Hello and welcome to our community! Is this your first visit?
Register

Results 1 to 8 of 8
  1. #1

    Default Καλώς Ήρθα Και Καλώς Με Βρήκατε!

    Καλησπέρα στην όμορφη παρέα.Το όνομα μου είναι Παναγιώτης.Είμαι 33 χρονών και ποτέ μέχρι σήμερα δεν είχα ασχοληθεί με γυμναστήρια και βάρη.Να όμως που έφτασε η ώρα.'Εχω ύψος 1,80 και μετά απο πολύχρονη γυμναστική με ποδήλατο(1 εώς 2 ώρες κάθε μέρα χειμώνα-καλοκαίρι) φθάνοντας στα 61 κιλά αποφάσισα να πάρω μερικά "καλά κιλά" με ειδική διατροφή και βάρη.Βέβαια είμαι πολύ αρχάριος ακόμα,να φανταστείτε δεν μπορώ να σηκώσω ούτε 4,5 κιλά σε κάθε χέρι μετά απο 1 επανάληψη των 12.Δεν το βάζω όμως κάτω ξέρω ότι με υπομονή και επιμονή κάποια στιγμή θα ανταμοιφθώ για τους κόπους μου.Το μόνο που με χαλάει στην όλη κατάσταση είναι 2 πράγματα.1ον η μείωση της αερόβιας στο ελάχιστο(να φανταστείτε το λίπος μου είναι στο 7%) και 2ον η αναγκαιότητα να τρώω 5-6 φορές την ημέρα για να πάρω κιλά.Κατα τα άλλα οποιαδήποτε συμβουλή δεκτή και ευχαριστώ για τον χρόνο σας και την προσοχή σας....

  2. #2
    Senior Bodybuilder tsourekas's Avatar
    Join Date
    04-05-11
    Posts
    13,954

    Default

    Παναγιώτη καλώς ήρθες στο Φόρουμ !
    Όπως καταλαβαίνεις ρουφώντας αέρα δεν παχαίνεις , ως εκ τούτου η μασέλα θα πρέπει να πάρει φωτιά.....
    Η τεστοστερονη εφταιγε για ολα ......αγαπη μου !!!

  3. #3
    Pumping Iron zal's Avatar
    Join Date
    31-12-13
    Location
    Ελλάδα
    Posts
    348

    Default

    Καλωσήλθες Παναγιώτη και καλή δύναμη στην προσπάθεια σου !
    Και εγω αρχάριος είμαι (κανα 4μηνο ακούμαι) αλλά με βοήθησαν πολύ τα παιδιά του φόρουμ και έφτιαξα και τη διατροφή μου και το πρόγραμμα γυμναστικής μου.