Hello and welcome to our community! Is this your first visit?
Register

Results 1 to 3 of 3
  1. #1
    Forum Team bodyledge's Avatar
    Join Date
    17-08-07
    Location
    ΠΕΙΡΑΙΑΣ, ΑΘΗΝΑ, Greece.
    Posts
    1,108

    Default Διατροφή & Συμπληρώματα Σε Περίοδο Νηστείας Για Μυική Ανάπτυξη!

    Διατροφή σε περίοδο νηστείας και μυική ανάπτυξη.

    Σε περίοδο νηστείας είναι γνωστό πως δεν επιτρέπονται όλες οι ζωικές τροφές και τα γαλακτοκομικά προιόντα. τα οποία και αποτελούν τη βάση της διατροφής των ασκούμενων που επιζητούν την αύξηση της μυικής τους μάζας.

    Όταν σε περίοδο νηστείας συμπεριλάβουμε αυγά και γαλακτοκομικά προιόντα τότε δεν υπάρχει κανένας κίνδυνος για απώλεια της μυικής μάζας ειδικά σε μία μικρή περίοδο που διαρκεί η νηστεία . τα αυγά καθώς και τα γαλακτοκομικά προιόντα (συμπεριλαμανομένου και της πρωτείνης ορού γάλακτος) περιέχουν πρωτείνη υψηλής βιολογικής αξίας και συντελούν στην μυική ανάπτυξη. Τι γίνεται όμως όταν ακολουθήσει κάποιος την νηστεία και δεν συμπεριλάβει καθόλου ζωικά τρόφιμα στην διατροφή του.

    Χρειάζεται λοιπόν ιδιαίτερη προσοχή στην επιλογή των τροφών, στον συνδυασμό και σωστός προγραμματισμός προκειμένου ο αθλούμενος να μην έχει έλλειψη σε συστατικά που εκλείπουν σε μία διατροφή νηστείας α) πρωτείνη ηψηλής βιολογικής αξίας λόγω έλλειψης κάποιων βασικών αμινοξέων στις φυτικές τροφές. β) σίδηρο που είναι χαμηλής βιοδιαθεσιμότητας στις φυτικές τροφές και γ) ασβέστιο λόγω έλλειψης γαλακτοκομικών προιόντων

    Σε αυτή την περίπτωση η διατροφή της νηστείας χρειάζεται να προσομοιάσει τη διατροφή που ακολουθούν οι vegeterian αθλητές, ακολουθώντας κάποιους βασικούς κανόνες. Με αυτό τον τρόπο μπορούμε να συνεχίσουμε να έχουμε πρωτεινοσύνθεση χωρίς κίνδυνο απώλειας της μυικής μάζας


    1. χρησιμοποιπήστε αντί για ζωική πρωτείνη μία από τις ακόλουθες πηγές
    καλαμαράκια, γαρίδες, σουπιές, χταπόδι, καβούρι και διάφορά άλλα μαλάκια και οστρακοειδή


    2. καταναλώστε φυτικές τροφές πλούσιες σε πρωτείνη όπως, μανιτάρια, μαρούλι κατσαρό (kale), σπάνάκι, ταχίνι, αμύγδαλα, τυρί tofu, φυστικοβούτυρο, όσπρια (φακές, κόκκινα φασόλια), ψωμί εσσαίων


    3. συμπεριλάβετε σε καθημερινή βάση φυτικές τροφές που περιέχουν όλα τα βασικά αμινοξέα όπως είναι το κινόα και όλα τα προιόντα σόγιας (προσοχή όχι μεταλλαγμένη). Αντικαταστήσετε το ρύζι τα μακαρόνια και τις πατάτες λοιπόν με κινόα.

    4. συνδυάστε διάφορες τροφές προκειμένου να πετύχετε πλήρη αμινοξέα στα γεύματα σας. Για παράδειγμα όσπρια με ρύζι (φακόρυζο) που δίνουν όλα τα απαραίτητα αμινοξέα.

    5. αντί για πρωτείνη γάλακτος σε σκόνη χρησιμοποιείστε ένα συνδυασμό από φυτικές πρωτείνές. πρωτείνη σόγιας, πρωτείνη από μπιζέλι και πρωτείνη ρυζιού που θα περιέχουν και πρόσθετη ποσότητα από bcaa's αμινοξέα

    6. καλές φυτικές πηγές σιδήρου είναι οι φακές, τα εμπλουτισμένα δημητριακά, το σπανάκι και το πίτυρο. Για καλύτερη απορρόφηση καταναλώστε τροφές που είναι πλούσιες σε βιταμίνη C μαζι με αυτές τις τροφές καθώς και οι τροφές που είναι πλούσιες σε φυλλικό οξύ (σκούρα πράσινα λαχανικά)

    7. καλές φυτικές πηγές ασβεστιού περιέχουν τα αμύγδαλα, γάλα αμυγδάλου εμπλουτισμένο με ασβέστιο, τα καρύδια, το ταχίνι, το μπρόκολο, το σπανάκι και καλό είναι να συνοδεύονται με βιταμίνη D για καλύτερη απορρόφηση του ασβεστιου

    Συμπληρώματα διατροφής σε περίοδο νηστείας:
    1. bcaa's για εμπλουτισμό των γευμάτων σε απαραίτητα αμινοξέα που είναι υπεύθυνα για την πρωτεινοσύνθεση
    2. vit C για την καλύτερη απορρόφηση του σιδήρου
    3. vit D για την καλύτερη απορρόφηση του ασβεστίου
    4. Ω3 λιπαρά εφόσων δεν καταναλώνονται πολλά θαλασσινά
    5. κρεατίνη λόγω έλλειψης κατανάλωσης κόκκινου κρέατος
    6. πρωτείνη σόγιας λόγω έλλιεψης πρωτείνης ορού γάλακτος
    5 time Greek National Fitness Champion
    Team Bodybuilders.gr
    www.bodyledge.com
    www.mυsclemax.gr sponsored athlete
    http://www.youtube.com/user/bodyledge
    https://www.facebook.com/parisnikolaou
    http://twitter.com/parisnikolaou
    bodyledge@yahoo.gr

  2. #2
    Forum Team Mazda 6's Avatar
    Join Date
    18-02-06
    Location
    Chania, Crete, Greece.
    Posts
    13,996

    Default

    Παρασκευά ευχαριστούμε για το άρθρο σου!!! Είναι πολύτιμο για όσους επιλέξουν να νηστέψουν κατά τη Σαρακοστή.
    Άχι και χιόνι να 'μουνα στα όρη του Αλικάμπου,
    να λιώνω να ποτίζουνται τα λούλουδα του κάμπου...

    Αλίκαμπος, Αποκόρωνας, Χανιά, Κρήτη!!!

  3. #3

    Default

    Πολυ καλο Παρη, thank you!
    Olympia Weekend 2014 <===== Πατήστε Εδώ Για Την Πλήρη Κάλυψη Μας



    "You got a dream, you gotta protect it. If people can't do something themselves, they wanna tell you that you can't do it. If you want something, go get it. Period." ~ Chris Gardner

    "Just remember that you are doing something that so few people in the world have the will power or determination to do. It takes much more than physical strength for us to build and sculpt our bodies. It takes an enormous amount of mental strength as well, and that's what people are truly jealous of. Take it as a compliment, for you stand out in a crowd full of followers."


 

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Similar Threads

  1. Συμπληρώματα Για Εκρηκτικότητα & Μυική Ανάπτυξη
    By Manos Chania in forum Συμπληρώματα Διατροφής Bodybuilding
    Replies: 4
    Last Post: 28-02-14, 22:47
  2. διατροφη νηστειας
    By leuteris19 in forum Διατροφή Για Bodybuilding & Fitness
    Replies: 18
    Last Post: 24-04-13, 17:15
  3. Διατροφή και Συμπληρώματα για μυϊκή αύξηση
    By andreask16 in forum Συμπληρώματα Διατροφής Bodybuilding
    Replies: 4
    Last Post: 18-04-13, 11:18
  4. Μυικη αναπτυξη!!!!!!
    By boy_MF28 in forum Γενικά Θέματα Bodybuilding & Fitness
    Replies: 5
    Last Post: 04-01-13, 13:41
  5. Βραδυνο γευμα σε περιοδο νηστειας.
    By ManosP in forum Συμπληρώματα Διατροφής Bodybuilding
    Replies: 2
    Last Post: 31-03-10, 20:24

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •