Καλώς Ορίσατε Στο Bodybuilders.gr - Κάντε Εγγραφή Και Ελάτε Στην Παρέα Μας! Register

Page 10 of 11 FirstFirst ... 67891011 LastLast
Results 271 to 300 of 309

Thread: My Log

  1. #271
    Pumping Iron Mariosko's Avatar
    Join Date
    11-01-15
    Posts
    333

    Default

    Σημερα
    χαλαρο Bench press 1χ100-110-115 χωρις back off sets
    Squat 3x5 120kg
    pulls ups 1 bw+20 kg 1x8 εκανα και μερικα σετ bw 8αρες δεν τα μετρησα

  2. #272
    Pumping Iron Mariosko's Avatar
    Join Date
    11-01-15
    Posts
    333

    Default

    Σήμερα
    Bench press 1x100-110-115-120-122.5
    Pull ups 2x10 3x8 3x6

  3. #273
    Advanced Bodybuilder Vass17's Avatar
    Join Date
    06-04-17
    Posts
    716

    Default

    Δυνατός ο πάγκος.
    Σε βλέπω πριν το καλοκαίρι να φτάνεις στα 130!
    Σήμερα θα κάνω εκείνο που δεν κάνουν οι υπόλοιποι, ώστε αύριο να μπορώ εκείνο που δεν θα μπορούν.


    Pendlay: My best athletes are in the gym twice a day, every day, and every single workout they're working their hips, their backs, and their legs.

  4. #274
    Pumping Iron Mariosko's Avatar
    Join Date
    11-01-15
    Posts
    333

    Default

    Καλά πάει ο πάγκος και είμαι και σε μεγάλο decifit με λίγο υδατάνθρακα (80γρ περίπου ) μόλις αρχίσω να τρώω πάλι κανονικά πιστεύω θα τα πιάσω γρήγορα τα 130. Σήμερα θα κάνω και μια δοκιμή πριν μπω στο βαρύ σετ θα κάνω πριν ένα static hold στον πάγκο με 130-140 κιλά για 10 δευτερόλεπτα επίσης θα πάρω και ένα sligshot για να αρχίσω να κάνω overload στα back off sets

  5. #275
    Pumping Iron Mariosko's Avatar
    Join Date
    11-01-15
    Posts
    333

    Default

    Bench press 1x100-110-120 χαλαρα σήμερα χωρίς back off sets
    Squat 3x5 122.5
    Deadlift deficit +bands(0-60 kg) 2x8 120+bands 140+bands
    Δεν πρόλαβα να κάνω Pull ups σήμερα όλη η προπόνηση βγήκε σε 35 λεπτά γιατί έκλεινε το γυμναστήριο

  6. #276
    Advanced Bodybuilder Vass17's Avatar
    Join Date
    06-04-17
    Posts
    716

    Default

    Μπράβο ρε συ, είναι σταθερή η άνοδός σου.
    Σήμερα θα κάνω εκείνο που δεν κάνουν οι υπόλοιποι, ώστε αύριο να μπορώ εκείνο που δεν θα μπορούν.


    Pendlay: My best athletes are in the gym twice a day, every day, and every single workout they're working their hips, their backs, and their legs.

  7. #277

    Default

    πολυ δυνατος παγκος μπραβο!! που να ετρωγες και υπερθερμικα

  8. #278
    Pumping Iron Mariosko's Avatar
    Join Date
    11-01-15
    Posts
    333

    Default

    Σήμερα τρομερή μέρα στον πάγκο
    Bench press 1x100-110-115-120-125-127.5 ( fail )
    Νέο ρεκόρ 125 κιλά πήγα και για παραπάνω αλλά δεν βγήκαν για πολύ λίγο πάλι στο lockout τα 125 βγήκαν νερό πιστεύω άμα είμαι φρέσκος χωρίς να έχω κάνει τόσες μόνες θα βγούνε!! Καλά πάμε !
    Chin ups 3x5 bw +25kg 2x8 bw

  9. #279
    Pumping Iron Mariosko's Avatar
    Join Date
    11-01-15
    Posts
    333

    Default

    bench press 1x100-110-120-127.5(fail)-120-125
    Πάλι βγήκαν τα 125 αν και στην τελευταία επανάληψη πήγαινα πάλι για 127,5 άλλα έκανα ένα λάθος και ξέχασα να βάλω ένα 2,5 κιλό στην μια πλευρά όποτε ήταν 125 τελικά ... μόλις το είδα μετά πήγα να πάθω εγκεφαλικό

  10. #280
    Pumping Iron Mariosko's Avatar
    Join Date
    11-01-15
    Posts
    333

    Default

    Σήμερα πολύ χάλια προπόνηση δεν μπορούσα να κουνηθω ειδικά στα deadlift
    Bench press 1x100-110-115
    Squat 3x5 125
    Deadlift 1x3 202.5 1x4 202.5 το πρόγραμμα έλεγε 2χ3-6 202.5 αν και βγήκαν περίμενα να τα βγάλω 6 επαναλήψεις και στα δύο σετ αλλά η μέρα φάνηκε πως ήταν κακή από τον πάγκο στην αρχή ούτε ένιωθα πολύ Καλά γιαυτό δεν τα ζορισα πολύ τα πράγματα

  11. #281
    Pumping Iron Mariosko's Avatar
    Join Date
    11-01-15
    Posts
    333

    Default

    Σημερα bench press 1x100-110-115-120 100x9 amrap
    Chin ups bw 3x8 1x6 4x5 9.30 λεπτά
    θα δοκιμάσω να κάνω σε κάθε προπόνηση ένα αμραπ στον πάγκο άλλα κάθε μέρα θα ανεβάζω 2,5 κιλά θα με ρίξει σίγουρα στις μόνες άλλα μόλις το σταματήσω πιστεύω θα με ανεβάσει .. αύριο θα κάνω με 102,5

  12. #282
    Junior Bodybuilder Down's Avatar
    Join Date
    21-08-16
    Posts
    234

    Default

    Μάριε στον πάγκο συνεχίζεις με βουλγάρικο κάθε μέρα; Ξεκούραση μία φορά την εβδομάδα;
    Είσαι με 80γρ υδ/κα την ημέρα και κάνεις βουλγάρικο, με τέτοια νούμερα στον πάγκο. Πάρα πολύ καλός πραγματικά.

  13. #283
    Advanced Bodybuilder Vass17's Avatar
    Join Date
    06-04-17
    Posts
    716

    Default

    Quote Originally Posted by Mariosko View Post
    Σημερα bench press 1x100-110-115-120 100x9 amrap
    Chin ups bw 3x8 1x6 4x5 9.30 λεπτά
    θα δοκιμάσω να κάνω σε κάθε προπόνηση ένα αμραπ στον πάγκο άλλα κάθε μέρα θα ανεβάζω 2,5 κιλά θα με ρίξει σίγουρα στις μόνες άλλα μόλις το σταματήσω πιστεύω θα με ανεβάσει .. αύριο θα κάνω με 102,5
    Ναι, αυτό ακριβώς θα γίνει. Αρχικά θα σε ρίξει στις μονές, αλλά μόλις το σταματήσεις και ξεκουραστείς μερικές ημέρες θα ανέβει αρκετά.
    Σήμερα θα κάνω εκείνο που δεν κάνουν οι υπόλοιποι, ώστε αύριο να μπορώ εκείνο που δεν θα μπορούν.


    Pendlay: My best athletes are in the gym twice a day, every day, and every single workout they're working their hips, their backs, and their legs.

  14. #284
    Pumping Iron Mariosko's Avatar
    Join Date
    11-01-15
    Posts
    333

    Default

    Quote Originally Posted by Down View Post
    Μάριε στον πάγκο συνεχίζεις με βουλγάρικο κάθε μέρα; Ξεκούραση μία φορά την εβδομάδα;
    Είσαι με 80γρ υδ/κα την ημέρα και κάνεις βουλγάρικο, με τέτοια νούμερα στον πάγκο. Πάρα πολύ καλός πραγματικά.
    Ναι κανω ακομα και παει αρκετα καλα μπορω να πω

    Σήμερα bench press 1x100-110-115 7x102.5
    Squat 2x5 127.5 1x3 127.5 αλάλαξα ζώνη στο τρίτο σετ άλλα δεν μπήκε καλά και έχασα 2 επαναλήψεις αν δεν βγουν την αλλη φορα τα 130 θα κανω deload

  15. #285
    Pumping Iron Mariosko's Avatar
    Join Date
    11-01-15
    Posts
    333

    Default

    Χθες
    Bench press 1x100-110 105x7 100x9 καθαρες ολες οι απαναληψεις χωρις κανενα τρελο grinder
    pull ups 3xmax 16-10-8

  16. #286
    Pumping Iron Mariosko's Avatar
    Join Date
    11-01-15
    Posts
    333

    Default

    Χθες bench press 107.5x7 100x10 καθαρες ολες
    Σημερα Bench press 110x5 100x9

  17. #287
    Pumping Iron Mariosko's Avatar
    Join Date
    11-01-15
    Posts
    333

    Default

    Σημερα
    Bench press 1x100 1x110 4x112.5 9x100
    Deadlift 5x140 3x160 1x180 1x200 1x210 3x220 Ρεκορ 10χ140
    Πολυ καλα πηγε το deadlift εκανα προπονηση στο αλλο γυμναστηριο που η μπαρα ειναι τελειως stiff και δεν εχει και πατωμα με λαστιχο κατω οποτε τα κατεβαζα αργά και δεν τα πέταγα στην αρνητική πιστευω σε δυο εβδομαδες που εχω amrap στα 225 θα παει καλα
    pull ups 3x max

  18. #288
    Advanced Bodybuilder Vass17's Avatar
    Join Date
    06-04-17
    Posts
    716

    Default

    Ωραίο το deadlift, μπράβο!
    Πόσα κιλά είσαι τώρα;
    Σήμερα θα κάνω εκείνο που δεν κάνουν οι υπόλοιποι, ώστε αύριο να μπορώ εκείνο που δεν θα μπορούν.


    Pendlay: My best athletes are in the gym twice a day, every day, and every single workout they're working their hips, their backs, and their legs.

  19. #289
    Pumping Iron Mariosko's Avatar
    Join Date
    11-01-15
    Posts
    333

    Default

    Quote Originally Posted by Vass17 View Post
    Ωραίο το deadlift, μπράβο!
    Πόσα κιλά είσαι τώρα;
    96-97 κιλα ειμαι τωρα καθαρισα οσο ηθελα και σταματησα την υποθερμιδικη θα κανω ενα καλο cut μια και καλη σε δυο μηνες
    θα σταματησω και το bulgarian μολις κανω 130 παγκο και θα μπω σε φαση υπερτροφιας για λιγο καιρο

  20. #290
    Pumping Iron Mariosko's Avatar
    Join Date
    11-01-15
    Posts
    333

    Default

    Σήμερα Bench press 1x100-110-115-120-125 2x115
    Front squat 3x5 80 (χωρίς ζωνη)

  21. #291
    Pumping Iron Mariosko's Avatar
    Join Date
    11-01-15
    Posts
    333

    Default

    Να και το νέο πρόγραμμα που σκευτομαι να τρέξω για 2 μήνες με στόχο κύριος την υπερτροφία άλλα πιστεύω θα δώσει και σε δύναμη .οπού βλέπετε 3χ5 και 5χ5 θα ειναι με linear progression ξεκινάω με front squat μόλις κολλήσει θα το αλλάξω σε Back squat επέλεξα front squat γιατί ακόμα και το με το high bar που κάνω τώρα γερνώ πολύ μπροστά και χρησιμοποιώ πολύ την κάτω πλάτη λόγο δυνατο deadlift ελπίζω να βελτιωθεί όταν δυναμώσει το μπροστινό. Αν μπορούν να μας πουν και τα παιδιά που κάνουν πιο πολύ bodybuilding πως τους φαίνεται θέλω να ανεβάσω μάζα σε ώμους και ποδιά
    Push 1
    Bench press variation max effort 3 rep max
    3x5 back off sets 85%
    Close grip Bench press 3x6
    Front Squat 3x5
    dumbell press incline 3x10
    Skull Crushers 4x8
    French press 3x10
    Back Squat 3x10
    Leg curls 3x20


    Pull 1
    Deadlift max effort 1-3 reps
    2x3 90%
    Stiff leg DL 3x10
    Pull ups(weighted) 3x5
    Hamstring curls 3x15
    Face pulls 3x20
    Ez bar curls 3x10
    Isolation Curls 3x15


    Push 2
    Overhead Press 5x5
    Front Squat 3x5
    Dips(weighted) 3x8
    dumbell press flat 3x12
    Side rateral raises 3x15
    Bulgarian split squat 2x20
    Tricept extensions with bands 1x100


    Pull 2
    Barbell bent over row 5x5
    Barbell shrugs 3x8-12
    Pull ups 50reps for time
    Face pulls 3x20
    Hammer curls 5x10


    Push 3
    Bench press 6x6
    Front Squat 3x5
    overhead press 4x8
    Jm Press 3x6-8
    French press 3x12
    Side rateral raises 3x10
    face pulls 3x20


    Pull 3
    Sumo Deadlifts 5x5
    Hamstrings Curls 3x10
    Pull Ups 3xmax
    Bicept Curls 5x10
    Back extensions 3x15-20

  22. #292
    Advanced Bodybuilder Vass17's Avatar
    Join Date
    06-04-17
    Posts
    716

    Default

    Μπράβο που κατάφερες να ανεβάσεις την δύναμή σου, όντας σε υποθερμιδική.
    Δεν είναι καθόλου εύκολο.
    Σήμερα θα κάνω εκείνο που δεν κάνουν οι υπόλοιποι, ώστε αύριο να μπορώ εκείνο που δεν θα μπορούν.


    Pendlay: My best athletes are in the gym twice a day, every day, and every single workout they're working their hips, their backs, and their legs.

  23. #293
    Pumping Iron Mariosko's Avatar
    Join Date
    11-01-15
    Posts
    333

    Default

    Quote Originally Posted by Vass17 View Post
    Μπράβο που κατάφερες να ανεβάσεις την δύναμή σου, όντας σε υποθερμιδική.
    Δεν είναι καθόλου εύκολο.
    Ευχαριστω βασιλη γενικα ανεβαινω ευκολα στην αρχη του cut βεβαια κατω απο 12% λιπος αρχιζει η κατηφορα αλλα δεν εχω σκοπο να πεσω παραπανω το καλοκαιρι

    Σημερα Bench press 1x100-105-110 δεν το ειχα σημερα με τον παγκο τα αμραπ με εχουν καψει τελος το bulgarian ξεκιναω το νεο προγραμμα απο τριτη που θα γυρισω απο πατρα τελικα μετα απο 2 κυκλους bulgarian ειδα πως σε 20 μερες μου δινει τα μεγιστα οποτε θα τι χρησιμοποιω μετα απο hypertrophy προγραμμα για να φτασω σε peak.
    Τωρα παμε στα καλα ειπα να κανω σημερα ενα dynamic effort στο deadlift ανεβασα μεχρι 180 και η μπαρα πηγαινε σφαιρα οποτε λεω ας κανω μια max πριν αρχισω το νεο προγραμμα
    Deadlift 1x100-140-160-180-200-220-240-240 η πρωτη βγηκε καρφι μετα τα ξαναεκανα γιατι ειχα πει σε ενα φιλο να βγαζει βιντεο αλλα ξεχασε να πατησει το κουμπι
    μετα εκανα Front squat 3x5 82.5
    Αυριο παω πατρα για το καρναβαλι μεχρι δευτερα οποτε θα ξεκουραστω 4 μερες μεχρι να μπω στο νεο προγραμμα

  24. #294
    Advanced Bodybuilder Vass17's Avatar
    Join Date
    06-04-17
    Posts
    716

    Default

    Φίλε, έχεις μεγάλες προοπτικές.
    Με το καλό να δεις το deadlift να 300αρίζει σύντομα!
    Σήμερα θα κάνω εκείνο που δεν κάνουν οι υπόλοιποι, ώστε αύριο να μπορώ εκείνο που δεν θα μπορούν.


    Pendlay: My best athletes are in the gym twice a day, every day, and every single workout they're working their hips, their backs, and their legs.

  25. #295
    Junior Bodybuilder makpappad's Avatar
    Join Date
    23-03-16
    Posts
    155

    Default

    Λεω μια γνωμη.Στο pull 1εχεις Deadlift max effort,Stiff leg deadlift και hamstring curls.Εγω το θεωρω υπερβολη.Προτεινω το Stiff leg να το βαλεις στην pull 3 μαζι με τα hamstring curls και το sumo deadlift στην pull 1. Αυτο βλεπω που ισως να βοηθησει απο την αποψη του να μην υπερφορτωσεις τα δικεφαλα μηριαια.
    A winnner is just someone who wins something. A prize, a title, a fortune, and so on. A champion is someone who defends something, right? We don’t really call someone a “champ” until they’ve got a title to defend.
    A true champion is someone who defends things that matter, resonate, endure. What are those things? They’re not just objects, trophies, belts. Throughout history, the figures that we think of as true champions are those who defend values.

  26. #296
    Pumping Iron Mariosko's Avatar
    Join Date
    11-01-15
    Posts
    333

    Default

    Quote Originally Posted by Vass17 View Post
    Φίλε, έχεις μεγάλες προοπτικές.
    Με το καλό να δεις το deadlift να 300αρίζει σύντομα!
    Βασίλη ο μόνος λόγος που πιστεύω πως μπορώ να πιάσω τα 300 είναι το αδύναμο squat που έχω. Φαντασου οτι το 3χ5 με 80 κιλα βγηκε δυσκολα και εχω πιαστει παντου ειδικα στους ανω ραχιαιους και στους κοιλιακους με ενα βαρος που ειναι γελοιο σε σχεση το το DL.Θελω να πιστευω μολις παει το front squat 120χ5 χωρις ζωνη θα εχει αρκετα μεγαλο carryover στο Deadlift

  27. #297
    Pumping Iron jesueah's Avatar
    Join Date
    09-05-14
    Location
    Αθήνα
    Posts
    560

    Default

    Δε πιστεύω να έχει τίποτα μαυροδάφνες και ξενύχτια Πάτρα??
    Being negative and lazy is a disease that leads to pain,hardship,depression,poor health and failure.
    Be proactive and give a damn to achieve success!

    P.H.


    Some days it's not about health or good looking... It's just therapy!!

  28. #298
    Pumping Iron Mariosko's Avatar
    Join Date
    11-01-15
    Posts
    333

    Default

    Quote Originally Posted by jesueah View Post
    Δε πιστεύω να έχει τίποτα μαυροδάφνες και ξενύχτια Πάτρα??
    χαχα γιαυτο ακριβως ειπα να κανω max σημερα γιατι την αλλη εβδομαδα δεν ξερω σε τι κατασταση θα ειμαι

  29. #299
    Pumping Iron
    Join Date
    13-08-11
    Location
    Ηράκλειο κρήτης
    Posts
    284

    Default

    Συγχαρητηρια, φοβερο deadlift. Σκεφτεσαι καθολου να πας αγωνιστικα στο powerlifting? Οντως οι προοπτικες ειναι φοβερες. Front squat 3x5 στα 82,5 kg δεν ειναι και τοσο κακο εαν ειναι σωστο τεχνικα και με ισιο κορμο. Εχω διαβασει απο πολλους powerlifter οτι τα front squats με παυση ειναι η καλυτερη βοηθητικη για deadlift , επισης η παυση σε βοηθαει να κρατησεις πιο αυστηρη τεχνικη κατα τη γνωμη μου.
    lift light, till you can lift right..

    If you haven't failed, you haven't lived..

  30. #300
    Pumping Iron Mariosko's Avatar
    Join Date
    11-01-15
    Posts
    333

    Default

    Η τεχνική στο μπροστινό που κάνω είναι αρκετά καλή ..αλλά 82.5 κιλά δεν είναι τίποτα άμα δεις αλλοι αθλητές που έχουν dl 260-270 έχουν 140 κιλά 5άρές. χωρίς ζώνη (πχ.omarifuf ) . Αν θα πάω σε αγώνες δεν το ξέρω ακόμα νομιζω δεν εχει και νόημα να πάω και να κάνω 150 κιλά κάθισμα ... θα γελάνε και τα τσιμεντα. Ίσως όταν φτάσω τα νούμερα που θέλω να παίξω

 

 
Page 10 of 11 FirstFirst ... 67891011 LastLast

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
All times are GMT +2. The time now is 03:39.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2
Copyright © 2018 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
© Bodybuilders.gr - Greek Bodybuilding