Καλώς Ορίσατε Στο Bodybuilders.gr - Κάντε Εγγραφή Και Ελάτε Στην Παρέα Μας! Register

Page 4 of 4 FirstFirst 1234
Results 91 to 98 of 98
  1. #91
    New Member
    Join Date
    08-05-17
    Posts
    94

    Default

    Φίλε Μπάμπη, καλημέρα.
    Εγώ νομίζω ότι με τρεις ασκήσεις στις μεγάλες μυϊκές ομάδες ( πόδια, πλάτη, στήθος) και δύο ασκήσεις για τις μικρές ( ώμοι, δικέφαλοι, τρικέφαλοι ) είσαι οκ. Περισσότερες αγγίζεις την υπερπροπόνηση. Και σου το λέω αυτό γιατί το κάνω και με ελεύθερα βάρη και φθάνοντας σε πολύ χαμηλές επαναλήψεις ( όχι συνεχώς ) και χωρίς να χρησιμοποιώ συμπληρώματα για αρθρώσεις. Δοκίμασέ το και μπορεί να δεις σημαντική βελτίωση στις αρθρώσεις σου.

  2. #92
    Junior Bodybuilder babisvaleris's Avatar
    Join Date
    22-09-13
    Posts
    182

    Default

    προπόνηση πλάτης τρικέφαλα με κωπηλατική μπάρα 5 σετ, εμπροσθολαίμιες έλξεις στην τροχαλία ανοιχτή λαβή 5 σετ, κωπηλατικές με αλτήρα εναλλάξ 4 σετ, εμπροσθολαίμες κλειστή λαβή 4 σετ, ραχιαίοι. Βυθίσεις στο δίζυγο 4Χmax, πιέσεις μπάρας κλειστά σετ3, έλξεις σκοινί τροχαλία 3 σετ. 20 λεπτά χαλάρο περπάτημα.

  3. #93
    New Member
    Join Date
    08-05-17
    Posts
    94

    Default

    Φίλε Μπάμπη καλημέρα, καλή εβδομάδα και καλό χειμώνα να έχουμε (πλησιάζει).
    Λέω ότι στη θέση σου θα έκανα από τρεις ασκήσεις για τις μεγάλες μυϊκές ομάδες ( πόδια - πλάτη - στήθος ) και από δύο για τις μικρές μυϊκές ομάδες ( ώμοι - δικέφαλοι - τρικέφαλοι ). Κι αυτό για να προλαβαίνω να αναρρώνω τόσο μυϊκά όσο και για τις αρθρώσεις. Επίσης μέρα παρά μέρα, εκτός και αν προετοιμάζετε για αγώνες.
    Επίσης θα γύμναζα μαζί με το στήθος και τους τρικέφαλους και κατά συνέπεια με την πλάτη και τους δικέφαλους, για τον ίδιο λόγο. Γνωρίζεις ότι οι τρικέφαλοι γυμνάζονται όταν κάνεις στήθος και ώμους, καθώς και οι δικέφαλοι με την πλάτη. Έτσι είναι σαν να γυμνάζονται συστηματικά φορές, πράγμα που γίνεται όταν κάποιος υστερεί σ' αυτά. Ίσως έτσι αποφύγεις και τα συμπληρώματα για αρθρώσεις. Αυτή είναι η ταπεινή μου γνώμη.

  4. #94
    Junior Bodybuilder babisvaleris's Avatar
    Join Date
    22-09-13
    Posts
    182

    Default

    Έλα φίλε μου, κατά καιρούς αλλάζω το πρόγραμμά μου για να μην επιβαρύνομαι συνεχώς με τις ίδιες ασκήσεις. Αλλάζω τρόπο, λαβές, συχνότητες, ένταση οπότε και αυτό που γράφεις είναι μέσα στο πρόγραμμα και σ'ευχαριστώ. Το έχω δοκιμάσει και θα το ξανακάνω σίγουρα. Κάποιες φορές τα χέρια πάνε σε κόντρα μέρα άλλες "χτυπιούνται" μαζί με τη μεγαλύτερη μυϊκή ομάδα, άλλες μόνα τους. Τις προπονήσεις δεν τις διαλέγω τόσο όσο με διαλέγουν αυτές. Αν νιώσω καλά την ώρα που ξεκινάω τότε θα αυξήσω την ένταση ή μπορεί να προσθέσω παραπάνω άσκηση ή σετ. Αν κάτι με τραβάει πίσω (τραυματισμός, κούραση, στρες κλπ) θα πάω σε κάτι πιο ήπιο τη συγκεκριμένη μέρα. Πάντα θα ήθελα δυνατές και γεμάτες προπονήσεις αλλά δε γίνεται. Το κάθε συμπλήρωμα για τις αρθρώσεις δε λύνει το πρόβλημα όμως ανακουφίζει σίγουρα και οπωσδήποτε νιώθεις καλύτερα ακόμα και ψυχολογικά που και αυτό το θεωρώ εξίσου σημαντικό.
    Να 'σαι καλά καλές προπονήσεις.

    Καθίσματα χτες 5Χ20-15-12-12-8, άρσεις 4Χ12-10-8-6, πρέσα ποδιών 4Χ15, προβολές εναλλάξ με αλτήρες 4Χ12 κάθε πόδι, leg curls 4x.... Διατάσεις.

  5. #95
    Junior Bodybuilder babisvaleris's Avatar
    Join Date
    22-09-13
    Posts
    182

    Default

    χτες ώμους, τραπεζοειδή με έλξεις μπάρας μπροστά 5Χ12-15, πιέσεις ώμων στη μηχανή 4Χ10, εκτάσεις στην τροχαλία 4Χ12, προτάσεις με αλτήρες καθιστός 4Χ8, εκτάσεις αλτήρες σκυφτός 4Χ8-10.
    85 κιλά +2 περίπου από το καλοκαίρι. καλές προπονήσεις σε όλους
    Last edited by babisvaleris; 08-11-18 at 09:46.

  6. #96
    Junior Bodybuilder babisvaleris's Avatar
    Join Date
    22-09-13
    Posts
    182

    Default

    Ξεκίνησε καλά η μέρα σήμερα, προπόνηση στήθος / δικέφαλα με πιέσεις στήθους μπάρας στον επικλινή παγκο 5Χ10 αργά, πιέσεις μπάρας στον οριζόντιο 4Χ10, ανοίγματα 4Χ10, κροσόβερ 4Χ12-15. Κάμψεις δικεφάλων με στραβόμπαρα 4Χ8, κάμψεις με αλτήρες εναλλάξ καθιστός 3Χ..., αυτοσυγκεντρώσεις 3Χ...

  7. #97
    Junior Bodybuilder babisvaleris's Avatar
    Join Date
    22-09-13
    Posts
    182

    Default

    προπόνηση πλάτης-δικέφαλα χτες. Εμπροσθολαίμιες ανοιχτή λαβή 5Χ10-8, κλειστή 4Χ10-8 drop στο τελευταίο σετ, κωπηλατική με μπάρα 5Χ10-8, άρσεις 4Χ12-8-6-6, κωπηλατική στην τροχαλία 4Χ12 drop το τελευταίο σετ. Κάμψεις δικεφάλων με ίσια μπάρα όρθιος 3Χ8, με αλτήρες εναλλάξ στον επικλνή 3Χ8..., σφυριά όρθιος 3Χ10-12. ραχιαίους με πρόσθετο βάρος.

  8. #98
    Junior Bodybuilder babisvaleris's Avatar
    Join Date
    22-09-13
    Posts
    182

    Default

    κλασικός "δικός μου" τραυματισμός χτες μετά από πιέσεις ώμων στη μηχανή ώμων - πίσω ψηλά στην ωμοπλάτη. πόνος ενοχλητικός που περνάει μετά από 2-3 μέρες. το ζεστό ντους με ανακουφίζει 100%.
    ελαφρύ αερόβιο μετά και σπίτι.
    Last edited by babisvaleris; Yesterday at 10:18.

 

 
Page 4 of 4 FirstFirst 1234

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Similar Threads

  1. Αξιολόγηση Πλάνου Διατροφής
    By giannaros7 in forum Συμβουλές Για Νέους Με Το Bodybuilding
    Replies: 4
    Last Post: 04-06-14, 16:32
  2. Αλλαγή Πλάνου Γυμναστικής
    By Paulos123 in forum Προγράμματα Και Ασκήσεις
    Replies: 5
    Last Post: 09-03-14, 11:49
  3. Πεινάω Συνέχεια!
    By GohanS3 in forum Συμβουλές Για Νέους Με Το Bodybuilding
    Replies: 13
    Last Post: 25-01-11, 17:18
  4. ΛΙΠΟΣ.....ΣΥΝΕΧΕΙΑ
    By giannis927 in forum Προγράμματα Και Ασκήσεις
    Replies: 5
    Last Post: 28-08-07, 20:27

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
All times are GMT +2. The time now is 11:48.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2
Copyright © 2018 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
© Bodybuilders.gr - Greek Bodybuilding