Καλώς Ορίσατε Στο Bodybuilders.gr - Κάντε Εγγραφή Και Ελάτε Στην Παρέα Μας! Register

Results 1 to 17 of 17
  1. #1

    Default Οξεία Λήψη Μηλικής Κιτρουλίνης Βελτιώνει Την Εξασκητική Απόδοση Σε Γυναίκες!

    Νεα μελετη απο το Πανεπιστημιο του Arkansas σχετικα με την οξεια ληψη μηλικης κιτρουλινης (μκ) σε γυναικες. Η ΜΚ ειναι ενα αμινοξυ το οποιο αυξανει την εξασκητικη αποδοση σε αντρες. Ομως λογω φυσιολογικων διαφορων μεταξυ των φυλων αυτα τα αποτελεσματα δεν μπορουσαν να εχουν προεκταση και σε γυναικες. Ο σκοπος της ερευνας λοιπον ηταν να αξιολογηθει η επιδραση οξειας ληψης ΜΚ σε ασκησεις για ανω και κατω σωμα σε γυναικες με υπαρχουσα εμπειρια προπονησεων με αντιστασεις.

    15 γυναικες συμμετειχαν στην ερευνα, (two randomized, double-blind trials), το πρωτο group επερνε 8γρ ΜΚ + 8γρ δεξτροζη ενω το 2ο γκρουπ placebo (8γρ δεξτροζη).

    Τα αποτελεσματα ηταν ξεκαθαρα, το γκρουπ που καταναλωνε την ΜΚ ειχε καλυτερη αποδοση και βελτιωση στον αριθμο των επαναληψεων στις ασκησεις. Επισης, ειχαν μειωμενη αντιληψη κουρασης κατα τη διαρκεια των ασκησεων.

    Τα στοιχεια αυτα δειχνουν οτι αθλητες που συμμετεχουν σε αγωνισματα που απαιτουν μυικη αντοχη μπορει να επωφεληθουν με βελτιωση αποδοσης μεσω της ληψης μηλικης κιτρουλινης!

    ---

    Acute citrulline malate supplementation improves upper- and lower-body submaximal weightlifting exercise performance in resistance-trained females.
    Glenn JM1,2,3, Gray M4,5, Wethington LN4, Stone MS4,5, Stewart RW Jr4,5, Moyen NE5.


    Abstract
    PURPOSE:
    Citrulline malate (CM) is a nonessential amino acid that increases exercise performance in males. However, based on physiological differences between genders, these results cannot be extrapolated to females. Therefore, the purpose of this investigation was to evaluate effects of acute CM supplementation on upper- and lower-body weightlifting performance in resistance-trained females.
    METHODS:
    Fifteen females (23 ± 3 years) completed two randomized, double-blind trials consuming either CM (8 g dextrose + 8 g CM) or a placebo (8 g dextrose). One hour after supplement consumption, participants performed six sets each of upper- (i.e., bench press) and lower-body (i.e., leg press) exercises to failure at 80 % of previously established one-repetition maximum. Immediately after each set, repetitions completed, heart rate and rating of perceived exertion (RPE) were recorded.
    RESULTS:
    Repeated-measures analysis of variance indicated that subjects completed significantly (p = .045) more repetitions throughout upper-body exercise when consuming CM versus placebo (34.1 ± 5.7 vs. 32.9 ± 6.0, respectively). When consuming CM, similar significant (p = .03) improvements in total repetitions completed were observed for lower-body exercise (66.7 ± 30.5 vs. 55.13 ± 20.64, respectively). Overall RPE score was significantly lower (p = .02) in upper-body exercise when subjects consumed CM versus placebo (7.9 ± 0.3 and 8.6 ± 0.2, respectively). The supplement consumed exhibited no significant effects on heart rate at any time point.
    CONCLUSIONS:
    Acute CM supplementation in females increased upper- and lower-body resistance exercise performance and decreased RPE during upper-body exercise. These data indicate that athletes competing in sports with muscular endurance-based requirements may potentially improve performance by acutely supplementing CM.
    "Να θυμάστε ότι αυτό που κάνετε είναι κάτι που ελάχιστοι άνθρωποι στον κόσμο έχουν τη δύναμη της θέλησης ή την αποφασιστικότητα να πραγματοποιήσουν. Χρειάζεται κάτι πολύ περισσότερο από τη σωματική μας δύναμη για να χτίσουμε και να σμιλέψουμε το σώμα μας. Χρειάζεται και μια τεράστια ποσότητα πνευματικής δύναμης, και αυτό είναι που οι υπόλοιποι άνθρωποι πραγματικά ζηλεύουν. Πάρτε το ως κοπλιμέντο, διότι ξεχωρίζετε μέσα σε ένα πλήθος ακολούθων."

    "Just remember that you are doing something that so few people in the world have the will power or determination to do. It takes much more than physical strength for us to build and sculpt our bodies. It takes an enormous amount of mental strength as well, and that's what people are truly jealous of. Take it as a compliment, for you stand out in a crowd full of followers."

    "You got a dream, you gotta protect it. If people can't do something themselves, they wanna tell you that you can't do it. If you want something, go get it. Period." ~ Chris Gardner

  2. #2
    Advanced Bodybuilder Labros13's Avatar
    Join Date
    07-01-13
    Location
    Keratsini
    Posts
    1,067

    Default

    Πραγματικά από τα λίγα συμπλήρωματα που δουλεύουν εμφανώς. Από το Σεπτέμβρη παίρνω 6 γραμ με το intra και τα πρηξίματα είναι πραγματικά πάρα πολύ καλά.

  3. #3

    Join Date
    28-01-15
    Posts
    510

    Default

    Συμφωνώ 100% για την κιτρουλινη, εγώ βέβαια την συμπληρώνω στο καθε νιτρικό πριν την προπονηση, για να εχω 6-8γρ σύνολο...
    Last edited by Amazing; 18-12-15 at 00:41.

  4. #4
    Forum Team Kardoula's Avatar
    Join Date
    10-11-04
    Location
    Athens
    Posts
    32,032

    Default

    Εχω ακουσει τα καλυτερα για την κιτρουλινη, μου φαίνεται θα παρω ξεχωριστα μονη της να πειραματιστω.
    Ενδιαφερουσα ερευνα!
    Great Things Never Came From Comfort Zones

  5. #5

    Default

    Quote Originally Posted by Labros13 View Post
    Πραγματικά από τα λίγα συμπλήρωματα που δουλεύουν εμφανώς. Από το Σεπτέμβρη παίρνω 6 γραμ με το intra και τα πρηξίματα είναι πραγματικά πάρα πολύ καλά.
    Τα πρηξιματα στα 6γρ κιτρουλινης ειναι απλα απο αλλο κοσμο.
    "Να θυμάστε ότι αυτό που κάνετε είναι κάτι που ελάχιστοι άνθρωποι στον κόσμο έχουν τη δύναμη της θέλησης ή την αποφασιστικότητα να πραγματοποιήσουν. Χρειάζεται κάτι πολύ περισσότερο από τη σωματική μας δύναμη για να χτίσουμε και να σμιλέψουμε το σώμα μας. Χρειάζεται και μια τεράστια ποσότητα πνευματικής δύναμης, και αυτό είναι που οι υπόλοιποι άνθρωποι πραγματικά ζηλεύουν. Πάρτε το ως κοπλιμέντο, διότι ξεχωρίζετε μέσα σε ένα πλήθος ακολούθων."

    "Just remember that you are doing something that so few people in the world have the will power or determination to do. It takes much more than physical strength for us to build and sculpt our bodies. It takes an enormous amount of mental strength as well, and that's what people are truly jealous of. Take it as a compliment, for you stand out in a crowd full of followers."

    "You got a dream, you gotta protect it. If people can't do something themselves, they wanna tell you that you can't do it. If you want something, go get it. Period." ~ Chris Gardner

  6. #6
    Advanced Bodybuilder Labros13's Avatar
    Join Date
    07-01-13
    Location
    Keratsini
    Posts
    1,067

    Default

    Quote Originally Posted by Musclemar View Post
    Τα πρηξιματα στα 6γρ κιτρουλινης ειναι απλα απο αλλο κοσμο.
    Και να φανταστεις Κωστα ημουν καχυποπτος. Γιατι δεν ειχα δει ποτε κατι ιδιαιτερο απο την ποσοσητα που εχουν στα λοιπα συμπληρωματα(1-2γρ) και θεωρουσα οτι απλα δεν δουλευει το συμπληρωμα .Ωσπου πηρα εξτρα και ριχνω στα bcaa και οντως τα πρηξιματα ειναι απο ''αλλο κοσμο''.

  7. #7
    Junior Bodybuilder
    Join Date
    07-07-14
    Posts
    153

    Default

    Τελικά τα 'πρηξιματα' ... μετράνε ?

  8. #8
    Junior Bodybuilder unlimited's Avatar
    Join Date
    25-10-10
    Posts
    151

    Default

    6 με 8γρ = ότι πρέπει!

  9. #9
    Pumping Iron giotaras's Avatar
    Join Date
    15-12-13
    Location
    thessaloniki
    Posts
    481

    Default

    Και αν την συνδιασεις με αλανινη και αγματινη εκεί να δεις πάρτι στην προπόνηση!!

  10. #10
    New Member
    Join Date
    01-09-16
    Posts
    10

    Default

    τα πρηξιματα διαρκουν μονο κατα την προπονηση ή συνεχιζονται και μετα ?

  11. #11

    Default

    Κυριως κατα τη διαρκεια και για καμια ωρα μετα.
    "Να θυμάστε ότι αυτό που κάνετε είναι κάτι που ελάχιστοι άνθρωποι στον κόσμο έχουν τη δύναμη της θέλησης ή την αποφασιστικότητα να πραγματοποιήσουν. Χρειάζεται κάτι πολύ περισσότερο από τη σωματική μας δύναμη για να χτίσουμε και να σμιλέψουμε το σώμα μας. Χρειάζεται και μια τεράστια ποσότητα πνευματικής δύναμης, και αυτό είναι που οι υπόλοιποι άνθρωποι πραγματικά ζηλεύουν. Πάρτε το ως κοπλιμέντο, διότι ξεχωρίζετε μέσα σε ένα πλήθος ακολούθων."

    "Just remember that you are doing something that so few people in the world have the will power or determination to do. It takes much more than physical strength for us to build and sculpt our bodies. It takes an enormous amount of mental strength as well, and that's what people are truly jealous of. Take it as a compliment, for you stand out in a crowd full of followers."

    "You got a dream, you gotta protect it. If people can't do something themselves, they wanna tell you that you can't do it. If you want something, go get it. Period." ~ Chris Gardner

  12. #12
    Pumping Iron Dexter.'s Avatar
    Join Date
    23-12-13
    Location
    Θεσσαλονίκη
    Posts
    658

    Default

    Αλαλινη , κιτρουλινη , hmb τρομερα συμπληρωματα για πριν την προπονηση!

  13. #13

    Default

    HMB πριν την προπονηση δεν ειναι και τοσο απαραιτητο. Εγω παντα το βαζω το πρωι και μεταπροπονητικα.
    "Να θυμάστε ότι αυτό που κάνετε είναι κάτι που ελάχιστοι άνθρωποι στον κόσμο έχουν τη δύναμη της θέλησης ή την αποφασιστικότητα να πραγματοποιήσουν. Χρειάζεται κάτι πολύ περισσότερο από τη σωματική μας δύναμη για να χτίσουμε και να σμιλέψουμε το σώμα μας. Χρειάζεται και μια τεράστια ποσότητα πνευματικής δύναμης, και αυτό είναι που οι υπόλοιποι άνθρωποι πραγματικά ζηλεύουν. Πάρτε το ως κοπλιμέντο, διότι ξεχωρίζετε μέσα σε ένα πλήθος ακολούθων."

    "Just remember that you are doing something that so few people in the world have the will power or determination to do. It takes much more than physical strength for us to build and sculpt our bodies. It takes an enormous amount of mental strength as well, and that's what people are truly jealous of. Take it as a compliment, for you stand out in a crowd full of followers."

    "You got a dream, you gotta protect it. If people can't do something themselves, they wanna tell you that you can't do it. If you want something, go get it. Period." ~ Chris Gardner

  14. #14

    Default

    Υπάρχουν όμως άραγε μελέτες που να δείχνουν αν βοηθάει σε μυικά κέρδη (σε υπερθερμιδική διατροφή) ή αντικαταβολικά (σε διατροφή υποθερμιδική); Γιατί τί να τα κάνεις τα πρηξίματα και λίγη αντοχή παραπάνω από μόνα τους..

  15. #15
    Advanced Bodybuilder Labros13's Avatar
    Join Date
    07-01-13
    Location
    Keratsini
    Posts
    1,067

    Default

    Quote Originally Posted by optimizer View Post
    Υπάρχουν όμως άραγε μελέτες που να δείχνουν αν βοηθάει σε μυικά κέρδη (σε υπερθερμιδική διατροφή) ή αντικαταβολικά (σε διατροφή υποθερμιδική); Γιατί τί να τα κάνεις τα πρηξίματα και λίγη αντοχή παραπάνω από μόνα τους..
    Ακομα και το πρηξιμο και η αντοχη που λες αν μπεις ποτε σε καλη υποθερμιδικη διαιτα θα καταλαβεις ποσο πολυτιμα ειναι.

    Οσο για τα αλλα φυσικα και υπαρχουν,με μια μικρη αναζητηση θα μπορουσες να τα ειχες βρει πολυ ευκολα.
    http://examine.com/supplements/Citrulline/

  16. #16

    Default

    Με μια μικρή αναζήτηση που είχα κάνει δυστυχώς δεν είχα βρει απάντηση πέραν από κάτι μελέτες σε ποντίκια, μεταξύ των οποίων μάλιστα υπήρχαν και μελέτες σε γερασμένα και καχεκτικά ποντίκια!
    Τώρα στο λινκ που παρέθεσες, λέει οτι φαίνεται να αποκαθιστά την πρωτεϊνοσύνθεση σε υποθερμιδική δίατα, πάλι σε ποντίκια. Δε ξέρω πόσο χρήσιμη είναι η πληροφορία. Τέλος πάντων, ευχαριστώ για τον κόπο σου.

    Όσο για το πρήξιμο, και την αντοχή σε καλή υποθερμιδική δίαιτα, αν εννοείς οτι ωφελούν για ψυχολογικούς λόγους, οκ κατανοητό. Ξέρεις όμως εσύ αν όντως από πλευράς διατήρησης μυικής μάζας, αν θα σε βοηθήσει η κιτρουλίνη;

    Άσχετο τώρα με αυτά που ρώτησα, πρόσεξα κάτι για την κιτρουλίνη που δε μου φαίνεται και τόσο καλό : "Supplementation of citrulline has been noted to modulate enzymes in the glycogenolysis (glycogen breakdown) and glycolysis (converting glucose into ATP) pathways in rat skeletal muscle, which was said to shift muscle from aerobic energy metabolism (fatty acid based) to anaerobic."

  17. #17
    Advanced Bodybuilder Labros13's Avatar
    Join Date
    07-01-13
    Location
    Keratsini
    Posts
    1,067

    Default

    Quote Originally Posted by optimizer View Post
    Με μια μικρή αναζήτηση που είχα κάνει δυστυχώς δεν είχα βρει απάντηση πέραν από κάτι μελέτες σε ποντίκια, μεταξύ των οποίων μάλιστα υπήρχαν και μελέτες σε γερασμένα και καχεκτικά ποντίκια!
    Τώρα στο λινκ που παρέθεσες, λέει οτι φαίνεται να αποκαθιστά την πρωτεϊνοσύνθεση σε υποθερμιδική δίατα, πάλι σε ποντίκια. Δε ξέρω πόσο χρήσιμη είναι η πληροφορία. Τέλος πάντων, ευχαριστώ για τον κόπο σου.

    Όσο για το πρήξιμο, και την αντοχή σε καλή υποθερμιδική δίαιτα, αν εννοείς οτι ωφελούν για ψυχολογικούς λόγους, οκ κατανοητό. Ξέρεις όμως εσύ αν όντως από πλευράς διατήρησης μυικής μάζας, αν θα σε βοηθήσει η κιτρουλίνη;

    Άσχετο τώρα με αυτά που ρώτησα, πρόσεξα κάτι για την κιτρουλίνη που δε μου φαίνεται και τόσο καλό : "Supplementation of citrulline has been noted to modulate enzymes in the glycogenolysis (glycogen breakdown) and glycolysis (converting glucose into ATP) pathways in rat skeletal muscle, which was said to shift muscle from aerobic energy metabolism (fatty acid based) to anaerobic."

    Δεν ειναι σε ποντικια οι ερευνες οσον αφορα muscle soreness,fatigue και απομακρυνση αμμωνιας.Και οι 3 παραγοντες παιζουν εμμεσα πολυ μεγαλο ρολο στη διατηρηση μυικης μαζας εμμεσα.Σιγουρα για την πρωτεινοσυνθεση ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ δεν υπαρχουν στοιχεια πραγματι.Αναμφιβολα ομως ειναι ενα μελετημενο συμπληρωμα με πολλα αλλα οφελη.Η μυικη μαζα δεν εξαρταται μονο απο το θετικο ισοζυγιο αζωτου,αρα γιατι να κοιτας μονο αυτο?Για κατι τετοιο μεγαλυτερο οφελος θα ειχες απο κατι οπως το HMB.

    Οι λογοι ειναι ψυχολογικοι αλλα και ουσιαστικοι.Αν ποτε θεσεις ως στοχο μονοψηφια και πολυ χαμηλα ποσοστα λιπους θα καταλαβεις απο πρωτο χερι τι εννοω.Αλλιως ειναι λογικο να σου φαινεται ιδιαιτερο αυτο που λεω.Να εχεις μια καλη ημερα.

 

 

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Similar Threads

  1. Αποτελεσματικότητα Κιτρουλίνης
    By Panos94 in forum Συμπληρώματα Διατροφής Bodybuilding
    Replies: 4
    Last Post: 30-04-15, 00:00
  2. Χαμηλοτερη αποδοση!
    By body-asxetos in forum Συμβουλές Για Νέους Με Το Bodybuilding
    Replies: 7
    Last Post: 14-08-12, 18:42
  3. Η Κατανάλωση Πρωτεϊνης Πριν Τον Ύπνο Βελτιώνει Την Ανάρρωση
    By Musclemar in forum Επιστημονική Και Ερευνητική Προσέγγιση Bodybuilding
    Replies: 17
    Last Post: 17-03-12, 17:09
  4. Οξεια τουμπανιτιδα,νεα νοσος,μικροβιο ανικητο
    By elohim in forum Συμβουλές Για Νέους Με Το Bodybuilding
    Replies: 2
    Last Post: 13-01-09, 10:00

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
All times are GMT +3. The time now is 10:53.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2
Copyright © 2019 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
© Bodybuilders.gr - Greek Bodybuilding