Καλώς Ορίσατε Στο Bodybuilders.gr - Κάντε Εγγραφή Και Ελάτε Στην Παρέα Μας! Register

Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 31 to 56 of 56
  1. #31
    New Member Do u lift?'s Avatar
    Join Date
    27-08-14
    Location
    Athens
    Posts
    8

    Default

    Μαζί σου στο γεγονός ότι η σωστή εκμάθηση της τεχνικής είναι το Α και το Ω στην πορεία ενός ασκούμενου, αλλά δεν μπορεί να μάθει την τεχνική κάνοντας παράλληλα και το πρόγραμμα; Δηλαδή, έστω ότι το κυκλικό μας πρόγραμμα περιλαμβάνει τα εξής: α) Πρέσσα Ποδιών β) Πιέσεις Πάγκου, γ) Εμπροσθολαίμιες Έλξεις, δ) Πιέσεις Ώμων, ε) Κάμψεις Δικεφάλων στ) Εκτάσεις Τρικεφάλων. Ασκήσεις που είναι must σε ένα προπονητικό πρόγραμμα! Έτσι λοιπόν, υπό την καθοδήγηση και υπό την επίβλεψη του γυμναστή, ο ασκούμενος θα συνδυάσει τη σωστή τεχνική των ασκήσεων με την εκτέλεση του προγράμματός του χωρίς να "χάσει" τις 2 αυτές εβδομάδες. Βέβαια, όπως είπες, δεν πρόκειται για μεγάλο χρονικό διάστημα αλλά έστω και αυτές τις 15 ημέρες γιατί να μην τις αξιοποιήσει πλήρως;

  2. #32
    Forum Team Kardoula's Avatar
    Join Date
    10-11-04
    Location
    Athens
    Posts
    32,442

    Default

    Μαζί σου στο γεγονός ότι η σωστή εκμάθηση της τεχνικής είναι το Α και το Ω στην πορεία ενός ασκούμενου, αλλά δεν μπορεί να μάθει την τεχνική κάνοντας παράλληλα και το πρόγραμμα; Δηλαδή, έστω ότι το κυκλικό μας πρόγραμμα περιλαμβάνει τα εξής: α) Πρέσσα Ποδιών β) Πιέσεις Πάγκου, γ) Εμπροσθολαίμιες Έλξεις, δ) Πιέσεις Ώμων, ε) Κάμψεις Δικεφάλων στ) Εκτάσεις Τρικεφάλων. Ασκήσεις που είναι must σε ένα προπονητικό πρόγραμμα!

    Λέγοντας βασικες ασκήσεις, εννοώ άρσεις θανάτου (φυσικά αναφέρομαι για εκτέλεση με μικρο βάρος, αλλά εκμάθηση της τεχνικής), σκουωτ, πιεσεις ωμων με μπάρα.
    Αλλα ακομα και στις εκτασεις τρικεφαλων, ή στην πιο απλη ασκηση, χρειαζεται εξασκηση, μιας και σε αυτες ειναι που γινονται δυστυχως λαθη.



    Έτσι λοιπόν, υπό την καθοδήγηση και υπό την επίβλεψη του γυμναστή,

    Του ποιου;
    Μαλλον κανεις χιουμορ.




    ο ασκούμενος θα συνδυάσει τη σωστή τεχνική των ασκήσεων με την εκτέλεση του προγράμματός του χωρίς να "χάσει" τις 2 αυτές εβδομάδες. Βέβαια, όπως είπες, δεν πρόκειται για μεγάλο χρονικό διάστημα αλλά έστω και αυτές τις 15 ημέρες γιατί να μην τις αξιοποιήσει πλήρως;

    Εκτος του οτι το να βρεις γυμναστη να γνωριζει σωστη τεχνικη βασικων ασκησεων οπως σκουωτ ή αρσεις θανατου ειναι τρομερα σπανιο και δυστυχως εχουμε διαβασει και δει ΤΑ τερατα, δεν θεωρω σε καμια περιπτωση χασιμο χρονου να αφιερωσει ο αθλουμενος 2 εβδομαδες για να πειραματιστει.

    Και στην τελικη, καλυτερα να "χασει" 2 βδομαδες, παρα να χασει μηνες ολοκληρους απο το να κανει λαθος πράγματα.

    Βεβαια αυτο που εγραψα, ειναι μια απλή πρόταση, δεν σημαινει πως ειναι υποχρεωτικο να γινεται.
    Αλλα αν γινοταν, πιστεψε με, τοτε ολοι θα γυμναζοντουσαν πολυυυυυυυ καλυτερα!!!!


    Να σαι καλα και καλες προπονησεις!
    Last edited by Kardoula; 01-03-15 at 07:12.

  3. #33

    Default

    πολυ καλο

  4. #34
    New Bodybuilder
    Join Date
    23-08-15
    Posts
    1

    Default

    Πολύ ωραίο το άρθρο σου. Ευτυχώς που υπάρχουν και άνθρωποι που τα μοιράζονται έτσι ώστε να μαθαίνουν και άλλοι. :)

  5. #35
    Forum Team Kardoula's Avatar
    Join Date
    10-11-04
    Location
    Athens
    Posts
    32,442

    Default

    Καλώς όρισες στο φόρουμ και ευχαριστώ για τα καλα σου λόγια!
    Great Things Never Came From Comfort Zones

  6. #36
    New Member
    Join Date
    28-09-15
    Posts
    43

    Default

    Είμαι νέο μέλος κ μεγάλη θαυμάστρια σου καρδούλα!σε διαβάζω καιρό πριν γίνω μέλος.εχω κάνει λοιπόν όλα κατα γράμμα κ είμαι στη φάση που πρέπει να χωρίσω μυϊκές ομάδες.δηλ.εκανα τις 2 εβδομάδες κυκλική μέρα παρά μέρα κ στη συνέχεια 2 μήνες Δευτέρα κάτω σώμα Τρίτη πάνω σώμα Τετάρτη 30 λεπτά αερόβια Πέμπτη πάνω σώμα Παρασκευή κάτω σώμα Σάββατο 30 λεπτά αερόβια.σκεφτομαι να το χωρισω Δευτέρα τετρακεφαλος μόνο Τρίτη ώμοι δικέφαλος συν αερόβια Τετάρτη στήθος Πέμπτη μόνο δικέφαλος ποδιού Παρασκευή πλάτη τρικεφαλος συν αερόβια.θα ήθελα τη γνώμη σου!εισαι θ ε α!!!

  7. #37
    Forum Team Kardoula's Avatar
    Join Date
    10-11-04
    Location
    Athens
    Posts
    32,442

    Default

    Ολια καλως ορισες και επισημα στο φορουμ!
    Σ'ευχαριστω παρα παρα πολυ, ειλικρινα με τιμουν τα λογια σου.

    Λοιπον, πηγαινε στη γυναικεια ενοτητα, ανοιξε ενα ημερολογιο και θα σε βοηθησουμε εκει να χτισεις το νεο σου προγραμμα.
    Απλως για να απαντησω και στο ερωτημα σου, ναι μπορεις πλεον να μπεις σε κανονικο κλασικο διαχωρισμο, εγω θα προτεινα -

    Δευτερα
    ωμοι τρικεφαλα

    Τριτη
    πλατη


    Πεμπτη
    στηθος δικεφαλα

    Παρασκευη
    ποδια


    Αεροβιες εξαρταται το στοχο σου, δεν μπορω να σου πω συγκεκριμενα.
    Ακολουθησε το παραπανω και μετα απο 3-4 εβδομαδες το αλλαζεις παλι και μπορεις να το κανεις 2 μερες ποδια κλπ..Ολα εξαρτωνται απο το επιπεδο του αθλουμενου, καθε ενας μας ειναι διαφορετικος.
    Last edited by Kardoula; 28-09-15 at 10:40.
    Great Things Never Came From Comfort Zones

  8. #38
    New Bodybuilder
    Join Date
    29-03-15
    Posts
    2

    Default

    Γεια σου, ειμαι η Δημητρα και ειμαι 17 χρονων.
    Λατρευω τον αθλητισμο και ειμαι σε μια ομαδα βολεϋ επισης ενδιαφερομαι για στρατιωτικες σχολες, η φυσικη μου κατασταση ειναι αρκετα καλη αλλα θελω και το κατι παραπανω.Ο στοχος μου ειναι να αυξησω λιγο την μυικη μου μαζα και η γραμμωση αλλα δεν ξερω πως... Εχω σκευτει να παρω πρωτεινη αλλα σε οσους εχω μιλησει για αυτο μου λενε οτι δεν χρειαζεται, οτι κανει κακο και αλλα τετοια.. Προσπαθω να καταναλωνω τροφες με μεγαλη περιεκτικοτητα σε πρωτεινη και να κανω αρκετες ασκησεις με βαρη εδω και μισο χρονο αλλα δεν βλεπω αποτελεσμα. Ποια ειναι η γνωμη σου; τι μου προτεινεις να κανω;

  9. #39
    Forum Team Kardoula's Avatar
    Join Date
    10-11-04
    Location
    Athens
    Posts
    32,442

    Default

    Καλως ορισες Δημητρα στο φορουμ!!

    Μπραβο για την προσπαθεια που κανεις. Αυτο που χρειαζεται ειναι να αποκτησεις γνωση ωστε να μαθεις να γυμναζεσαι αποτελεσματικα και να τρως συμφωνα με το στοχο σου.

    Αφιερωσε χρονο να δεις τις ενοτητες του φορουμ, υπαρχουν πολλα χρησιμα αρθρα. Ανοιξε νεο θεμα (τοπικ) στη γυναικεια ενοτητα, γραψε μας αναλυτικα τι κανεις και τι τρως και θα σε βοηθησουμε να βρεις αυτο που σου ταιριαζει.
    Great Things Never Came From Comfort Zones

  10. #40
    Advanced Bodybuilder bodybuilderx's Avatar
    Join Date
    10-05-16
    Posts
    700

    Default

    γεια σου καρδούλα είμαι καινούργιος και είμαι 14 χρονών τρώω υγιεινά και θα ήθελα να μου δώσεις κάποιες διατροφικές συμβουλές για να γράμμωση και έχω αρχίσει να γυμνάζομαι 1 χρόνο

  11. #41
    Forum Team Kardoula's Avatar
    Join Date
    10-11-04
    Location
    Athens
    Posts
    32,442

    Default

    Γεια σου!
    Μπορεις να ανοίξεις νέο topic στην ενότητα με τους νέους με το bodybuilding και να σε συμβουλέψουμε τόσο στη διατροφή όσο και στην προπόνηση.
    Καλή διαμονή!
    Great Things Never Came From Comfort Zones

  12. #42
    Advanced Bodybuilder bodybuilderx's Avatar
    Join Date
    10-05-16
    Posts
    700

    Default

    θα μπορούσες να με βοηθήσεις πώς να ανοίξω τόπικ γιατί έχω δει εκείνο που λέει active topics?

  13. #43
    Forum Team Kardoula's Avatar
    Join Date
    10-11-04
    Location
    Athens
    Posts
    32,442

    Default

    Πήγαινε εδώ http://www.bodybuilders.gr/forum/forumdisplay.php?f=36 και πάτα το κουμπί που λέει post new thread .
    Great Things Never Came From Comfort Zones

  14. #44
    Advanced Bodybuilder bodybuilderx's Avatar
    Join Date
    10-05-16
    Posts
    700

    Default

    να σε καλά καρδούλα σε ευχαριστώ πολύ

  15. #45

    Default

    Poli omorfo artho! Euxaristume poli :)

  16. #46
    New Bodybuilder
    Join Date
    23-08-16
    Posts
    1

    Default

    Καλές συμβουλες.. εγω θα συμφωνήσω και θα επιμείνω πολυ και στο 10ο.. Η διατροφή σε ότι κανεις ειναι το παν!

  17. #47
    New Member evamar's Avatar
    Join Date
    02-06-12
    Location
    θεσσαλονικη
    Posts
    74

    Default

    έτσι θέλει υπομονή και επιμονή και με τον χρόνο γίνονται όλα .

  18. #48

    Default

    Πολύ καλό topic.Ευχαριστούμε

  19. #49

    Default

    καλησπέρα σε όλους.. θα ήθελα την βοήθεια σας. δεν είμαι αρχάριος στο γυμναστήριο. κάνω γυμναστική αρκετά χρόνια. Όμως όχι με τεράστια διατροφή. απλά πρόσεχα κάποια πράγματα. ήμουν πολλά κιλά και έχασα πολλά επίσης. έμεινε όμως η (( κοιλιά)) να έχει κάποιο λίπος ακόμα. και προσπαθώ Αλλά δεν βλέπω διαφορά. Έχω δύο εβδομάδες που άρχισα διατροφή όγκου με ισοθεσμικες θερμίδες. απλά βάζω πιο πολύ πρωτεΐνη στην διατροφή μου. γυμνάζομαι σχεδόν 6 φορές την εβδομάδα. θέλω να πέσει η κοιλιά και να βάλω λίγους μυς επάνω μου. και θα ήθελα την βοήθεια σας. επειδή καταλαβαίνω πως είστε γνώστες εδώ
    Ευχαριστώ!!!

  20. #50
    Forum Team Kardoula's Avatar
    Join Date
    10-11-04
    Location
    Athens
    Posts
    32,442

    Default

    Γεια σου Κώστα.
    Διαφορά δεν βλέπεις γιατι κάνεις διατροφή "όγκου".
    Δίαιτα θες, να μετρας οπωσδήποτε τι τρως και πόσο τρως σε συνδιασμό με αερόβια.
    Δεν χρειαζεται 6 φορές προπόνηση. Με 4-5 φορές αλλά να ακολουθείς με συνεπεια διατροφη θα εχεις αποτέλεσμα.
    Εχεις ηδη ανοιξει νεο τοπικ που ρωτας εκει, οτι αλλο θες μπορεις να το γραψεις εκει.
    Great Things Never Came From Comfort Zones

  21. #51

    Default

    εντάξει Ευχαριστώ!!!

  22. #52

    Default

    Καλησπερα!!!!ειμαι νεο μελος...δεν ασχολουμε με bodybuilding αλλα με ενδιαφερει πολυ η σωστη διατροφη και η σωστη τεχνικη ...θα ηθελα βοηθεια!

  23. #53
    Forum Team Kardoula's Avatar
    Join Date
    10-11-04
    Location
    Athens
    Posts
    32,442

    Default

    Kαλώς όρισες στο φόρουμ! Μπορεις να ξεκινησεις διαβάζοντας τα άρθρα και μετά να ανοίξεις νέο θέμα γράφοντας λίγα λόγια για σένα κλπ
    Great Things Never Came From Comfort Zones

  24. #54
    New Bodybuilder
    Join Date
    17-03-18
    Posts
    1

    Default

    Καλησπέρα !ειμαι καινούριο μέλος του φόρουμ και θέλω να ακούσω μια γνώμη ή μια συμβουλή για ένα πρόβλημα με τα κιλά μου.. Είμαι 1.71 και 55-60 κιλά όμως αρκετή γράμμωση από όλα τα χρόνια που έπαιζα ποδόσφαιρο και έχω αποκτήσει ένα αθλητικό σώμα και όχι ογκώδες..σε συνδυασμό με τον μεταβολισμό μου ο οποίος είναι πολύ γρήγορος και παίρνω πολύ δύσκολα κιλά και απεναντίας χάνω εύκολα..Η διατροφή μου δεν είναι σταθερή λογο εργασίας..παρατήρησα όμως ότι το περασμένο καλοκαίρι είχα ξεκινήσει να ασχολούμαι με το σώμα μου με γυμναστική στο σπίτι με εφεδρικά όργανα σχεδόν 3 φορές την μέρα εκανα γυμναστική για 30' εως και 1 ώρα σε συνδυασμό με κάποια Ροφήματα πρωτεΐνης και μπάρες έβλεπα κάποια αποτελέσματα είχα αρχίσει να φουσκωνω λίγο και να σφυγκουν οι μύες! Όμως το άφησα για λίγο καιρό και ξανά έπεσα.. Τώρα θέλω να ξανα αρχίσω όμως αυτό που χρειάζομαι καθαρά είναι να πάρω κιλά! Να αλλάξει κάπως ο μεταβολισμός μου γιατί μπορεί να φάω μια βδομάδα ολόκληρη πάρα πολλά γεύματα και να πάρω άντε 2κιλα και μετέπειτα τα χάνω πολύ εύκολα...αν είναι εύκολο να μου πείτε κάποια λύση κάποιο πρόγραμμα να ακολουθήσω σύμφωνα με την ανάπτυξη του όγκου και της μυϊκής μάζας! Κυρίως της μυϊκής μάζας εκεί θέλω να επικεντρωθώ περισσότερο γιατί αρκετή γράμμωση απλά χρειάζομαι μια αυξημένη μυϊκή μάζα! Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων!

  25. #55

    Default

    Η λυση σε αυτα που ρωτας ειναι μια. Προετοιμασια!

    Θα εισαι παντα ετοιμος με τα γευματα σου, οργανωμενα και παζι σου.

    Αν περιμενεις μεχρι να πεινασεις, και μετα να αρχισεις να αναρωτιεσαι απο που θα φας, τι θα φας κλπ, παντα θα βρισκεσαι σε μειονεκτημα.

    Η λυση λοιπον δεν βρισκεται στις σκονες πρωτεινης ή στα συμπληρωματα, αλλα στη σωστη, μεθοδικη, αυστηρα οργανωμενη διατροφη.
    "Να θυμάστε ότι αυτό που κάνετε είναι κάτι που ελάχιστοι άνθρωποι στον κόσμο έχουν τη δύναμη της θέλησης ή την αποφασιστικότητα να πραγματοποιήσουν. Χρειάζεται κάτι πολύ περισσότερο από τη σωματική μας δύναμη για να χτίσουμε και να σμιλέψουμε το σώμα μας. Χρειάζεται και μια τεράστια ποσότητα πνευματικής δύναμης, και αυτό είναι που οι υπόλοιποι άνθρωποι πραγματικά ζηλεύουν. Πάρτε το ως κοπλιμέντο, διότι ξεχωρίζετε μέσα σε ένα πλήθος ακολούθων."

    "Just remember that you are doing something that so few people in the world have the will power or determination to do. It takes much more than physical strength for us to build and sculpt our bodies. It takes an enormous amount of mental strength as well, and that's what people are truly jealous of. Take it as a compliment, for you stand out in a crowd full of followers."

    "You got a dream, you gotta protect it. If people can't do something themselves, they wanna tell you that you can't do it. If you want something, go get it. Period." ~ Chris Gardner

  26. #56
    New Bodybuilder
    Join Date
    13-02-18
    Posts
    1

    Default

    Γειά σας ήθελα να ρωτήσω αν και άσχετο θα μπορούσε κανείς να μου πει ένα καλό πρόγραμμα για τον διάδρομο

 

 
Page 2 of 2 FirstFirst 12

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Similar Threads

  1. 10 Αρχές Για Όσους Κάνουν Τα Πρώτα Τους Βήματα Στο Bodybuilding Και Fitness
    By Kardoula in forum Συμβουλές Για Νέους Με Το Bodybuilding
    Replies: 57
    Last Post: 03-09-18, 23:16
  2. Συμβουλές Για Τα Πρώτα μου Βήματα
    By roko in forum Συμβουλές Για Νέους Με Το Bodybuilding
    Replies: 7
    Last Post: 04-02-16, 20:02
  3. Πρώτα Βήματα!
    By jimclown in forum Νέα Μέλη Στο Bodybuilders.gr
    Replies: 5
    Last Post: 30-04-15, 09:41
  4. Πρώτα Βήματα Στο Bodybuilding
    By Thomas1998 in forum Συμβουλές Για Νέους Με Το Bodybuilding
    Replies: 7
    Last Post: 10-06-14, 09:11
  5. Διατροφή Bodybuilding και Τα Πρώτα Μου Βήματα
    By emmanros in forum Διατροφή Για Bodybuilding & Fitness
    Replies: 21
    Last Post: 14-12-12, 22:53

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
All times are GMT +2. The time now is 12:29.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2
Copyright © 2019 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
© Bodybuilders.gr - Greek Bodybuilding