Καλώς Ορίσατε Στο Bodybuilders.gr - Κάντε Εγγραφή Και Ελάτε Στην Παρέα Μας! Register

Page 10 of 10 FirstFirst ... 678910
Results 271 to 292 of 292
  1. #271

    Default

    Τι προγραμμα ειναι αυτο ακριβως?
    "Να θυμάστε ότι αυτό που κάνετε είναι κάτι που ελάχιστοι άνθρωποι στον κόσμο έχουν τη δύναμη της θέλησης ή την αποφασιστικότητα να πραγματοποιήσουν. Χρειάζεται κάτι πολύ περισσότερο από τη σωματική μας δύναμη για να χτίσουμε και να σμιλέψουμε το σώμα μας. Χρειάζεται και μια τεράστια ποσότητα πνευματικής δύναμης, και αυτό είναι που οι υπόλοιποι άνθρωποι πραγματικά ζηλεύουν. Πάρτε το ως κοπλιμέντο, διότι ξεχωρίζετε μέσα σε ένα πλήθος ακολούθων."

    "Just remember that you are doing something that so few people in the world have the will power or determination to do. It takes much more than physical strength for us to build and sculpt our bodies. It takes an enormous amount of mental strength as well, and that's what people are truly jealous of. Take it as a compliment, for you stand out in a crowd full of followers."

    "You got a dream, you gotta protect it. If people can't do something themselves, they wanna tell you that you can't do it. If you want something, go get it. Period." ~ Chris Gardner

  2. #272

    Default

    Τιποτα φοβερο. Εκτελω τις ασκησεις που εκανα μεσα στη βδομαδα σε διαφορετικες μερες. Δεν εχω σαφη διαχωρισμο στις μυικες ομαδες εκτος απο την ημερα ποδιων. Μια μικροαλλαγη εψαχνα στο προγραμμα, πιστεύω θα ωφελησει για λίγο αυτο το φρεσκαρισμα.

    Στάλθηκε από το ATU-L31 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  3. #273

    Default

    καθίσματα με μπάρα 4Χ15-12-10-7-7, πρέσα ποδιών - γκόμπλετ σκουώτ 4 δισετάκια, εξτένσιονς στην τροχαλία 4Χ12, λεγκ κερλς στην τροχαλία 4Χ12, μηχανή απαγωγών 3Χ..., γάμπες καθιστός 4Χ20, διατάσεις.
    update από πέρυσι τέτοιον καιρό: +2 κιλά (86<88) με καλύτερη εικόνα, περισσότερη δυναμη, λιγότερους τραυματισμούς, καλύτερο ύπνο και βασικά με λιγότερο στρες. Μακάρι και η ερχόμενη χρονιά να είναι σε συνέχεια της φετινής. Καλή δύναμη για συνέχεια και επίτευξη των στόχων όλων μας εδώ μέσα. Πιστεύω στη θέληση την υπομονή το σθένος και το πείσμα όλων των παιδιών που προσπαθούν.
    Last edited by babisvaleris; 23-11-19 at 15:57.

  4. #274

    Default

    άρσεις τραπεζοειδή με μπάρα 4Χ12, πιέσεις ώμων με αλτήρα κάθε χέρι χωριστά 4Χ10, πιέσεις ώμων στη μηχανή σμιθ 4Χ10, πλάγιες εκτάσεις με αλτηρες καθιστός πλάτη "κολλημένη" στον πάγκο 4Χ12, πιέσεις τρικεφάλων με μπάρα στον οριζόντιο πάγκο 4Χ10, γαλλικές με αλτήρες 4Χ10, σκοινί 4Χ15.

  5. #275

    Default

    μονόζυγο 4Χ8-6-6-5 έμφαση στις αρνητικές, πιέσεις στήθους με μπάρα στον επικλινή 4Χ12,
    κωπηλατική με μπάρα 4Χ10, πλάγιες εκτάσεις ώμων κάθε χέρι χωριστά 4Χ12,
    βυθίσεις στο δίζυγο 3Χ8 (εδώ υπάρχει ξεκάθαρα ενόχληση στον ώμο και θα τις αφαιρέσω - μόνο με το σώμα τελείως κάθετα τις ανέχομαι),
    γαλλικές με αλτήρες, σφυριά.20΄περπάτημα.

  6. #276

    Default

    άρσεις 4Χ8-8-8-6, πιέσεις στήθους με μπάρα στον οριζόντιο πάγκο 4Χ12-10-8-6,
    upright raw με z-μπάρα 4Χ10, πιέσεις ώμων στη μηχανή σμιθ 4Χ8,
    κωπηλατική στην τροχαλία καθιστός 4Χ10, σκοινί για πιέσεις τρικεφάλων 3 σετ,
    20' περπάτημα.

  7. #277

    Default

    καθίσματα με μπάρα 4Χ15-12-10-8 (σταδιακή αύξηση στα κιλά ως συνήθως),
    προβολές stationary με στραβόμπαρα κάτω από το πόδι που προβάλει 4Χ12+12,
    πρέσα ποδιών 4Χ15 ανοιχτή θέση ψηλά,
    leg curls τροχαλία 4Χ12,
    γαμπες στο στο smith όρθιος 4Χ12-15 και drop στο τελευταίο σετ.
    υπερεκτάσεις στο πάτωμα.
    διατάσεις.
    Last edited by babisvaleris; 10-12-19 at 07:59.

  8. #278

    Default

    μονόζυγο / έμφαση στις αρνητικές, πιέσεις στήθους στον οριζόντιο με μπάρα-προοδευτική αύξηση κιλών ανά σετ, πλάγιες εκτάσεις ώμων με αλτήρα ανά χέρι χωριστά, βυθίσεις στο δίζυγο έμφαση στον τρικέφαλο, κάμψεις δικεφάλων με μπάρα. 20' περπάτημα στο διάδρομο.

  9. #279

    Default

    άρσεις θανάτου, πιέσεις ώμων στη μηχανή, κρος όβερ στις τροχαλίες από ψηλά, κάμψεις δικεφάλων με αλτήρες εναλλάξ, εκτάσεις τρικεφάλων με σκοινί στην τροχαλία. 20' περπάτημα στο διάδρομο.

  10. #280

    Default

    εμπροσθολαίμιες έλξεις με ανοιχτή λαβή στην τροχαλία 5Χ10
    πιέσεις στήθους στον επικλινή πάγκο με μπάρα 4Χ12-10-8-8
    πιέσεις ώμων στη μηχανή - ουδέτερη λαβή 4Χ10-8
    κάμψεις δικεφάλων με αλτήρες όρθιος
    εκτάσεις τρικεφάλων στην τροχαλία λαβή Λ
    άσκηση ραχιαίων,
    12' περπάτημα στο διάδρομο

  11. #281

    Default

    κρύωμα εποχής και πόδια μόνο με τροχαλίες σε χαμηλό ρυθμό και χωρίς μεγάλες εντάσεις.
    leg press, extensions, curls, προσαγωγούς, απαγωγούς και άρσεις στις γάμπες με ελαφρά kettlebells.

  12. #282
    Forum Team Kardoula's Avatar
    Join Date
    10-11-04
    Location
    Athens
    Posts
    32,678

    Default

    Περαστικά το πέρασα κι εγώ πρόσφατα!
    Great Things Never Came From Comfort Zones

  13. #283

    Default

    Quote Originally Posted by Kardoula View Post
    Περαστικά το πέρασα κι εγώ πρόσφατα!
    ευχαριστώ Ειρήνη, όλοι κάπως έτσι αυτές τις μέρες.
    καλή χρονιά και δύναμη για τη συνέχεια

  14. #284

    Default

    άρσεις θανάτου 5Χ10,10,8,8,6, πιέσεις ώμων με αλτήρες 5Χ10, όρθια κωπηλατική 5Χ10, βυθίσεις στο δίζυγο 3Χ10, κάμψεις δικεφάλων σφυριά με αλτήρες3Χ12, 2 ασκήσεις για κοιλιακούς, 20' περπάτημα.

  15. #285

    Default

    Μονόζυγο, εμπροσθολαίμιες έλξεις στην τροχαλία, κρος όβερ στις τροχαλίες, πιέσεις στήθους με μπάρα στον επικλινή πάγκο, πλάγιες εκτάσεις με αλτήρες καθιστός, κάμψεις δικεφάλων στην τροχαλία με ίσια λαβή.10' περπατημα.

    Στάλθηκε από το ATU-L31 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  16. #286

    Default

    κωπηλατική με μπάρα, κωπηλατική τροχαλίας κλειστή λαβή, πιέσεις στήθους με μπάρα στον οριζόντιο, πρέσα στήθους κλειστά, άρσεις τραπεζοειδή στο μηχάνημα σμιθ, υπερεκτάσεις μέσης.

  17. #287

    Default

    Καθίσματα με μπαρα 5Χ15 + 1Χ8, αρσεις θανατου 5Χ8, πρεσα ποδιων 5Χ12-15, leg curls στη μηχανη 4Χ12-15, γαμπες καθιστος στη μηχανη 4X15, διατασεις και γρηγορα για φαγητο/ξεκουραση.

    Στάλθηκε από το ATU-L31 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  18. #288

    Default

    εμπροσθολαίμιες έλξεις με κλειστή λαβή στην τροχαλία, πιέσεις στήθους με μπάρα στον επικλινή πάγκο, όρθια κωπηλατική με στραβόμπαρα, κάμψεις δικεφάλων με ίσια μπάρα, βυθίσεις στο δίζυγο.

  19. #289

    Default

    πάμε για καθιερωμένες αιματολογικές Δευτέρα - συνεπώς αποχή από τις προπονήσεις, ηρεμία κ ξεκούραση.
    Θα γίνουν γενικές αίματος, τρανσαμινάσες, χοληστερίνες κλπ.
    Ήπιο σαββατοκύριακο για χαλαρή βόλτα καφέ και για δουλείες-καθαριότητα στο σπίτι.

  20. #290

    Default

    Καθαριοτητα = αεροβια!
    "Να θυμάστε ότι αυτό που κάνετε είναι κάτι που ελάχιστοι άνθρωποι στον κόσμο έχουν τη δύναμη της θέλησης ή την αποφασιστικότητα να πραγματοποιήσουν. Χρειάζεται κάτι πολύ περισσότερο από τη σωματική μας δύναμη για να χτίσουμε και να σμιλέψουμε το σώμα μας. Χρειάζεται και μια τεράστια ποσότητα πνευματικής δύναμης, και αυτό είναι που οι υπόλοιποι άνθρωποι πραγματικά ζηλεύουν. Πάρτε το ως κοπλιμέντο, διότι ξεχωρίζετε μέσα σε ένα πλήθος ακολούθων."

    "Just remember that you are doing something that so few people in the world have the will power or determination to do. It takes much more than physical strength for us to build and sculpt our bodies. It takes an enormous amount of mental strength as well, and that's what people are truly jealous of. Take it as a compliment, for you stand out in a crowd full of followers."

    "You got a dream, you gotta protect it. If people can't do something themselves, they wanna tell you that you can't do it. If you want something, go get it. Period." ~ Chris Gardner

  21. #291

    Default

    Quote Originally Posted by Musclemar View Post
    Καθαριοτητα = αεροβια!
    μερικές φορές γίνεται και υψηλής έντασης Κώστα///

    Πίσω στην προπόνηση - συνέχεια σε upper lower κατάσταση με
    μονόζυγο, πιέσεις στήθους με μπάρα στον επικλινή πάγκο, προτάσεις ώμων με στραβόμπαρα, βυθίσεις σε πάγκο, κάμψεις δικεφάλων με αλτήρες όρθιος εναλλάξ, 10 λεπτά χαλαρό περπάτημα

  22. #292

    Default

    Quote Originally Posted by babisvaleris View Post
    μερικές φορές γίνεται και υψηλής έντασης Κώστα///

    Πίσω στην προπόνηση - συνέχεια σε upper lower κατάσταση με
    μονόζυγο, πιέσεις στήθους με μπάρα στον επικλινή πάγκο, προτάσεις ώμων με στραβόμπαρα, βυθίσεις σε πάγκο, κάμψεις δικεφάλων με αλτήρες όρθιος εναλλάξ, 10 λεπτά χαλαρό περπάτημα
    Χαλαρα 1 ωρα φασινας = 200-300 θερμιδες
    "Να θυμάστε ότι αυτό που κάνετε είναι κάτι που ελάχιστοι άνθρωποι στον κόσμο έχουν τη δύναμη της θέλησης ή την αποφασιστικότητα να πραγματοποιήσουν. Χρειάζεται κάτι πολύ περισσότερο από τη σωματική μας δύναμη για να χτίσουμε και να σμιλέψουμε το σώμα μας. Χρειάζεται και μια τεράστια ποσότητα πνευματικής δύναμης, και αυτό είναι που οι υπόλοιποι άνθρωποι πραγματικά ζηλεύουν. Πάρτε το ως κοπλιμέντο, διότι ξεχωρίζετε μέσα σε ένα πλήθος ακολούθων."

    "Just remember that you are doing something that so few people in the world have the will power or determination to do. It takes much more than physical strength for us to build and sculpt our bodies. It takes an enormous amount of mental strength as well, and that's what people are truly jealous of. Take it as a compliment, for you stand out in a crowd full of followers."

    "You got a dream, you gotta protect it. If people can't do something themselves, they wanna tell you that you can't do it. If you want something, go get it. Period." ~ Chris Gardner

 

 
Page 10 of 10 FirstFirst ... 678910

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Similar Threads

  1. Αξιολόγηση Πλάνου Διατροφής
    By giannaros7 in forum Συμβουλές Για Νέους Με Το Bodybuilding
    Replies: 4
    Last Post: 04-06-14, 16:32
  2. Αλλαγή Πλάνου Γυμναστικής
    By Paulos123 in forum Προγράμματα Και Ασκήσεις
    Replies: 5
    Last Post: 09-03-14, 11:49
  3. Πεινάω Συνέχεια!
    By GohanS3 in forum Συμβουλές Για Νέους Με Το Bodybuilding
    Replies: 13
    Last Post: 25-01-11, 17:18
  4. ΛΙΠΟΣ.....ΣΥΝΕΧΕΙΑ
    By giannis927 in forum Προγράμματα Και Ασκήσεις
    Replies: 5
    Last Post: 28-08-07, 20:27

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
All times are GMT +2. The time now is 01:08.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2
Copyright © 2020 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
© Bodybuilders.gr - Greek Bodybuilding