it. Period." ~ Chris Gardner

  5. #5
    New Member Europank's Avatar
    Join Date
    18-07-13
    Location
    Ilioupolis, Athens
    Posts
    61

    Default

    Καλησπέρα σε όλους,
    Φαίνεται η αγοράακολουθεί άμεσα τις έρευνες...αυτή την εβδομάδα πήρα μια isolate μεακριβώς την ποσότητα λευκίνης που αναφέρεται (λευκινη 5γρ/Scoop, και 28/30 γραμ πρωτεινη ανα 34γραμ scoop)επιπρόσθετανα προσθέσω ότι γευστικά είναι ότι καλύτερο έχωδοκιμάσει...(σοκ/φυστικοβουτυρο)...δυστυχως δεν μπορεσα να σας ποστάρω φωτο προιόντος και συστατικα...δειτε ISO OLOGY TRUNUTRITIONSCIENCES
    ....stay hungry....stay foolish....

  6. #6
    Advanced Bodybuilder Labros13's Avatar
    Join Date
    07-01-13
    Location
    Keratsini
    Posts
    1,067

    Default

    Musclemar μια που το topic αναφέρεται στη λευκίνη δεν ξέρω αν διάβασες στο MD του Σεπτεμβρίου το άρθρο που έλεγε οτι η λευκίνη προ-προπονητικά περισσότερο βλάπτει παρά οφελεί.Μου έκανε μεγάλη εντύπωση καθώς πίστευα όπως και οι περισσότεροι απο μας το αντίθετο.Τι γνώμη έχεις?

  7. #7
    Advanced Bodybuilder Labros13's Avatar
    Join Date
    07-01-13
    Location
    Keratsini
    Posts
    1,067

    Default

    MD Δεκεμβρίου συγγνώμη.

  8. #8

    Default

    Quote Originally Posted by Labros13 View Post
    Musclemar μια που το topic αναφέρεται στη λευκίνη δεν ξέρω αν διάβασες στο MD του Σεπτεμβρίου το άρθρο που έλεγε οτι η λευκίνη προ-προπονητικά περισσότερο βλάπτει παρά οφελεί.Μου έκανε μεγάλη εντύπωση καθώς πίστευα όπως και οι περισσότεροι απο μας το αντίθετο.Τι γνώμη έχεις?
    Φιλε μου δεν μπορεσα να βρω το αρθρο στο md ουτε και στο internet. Αν θες γραψε μου την πηγη του κειμενου στο MD για να το κοιταξω καλυτερα. Ευχαριστω.
    "Να θυμάστε ότι αυτό που κάνετε είναι κάτι που ελάχιστοι άνθρωποι στον κόσμο έχουν τη δύναμη της θέλησης ή την αποφασιστικότητα να πραγματοποιήσουν. Χρειάζεται κάτι πολύ περισσότερο από τη σωματική μας δύναμη για να χτίσουμε και να σμιλέψουμε το σώμα μας. Χρειάζεται και μια τεράστια ποσότητα πνευματικής δύναμης, και αυτό είναι που οι υπόλοιποι άνθρωποι πραγματικά ζηλεύουν. Πάρτε το ως κοπλιμέντο, διότι ξεχωρίζετε μέσα σε ένα πλήθος ακολούθων."

    "Just remember that you are doing something that so few people in the world have the will power or determination to do. It takes much more than physical strength for us to build and sculpt our bodies. It takes an enormous amount of mental strength as well, and that's what people are truly jealous of. Take it as a compliment, for you stand out in a crowd full of followers."

    "You got a dream, you gotta protect it. If people can't do something themselves, they wanna tell you that you can't do it. If you want something, go get it. Period." ~ Chris Gardner

  9. #9
    Advanced Bodybuilder Labros13's Avatar
    Join Date
    07-01-13
    Location
    Keratsini
    Posts
    1,067

    Default

    Είναι στη σελίδα 104 του τεύχους Δεκεμβρίου στη στήλη Nutrition performance.To άρθρο ονομάζεται:'Can leucine consumption before exercise hinder performance?'.

  10. #10
    Advanced Bodybuilder Traianus's Avatar
    Join Date
    16-05-10
    Location
    Ρόδος
    Posts
    911

    Default

    Ναι καλά. Όποιος έχει πάρει bcaa πριν την προπόνηση έχει βιώσει τις ... καταστροφικές συνέπειες της λευκίνης.
    Τί άλλο θα γράψουνε, Παναγία μου;;;
    Αστράφτει η υποκρισία και αποκαλύπτεται γυμνή, στραβή και ξεδοντιάρα.

  11. #11

    Default

    Quote Originally Posted by Labros13 View Post
    Είναι στη σελίδα 104 του τεύχους Δεκεμβρίου στη στήλη Nutrition performance.To άρθρο ονομάζεται:'Can leucine consumption before exercise hinder performance?'.
    Ευχαριστω, το διαβασα πριν λιγο και εχει καποια ενδιαφεροντα σημεια με το πιο σημαντικο ισως την ινσουλινοαντισταση και την επιδραση της λευκινης σε αυτην. Ενταξει δεν μπορω να πω οτι ειναι σωστο ή λαθος γιατι θα πρεπει να διαβασω πρωτα ολες τις ερευνες πραγμα το οποιο ειναι χρονοβορο. Πιστευω ομως πως αν καποιος δεν κανει καταχρησεις στη λευκινη/bcaa λαμβανοντας τα πριν/κατα τη διαρκεια/μετα την προπονηση σε μεγαλες ποσοτητες δεν εχει λογο ανησυχιας.

    Βαζω ενα μικρο αποσπασμα απο το κειμενο:

    "Some of the uncertainty about leucine's pre workout consumption stems from the fact that leucine consumption decreases energy production within the muscle cell, potentially diminishing muscle performance during exercise. Another concern about pre-workout leucine consumption involves the likely desensitization or the potent muscle building hormone insulin, resulting from additional leucine consumed before working out. The final concern involves the negative influence that leucine consumption may have on the central nervous system where pre-workout leucine consumption might increase the rate of CNS fatigue promoting overall sluggishness that decreases exercise performance."
    "Να θυμάστε ότι αυτό που κάνετε είναι κάτι που ελάχιστοι άνθρωποι στον κόσμο έχουν τη δύναμη της θέλησης ή την αποφασιστικότητα να πραγματοποιήσουν. Χρειάζεται κάτι πολύ περισσότερο από τη σωματική μας δύναμη για να χτίσουμε και να σμιλέψουμε το σώμα μας. Χρειάζεται και μια τεράστια ποσότητα πνευματικής δύναμης, και αυτό είναι που οι υπόλοιποι άνθρωποι πραγματικά ζηλεύουν. Πάρτε το ως κοπλιμέντο, διότι ξεχωρίζετε μέσα σε ένα πλήθος ακολούθων."

    "Just remember that you are doing something that so few people in the world have the will power or determination to do. It takes much more than physical strength for us to build and sculpt our bodies. It takes an enormous amount of mental strength as well, and that's what people are truly jealous of. Take it as a compliment, for you stand out in a crowd full of followers."

    "You got a dream, you gotta protect it. If people can't do something themselves, they wanna tell you that you can't do it. If you want something, go get it. Period." ~ Chris Gardner

  12. #12
    Senior Bodybuilder Αλεξανδρος Μπ's Avatar
    Join Date
    04-07-12
    Location
    ΑΘΗΝΑ
    Posts
    5,313

    Default

    προσωπικα με 5-7γρ την μερα που εχω στο μενου μεσα στην προπονηση και μετα δεν ειδα καποιο προβλημα,σιγουρα η υπερκαταναλωση να σε φτανει σε καποιο σωματικο κορεσμο

  13. #13
    Advanced Bodybuilder Labros13's Avatar
    Join Date
    07-01-13
    Location
    Keratsini
    Posts
    1,067

    Default

    Και όσο για το ΚΝΣ το άρθρο αναφέρει πως επειδή η λευκίνη εμποδίζει τη μεταφορά της τυροσίνης στον εγκέφαλο κάτι τέτοιο οδηγεί στη μείωση της παραγωγής ντοπαμίνης η οποία είναι υπεύθυνη για πνευματική εγρήγορση κτλ.Βέβαια αναφέρεται για υπαρβολή στην κατανάλωση λευκίνης οπότε δεν νομίζω οτι η λευκίνη μπορεί να επηρεάσει αρνητικά οποιονδήποτε απο εμάς,αντιθέτως.

 

 

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Similar Threads

  1. Σκουώτ - Απορίες Σχετικά Με Δύναμη & Εκτέλεση
    By Dallaspower in forum Συμβουλές Για Νέους Με Το Bodybuilding
    Replies: 63
    Last Post: 13-02-17, 16:28
  2. Συμπλήρωμα Λευκίνης Από Φτερά Πάπιας ή Ανθρώπινο Μαλλί..??!!
    By Musclemar in forum Συμπληρώματα Διατροφής Bodybuilding
    Replies: 6
    Last Post: 16-11-12, 07:46
  3. Ερώτηση σχετικά με γράμμωση και δύναμη
    By razor023 in forum Συμβουλές Για Νέους Με Το Bodybuilding
    Replies: 13
    Last Post: 01-07-11, 18:26

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
All times are GMT +3. The time now is 02:23.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2
Copyright © 2019 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
© Bodybuilders.gr - Greek Bodybuilding