Καλώς Ορίσατε Στο Bodybuilders.gr - Κάντε Εγγραφή Και Ελάτε Στην Παρέα Μας! Register

Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 31 to 38 of 38
  1. #31
    Pumping Iron psonara0's Avatar
    Join Date
    17-04-15
    Location
    αμαλιαδα
    Posts
    499

    Default

    μεχρι τωρα η διατροφη μου ειχε 2000-2200 θερμιδες με 130-140γρ πρωτεινης(ζωικης προελευσης)της φυτικης δεν τα μετραω,υδατανθρακες 150-170γρ και λιπαρα 70-80 λιπαρα

  2. #32

    Default

    Κοιτα εγω πιστευω οτι με 100γρ τη μερα εισαι ενταξει. Δε χρειαζεται υπερβολη στην πρωτεινη, αρκει αυτη να ειναι καλης ποιοτητας και με ολα τα αμινοξεα. Οπως ειπε και ο Αχιλλεας στο αλλο τοπικ, σε υγιη ατομα χωρις προυπαρχοντα θεματα υγειας η πρωτεινη δε θα προκαλεσει θεμα στα νεφρα. Ως αθλουμενοι με βαρη, οφειλουμε να δινουμε στο σωμα αυξημενες ποσοτητες πρωτεινης για σωστη αναδομηση, πραγμα το οποιο ειναι στα 2γρ ανα κιλο σωματικου βαρους οπως θα γνωριζεις. Το να ΜΗ δινουμε στο σωμα τις σωστες ποσοτητες πρωτεινης οσο γυμναζομαστε ειναι το λαθος, οχι η αυξημενη ποσοτητα που λενε οι γιατροι - που δεν ειναι και διατροφολογοι ή ειδικοι πανω στο θεμα στο κατω κατω!
    "Να θυμάστε ότι αυτό που κάνετε είναι κάτι που ελάχιστοι άνθρωποι στον κόσμο έχουν τη δύναμη της θέλησης ή την αποφασιστικότητα να πραγματοποιήσουν. Χρειάζεται κάτι πολύ περισσότερο από τη σωματική μας δύναμη για να χτίσουμε και να σμιλέψουμε το σώμα μας. Χρειάζεται και μια τεράστια ποσότητα πνευματικής δύναμης, και αυτό είναι που οι υπόλοιποι άνθρωποι πραγματικά ζηλεύουν. Πάρτε το ως κοπλιμέντο, διότι ξεχωρίζετε μέσα σε ένα πλήθος ακολούθων."

    "Just remember that you are doing something that so few people in the world have the will power or determination to do. It takes much more than physical strength for us to build and sculpt our bodies. It takes an enormous amount of mental strength as well, and that's what people are truly jealous of. Take it as a compliment, for you stand out in a crowd full of followers."

    "You got a dream, you gotta protect it. If people can't do something themselves, they wanna tell you that you can't do it. If you want something, go get it. Period." ~ Chris Gardner

  3. #33
    Pumping Iron psonara0's Avatar
    Join Date
    17-04-15
    Location
    αμαλιαδα
    Posts
    499

    Default

    κι εγω γι'αυτο σκεφτηκα ν'αναθεωρησω αυτο που εκανα.εγω προσλαμβανα 3γρ αν κιλο σωματικο βαρους οποτε ισως τα 130-140 γρ για μενα να ηταν πολλα και να ειχαν δικιο ο γιατρος και ο διατροφολογος.εννοειται οτι πρεπει να λαμβανουμε τα καταλληλα ποσοστα πρωτεινης και ολων των μακροθρεπτικων αρκει να μην γινεται πλεονασμος.εμενα εκει ηταν η ενστανση μου με τον αχιλλεα.ολοι γεννιομαστε υγιεις αλλα αν δεν προσεξουμε δημιουργουμε προβλημα σε συκωτι καρδια νεφρα...εννοειται οτι εξαιρουνται οι περιπτωσεις ανθρωπων που γεννιουνται με ηδη υπαρχοντα προβληματα.
    οποτε να ελαττωσω την προσληψη στα 100γρ ημερησιως για να ειναι πιο ασφαλες?

  4. #34
    Senior Bodybuilder Achillezzz's Avatar
    Join Date
    16-03-07
    Location
    .
    Posts
    4,279

    Default

    Γενικά αν πεις στον μέσο γιατρό/διατροφολόγο/επαγγελματία του χώρου οτι τρως 2.5γρ πρωτείνης ανα κιλό, θα αρχίσει να σου μιλάει για ουρίες, αμμονία στο αίμα κλπ και το πως τα νεφρά και το συκώτι σου θα χαλάσουν απο το φαγητό. Πιστεύω αυτό είναι που σου δημιουργεί και την αίσθηση ανασφάλειας με την πρωτείνη. Στην πραγματικότητα όμως το σώμα προσαρμόζεται απο την μεγαλύτερη πρόσληψη πρωτείνης και αρχίζει να αποβάλλει πολύ πιο γρήγορα και την ουρία και την αμμωνία. Δεν τήθεται δηλαδή ζήτημα απροσεξίας στην πρωτείνη, όπως πχ στο αλκοόλ το οποίο όντως κάνει κακό σε μεγάλες ποσότητες και καταστρέφει το συκώτι. Έχουν γίνει πάρα πολλές έρευνες, η πρωτείνη ΔΕΝ κάνει κακό στο συκώτι, όσο μεγάλη πρόσληψη και να υπάρχει. Θα πρέπει ήδη να προυπάρχει πρόβλημα στο συκώτι για να σου κάνει κακό.

    Ωστόσο υπάρχει ένα πρόβλημα απο υπερβολική πρόσληψη πρωτείνης. To πρόβλημα με τις "υπερβολικές" ποσότητες πρωτείνης (πχ πάνω απο 3γρ/kg) είναι οτι η έξτρα ποσότητα που δεν χρησιμοποιείται για πρωτεινοσύνθεση σε μυες/ιστούς κλπ, οξυδώνεται (καίγεται) ή/και γίνεται υδατάνθρακας/λίπος. Το πόσο εύκολα θα καεί/μετατραπεί σε λίπος εξαρτάται απο κάποια ένζυμα που βρίσκονται στο σώμα, τα οποία αυξάνονται όσο τρώμε πολλή πρωτείνη γιατί το σώμα προσαρμόζεται. Το αποτέλεσμα είναι το σώμα με τον καιρό, γίνεται ιδιαίτερα αποτελεσματικό στο να "καίει" πρωτείνη για ενέργεια και να την μετατρέπει σε λίπος, κάτι που εμείς δεν το θέλουμε.

    Επομένως πχ αν μετά απο κάποιο διάστημα μειώσεις την ποσότητα πρωτείνης που τρως αλλά στο σώμα παράγει πολλά ένζυμα που βοηθάνε στην καύση πρωτείνης, αντί να χρησιμοποιείται στην πρωτεινοσύνθεση, η πρωτείνη να χρησιμοποιείται σαν καύσιμο... Γιαυτό είναι σημαντική η βέλτιση πρόσληψη πρωτείνης στα 2-2.5γρ/kg περίπου.
    Squat: 190kg
    Deadlift: 220kg
    Bench Press: 122.5kg
    Press: 85kg


    "What the hell is wrong with squatting? What are you, afraid? I thought powerlifters were supposed to be big, tough guys. Strap your cock on, leave your pussy at home, put a bar on your back and bend your knees!” – Kirk Karwoski

    "Train like a motherfucker for 10 years, no breaks, no bullshit, nothing but you and the bar, the rack and some chalk!" - Jim Wendler

  5. #35
    Junior Bodybuilder Berlyn's Avatar
    Join Date
    03-01-19
    Posts
    249

    Default

    Το κακό psonara είναι ότι λαμβανες τριπλάσιες.ποσοτητες πρωτεινες χωρίς να υπολογίζεις της φυτικής προέλευσης. Άρα λαμβανες παραπάνω από 140 γρ. Πρωτεΐνης ;-)

  6. #36
    Pumping Iron psonara0's Avatar
    Join Date
    17-04-15
    Location
    αμαλιαδα
    Posts
    499

    Default

    ναι εχεις δικιο δεν μετραω της φυτικης προελευσης.οποτε ποσα γρ λες να καταναλωνω?

  7. #37
    Forum Team Kardoula's Avatar
    Join Date
    10-11-04
    Location
    Athens
    Posts
    32,385

    Default

    Εγώ πάντως δεν έχω δει κανέναν αθλούμενο να έχει πεθάνει από σαπισμένα νεφρά/συκώτι λόγω "υπερβολικής" πρωτεινης.
    Great Things Never Came From Comfort Zones

  8. #38
    Junior Bodybuilder Berlyn's Avatar
    Join Date
    03-01-19
    Posts
    249

    Default

    Quote Originally Posted by psonara0 View Post
    ναι εχεις δικιο δεν μετραω της φυτικης προελευσης.οποτε ποσα γρ λες να καταναλωνω?
    Μιας και είσαι 45 κιλά και με δεδομενο ότι λαμβάνεις 2γρ. / Κιλό (κανονικά άλιπης μάζας αλλά τέλος παντων) 90 γραμμάρια είναι αρκετά άντε Μαξ πες 100 αλλά θα υπολογίζεις και της φυτικής προέλευσης.

 

 
Page 2 of 2 FirstFirst 12

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Similar Threads

  1. Replies: 12
    Last Post: 16-05-17, 17:50
  2. Απορία Για Σωματική Σύσταση-Λίπος
    By blaster98 in forum Γενικά Θέματα Bodybuilding & Fitness
    Replies: 3
    Last Post: 15-05-15, 23:31
  3. Η Επίδραση Της Αεροβικής Άσκησης Στην Σωματική & Πνευματική Μας Υγεία
    By Kardoula in forum Άρθρα Για Διατροφή, Συμπληρώματα Και Προγράμματα.
    Replies: 0
    Last Post: 17-11-11, 01:28
  4. Πρωτεϊνη και Γλυκαντικά.. Παρενέγειες στην υγεία?
    By niknik in forum Διατροφή Για Bodybuilding & Fitness
    Replies: 7
    Last Post: 17-04-11, 17:50

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
All times are GMT +3. The time now is 10:30.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2
Copyright © 2019 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
© Bodybuilders.gr - Greek Bodybuilding