Hello and welcome to our community! Is this your first visit?
Register

Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 30 of 89
  1. #1
    Pumping Iron zal's Avatar
    Join Date
    31-12-13
    Location
    Ελλάδα
    Posts
    348

    Question Πρόγραμμα Εκγύμνασης Με Πολυόργανο

    Καλημέρα σας και καλή χρονιά,

    Ονομάζομαι Μανόλης , είμαι 26 ετών , 1.80 ύψος και ~75 κιλά.

    Αφού τελείωσα τις επαγγελματικές υποχρεώσεις μου αυτό το διάστημα και έχω κάποιο ελεύθερο χρόνο θέλω επιτέλους να αθληθώ λίγο.Δεν με ενδιαφέρει καθόλου το BodyBuilding αλλά είμαι σίγουρος ότι εσεις θα ξέρετε να με συμβουλέψετε-φτιάξετε ένα προγραμματάκι αφού είμαι αρχάριος. Παλαιότερα είχα κάνει μόλις ~1.5 μήνα γυμναστήριο.

    Τη γυμναστική που θα κάνω , θα την κάνω με ένα πολυόργανο που έχω στην κατοχή μου και το οποίο είνα αυτό :Pegasus HJ-1044X
    _________________51f0e1cb4fd67.jpg
    Γυμναστήριο δεν έχω στην περιοχή μου. Όταν πήγαινα γυμναστήριο (1-1.5 μήνα) (στον τόπο που σπούδαζα) ο γυμναστής μου είχε κάνει το εξής πρόγραμμα (αν το θυμάμαι καλά) :
    1η μέρα : Στήθος , δικέφαλοι, κοιλιακοί και ραχιαίοι
    2η μέρα : πλάτη,δικέφαλοι,κοιλιακοί και ραχιαίοι
    3η μέρα : πόδια , κοιλιακοί και ραχιαίοι

    Κάπως έτσι ήταν , αν θυμάμαι καλά. Σίγουρα πάντως έκανα κάθε μέρα κοιλιακούς και ραχιαίους.
    Τώρα ο προβληματισμός μου είναι αν θα πρέπει να ακολουθήσω πάλι αυτό το μοτίβο ή θα πρέπει να κάνω κάτι άλλο. Έχουν περάσει αρκετά χρόνια από τότε που έχω να γυμναστώ με βάρη , Μόνο λίγο τρεξιματάκι στο καθαρό αέρα έκανα.
    Μήπως έχετε να μου προτείνετε κάποιο προγραμματάκι με το παραπάνω πολυόργανο;
    Γενικά θα πρέπει να γυμνάζω κάθε μέρα διαφορετική ομάδα μυών ή πχ στηθος και πλάτη μάζι ; Δώστε μου διάφορα τέτοια tips γιατί δεν γνωρίζω και πολλά. Τι ώρες να γυμνάζομαι, πόση ώρα , πόσες μέρες τη βδομάδα κλπ..