Καλώς Ορίσατε Στο Bodybuilders.gr - Κάντε Εγγραφή Και Ελάτε Στην Παρέα Μας! Register

Page 9 of 9 FirstFirst ... 56789
Results 241 to 256 of 256
  1. #241
    Advanced Bodybuilder astrosunnefo's Avatar
    Join Date
    25-08-19
    Posts
    809

    Default

    Αυξάνοντας τη δραστηριότητά σου, σίγουρα θα χρειαστείς αναπροσαρμογή. Ξεκίνα έτσι προς το παρόν, και το ξαναβλέπεις στην πορεία.

    Κάνε τους υπολογισμούς σου και μ' αυτό το προγραμματάκι, για να μην μπερδεύεσαι με τις πράξεις.

  2. #242

    Default

    Quote Originally Posted by maliya View Post
    στο περιπου αλλα ναι
    τον χορο δεν θα τον εβαζα μεσα στην συχνοτητα
    θα το ξεκινησω και θα δω πως θα παει αν μπορω να τον χωρεσω στο προγραμμα
    οποτε προτιμω να τα υπολογιζω χωρις αυτο
    Αν δε βαζεις το χορο, θα επελαγα συντελεστη δραστηριοτητας γυρω στο 1,4, οποτε οι θερμιδες συντηρησης σου θα ειναι καπου 1900.

    Το θεμα δεν ειναι τοσο πολυ ποσες θερμιδες πρεπει να φας, αυτο ειναι ευκολο στον υπολογισμο, αλλα ποσες τρως τωρα, και πως να φτασεις τις 1900 με σωστο τροπο.
    "Να θυμάστε ότι αυτό που κάνετε είναι κάτι που ελάχιστοι άνθρωποι στον κόσμο έχουν τη δύναμη της θέλησης ή την αποφασιστικότητα να πραγματοποιήσουν. Χρειάζεται κάτι πολύ περισσότερο από τη σωματική μας δύναμη για να χτίσουμε και να σμιλέψουμε το σώμα μας. Χρειάζεται και μια τεράστια ποσότητα πνευματικής δύναμης, και αυτό είναι που οι υπόλοιποι άνθρωποι πραγματικά ζηλεύουν. Πάρτε το ως κοπλιμέντο, διότι ξεχωρίζετε μέσα σε ένα πλήθος ακολούθων."

    "Just remember that you are doing something that so few people in the world have the will power or determination to do. It takes much more than physical strength for us to build and sculpt our bodies. It takes an enormous amount of mental strength as well, and that's what people are truly jealous of. Take it as a compliment, for you stand out in a crowd full of followers."

    "You got a dream, you gotta protect it. If people can't do something themselves, they wanna tell you that you can't do it. If you want something, go get it. Period." ~ Chris Gardner

  3. #243
    New Bodybuilder
    Join Date
    11-02-20
    Posts
    3

    Default

    Βγάζω σύνολο πρωτεϊνών υδατανθράκων και λιπαρών γύρω στα 550γραμμαρια . Ολη μέρα το σύνολο του φαγητού που καταναλώνω θα είναι πάνω από κιλό...πως είναι δυνατόν και είμαι φυσιολογικός χωρίς παραπάνω κιλά ? Μάλλον κάτι δεν έχω καταλάβει

    Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  4. #244

    Default

    Quote Originally Posted by dimikons6 View Post
    Βγάζω σύνολο πρωτεϊνών υδατανθράκων και λιπαρών γύρω στα 550γραμμαρια . Ολη μέρα το σύνολο του φαγητού που καταναλώνω θα είναι πάνω από κιλό...πως είναι δυνατόν και είμαι φυσιολογικός χωρίς παραπάνω κιλά ? Μάλλον κάτι δεν έχω καταλάβει
    Γραψε μας υψος/ηλικια/κιλα/φυλο για να σε βοηθησουμε.
    "Να θυμάστε ότι αυτό που κάνετε είναι κάτι που ελάχιστοι άνθρωποι στον κόσμο έχουν τη δύναμη της θέλησης ή την αποφασιστικότητα να πραγματοποιήσουν. Χρειάζεται κάτι πολύ περισσότερο από τη σωματική μας δύναμη για να χτίσουμε και να σμιλέψουμε το σώμα μας. Χρειάζεται και μια τεράστια ποσότητα πνευματικής δύναμης, και αυτό είναι που οι υπόλοιποι άνθρωποι πραγματικά ζηλεύουν. Πάρτε το ως κοπλιμέντο, διότι ξεχωρίζετε μέσα σε ένα πλήθος ακολούθων."

    "Just remember that you are doing something that so few people in the world have the will power or determination to do. It takes much more than physical strength for us to build and sculpt our bodies. It takes an enormous amount of mental strength as well, and that's what people are truly jealous of. Take it as a compliment, for you stand out in a crowd full of followers."

    "You got a dream, you gotta protect it. If people can't do something themselves, they wanna tell you that you can't do it. If you want something, go get it. Period." ~ Chris Gardner

  5. #245
    New Bodybuilder
    Join Date
    11-02-20
    Posts
    3

    Default

    Quote Originally Posted by Musclemar View Post
    Γραψε μας υψος/ηλικια/κιλα/φυλο για να σε βοηθησουμε.
    Άνδρας ύψος 1,77 81 κιλά 29 ετών Σ ευχαριστώ φίλε μου για το ενδιαφέρον απλά δεν είχα μάθει να μετράω τις καθημερινές θερμίδες τώρα που το υπολογισα όλα καλά δεν είναι λίγο τελικά τα 550 γρ.

    Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  6. #246

    Default

    Quote Originally Posted by dimikons6 View Post
    Άνδρας ύψος 1,77 81 κιλά 29 ετών Σ ευχαριστώ φίλε μου για το ενδιαφέρον απλά δεν είχα μάθει να μετράω τις καθημερινές θερμίδες τώρα που το υπολογισα όλα καλά δεν είναι λίγο τελικά τα 550 γρ.
    Ο βασικος μεταβολικος σου ρυθμος ειναι 1864 θερμιδες, οποτε με μια μεση δραστηριοτητα, οι θερμιδες συντηρησης ειναι καπου στις 2700. Απο κει και περα αναλογα το στοχο σου, μειωνεις ή αυξανεις κατα 15%.
    "Να θυμάστε ότι αυτό που κάνετε είναι κάτι που ελάχιστοι άνθρωποι στον κόσμο έχουν τη δύναμη της θέλησης ή την αποφασιστικότητα να πραγματοποιήσουν. Χρειάζεται κάτι πολύ περισσότερο από τη σωματική μας δύναμη για να χτίσουμε και να σμιλέψουμε το σώμα μας. Χρειάζεται και μια τεράστια ποσότητα πνευματικής δύναμης, και αυτό είναι που οι υπόλοιποι άνθρωποι πραγματικά ζηλεύουν. Πάρτε το ως κοπλιμέντο, διότι ξεχωρίζετε μέσα σε ένα πλήθος ακολούθων."

    "Just remember that you are doing something that so few people in the world have the will power or determination to do. It takes much more than physical strength for us to build and sculpt our bodies. It takes an enormous amount of mental strength as well, and that's what people are truly jealous of. Take it as a compliment, for you stand out in a crowd full of followers."

    "You got a dream, you gotta protect it. If people can't do something themselves, they wanna tell you that you can't do it. If you want something, go get it. Period." ~ Chris Gardner

  7. #247
    New Bodybuilder
    Join Date
    11-02-20
    Posts
    3

    Default

    Quote Originally Posted by Musclemar View Post
    Ο βασικος μεταβολικος σου ρυθμος ειναι 1864 θερμιδες, οποτε με μια μεση δραστηριοτητα, οι θερμιδες συντηρησης ειναι καπου στις 2700. Απο κει και περα αναλογα το στοχο σου, μειωνεις ή αυξανεις κατα 15%.
    Σ ευχαριστώ και εγώ περίπου εκεί τα έβγαλα! Κάνετε πολύ καλή δουλειά εδώ μέσα !!!!

    Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  8. #248
    Junior Bodybuilder xristoforos_13's Avatar
    Join Date
    21-01-16
    Location
    Athens
    Posts
    144

    Default

    Πως μπορούμε να υπολογίσουμε τα επιτρεπόμενα σάκχαρα; Βάση του φιτνεσπαλ μου βγάζει ημερησίως goal 114γρ σάκχαρα στις 2100 θερμίδες και δεν ξερω αν είναι σωστό η εάν θέλει κάποια διόρθωση.

  9. #249
    Advanced Bodybuilder astrosunnefo's Avatar
    Join Date
    25-08-19
    Posts
    809

    Default

    Quote Originally Posted by xristoforos_13 View Post
    Πως μπορούμε να υπολογίσουμε τα επιτρεπόμενα σάκχαρα; Βάση του φιτνεσπαλ μου βγάζει ημερησίως goal 114γρ σάκχαρα στις 2100 θερμίδες και δεν ξερω αν είναι σωστό η εάν θέλει κάποια διόρθωση.
    Πιστεύω πως προσεγγιστικά πρέπει να 'ναι ok. Άλλωστε, κανείς δεν μπορεί να δώσει σαφή απάντηση, καθώς υπεισέρχεται η έννοια του ατομικού παράγοντα.

    -Μια σωστή/καθαρή/ποιοτική διατροφή, δεν μπορεί να λειτουργεί εναντίον μας.

  10. #250
    Forum Team Kardoula's Avatar
    Join Date
    10-11-04
    Location
    Athens
    Posts
    33,129

    Default

    Μη τρελαίνεσαι φίλε μου.
    Αν τα σάκχαρα προέρχονται από σωστές τροφές μη επεξεργασμένες, δεν χρειάζεται να γίνεσαι τόσο της λεπτομέρειας.

    Καλό το φιντες παλ και οι υπολογισμοί αλλά μη φτάσουμε και στο άλλο άκρο να μετράμε σε σημείο ψύχωσης.
    Great Things Never Came From Comfort Zones

  11. #251
    Junior Bodybuilder xristoforos_13's Avatar
    Join Date
    21-01-16
    Location
    Athens
    Posts
    144

    Default

    Όποτε είναι οκ να λαμβάνω 114γρ σακχάρων από φρούτα , μέλια , γάλα γιαούρτι κτλ και δεν θέλει κάποια διόρθωση το φιτνεσπαλ σωστά;

  12. #252
    Junior Bodybuilder xristoforos_13's Avatar
    Join Date
    21-01-16
    Location
    Athens
    Posts
    144

    Default

    Ευχαριστώ παιδιά.

  13. #253

    Default

    Γενικα στη διατροφη πρεπει να προσεχουμε τα "added sugars" σε οτι καταναλωνουμε, δηλαδη την επιπροσθετη επεξεργασμενη ζαχαρη. Τα σακχαρα φυσικων τροφων οπως τα φρουτα ειναι οκ σε μετριες ποσοτητες.
    "Να θυμάστε ότι αυτό που κάνετε είναι κάτι που ελάχιστοι άνθρωποι στον κόσμο έχουν τη δύναμη της θέλησης ή την αποφασιστικότητα να πραγματοποιήσουν. Χρειάζεται κάτι πολύ περισσότερο από τη σωματική μας δύναμη για να χτίσουμε και να σμιλέψουμε το σώμα μας. Χρειάζεται και μια τεράστια ποσότητα πνευματικής δύναμης, και αυτό είναι που οι υπόλοιποι άνθρωποι πραγματικά ζηλεύουν. Πάρτε το ως κοπλιμέντο, διότι ξεχωρίζετε μέσα σε ένα πλήθος ακολούθων."

    "Just remember that you are doing something that so few people in the world have the will power or determination to do. It takes much more than physical strength for us to build and sculpt our bodies. It takes an enormous amount of mental strength as well, and that's what people are truly jealous of. Take it as a compliment, for you stand out in a crowd full of followers."

    "You got a dream, you gotta protect it. If people can't do something themselves, they wanna tell you that you can't do it. If you want something, go get it. Period." ~ Chris Gardner

  14. #254
    Junior Bodybuilder GEOZN8's Avatar
    Join Date
    17-06-14
    Posts
    126

    Default

    Παιδιά καλησπέρα. Θα ήθελα την βοήθειά σας. Είμαι άνδρας 40 ετών με 1.82 και 85 κιλά. Προ Κορονοϊου πήγενα 4-5 φορές την εβδομάδα gym είχα κάνει και λιπομέτρηση με ζυγαριά ΤΑΝΙΤΑ μέσα Φεβρουαρίου με είχε βγάλει 21,9 λίπος 64,1kg μυϊκής μάζας.Τώρα πρέπει να είμαι γύρω στο 18-20% λίπος μπορεί και παρακάτω και 67kg μυϊκής μάζας περίπου αν και σκέφτομαι να κάνω με το καλό και μια λιπομέτρηση με DEXA. Τώρα σπίτι συνεχίζω να γυμνάζομαι όσο γίνεται ξανά από 4 η 5 φορές κάνω ασκήσεις με καλλισθενική γυμναστική και ασκήσεις με κάποια σετ βαρακια που έχω διπλά 6kg και διπλά 10kg και πρόσφατα αγόρασα και 2 ketlebells 16kg το καθένα. Κάνω εντατικά 60-70 λεπτά και έχω και διάδρομο που κάνω και εκεί 1-2 φορές την εβδομάδα επιπλέον. Μιας και έχω BMR 1860 περίπου ποιο συντελεστή δραστηριότητας πιστεύεται ταιριάζει τώρα με αυτήν την προπόνηση? 1,375 - 1,4 κάτι άλλο? Το 1.55 δεν το βάζω αυτό θα το βάλω όταν με το καλό ανοίξουν τα γυμναστήρια και κάνουμε σωστά βάρη αυτό είναι για τότε το 1.55 το σωστό σωστά? Τώρα όμως τι βάζουμε ώστε να υπολογίζω σωστά της θερμίδες μου?? Οποία συμβουλή δεκτή.
    Last edited by GEOZN8; 30-04-20 at 01:12.

  15. #255

    Default

    Quote Originally Posted by GEOZN8 View Post
    Τώρα όμως τι βάζουμε ώστε να υπολογίζω σωστά της θερμίδες μου?? Οποία συμβουλή δεκτή.
    Αυτο εξαρταται και απο τη γενικοτερη δραστηριοτητα που εχεις μεσα στη μερα. Αν καθεσαι ολη μερα και δεν περπατας, κανεις δουλεια κλπ, γενικα δεν εισαι οσο δραστηριος ησουν πριν τις καραντινες, τοτε θα μειωσεις το συντελεστη αρκετα, θα ελεγα 1,4 με 1,45 τουλαχιστον.
    "Να θυμάστε ότι αυτό που κάνετε είναι κάτι που ελάχιστοι άνθρωποι στον κόσμο έχουν τη δύναμη της θέλησης ή την αποφασιστικότητα να πραγματοποιήσουν. Χρειάζεται κάτι πολύ περισσότερο από τη σωματική μας δύναμη για να χτίσουμε και να σμιλέψουμε το σώμα μας. Χρειάζεται και μια τεράστια ποσότητα πνευματικής δύναμης, και αυτό είναι που οι υπόλοιποι άνθρωποι πραγματικά ζηλεύουν. Πάρτε το ως κοπλιμέντο, διότι ξεχωρίζετε μέσα σε ένα πλήθος ακολούθων."

    "Just remember that you are doing something that so few people in the world have the will power or determination to do. It takes much more than physical strength for us to build and sculpt our bodies. It takes an enormous amount of mental strength as well, and that's what people are truly jealous of. Take it as a compliment, for you stand out in a crowd full of followers."

    "You got a dream, you gotta protect it. If people can't do something themselves, they wanna tell you that you can't do it. If you want something, go get it. Period." ~ Chris Gardner

  16. #256
    Advanced Bodybuilder astrosunnefo's Avatar
    Join Date
    25-08-19
    Posts
    809

    Default

    Quote Originally Posted by GEOZN8 View Post
    [...]Τώρα όμως τι βάζουμε ώστε να υπολογίζω σωστά της θερμίδες μου?? Οποία συμβουλή δεκτή.
    Ασχέτως καταστάσεως που μπορεί να διανύουμε, με κορωνοϊό ή χωρίς αυτόν, επιλέγουμε τον συντελεστή που ανταποκρίνεται καλύτερα στην καθημερινή μας δραστηριότητα. Από εκεί και πέρα, όμως, βλέπουμε στην πράξη εάν οι υπολογισμοί μας είναι σωστοί ή έχουν κάποια απόκλιση. Μπορεί να χρειαστεί κάποια αναπροσαρμογή - οπότε τις πρώτες ημέρες το πάμε πάντα δοκιμαστικά.

 

 
Page 9 of 9 FirstFirst ... 56789

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Similar Threads

  1. Replies: 555
    Last Post: 15-04-16, 23:08
  2. Replies: 3
    Last Post: 05-11-13, 22:42
  3. Replies: 0
    Last Post: 20-12-12, 23:37
  4. Κατανομή Θερμίδων & Μακροστοιχείων
    By Noobuilder in forum Διατροφή Για Bodybuilding & Fitness
    Replies: 6
    Last Post: 27-06-11, 23:42
  5. Replies: 5
    Last Post: 29-04-10, 20:32

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
All times are GMT +3. The time now is 18:44.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2
Copyright © 2020 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
© Bodybuilders.gr - Greek Bodybuilding