Καλώς Ορίσατε Στο Bodybuilders.gr - Κάντε Εγγραφή Και Ελάτε Στην Παρέα Μας! Register

Page 45 of 45 FirstFirst ... 354142434445
Results 1,321 to 1,334 of 1334
  1. #1321
    Senior Bodybuilder DIVER's Avatar
    Join Date
    29-08-11
    Location
    Αθήνα-Νέα Ιωνία
    Posts
    8,786

    Default

    Καλή επάνοδο!
    Θα σου στείλω παστουρμαδόπιτα.
    BP:120
    BSQ:160 (170 smith)
    DL:190
    OHP:87,5

  2. #1322
    Senior Bodybuilder Δεσμώτης's Avatar
    Join Date
    17-05-15
    Posts
    4,583

    Default

    Εσύ το ζητηξες.σε Καρντάσι και Καρντάσιαν χατήρι δεν χαλάω!
    Long long way to the top
    Long way down if you fall
    And it's a long way back if you get lost

  3. #1323
    Senior Bodybuilder
    Join Date
    01-01-14
    Location
    Θεσσαλονίκη
    Posts
    2,895

    Default

    Quote Originally Posted by DIVER View Post
    Καλή επάνοδο!
    Θα σου στείλω παστουρμαδόπιτα.
    άσε τις παστουρμαδόπιτες, έχουμε ανηφόρες, κατηφόρες να διαβούμε !! έρμαιο bf τι σου μέλλει να πάθεις

  4. #1324
    Senior Bodybuilder
    Join Date
    01-01-14
    Location
    Θεσσαλονίκη
    Posts
    2,895

    Default

    Quote Originally Posted by Δεσμώτης View Post
    Εσύ το ζητηξες.σε Καρντάσι και Καρντάσιαν χατήρι δεν χαλάω!
    άουτς θα πω και θα βιώσω

  5. #1325
    Senior Bodybuilder Δεσμώτης's Avatar
    Join Date
    17-05-15
    Posts
    4,583

    Default

    Αουτς, αγκου και πίτσα ραγκου!
    Long long way to the top
    Long way down if you fall
    And it's a long way back if you get lost

  6. #1326
    Senior Bodybuilder
    Join Date
    01-01-14
    Location
    Θεσσαλονίκη
    Posts
    2,895

    Default

    Μια απορία ως προς το είδος του τελευταίου γεύματος ... τώρα που ξεκίνησα νωχελικά τις νυχτερινές προπονήσεις.
    τουτέστιν, γυρίζω από το γυμ τρώω πατάτα και πίνω το ρόφημα της MP whey και μετά από 40' περίπου τρώω το τελευταίο 5ο γεύμα της μέρας μου που είναι γιαούρτι 2% και φιστίκια ανάλατα. είναι "κατάλληλο" για μεταπροπονητικό στέρεο γεύμα. έχω συνηθίσει να τρώω κότα με ρύζι ως μεταπροπονητικό και τώρα δεν ξέρω, μου φαίνεται κάπως.

    τα φώτα σας περικαλώ

  7. #1327
    Senior Bodybuilder Δεσμώτης's Avatar
    Join Date
    17-05-15
    Posts
    4,583

    Default

    Αφου σε τα πα..Απ την στιγμη που στα μακρο σου βγαινεις οπως πρεπει να βγεις και ΑΝ αυτες οι τροφες σε αρεσουν ειναι πολυ καλα. ΑΝ δεν σου αρεσουν η βλεπεις πως κατι σε δυσκολευει τυπου πεινας γρηγορα η δεν κανεις καλο υπνο η εχεις μειωμενη αποδοση/ατονια κτλ στην μερα/προπονηση, τοτε να μιλησουμε. Ως τοτε, φαε οτι γουστας με ευλαβια στα μακρο της μερας. Κι ας ειναι μπιφτεκι κροκοδειλου!
    Long long way to the top
    Long way down if you fall
    And it's a long way back if you get lost

  8. #1328
    Junior Bodybuilder Smiath's Avatar
    Join Date
    25-03-17
    Posts
    180

    Default

    Εγώ θα έλεγα πως είναι, δεν του λείπει κάτι, πρωτεΐνη έχει, υδατάνθρακα έχει. Δεν πειράζει που δεν κόβεται σε κομμάτια :) Φάε και κανένα αγγουράκι μαζί, έτσι για να έχεις κι ένα λαχανικό.

  9. #1329
    Senior Bodybuilder
    Join Date
    01-01-14
    Location
    Θεσσαλονίκη
    Posts
    2,895

    Default

    θενξ μεν για τα φώτα σας

    Καλά για το αν είμαι στα σωστά macros εδώ και χρόνια το παλεύω να μάθω
    νομίζω το καλύτερο πράγμα που έχω κάνει στην έως τώρα ενασχόλησή μου είναι που έριξα τα λιπαρά (πριν τα είχα 1γρμ/σ.β) και που ξεχώρισα τις αερόβιες από τα βάρη. Ποτέ ξανά υπερκόπωση και το ευχαριστιέμαι καλύτερα

  10. #1330

    Default

    Το θεμα με τα βραδινα γευματα ειναι καπως προσωπικο στον καθενα θα ελεγα, μιας και σε αλλα ατομα πεφτουν βαρια καποια, σε αλλα παλι οχι.

    Μεγα παραδειγμα εγω :)

    Αν πιω whey πριν κοιμηθω, ειμαι να με κλαιν οι ρεγγες ολο το βραδυ. Αν πιω καζεινη ομως, ειμαι μια χαρα.

    Ιδια ακριβως μακροστοιχεια και οι 2 σκονες, ομως με διαφορετικη πεψη και αφομοιωση των θερμιδων.

    Τις βραδινες ωρες το σωμα μας διαχειριζεται τις θερμιδες διαφορετικα απο τις ωρες της ημερας που ειμαστε πιο δραστηριοι.

    Οποτε θελει trial and error για να δεις τι ταιριαζει καλυτερα στο δικο σου σωμα.

    Εχεις 2 επιλογες:

    α) whey + εναν γρηγορο υδατανθρακα αμεσως μετα την προπονηση και μετα απο καμια ωρα κανονικο στερεο γευμα.

    ή

    β) κανονικο στερεο γευμα μετα την προπονηση και πριν τον υπνο σκετη τη whey (ή με γιαουρτι αν θες)


    "
    Do all the good you can, for all the people you can, in all the ways you can, as long as ever you can."

    "You got a dream, you gotta protect it. If people can't do something themselves, they wanna tell you that you can't do it. If you want something, go get it. Period."
    ~ Chris Gardner


    "Just remember that you are doing something that so few people in the world have the will power or determination to do. It takes much more than physical strength for us to build and sculpt our bodies. It takes an enormous amount of mental strength as well, and that's what people are truly jealous of. Take it as a compliment, for you stand out in a crowd full of followers."


    "Αισχρον δε και το δια την αμελειαν γηραναι, πριν ιδειν εαυτον ποιος αν καλλιστος και κρατιστος τω σωματι γενοιτο • ταυτα δε ουκ εστιν ιδειν αμελουντα • ου γαρ εθελει αυτοματα γιγνεσθαι." ~ Σωκράτης (Ξενοφών, Απομνημονεύματα).

  11. #1331
    Senior Bodybuilder
    Join Date
    01-01-14
    Location
    Θεσσαλονίκη
    Posts
    2,895

    Default

    Ευχαριστώ, Κώστα για τις τοποθετήσεις.

    θα μείνω δλδ ως έχει, αφού δεν μου έχει δημιουργήσει θέμα (έως τώρα), δεν υπάρχει πρόβλημα

  12. #1332
    New Member
    Join Date
    16-04-17
    Posts
    36

    Default

    Μεγιά το ημερολόγιο και καλή επιτυχία στο στόχο σου.Τώρα είδα είσαι κι εσύ από Θεσσαλονίκη.Άντε να έρθει ο καιρός να επιστρέψω,οι συνθήκες με κρατάνε Αθήνα.

  13. #1333
    Senior Bodybuilder
    Join Date
    01-01-14
    Location
    Θεσσαλονίκη
    Posts
    2,895

    Default

    Quote Originally Posted by Amalia87 View Post
    Μεγιά το ημερολόγιο και καλή επιτυχία στο στόχο σου.Τώρα είδα είσαι κι εσύ από Θεσσαλονίκη.Άντε να έρθει ο καιρός να επιστρέψω,οι συνθήκες με κρατάνε Αθήνα.
    Σε ευχαριστώ, Αμαλία! να είμαστε γεροί να κάνουμε αυτό που αγαπάμε

  14. #1334
    Senior Bodybuilder
    Join Date
    01-01-14
    Location
    Θεσσαλονίκη
    Posts
    2,895

    Default

    Μετά από πέντε μέρες αποχής από γυμναστηριακές αίθουσες και μετρήματα μακροσυστατικών (5μερη εκδρομή στη Μάνη, όπου δεν παρέκκλινα από τις διατροφικές μου συνήθειες, απλά δεν μετρούσα macros με αποτέλεσμα να τρώω λιγότερο σίγουρα)
    Τεσπα, επιστρέψαμε, αν και ταλαιπωρημένη, και σήμερα θα κάνουμε προπόνηση άνω κορμού
    1) OHP 2) wide grip row 3) standing pull down 4) crossover 5) seat. side lateral raises 6) tricep rope pull down 7)seat. incl. dumb. biceps curls

 

 
Page 45 of 45 FirstFirst ... 354142434445

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Similar Threads

  1. Ημερολόγιο προπόνησης και διατροφής
    By kely in forum Logs & Photos Γυναικών Forum
    Replies: 577
    Last Post: 28-01-15, 15:03
  2. Ημερολόγιο Προπόνησης by JG.
    By Geohn in forum Ημερολόγια Προπόνησης Bodybuilding
    Replies: 277
    Last Post: 09-12-10, 19:21
  3. Ημερολόγιο προπόνησης;
    By andreas67 in forum Γενικά Θέματα Bodybuilding & Fitness
    Replies: 0
    Last Post: 21-12-04, 07:57

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
All times are GMT +3. The time now is 00:33.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2
Copyright © 2017 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
© Bodybuilders.gr - Greek Bodybuilding