Καλώς Ορίσατε Στο Bodybuilders.gr - Κάντε Εγγραφή Και Ελάτε Στην Παρέα Μας! Register

Page 5 of 5 FirstFirst 12345
Results 121 to 134 of 134
  1. #121

    Default

    Μια μικρη επισημανση για τα OHP(Overhead press),η στρατιωτικες πιεσεις,λογω της αρκετα μεγαλης μου εμπειριας σε αυτη την ασκηση,απο αλλο αθλημα(Αρση Βαρων).
    Εαν εκτελειται σωστα,(οχι πολυ ανοιχτα χερια,οχι υπερεκταση στη σπονδυλικη στηλη) ειναι απολυτα ασφαλης για τους ωμους,δεν επηρεαζει καθολου την αρθρωση,ουτε δημιουργει φλεγμονες και τραβηγματα οπως οι οπισθολαιμιες.
    To ιδιο ισχυει αν εκτελειται και με αλτηρες η διαφορα ειναι οτι με τη μπαρα μπορεις να βαλεις περισσοτερο βαρος η κινηση να γινεται ελεγχομενα και συμμετρικα χωρις τις ασαφειες που μπορει να παρουσιασουν οι αλτηρες.

    Η σωστη εκτελεση εδω

  2. #122

    Default

    ....και ενα ακομη βιντεακι για το τι πρεπει να αποφευγεις.......

  3. #123
    Junior Bodybuilder babisvaleris's Avatar
    Join Date
    22-09-13
    Posts
    227

    Default

    +1 πολύ κατατοπιστικά τα βίντεο, ευχαριστώ. γενικότερα υπάρχει πάντα το δίλημμα αν τα οφέλη αξίζουν το ρίσκο και πόσο, αλλά όσο περνάνε τα χρόνια πιστεύω ότι η πιο συντηρητική προσέγγιση σώζει τις προπονήσεις!

  4. #124

    Default

    ......θα σου μιλησω με προσωπικα παραδειγματα,για το τι ρισκο που πολυ σωστα γραφεις.!!
    Χοντρικα,οποιαδηποτε ασκηση κανεις που ξεφευγει απο τη φυσιολογικη κινηση,το ευρος κινησης μιας αρθρωσης,θα δημιουργησει προβλημα αργα η γρηγορα στις αρθρωσεις,τενοντες,συνδεσμους κ.λ.π
    Εχω σηκωσει τονους στη ζωη μου,οι τραυματισμοι στους ωμους,γονατα,μεση κ.λ.π που εχω δεν εγιναν απο βασικες ασκησεις αλλα απο τις υποτιθεμενες ''ελεγχομενες'' και ''ανωδυνες''...οταν και γω επεσα στη παγιδα των τελων της δεκαετιας του 80 αρχες 90 με τις περιεργες ασκησεις που διαφημιζοντουσαν οχι απο ειδημωνες αλλα απο......αθλητες που απλα ειχαν καποιες επιτυχιες.

    Το ασβεστωμα στο ωμο μου και το περιβοητο shoulder impingement το επαθα απο οπισθολαιμιες στο Σμιθ και τα upright rows.....τοτε βεβαια δεν υπηρχε το internet ουτε οι επιστημονικη προσεγγιση που γινεται σημερα....το εκανε ο ταδε το καναμε και μεις.
    Το προβλημα ξεκιναει απο την ημιμαθεια πολλων γυμναστων και αθλητων που κακως δειχνουν σε αρχαριους ασκησεις που φαινομενικα ειναι ακινδυνες(καποιες ειναι γιατι το μηχανημα δινει καποιο βαθμο ασφαλειας),χωρις να ξεκινουν απο τα βασικα.

    Αν δεν κανεις σκουωτ( το κανονικο με τη μπαρα,οχι παραλλαγες και φυσικα ποτε σε Σμιθ) για παραδειγμα ποτε δεν φτιαξεις σωστο μυικο συστημα στα ποδια,μεση,πλατη κ.λ.π.....αν πλακωθεις στα leg press,extensions,σμιθ κ.λ.π θα φτιαξεις αισθητικα τα ποδια σου,αλλα οχι ουσιαστικα,το αυτο ισχυει παντου.
    Τα ελευθερα βαρη και οι βασικες ασκησεις ηταν,ειναι και θα ειναι το Α και το Ω.....τα υπολοιπα ειναι το τελικο ''φινιρισμα'' αν μου επιτρεπεται η εκφραση.
    Απο την αλλη βεβαια αν δεν παθεις δεν μαθαινεις και οι ....ορθοπεδικοι πρεπει να δουλεψουν κι αυτοι.!!
    Last edited by Mikelangelo; 22-12-18 at 13:04.

  5. #125
    Junior Bodybuilder babisvaleris's Avatar
    Join Date
    22-09-13
    Posts
    227

    Default

    σσ. τη φράση για το ρίσκο τη δανείστηκα από τον Κώστα που το ανέφερε παραπάνω. Κι εγώ το πιστεύω, οποιαδήποτε άσκηση η οποία ξεφεύγει από "φυσιολογικές" κινήσεις, στάσεις και λειτουργίες, ευνοεί τραυματισμούς ή τελοσπάντων δημιουργεί τέτοιες προϋποθέσεις. Σίγουρα χωρίς τις βασικές ασκήσεις δεν κάνεις σταθερά ανοδικά βήματα, ωστόσο δεν είναι οι περισσότερες μηχανές επικίνδυνες.

  6. #126
    Junior Bodybuilder babisvaleris's Avatar
    Join Date
    22-09-13
    Posts
    227

    Default

    κάλαντα με προπόνηση και πιέσεις μπάρας στήθος στον οριζόντιο 4Χ10-8, πιέσεις μπάρας στον επικλινή 4Χ10-8, πιέσεις αλτήρων στον επικλινή 4Χ10-8, ανοίγματα στον επικλινή με αλτήρες 4Χ12-10 - Βυθίσεις στο δίζυγο 3Χ10, εκτάσεις αλτήρα crossbody "συνεχόμενες αλλαγές", σκοινί όρθιος (τροχαλία μπροστά). 20' περπάτημα στο διάδρομο.
    Αρκετά τα cheat όπως κάθε γιορτές - προσέχω την πρωτείνη και να μην ξεφεύγουν οι ποσότητες όσο γίνεται. Ανοχή έως και την πρωτοχρονιά και ξαναπάμε.
    Last edited by babisvaleris; 24-12-18 at 09:55.

  7. #127
    Junior Bodybuilder babisvaleris's Avatar
    Join Date
    22-09-13
    Posts
    227

    Default

    μονόζυγο δεν τόχω το προσπαθώ πάντως 4Χ...., κωπηλατική με μπάρα 4Χ8, άρσεις 4Χ10, κωπηλατική στην τροχαλία λαβή Λ 4Χ10, 3 σετ ραχιαίων. κάμψεις δικεφάλων με αλτήρες όρθιος, κάμψεις στην τροχαλία ίσια λαβή, σφυριά με αλτήρες από 3 σετ.

  8. #128

    Default

    Το μονοζυγο θελει και καλη προθερμανση στην τροχαλια απο πριν, εχε το υπ'οψιν σου. Και προσπαθησε να δυναμωσεις πρωτα την κανονικη και την αναποδη μεσαια λαβη πριν προχωρησεις στην πιο δυσκολη ανοιχτη λαβη.
    "Just remember that you are doing something that so few people in the world have the will power or determination to do. It takes much more than physical strength for us to build and sculpt our bodies. It takes an enormous amount of mental strength as well, and that's what people are truly jealous of. Take it as a compliment, for you stand out in a crowd full of followers."

    "You got a dream, you gotta protect it. If people can't do something themselves, they wanna tell you that you can't do it. If you want something, go get it. Period." ~ Chris Gardner

  9. #129
    Junior Bodybuilder babisvaleris's Avatar
    Join Date
    22-09-13
    Posts
    227

    Default

    Πάντα 2 σετ "καλά" εμπροσθολαιμιες πριν, φυσικά. Δεν πάω τέρμα ανοιχτή λαβή - δεν είμαι αυτό το επίπεδο ούτε στη δύναμη της πλάτης ούτε στις λαβές μου. Το μαθαίνω όσο γίνεται. Πάει σταθερά ωστόσο. Αργά αλλά ψιλοπάει. Πίσω πάμε καλά Κώστα - πάνω κάτω. Μπροστά υστερούμε συγκριτικά

  10. #130
    Junior Bodybuilder babisvaleris's Avatar
    Join Date
    22-09-13
    Posts
    227

    Default

    καθίσματα 4Χ20-15-12-12, πρέσα ποδιών 4Χ20, προβολές στο σμιθ 4Χ12 συνεχόμενες, άρσεις μπάρας για δικ.μηρ. 4Χ12, γάμπες δισετ στη μηχανή-όρθιος με αλτήρες 3Χ15+15.
    καλή χρονιά σε όλους

  11. #131
    Junior Bodybuilder babisvaleris's Avatar
    Join Date
    22-09-13
    Posts
    227

    Default

    Πιέσεις ώμων με αλτήρες καθιστός 5Χ12, εκτάσεις καθιστός 4Χ12, προτάσεις στην τροχαλία (ίσια λαβή) 4Χ10, ψηλή κωπηλατική με αλτήρες 4Χ10, πιέσεις τρικεφάλων με μπάρα στον οριζόντιο πάγκο 4Χ10, σκοινί 4Χ12, 3 σετ άρσεις ποδιών στην καρέκλα, 25 λεπτά περπάτημα. Μέτρια συγκέντρωση στις πρώτες ασκήσεις κυρίως - παρελκόμενο των γιορτών...

  12. #132
    Junior Bodybuilder babisvaleris's Avatar
    Join Date
    22-09-13
    Posts
    227

    Default

    πιέσεις στήθους στον οριζόντιο πάγκο με μπάρα, πιέσεις στον επικλινή με μπάρα, πιέσεις με αλτήρες στον επικλινή, κρος όβερ, βυθίσεις στο δίζυγο, εκτάσεις αλτήρα cross-body "συνεχόμενες αλλαγές", σκοινί όρθιος (τροχαλία μπροστά). 20' περπάτημα στο διάδρομο.

  13. #133
    Junior Bodybuilder babisvaleris's Avatar
    Join Date
    22-09-13
    Posts
    227

    Default

    Εμπροσθολαίμιες στην τροχαλία ανοιχτή λαβή 4Χ10, άρσεις θανάτου 3Χ10, κωπηλατική με μπάρα 5Χ8, χαμηλή κωπηλατική καθιστός κλειστή λαβή 4Χ10, ραχιαίους κ 20' περπάτημα στο διαδρομο.Διατάσεις.

  14. #134
    Junior Bodybuilder babisvaleris's Avatar
    Join Date
    22-09-13
    Posts
    227

    Default

    Διάλειμμα 10 μέρες. Ξεκούραση με στόχο να επιστρέψουμε δυνατότεροι - θα κάνουμε και τίποτα αιματολογικές... και ξανά πίσω με νέα διάθεση.

 

 
Page 5 of 5 FirstFirst 12345

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Similar Threads

  1. Αξιολόγηση Πλάνου Διατροφής
    By giannaros7 in forum Συμβουλές Για Νέους Με Το Bodybuilding
    Replies: 4
    Last Post: 04-06-14, 16:32
  2. Αλλαγή Πλάνου Γυμναστικής
    By Paulos123 in forum Προγράμματα Και Ασκήσεις
    Replies: 5
    Last Post: 09-03-14, 11:49
  3. Πεινάω Συνέχεια!
    By GohanS3 in forum Συμβουλές Για Νέους Με Το Bodybuilding
    Replies: 13
    Last Post: 25-01-11, 17:18
  4. ΛΙΠΟΣ.....ΣΥΝΕΧΕΙΑ
    By giannis927 in forum Προγράμματα Και Ασκήσεις
    Replies: 5
    Last Post: 28-08-07, 20:27

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
All times are GMT +2. The time now is 01:09.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2
Copyright © 2019 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
© Bodybuilders.gr - Greek Bodybuilding