Καλώς Ορίσατε Στο Bodybuilders.gr - Κάντε Εγγραφή Και Ελάτε Στην Παρέα Μας! Register

Page 9 of 9 FirstFirst ... 56789
Results 241 to 261 of 261
  1. #241

    Default

    άρσεις θανάτου 4Χ8, κωπηλατική με μπάρα 4Χ10, κωπηλατική στη μηχανή 4Χ12, εμπροσθολαίμιες έλξεις στην τροχαλία 4Χ8-10, στρέιτ αρμ πουλ ντάουνς 4Χ10. διατάσεις και φύγαμε για δουλειά.
    86,5 κιλά, διαφορά στα πόδια (αντοχή δύναμη για να μην παρεξηγούμαι) - περιέργως είναι το μέρος στο σώμα που βελτιώνω ευκολότερα από όλα τα υπόλοιπα - ίσως είναι το δυνατό μου σημείο.(?)

  2. #242

    Default

    πιέσεις στήθους με μπάρα στον επικλινή πάγκο, πιέσεις στήθους με μπάρα στον οριζόντιο πάγκο, ανοίγματα με αλτήρες στον επικλινή, κρος όβερ στις τροχαλίες, δυο ασκήσεις για κοιλιακούς(άρσεις ποδιών / κάμψεις κορμού με σκοινί στην τροχαλία).
    διατροφικό διάλειμμα και χαλάρωση στις προπονήσεις το ερχόμενο διάστημα λόγω εργασίας / χωρίς μετρήσεις συμπληρώματα κλπ. καλή περίοδος για αιματολογικές εξετάσεις

  3. #243
    Advanced Bodybuilder AU77's Avatar
    Join Date
    25-10-11
    Location
    Cyprus
    Posts
    716

    Default

    Μπράβο συνέχισε την προσπάθεια.

  4. #244

    Default

    ευχαριστώ AU. αν είχαμε και καλύτερη αποκατάσταση...
    αλλα ας μην τα θέλουμε και όλα. καλή συνέχεια στο στόχο σου.

  5. #245

    Default

    προπόνηση πλάτης με "σήκωμα νεκρού", κωπηλατική με μπάρα, κωπηλατική με αλτήρα, εμπροσθολαίμιες ελξεις στην τροχαλία με ανάποδη λαβή, χαμηλή κωπηλατική στην τροχαλία κλειστά.
    ραχιαίους. 20 λεπτα στο στατικό ποδήλατο.
    Last edited by babisvaleris; 16-09-19 at 08:12.

  6. #246
    Advanced Bodybuilder AU77's Avatar
    Join Date
    25-10-11
    Location
    Cyprus
    Posts
    716

    Default


  7. #247

    Default

    πιέσεις στήθους με μπάρα στον επικλινή πάγκο 4Χ10, πιέσεις στήθους με μπάρα στον οριζόντιο 4Χ10, κρος όβερ 4Χ12, κάμψεις δικεφάλων με αλτήρες όρθιος 3Χ8-10, με αλτήρες σφυριά 3Χ12, με αλτήρες αυτοσυγκεντρώσεις 3Χ12. 20' περπάτημα στο διάδρομο.

  8. #248

    Default

    Καθίσματα με μπάρα 1x20 και 4x15,15,12,10 σετ, πρέσα ποδιών 4x15, προβολες στο σμιθ 4x12, leg curls στην καρεκλα 4x12, leg extensions στην καρεκλα 4x12, απαγωγους στο μηχ. απαγωγων 3x15..., γαμπες ορθιος στο σμιθ 4x12. Διατασεις.
    Last edited by babisvaleris; 23-09-19 at 08:10.

  9. #249

    Default

    μονόζυγο, πιέσεις ώμων με αλτήρες, πιέσεις ώμων στη μηχανή, πλάγιες εκτάσεις με αλτήρες όρθιος - αν και αποφάσισα ότι καθιστός έχω καλύτερα αποτελέσματα στις πλάγιες εκτάσεις με αλτήρες -
    προτάσεις με ίσια λαβή στην τροχαλία, εκτάσεις με αλτήρες σκυφτός, άρσεις τραπεζοειδή στο σμιθ.

  10. #250

    Default

    μονόζυγο, κωπηλατική με μπάρα, κωπηλατική με αλτήρα, έλξεις στην τροχαλία με λαβή Λ, κωπηλατική στην τροχαλία με ανάστροφη λαβή, άσκηση ραχιαίων, διατάσεις

  11. #251

    Default

    Quote Originally Posted by babisvaleris View Post
    αν και αποφάσισα ότι καθιστός έχω καλύτερα αποτελέσματα στις πλάγιες εκτάσεις με αλτήρες -
    Να σου προτεινω να κανεις το εξης για ακομα καλυτερο αποτελεσμα. Κατσε σε παγκο με ψηλη πλατη, και κολλα την ανω πλατη και το κεφαλι σου στο μαξιλαρι. Δεν επιτρεπεται ουτε η παραμικρη κινηση παρα μονο της πλαγιας εκτασης. Θα δεις πολυ καλυτερη απομονωση και καψιμο!
    "Να θυμάστε ότι αυτό που κάνετε είναι κάτι που ελάχιστοι άνθρωποι στον κόσμο έχουν τη δύναμη της θέλησης ή την αποφασιστικότητα να πραγματοποιήσουν. Χρειάζεται κάτι πολύ περισσότερο από τη σωματική μας δύναμη για να χτίσουμε και να σμιλέψουμε το σώμα μας. Χρειάζεται και μια τεράστια ποσότητα πνευματικής δύναμης, και αυτό είναι που οι υπόλοιποι άνθρωποι πραγματικά ζηλεύουν. Πάρτε το ως κοπλιμέντο, διότι ξεχωρίζετε μέσα σε ένα πλήθος ακολούθων."

    "Just remember that you are doing something that so few people in the world have the will power or determination to do. It takes much more than physical strength for us to build and sculpt our bodies. It takes an enormous amount of mental strength as well, and that's what people are truly jealous of. Take it as a compliment, for you stand out in a crowd full of followers."

    "You got a dream, you gotta protect it. If people can't do something themselves, they wanna tell you that you can't do it. If you want something, go get it. Period." ~ Chris Gardner

  12. #252

    Default

    Στην επομενη προπονηση οπωσδηποτε Κωστα. Θα βαλω και για finish μικρους αλτηρες 5,6 κιλα για μισες. Ευχαριστούμε Κώστα.

    Στάλθηκε από το ATU-L31 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  13. #253

    Default

    κρος όβερ στις τροχαλίες, πιέσεις στήθους στη μηχανή, πιέσεις στήθους επικλινή σμιθ, πιέσεις με αλτήρες επικλινή, κάμψεις δικεφάλων με μπάρα, κάμψεις σφυριά με αλτήρες, κάμψεις στην τροχαλία με ίσια λαβή. 20' περπάτημα.

  14. #254

    Default

    πιέσεις ώμων με μπάρα καθιστός, πλάγιες εκτάσεις με αλτήρες καθιστός/πλάτη στον πάγκο, προτάσεις με αλτήρες, "κρος όβερ" στις τροχαλίες, άρσεις τραπεζοειδή με μπάρα - τελείωμα άρσεις με αλτήρες. άρσεις ποδιών, ροκανίσματα κοιλιακών.20 λεπτά στο στατικό ποδήλατο. "σεμνα και ταπεινα"

  15. #255

    Default

    3 σετ καθίσματα στο μηχάνημα σμιθ, καθίσματα με μπάρα 4Χ15-12-12-10, πρέσα ποδιών 4Χ15max, προβολές με αλτήρες 4Χ12, leg curls στη μηχανή 4Χ12, άρσεις αλτήρων με τεντωμένα πόδια 3Χ10-12 το πολύ. Διατάσεις,
    Last edited by babisvaleris; 15-10-19 at 08:13.

  16. #256

    Default

    πλάτη τρικέφαλα με κωπηλατική σταυρό, κωπηλατική μπάρα, μονόζυγο με λάστιχο υποστηρ., εμπροσθολαίμιες έλξεις στην τροχαλία, χαμηλή κωπηλατική στην τροχαλία.
    Πιέσεις τρικεφάλων με μπάρα στον επικλινή πάγκο - δοκιμή άσκησης από Θάνο - ευχαριστώ / καλή, εκτάσεις με αλτήρα πίσω από το κεφάλι, μερικά κικ μπακς για το τέλος στην τροχαλία.
    Ξεκίνησε η πείνα του φθινοπώρου, ωχαμάν.

  17. #257

    Default

    Quote Originally Posted by babisvaleris View Post
    πλάγιες εκτάσεις με αλτήρες καθιστός/πλάτη στον πάγκο
    Εκανε δουλεια?
    "Να θυμάστε ότι αυτό που κάνετε είναι κάτι που ελάχιστοι άνθρωποι στον κόσμο έχουν τη δύναμη της θέλησης ή την αποφασιστικότητα να πραγματοποιήσουν. Χρειάζεται κάτι πολύ περισσότερο από τη σωματική μας δύναμη για να χτίσουμε και να σμιλέψουμε το σώμα μας. Χρειάζεται και μια τεράστια ποσότητα πνευματικής δύναμης, και αυτό είναι που οι υπόλοιποι άνθρωποι πραγματικά ζηλεύουν. Πάρτε το ως κοπλιμέντο, διότι ξεχωρίζετε μέσα σε ένα πλήθος ακολούθων."

    "Just remember that you are doing something that so few people in the world have the will power or determination to do. It takes much more than physical strength for us to build and sculpt our bodies. It takes an enormous amount of mental strength as well, and that's what people are truly jealous of. Take it as a compliment, for you stand out in a crowd full of followers."

    "You got a dream, you gotta protect it. If people can't do something themselves, they wanna tell you that you can't do it. If you want something, go get it. Period." ~ Chris Gardner

  18. #258
    Forum Team iLikeBB's Avatar
    Join Date
    26-08-12
    Location
    Αθήνα
    Posts
    6,000

    Default

    Quote Originally Posted by babisvaleris View Post
    Πιέσεις τρικεφάλων με μπάρα στον επικλινή πάγκο - δοκιμή άσκησης από Θάνο - ευχαριστώ
    Χαρά μου!!
    Ίσως να θες να δοκιμάσεις -αν ήδη δεν την έχεις δοκιμάσει- και γαλλικές με μια μικρή κίνηση του ώμου προς τα πίσω καθώς κατεβάζεις την στραβόμπαρα πιο χαμηλά απ το κεφάλι σου -πισω από το τελείωμα του παγκου- ,προσωπικά έμεινα εντυπωσιασμένος με το πόσο αυτή η "λεπτομέρεια" αλλάζει την άσκηση συγκριτικά με skullcrushers που σταματάς όταν φτάσει στο μέτωπο.

    Εκτός από ότι σου πρότεινε ο Κώστας για πλάγιο δελτοειδη,μπορείς να δοκιμάσεις και ξαπλωμένος σε επικλινή (με μια κλίση της τάξεως των 30 μοιρών , όσο περίπου σε επικλινή για στήθος) να κάνεις ένα ένα χέρι έκταση στο πλάι με αλτηρα ενώ κι εσύ θα είσαι στραμμένος στα πλάγια. Ίδια κίνηση με όρθιος αλλά είσαι ξαπλωμένος. Με προσοχή στο ανέβασμα να μην φτάσεις πολύ ψηλά για να μη μπει και ο τραπεζοειδης στην κίνηση και φυσικά προσοχή στα κιλά γιατί θεωρώ ότι είναι πιο επικίνδυνη η άσκηση έτσι από ότι καθιστός.

    Απλά για αλλαγή όταν θες, προσωπικά πάντα προτιμούσα καθιστές εκτάσεις απλά τελευταία την είδα αλλιώς
    Last edited by iLikeBB; 18-10-19 at 02:02.
    Front squat:10χ75/ 5χ85
    Flat bench DB press:6χ27.5
    Flat bench BB press:5χ70
    OHP:6χ50
    DL:6χ90
    Σωματικό βάρος:68kg

  19. #259

    Default

    Κώστα μεγάλη διαφορά ακόμα και από τις απλές καθιστές - θα παίξει κανένα μήνα συνέχεια - μου αρέσει ειναι "απαιτητική".
    Θάνο τρομερές οι γαλλικές με τη λεπτομέρεια που περιγράφεις πιάνει μέχρι τέρμα - την έχω δοκιμάσει αν και τις γαλλικες τις αραιώνω νομίζω...
    Last edited by babisvaleris; 18-10-19 at 08:15.

  20. #260

    Default

    Καθίσματα 4Χ12, δισετ πρεσα ποδιων / γκομπλετ σκουώτ 4 σετ, leg extensions 4X12, leg curls 4X12, αρσεις kettlebell ανα ενα ποδι τεντωμένο 3 σετ, γαμπες στο σμιθ σε βαση 15εκ, 4Χ15. Διατασεις.

    Στάλθηκε από το ATU-L31 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  21. #261

    Default

    πιέσεις με μπάρα στον επικλινή πάγκο, πιέσεις με μπάρα στον οριζόντιο πάγκο, κρος όβερ, πιέσεις με αλτήρες στον επικλινή σχεδόν κλειστά. Κάμψεις δικεφάλων με μπάρα, κάμψεις δικεφάλων με αλτήρες σε επικλινή πάγκο, σφυριά με αλτήρες όρθιος. δυο ασκήσεις κοιλιακών.

 

 
Page 9 of 9 FirstFirst ... 56789

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Similar Threads

  1. Αξιολόγηση Πλάνου Διατροφής
    By giannaros7 in forum Συμβουλές Για Νέους Με Το Bodybuilding
    Replies: 4
    Last Post: 04-06-14, 17:32
  2. Αλλαγή Πλάνου Γυμναστικής
    By Paulos123 in forum Προγράμματα Και Ασκήσεις
    Replies: 5
    Last Post: 09-03-14, 12:49
  3. Πεινάω Συνέχεια!
    By GohanS3 in forum Συμβουλές Για Νέους Με Το Bodybuilding
    Replies: 13
    Last Post: 25-01-11, 18:18
  4. ΛΙΠΟΣ.....ΣΥΝΕΧΕΙΑ
    By giannis927 in forum Προγράμματα Και Ασκήσεις
    Replies: 5
    Last Post: 28-08-07, 21:27

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
All times are GMT +3. The time now is 01:01.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2
Copyright © 2019 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
© Bodybuilders.gr - Greek Bodybuilding