Hello and welcome to our community! Is this your first visit?
Register

Results 1 to 13 of 13
  1. #1
    New Member
    Join Date
    09-08-16
    Posts
    5

    Default Προ-Αρχάρια - Πως Ξεκινάω Με Γυμναστική;

    Καλησπέρα και από εμένα.Ονομάζομαι Σταυρούλα και είμαι προ-αρχάρια.Ναι, γνωρίζω οτί δεν είναι δόκιμος όρος(φιλόλογος εδώ) αλλά θέλω να τονίσω την ασχετοσύνη μου με το θέμα. Ας παρουσιαστώ λοιπόν. Είμαι 28 ετών, 1,64, 52 κιλά, μητέρα και εργαζόμενη υπέρ του φυσιολογικού.Οι ώρες ακινησίας και ειδικά ανάπαυσης είναι σχεδόν ανύπαρκτες.Από μωρό ήμουν πολύ αδύνατη και συνεχώς με κυνηγούσαν με μουρουνέλαια.Ακόμη και σήμερα, μετά από άπειρες προσπάθειες ακόμη και με διατροφολόγους δεν έχω κατορθώσει τίποτα. Δεν είμαι σκελετωμένη όμως η εικόνα μου στον καθρέφτη δε μου αρέσει.Πάντα ζήλευα τα καλογυμνασμένα πόδια και τους γεμάτους ποπούς.Αυτό με έκανε να στραφώ ως έσχατη λύση στη σκέψη να προσπαθήσω με γυμναστική.Όμως δεν εχω ασχοληθεί ποτέ(προ-αρχάρια είπαμε) και αναρωτιέμαι αν τώρα πια μπορώ να καταφέρω κάτι.Εδώ και μια βδομάδα διαβάζω στο σάιτ ότι έχει γραφεί τα τελευταία δέκα χρόνια και προσπαθώ να ενημερωθώ.Έχω μάθει πολλά αλλά σε θεωρητικό μόνο επίπεδο.Αυτό που κατάλαβα είναι ότι η διατροφή και η ξεκούραση παίζουν σημαντικό ρόλο και είναι δυο θέματα που προσωπικά πονάνε.Όσον αφορά το πρώτο είμαι πλήρως απογοητευμένη.Το φαγητό δεν ειναι το φόρτε μου.Τρώω ότι πιο βρώμικο κυκλοφορεί σε μίνι μάρκετ(καραμέλες,ζελεδάκια,σοκολάτες) ως κύριο γεύμα.Το ότι δεν τα βάζω σε κιλά με έχει οδηγήσει στο να τρώω άφοβα και ασταμάτητα ότι μου έρθει.Επειτα με αποθαρρύνει το γεγονός ότι πρέπει συνέχει α να μαγειρέυω.Λείπω πολλές ώρες από το σπίτι και τρώω στον δρόμο.(Πριν με κατηγορήσετε για το τι είδους μάνα είμαι, να ενημερώσω ότι η κόρη μου ακολουθεί τέλεια διατροφη και φροντίζω να μην βλέπει τι χαζά τρώω ώστε να μην ακολουθήσει το πρότυπό μου).