Hello and welcome to our community! Is this your first visit?
Register

Results 1 to 10 of 10
  1. #1
    New Member nasa's Avatar
    Join Date
    02-05-14
    Posts
    13

    Red face Επιτέλους Ξεκινάω :)

    hey ho! καλως σας βρήκα!
    λοιπόν,έχω από χθές που ασχολούμαι με το φόρουμ/site κ προσπαθώ να βγάλω άκρη. Aχ, έχετε τόσες χρήσιμες πληροφορίες κι είμαι τόσο αρχάρια που πελάγωσα! ελπίζω να μπω στο κλίμα σιγά σιγά!

    Πόσταρα κι σε άλλο thread (?) τη διατροφή που μου είχε φτιάξει διαιτολόγος, αλλά αφού συμφωνήσαμε ότι δεν είναι καλή, θα προσπαθήσω να την τροποποίησω εδώ-εύχομαι να μην είναι πρόβλημα που ξαναγράφω για το "ζητημά μου" :D

    πρώτα πρώτα, είμαι 24 ετών , 1.62, κ σύνηθες βάρος 55 κιλά όμως λόγω κακής διατροφής κ απείρως καθιστικής ζωής το τελευταίο περίπου εξάμηνο, έφτασα τα 60 κιλά-νιώθω απαίσια,τόσο που δε θέλω να βγω απ το σπίτι.
    δεν ξέρω αν χρειάζεται να γράψω κι άλλες πληροφορίες για τα παρελθοντικά ( θα ήταν χρήσιμες;)

    προσωπικά, θα ήθελα να φτάσω τα 52 κιλά καθώς όταν ζύγιζα μια περιόδο τόσο, ένιωθα πολύ καλά, όμως μάλλον δεν έχει κ απόλυτη σημασία τι δείχνει ζυγαριά,ε; στόχος είναι να χάσω το πολύ λίπος μου κ να αποκτήσω μύες, αφού σύμφωνα κ με τα λεγόμενα της διαιτολόγου, αυτοί είχαν "καεί".

    ξεκινάω- συγγνώμη αν σας κούρασα ήδη!-

    πρωινό:
    3κσ βρώμη κ 1κσ πίτουρο βρώμης με νερό ή γάλα αμυγδάλου
    2 ασπράδια

    δεκατιανό:
    1 πορτοκάλι/ μήλο/αχλάδι και μισό κύπελλακι cottage

    μεσημεριανό:
    120-150γρ κοτόπουλο/κοκκινο κρέας/ψάρι
    ρύζι ολικής(πόσο;;;)
    σαλάτα με βραστά λαχανικά
    1κγ ελαιόλαδο

    (κ αν θέλω να φάω το αγαπημένο μου σπανακόρυζο ή φασολάκια; τι πρωτείνη να προσθέσω;μα πάλι κρέας;!)

    απογευματινό:
    10 αμύγδαλα + το άλλο μισό cottage

    βραδυνό:
    60 γρ κοτόπουλο/90γρ τόνος
    βραστή πατάτα (πόσο;;)
    σαλάτα με βραστά λαχανικά
    1κγ ελαιολαδο