Hello and welcome to our community! Is this your first visit?
Register

Results 1 to 6 of 6
  1. #1

    Post Καλως σας βρηκα!

    Χαιρετώ την όμορφη παρέα του forum. Σήμερα έφτιαξα λογαριασμό, αλλά σας παρακολουθώ χρόνια, τα περισσότερα πράγματα τα έμαθα από εδώ.
    Ασχολούμαι με την γυμναστική από μικρός μα πιο συγκεκριμένα τα τελευταία 2 χρόνια. Είναι κάτι που το κάνω με ευχαρίστηση, έχω προσαρμόσει τον τρόπο ζωής μου πάνω σ'αυτό. Είμαι 20 χρονών, φοιτητής, γνωρίζω σχεδόν τα πάντα από θέματα διατροφής. Έκανα γυμναστήριο 1,5 χρόνο αλλά σταμάτησα λόγω οικονομικών.Τώρα κάνω σπίτι μου έχω φτιάξει το δικό μου μικρό γυμναστήριο μέχρις ότου ξανά μπορέσω να πάω σε κανονικό.Ήθελα να ζητήσω την συμβουλή σας στο ότι αν και θέλω να τηρώ μια συγκεκριμένη διατροφή , δεν έχω τόσο την οικονομική δυνατότητα. Υπάρχουν ιδέες οικονομίας πάνω σε αυτό; αν ναι, κατατοπίστε με.
    Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.
    Last edited by argiris95; 16-10-15 at 10:21.

  2. #2
    Senior Bodybuilder
    Join Date
    23-03-14
    Posts
    3,552

    Default

    Αργυρη καλημερα.Μπορεις να μας γραψεις πως τρως μεσα στη μερα σου και να σου πουμε τι μπορεις να κανεις για να κανεις τη διατροφη σου αποτελεσματικοτερη και οικονομικη.Καλως ορισες.
    "Everyone works hard when they want to, when they get quick results, when it’s convenient to put forth effort. The best work hard when they don’t want to, when it’s inconvenient to give it that little extra effort... and that extra effort might be just what they need to place them on top." -Peter Vidmar

  3. #3

    Default

    Λοιπόν το πρόγραμμά μου έχει πάνω κάτω ως εξής:
    πρωϊνό στις 8-9 μια κούπα βρώμη με γάλα 1,5% και 1 φρούτο, συνήθως μήλο.
    σνακ γύρω στις 11-12 ένα τοστ η φρούτα
    μεσημεριανό στις 2-3 τρώω στην εστία τ πανεπιστιμίου, θα έχει κάποιο είδος υδατάνθρακα όπως ρύζι, μακαρόνια, φάκες μαζί με κρέας η ψάρι και σαλάτα(συνήθως δεν είναι και ότι καλύτερο)
    στις 6-7 προπόνηση με βάρη