Καλώς Ορίσατε Στο Bodybuilders.gr - Κάντε Εγγραφή Και Ελάτε Στην Παρέα Μας! Register

Page 4 of 4 FirstFirst 1234
Results 91 to 99 of 99
  1. #91
    Pumping Iron Chris198's Avatar
    Join Date
    20-09-15
    Posts
    449

    Default

    Καλησπέρα, λίγο παλιό θέμα ανοίγω ξανά. Τι απόψεις έχετε σχηματίσει για το συγκεκριμένο συμπληρωμα ?
    Απ ότι διάβασα χρειάζεται κυκλο 50 ημερών.
    Πόσο καιρό εκτός θέλει ?
    Αν δεν γίνει κύκλος υπάρχει πρόβλημα? Εννοώ να το πάρει κάποιος με τη μέθοδο της πυραμίδας, απλά για μια ή δύο εβδομάδες να είναι μικρή η δόση.

  2. #92
    Junior Bodybuilder Txc's Avatar
    Join Date
    08-02-11
    Location
    Αττική
    Posts
    122

    Default

    καλύτερα απευθείας τη φούλ δόση.....δε θα κάνεις κάτι καλύτερο με σταδιακή λήψη...

  3. #93
    New Member
    Join Date
    19-08-14
    Posts
    40

    Default

    Θα ξεκινήσω κ'εγώ κύκλο με aRa x-Gels σε λίγες μέρες. τι να περιμένω ακριβώς από θέμα αύξησης doms;;

  4. #94
    Forum Team Kardoula's Avatar
    Join Date
    10-11-04
    Location
    Athens
    Posts
    31,253

    Default

    Θα αισθάνεσαι εντοντότερα πιασίματα και ίσως ενόχληση στις αρθρώσεις.
    Great Things Never Came From Comfort Zones

  5. #95

    Default

    Μια νεα μελετη σχετικε με το αραχιδονικο οξυ, το οποιο επεκτεινει παροδικα την οξεια φλεγμονωδη αντιδραση σε ασκησεις με αντιστασεις σε προπονημενους ανδρες αλλα δεν χειροτερευσε την αναρρωση.


    Arachidonic acid supplementation transiently augments the acute inflammatory response to resistance exercise in trained men
    James F. Markworth, Randall F. D'Souza, Kirsten M.M. Aasen, Sarah M. Mitchell, ... Show all Authors
    26 APR 2018

    Abstract
    Strenuous exercise can result in skeletal muscle damage, leading to the systemic mobilization, activation and intramuscular accumulation of blood leukocytes. Eicosanoid metabolites of arachidonic acid (ARA) are potent inflammatory mediators, but whether changes in dietary ARA intake influence exercise-induced inflammation is not known. This study investigated the effect of 4 weeks of dietary supplementation with 1.5 g/day ARA (n=9, 24 {plus minus} 1.5 years) or corn-soy oil placebo (n=10, 26 {plus minus} 1.3 years) on systemic and intramuscular inflammatory responses to an acute bout of resistance exercise (8 sets each of leg press and extension at 80% 1RM) in previously trained men. Whole EDTA blood, serum, peripheral blood mononuclear cells (PMBCs), and skeletal muscle biopsies were collected prior to exercise, immediately post-exercise and at 2, 4 and 48 h of recovery. ARA supplementation resulted in higher exercise-stimulated serum creatine kinase activity (incremental area under the curve (iAUC) p=0.046) and blood leukocyte counts (iAUC for total white cells p<0.001, neutrophils p=0.007, monocytes p=0.015). The exercise-induced fold change in PBMC mRNA expression of interleukin-1 beta (IL1B), CD11b (ITGAM) and neutrophil elastase (ELANE), as well as muscle mRNA expression of the chemokines interleukin-8 (CXCL8) and monocyte chemoattractant protein 1 (CCL2) was also greater in the ARA group than placebo. Despite this, ARA supplementation did not influence the histological presence of leukocytes within muscle, perceived muscle soreness or the extent and duration of muscle force loss. These data show that ARA supplementation transiently increased the inflammatory response to acute resistance exercise, but did not impair recovery.
    "Just remember that you are doing something that so few people in the world have the will power or determination to do. It takes much more than physical strength for us to build and sculpt our bodies. It takes an enormous amount of mental strength as well, and that's what people are truly jealous of. Take it as a compliment, for you stand out in a crowd full of followers."

    "You got a dream, you gotta protect it. If people can't do something themselves, they wanna tell you that you can't do it. If you want something, go get it. Period." ~ Chris Gardner

  6. #96
    Senior Bodybuilder Secret of Steel's Avatar
    Join Date
    07-01-16
    Posts
    2,103

    Default

    Quote Originally Posted by Musclemar View Post
    Μια νεα μελετη σχετικε με το αραχιδονικο οξυ, το οποιο επεκτεινει παροδικα την οξεια φλεγμονωδη αντιδραση σε ασκησεις με αντιστασεις σε προπονημενους ανδρες αλλα δεν χειροτερευσε την αναρρωση.
    Το είδα που το πόσταρε και ο Brink στο FB
    Πάντα το φοβόμουν γιατί είχα ακούσει ότι αυξάνει τους πόνους, ισχύει? Το έχει δοκιμάσει κανείς?

  7. #97
    Advanced Bodybuilder DimitrisK's Avatar
    Join Date
    01-02-06
    Location
    Θεσσαλονίκη
    Posts
    862

    Default

    Quote Originally Posted by Secret of Steel View Post
    Το είδα που το πόσταρε και ο Brink στο FB
    Πάντα το φοβόμουν γιατί είχα ακούσει ότι αυξάνει τους πόνους, ισχύει? Το έχει δοκιμάσει κανείς?
    ;

    Πριν κάποια χρόνια αλλά δεν είχε αποτέλεσμα τουλάχιστον σε σχέση με αυτά που διάβαζα. Για την τιμή που έχει δεν αξίζει.

  8. #98
    Senior Bodybuilder Secret of Steel's Avatar
    Join Date
    07-01-16
    Posts
    2,103

    Default

    Quote Originally Posted by DimitrisK View Post
    ;

    Πριν κάποια χρόνια αλλά δεν είχε αποτέλεσμα τουλάχιστον σε σχέση με αυτά που διάβαζα. Για την τιμή που έχει δεν αξίζει.
    Ευχαριστώ Δημήτρη
    Το φανταζόμουν ότι δεν θα δίνει και τρελή διαφορά (για τη δύναμη τουλάχιστον που με ενδιαφέρει)
    Αν είναι να μου δώσει λίγη δύναμη παραπάνω αλλά να μου προσθέσει πόνους δεν αξίζει για μένα προσωπικά.
    Εδώ ψάχνω πως θα αναρρώνω καλύτερα όχι πως θα πονάω περισσότερο.

  9. #99
    Advanced Bodybuilder DimitrisK's Avatar
    Join Date
    01-02-06
    Location
    Θεσσαλονίκη
    Posts
    862

    Default

    Quote Originally Posted by Secret of Steel View Post
    Ευχαριστώ Δημήτρη
    Το φανταζόμουν ότι δεν θα δίνει και τρελή διαφορά (για τη δύναμη τουλάχιστον που με ενδιαφέρει)
    Αν είναι να μου δώσει λίγη δύναμη παραπάνω αλλά να μου προσθέσει πόνους δεν αξίζει για μένα προσωπικά.
    Εδώ ψάχνω πως θα αναρρώνω καλύτερα όχι πως θα πονάω περισσότερο.
    Ούτε πόντους προσθέτει (μη μας παρεξηγήσουν κιόλας). Για ανάρρωση στα 50 δύσκολο να βρεις κάτι.
    Αν μπορείς να κοιμάσε καλά και να τρως καλά φτάνει και περισσεύει. Για παραπάνω πας σε άλλα μονοπάτια.

 

 
Page 4 of 4 FirstFirst 1234

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Similar Threads

  1. Αγορά πακέτου για μυική μάζα και δύναμη
    By fwlioths in forum Συμπληρώματα Διατροφής Bodybuilding
    Replies: 8
    Last Post: 30-01-13, 18:34
  2. Δυναμη-μυικη μαζα
    By mitsos777 in forum Γενικά Θέματα Bodybuilding & Fitness
    Replies: 10
    Last Post: 21-07-08, 03:33
  3. ΑΠΟΡΙΑ : όγκος, μάζα , δύναμη ΓΡΗΓΟΡΑ !!!
    By rinos in forum Προγράμματα Και Ασκήσεις
    Replies: 24
    Last Post: 09-08-07, 18:55

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
All times are GMT +3. The time now is 20:40.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2
Copyright © 2018 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
© Bodybuilders.gr - Greek Bodybuilding